INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Suzuki DRZ 400 E, S, SM
- Honza
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1010
- Založená vlákna
- Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
- Motorka: DRZ 400S (07')
- Věk: 35
- 14 0
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Z LTZ je jiná "ostrá" stejná jako ve verzi DRZ 400 E. Dle mě musíš hlesat z S, SM a z té kawy neboť je to stejnej motor.
Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují. T.A.Edison
- Semis
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3155
- Založená vlákna
- Místo: východní skoro Pragl
- Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
- 6 2
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
fulda napsal(a):S je S proste dual moto na vse potrebne ecko ma mnoho konkurence stejne jako sm a lepsich provedenich sko vykon vlastnosti a udrzba to je zazitek k nezaplaceni
Člověče, já tu větu čtu furt dokola, ale pořád jí nerozumím. Nešlo by to napsat trošku víc česky? dík
Dej koním pít...
- Honza
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1010
- Založená vlákna
- Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
- Motorka: DRZ 400S (07')
- Věk: 35
- 14 0
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
martak3: Pokud koupíš bez papíru si bez šance to tady přihlásit. Není to tady homologovaný. Nemáš nic v ruce s čím by si šel na úřad, tam by se ti akorát vysmáli. Musíš hledat E-čko s papírama.
Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují. T.A.Edison
- martak3
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 328
- Založená vlákna
- Místo: Písek
- Motorka: ČZ 125/516, Suzuki RM 250, PitsterPro X4R, Honda XR 400
- Věk: 23
- 0 0
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
lidi zajima me jak je to s Vinkodama na Suzuki DRZ?
napr. u me Hondy XR 400 motor ma vyrazeny jen TYP MOTORU ktery ma skoro kazda evropska verze stejny, cislo motoru se vetsinou vymazava takze je jedno potom jaky motor tam dam pokud tam bude vyrazeny stejny typ motoru v TP je zapsano jen ten typ motoru ani cislo uz tam neni a vin kod ramu, ten je samozdrejme jiny ale mam ho na stitku na krku.
Jak to ma Suzuki DRZ 400? ma taky motory stejny? jako typ, kody atd? poprosim zda by mi mohli pomoct lidi kteri maji doma DRZ. Diky predem za odpoved. Premyslim nad DRZ ale E ale ty vetsinou nemaji papiry tak vzit papiry bud z S nebo SM - co myslite slo by to udelat? aby s tim nebyl pruser? diky za kazde info.
- Semis
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3155
- Založená vlákna
- Místo: východní skoro Pragl
- Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
- 6 2
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Já tedy zatím co jsem viděl, tak většina SM verzí byla po cca 5ti letech na tom technicky výrazně lépe než endurové verze. Honění tohodle motoru v otáčkách mu ani moc nevadí, pokud se o ní člověk stará tak jak má. Spíš si myslím že mu víc uškodí házení po zemi a pod. Viděl jsem jedno SM které na tom bylo motoricky hodně špatně, ale majitel byl taky pěkný budižkničemu, takže mě to nepřekvapilo.... Před cca měsícem jsem někde zrovna zastavil a přišel si to moje jeden kluk vyfotit, že tak pěkné DR-Z ještě neviděl a že to musí ukázat kámošům, kteří ho maj taky Mám teď najeto 14tis km a motor šlape stále jako nový. S těmi km na inzerátech bych se trošku obával toho, že v ČR mají všechny motorky najeto kolem 25tis km, stejně jako všechny auta mají najeto 150tis km Jinak kamrád v Suzuki mi říkal, že celkem pravidlem u nich je, že k nim jezdí majitelé enduro verzí DR-Z, kteří za interval 6tis km ani jednou nevyprali vzduchový filtr. To se pak není čemu divit, že v 30tis km dělaj GO.
Dej koním pít...
