INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
jaka firma na nikasil?
- bagr12
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 126
- Založená vlákna
- Místo: BK a okolí
- Motorka: Husaberg FE 650
- Tel: DualSIM
- 0 0
Re: jaka firma na nikasil?
Ja mam valec u Oulehly od 1.4. a termin dokonceni je v nedohlednu.....
29.5. Valec konecne dorazil (kvalita super, ale ta doba. ..)
Editoval bagr12 (31.05.2013 11:01:18)
Re: jaka firma na nikasil?
Tak už je 31.5 a stále nic nevím.takvéto služby se mi moc nepozdávají když řeknu do 14 dní tak to tak dodržím.to už opravdu není firma co neklame zákazníky?já vím že to není jednoduchej postup ale tak vždy bych rači řekl nejvzdálenější termín než někomu něco nakecávat.vemte si kdybych byl servis a dělal to zákazníkovy tak by ke mě už nikdy nepřišel.
Editoval somki (31.05.2013 09:35:47)
Re: jaka firma na nikasil?
Koupil jsem si CR250 a po druhé projížďce v ní zaklepalo tak jsem neměl bohužel čas to řešit přes zimu
Re: jaka firma na nikasil?
badyšot: řekl bych že 4300kč je docela dost to nestojí ani 450ccm a můžu se vás zeptat když tady všichni píšou jak je nikasil špatnej když jsou tam dirky tak čemu to tam podle vás tak vadí jo a co tak koukám na vaše příspěvky tak jste tady zmínily minimalně dva překupníky co to jen přeberou a odvezou do firmy kde to dělají.
Re: jaka firma na nikasil?
somki:
Kam jsi to posílal že to trvá tak dlouho ?
- badyšot
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1375
- Založená vlákna
- Místo: Liberec
- Motorka: 200 neposedných Kubíků
- Věk: 45 už
- 7 6
Re: jaka firma na nikasil?
mx16: jestli je 4300,- moc nebo málo se ukáže podle výdrže. Zrovna u téhle věci laborovat nechci, protože když se pustíš do opravy, tak měsíc nejezdíš a čekáš - viz příspěvky okolo. Nemám zkušenosti s českými výrobci Nikasilu, ale našel jsem oboje reakce uživatelů (kladné i záporné). Na holandský nikasil jsem nenašel jedinou zápornou reakci. Tak proto. Český výrobce nepomlouvám, jenom jednoduše nevím koho bych si měl vybrat. Čemu vadí pórovitý povrch tvrdé třecí vrstvy (nikasilu) na měkkém hliníkovém těle válce spalovacího motoru? Nevím, zkus hádat nebo si představit, kdyby ty póry byly extra velké a bylo jich spousta. Nejsem odborník, třeba je nějaká metodika na posuzování co je ještě přípustné a co ne. Já to studovat nebudu, dám přednost "bez pórů" a dle válce co jsem dostal, tak to jde.
Re: jaka firma na nikasil?
badyšot: já neříkám že někoho pomlouváš a porý jsou někdy i důsledkem porovitého odlitku válce ale když tam jsou tak se v nich akorát drží směs co na škodu taky nějny :-) jinak mohu doporučit P.štěrbu ze Strakonic válce přímo doma opravuje svařuje hliníkem a poté válce brousí a lapuje a za docela přijemné ceny
Editoval mx16 (03.06.2013 22:23:05)
Re: jaka firma na nikasil?
Ahoj všem, nechci tu nikomu dělat nějakou reklamu, ale vzhledem ke spokojenosti mé, bych Vám rád ukázal svoji zkušenost s nikasilem, a snad to může i Vám ostatním.
Koupil jsem KTM 125 EXC, se slevou 5.000.-, že je třeba udělat pístní sadu. Takže jsem doma rozhodil válec abych viděl jak to s tím pístem vlastně vypadá. Posuďte sami.
Nebylo co řešit, píst byl jasnej, a dle fotek mi bylo řečeno u Oulehli, že by stačilo válec přelapovat. Nicméně jsem se rozhodl udělat nový nikasil. Sháněl jsem a pátral. V Čechách, na Slovensku a Holandsku. Holandsko - kvalita. Zprostředkovávala to česká firma, avšak ukončili spolupráci vzhledem k cenám, které byly neúsnosné pro nás čechy. Slovensko - posílají do ČR k Oulehlovi. ČR - Strakonice - prý ok, ale dost se rozcházeli názory. Oulehla - možnost zapůjčení náhradního válce. Bohužel - na mě se nedostalo. Strakonice i Oulehla - 4 týdny dodací lhůta = nepřijatelné. Takže jsem pátral dál, a našel člověka v Kutné Hoře. Jistý pan Machalický a firma JM Moto. Ceny :
do 85 ccm 2300 Kč do 125 ccm 2600 Kč do 250 ccm 2900 Kč nad 250 ccm 3100 Kč
Termín dodání : 14 dní.
Na motorkari.cz mě od něj odrazovali, ale nikdo neměl vlastní zkušenost. A jelikož mě hnal termín a cena, padlo rozhodnutí na pana Machalického. Válec jsem dovezl osobně. První dojem na mě velký neudělal. Odjížděl jsem se smíšenými pocity. Poměrně mladý člověk s garáží na zahradě, pár rozebraných motorek, v regálech nějaké díly. Po cestě jsem si říkal, že to asi něbyla nejlepší volba, ale řekl jsem si, že prostě uvidím a nechám to koňovi. Domluvili jsme se ještě, že mi k tomu přibalí novou pístní sadu od Wossnera, ložisko na ojnici ( horní ) a sadu těsnění na hořejšek motoru. Původně jsem chtěl jen na přívěru. Ale.
Za 14 dní jsem volal, protože odezva žádná. Pan Machalický řekl, že vše je připravené k odeslání, jen mu to brzdí KTM servis, který nebyl schopen za týden sehnat těsnění pod víko přívěry, a stále čeká. Domluvili jsme se tedy, že mi přibalí celou sadu na hořejšek, tak se taky stalo, a za 24 hodin jsem měl balík doma.
Dost jsem se obával ten válec rozbalit. Ale výsledek mě mile překvapil, nadchnul, a dostavila se velká spokojenost. Viz pár dalších fotek.
Přesto že jsme se domlouvali na Wossner, nakonec ještě padlo na kovaný píst od Atheny. Údajně Athena vyrábí pístní sady pro Wossner.
Nikasil: začištěné kanály, začištěná spodní dosedací plocha na těsnění. Bezva.
Těsnění, i přesto, že bylo od výrobce zabalené, bylo ještě v kartonu. A to se hodnotí
Takže stačilo vše poskládat, a doufat, že nikasil vydrží.
Ježděno na OMV Maxx Motion 100 + Motul 800, první nádrž na zajetí poměr 1:35, druhá 1:40, třetí 1:40, následovně 1:50
Kontrola po 10 MTH vypadala následovně. Zatím spokojenost. S motorkou jezdím normálně, nešetřím ji.
Dnes proběhla kontrola po 23 MTH. Motorka dostává opět o něco víc, přeci jen už vím co s ní, a víc si dovolím, řekl bych že větší zátěž, vyšší otáčky.
sorry za sníženou kvalitu fotek. Mobil nic moc.
Takže zatím mohu říct, že jsem s panem Machalickým nadmíru spokojený, a v tuto chvíli se nebojím doporučit Nikasil od pana Machalického z Kutné Hory dalším. Rychlost s cenou je zatím bez konkurence, a po 23 MTH vypadá nikasil tak, že se teprvě zajíždí, takže to žádná měkota nebude. Povrch nebyl porovitý, jak jsem už párkrát četl, že to je zcela normální, tak nevím nevím, ale řekl bych, že není. Alespoň na svém válci jsem žádné póry neviděl. Pan Machalický má sice garáž, ale výrobu nikasilu provádí ve firmě. Ne doma.
Já jej mohu zatím pouze pochválit, a doufat, že nikasil vydrží dalších x MTH, a budu se na něj moci znovu obrátit.
Tolik z mojí VLASTNÍ zkušenosti, a snad to pomůže dalším.
Ještě odkaz na p.Machalického http://www.jm-moto.cz/
Editoval MichalEXC (28.07.2013 14:23:12)
Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný.