- Motors
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1144
- Založená vlákna
- Místo: Vepřov
- Motorka: WR250F
- Věk: Víc než Ježíš
- 3 0
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
jirka87:
Přemýšlím, že bych po svatbě pustil svoje WR250R, bo pudu do ostré. Do té doby nemám čas to řešit. Cena by měla být +- jak jsi psal. Takže se 22.9. ozvi jestli budeš mít zájem a můžeš se na ni přijet kuknout a jelikož si ze stejné díry jak já, tak to nebude problém.
Kdo sem postavil ten kopec, jsem říkal jako malý. Teď jsem za kopce vděčný Když se příliš soustředím abych nespadl, tak spadnu
- Motors
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1144
- Založená vlákna
- Místo: Vepřov
- Motorka: WR250F
- Věk: Víc než Ježíš
- 3 0
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
jirka87:
OK je to na tobě, jen já mám R nikolv F tam se olej dělá po 6000Km Dělal jsme ho teda častěji....
Kdo sem postavil ten kopec, jsem říkal jako malý. Teď jsem za kopce vděčný Když se příliš soustředím abych nespadl, tak spadnu
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Stála mě 30 000Kč Náhradní kola (měl jsem kopnutý přední ráfek) včetně os, kotoučů-no prostě celé a nový zadní drapák - 4000Kč Vééélký servis - 12 000Kč
A pán nabízí, že to za mě smázne....Tím pádem neprodělám nic. Na DR-Z domáznu třeba 15ku a mám podstatně novější mašinu, ale komplet bez servisu a začínám znova házet do bezednýho čuníka Ale to netrvá nikdy věčně. Nahází se a mělo by to být OK. Na druhou stranu bych musel někde sehnat ty krosové kola a NIKDO mi zatím neřekl z čeho by to pasovalo.
Jak říkám - KLX mi vyhovuje, ale nechtěl bych na to nikdy shánět nic do motoru. Už teď čekám na těsnění a pár kravin origo KAWA 3 týdny !!!!
- Motors
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1144
- Založená vlákna
- Místo: Vepřov
- Motorka: WR250F
- Věk: Víc než Ježíš
- 3 0
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
jirka87:
Pokud scháníš něco na Kawu zajdi si k Trnkalovi do Rokytnice. Já sem u něho vždy měl vše do týdne.
Kdo sem postavil ten kopec, jsem říkal jako malý. Teď jsem za kopce vděčný Když se příliš soustředím abych nespadl, tak spadnu
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Oulehla to fakt má ! A ve třech rozměrech pro různě vyčvachtaný válce :-) Otázka je dodací lhůta
Teď mi volali ze servisu. Po 3 týdnech je motorka hotová ! Pojedu na ní ze servisu po ose domů asi 4ékm, tak jsem zvědav....
Popřemýšlejte kluci prosím ještě nad nějakou alternativou....Díky
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
jj mrknu...
Koupil jsem to někde mezi Přerovem a Olomoucí
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Tak jsem se byl podívat na :
www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzu … 51853.html
Což o to, prodejce takový do pohody, mladej kluk (tak do 30ky), ale mašina teda žádná sláva. Motor běžel jak se mu zrovna chtělo, nedrželo to volnoběh, ani po zahřátí (tvrdí, že měsíc stála a předtím to bylo v klidu) a startování bylo v pohodě jen se sytičem-bez sytiče to ani s jemně přidaným plynem nechtělo chytit a to ani po zahřátí.
A byť jsem celkem kopyto, mám zato, že v motoru krapet chrčelo, co nemělo - ojniční ložisko ? To moje KLX šlape jak švýcary a divný zvuky žádný. Ale je klidně možné, že ten motor DR-Z tak znít má, to já fakt nevím. Sally mi doufám s tím poslechem druhé DRZ pomůže
Jinak jsem si na tom přišel jako vosa na bonbóně (já=187cm)
- Honza
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1010
- Založená vlákna
- Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
- Motorka: DRZ 400S (07')
- Věk: 35
- 14 0
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
jirka87: http://www.youtube.com/watch?v=4cdxtErPm6c dle popisu je to nové DRZ rv. 2011s 300 milema. Takový to cvrlikání k tomu moturu patří.
Stojí přes celou zimu a na jaře jen pustím kohoutek na PRI, nechám natýct plovákovku (na zimu vypouštím) ,sytič a jedem, jako by ani nestála. Takže prodejci nevěřit. Má tam KN a DynoJet, tak se mu to asi nepodařilo správně sladit.
Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují. T.A.Edison
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Tak to zkusím znovu :-)
Kluci to už není prdel. Našel jsem další DR-Z 400SM. Najeto 19 000Km. Jako u každé jiné taky 3.majitel.
To snad není pravda - fakt nikdo neví proč to ti lidi takhle mění ? V cca 23000Km se mají dělat ventily, asi by byla vhodná i kontrola rozvoďáku a tak a to jsou ty kilometry do kterých to většina lidí prodává.
Kde je problém ?
- Honza
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1010
- Založená vlákna
- Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
- Motorka: DRZ 400S (07')
- Věk: 35
- 14 0
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
jirka87: No bude to nejspíš stočený jako všechno. Ve 24t se ventily nedělají, ale je předepsaná pouze kontrola vůli. Na druhou stranu ono je na té motorce dost uzký sedlo, takže na nějaký dlouhosáhlý vyjížďky to taky není, proto ty km třeba u některých můžou sedět. Že to často střídá majitel, je dle mě taky způsobeno tím, že to nemá kdovíjakej výkon a jako motard to zachvilku omrzí.
Jak už tady bylo mnohokrát psaný řeš víc celkový tech. stav než km na budíku. Když se někdo nestará a prasí za studena, kašle na výměnu oleje, praní vzducháča, tak to potom chudák motor i s málo kilometrama.
Buď rád, že kupuješ SM aspoň máš větší výběr, Sko se kupuje podstatně hůř
Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují. T.A.Edison
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Danajskej dar tohle rozhodnutí.
KLX 650 - červená-vypadá jak u buzerantů, ale střeva jsou v super kondici a po velkým servise. Jenže ke spokojenosti bych potřeboval - rám v komaxitu (budiž) a černý plasty. Lakovat to nechce nikdo, polep mi 2 firmy taky odmítly. Pak už jen kraviny jako malé blinkry, CNC páčky na řidítka a SHARON laďák.
DR-Z 400 SM - úplně jiná motorka, dětská kubatura, díly za cca stejný ceny, ale bez servisu na motoru o kterém nic nevím. Vypadá líp, mladší, díly se líp shání, má už laďák a LED blinkry i zadní světlo, plasty OK a celkově je to vzhledově na jiné úrovni...
Do toho se semtam objeví něco jako : http://www.motorkari.cz/motobazar/motor … 53471.html
A skoro to pak vypadá, že budu brečet...
Editoval jirka87 (12.09.2013 14:41:26)
- Semis
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3155
- Založená vlákna
- Místo: východní skoro Pragl
- Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
- 6 2
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
jirka87:
Já ti snad prodám tu mojí, když tě vidim Ne kecám, ještě není čas na to abych to prodával. Navíc i přesto že mě to už napadlo, tak vlastně ani nevím, co bych místo toho pořídil. Tak leda KTM 690 SM. Ono ani tyhle starý KTM LC4 nejsou v ničem lepší motorky než DR-Z. Má to sice o něco víc krouťáku, ale celkově to je taky už zastaralejší a díly na ně dražší. 6ti kvalt to taky neni a v reálu je výsledek z jízdy dost podobný, ne-li horší. Vycházím tedy z toho co jsem zkoušel. Nejhorší je ale fakt sehnat něco, co je opravdu v dobrým stavu a ne nějaká past....
Dej koním pít...
|