Re: jaka firma na nikasil?
allanktm napsal(a):MichalEXC: měl sem podobně chycenej válec,ale já zalapoval a najel na to 150mth a drží orig. je orig. koukám že máš pěkně zakarbonováno,mě to dělal motul
No na Motul jezdím, dávám Motul 800. Přemýšlím, že příště zkusím Motul 710. Jestli to dělá nebo nedělá olej, to fakt nevím, ale určitě je to taky o stylu jízdy, jestli jezdíš hodně ve vysokých otáčkách kdy je spalování lepší, a nebo v nízkých, kdy se směs tak kvalitně nespálí a dochází k většímu zakarbonování. My když hodinu jezdíme a pak se protáhnem někde na cestě, tak za mnou není vidět jak se to vypaluje
janek napsal(a):Když se v tom takhle hrabete, pozorujete rozdíl v kvalitě oleje a hlavně benzínu? Narazil jsem na Markovo stránky a on tam popisuje rozdíl v kvalitě benzínu 95 x víc oktanů (u 95 píše o obsahu vody a že je to vidět) http://toje.mypage.cz/menu/endurko/pist … do-benzinu Nechci zakládat nový vlákno, ale zajímalo by mě to. Moje zkušenost s víc oktanovým benzínem je taková, že mám prokazatelně nižší spotřebu. Rozdíl ve výkonu nepoznám, ale spotřeba je minimálně o litr nižší. Pokud je rozdíl, který je i vidět po rozebrání, byl by to důvod, abych přešel od 95 trvale. Takhle tankuju i u čerpaček, kde nemají nic než N95. Dík za případný podtřehy
Tak co vím, soused ho leje do 4T na zimu. S 95 mu v zimě nešlo startovat a se 100 neměl jedinej problém se startem. To ostatní co popisuješ, s tím zkušenost nemám. Určitě bude ale něco na té spotřebě. To neslyším prvně, že šla dolů. Vliv na opotřebení je pro mě velkou neznámou. Tam si myslím, že to je o oleji a ne o benzínu.
Já bych o tom klidně vlákno založil, myslím že není od věci pokecat o olejích, směsích paliva, spalování atd.
Editoval MichalEXC (28.07.2013 15:19:49)
Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný.
- peTTR
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2844
- Založená vlákna
- Místo: MTŘ
- Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
- Věk: O 5 let mladší jak moje XT
- 21 6
Re: jaka firma na nikasil?
Yamaha XT600= svoboda pohybu HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku
Re: jaka firma na nikasil?
Fotky sem určitě dám. Počkám dalších 10 nebo 20 mth
Jinak co se týká oleje, Motul nebo Motorex bych vůbec nerozděloval na lepší nebo horší. Spíš dražší a levnější. KTM doporučuje a má všude v manuálu Motorex, protože mají mezi sebou smlouvu. S jiným olejem zkušenost nemám. Ale to tu na foru jistě někde bude.
Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný.
- honzaWR450F
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 635
- Založená vlákna
- Místo: Prajzská
- Motorka: KTMEXC400,YamahaXt660X
- Věk: 43+
- Tel: 5palec pro slepýše
- 1 0
Re: jaka firma na nikasil?
motoline.cz:
Nechci prudit ale mě na CR250 právě nikasil nebyl vhodný,protože byla příliš veliká ovalita,rýhy ve válci atd..... A ta vložka,posílaláno do USA a trvalo to tři týdny,byla za stejné peníze s tím,že u ostré krosky každý další ....jen výbrus za 800kč.Což je u hodně ježděného motoru citelná úspora.Navíc mechanik,Jirka Krupa od Ktm mi sám potvrdil,že český nikasil není bez problémů,vložka je definitivní.Ovšem v mém případě podotýkám....
Aprilia AR350,Dr 350,DR600,DR650SE,CR250,WR450F,KTM EXC 400 2007 a ted už jen Yamaha X660X asfaltomrd..
Re: jaka firma na nikasil?
honzaWR450F:
a definoval Jirka Krupa od KTM, jaké problémy s českým nikasilem jsou ? Protože tohle mi přijde zase jako " jedna bába povídala druhej".....
Editoval MichalEXC (28.07.2013 19:52:24)
Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný.
- Richichichi
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 515
- Založená vlákna
- Místo: Ostrava
- Motorka: Fantic Caballero 200
- Věk: 22
- 1 5
Re: jaka firma na nikasil?
MichalEXC: Konečně že jsi taky napsal kde jsi to nechal dělat. Vypadá to ale dobře. Ani bych to tak často nerozdělával, udělej kontrolu přes zimu a nech to být.
Fantic Caballero 200 r.v. 2008
Re: jaka firma na nikasil?
Richichichi napsal(a):MichalEXC: Konečně že jsi taky napsal kde jsi to nechal dělat. Vypadá to ale dobře. Ani bych to tak často nerozdělával, udělej kontrolu přes zimu a nech to být.
Nechtěl jsem roztrubovat kde jsem to dělal, když nevím v jaký to je kvalitě a co to vydrží. První příspěvek na motorkářích v téma Nikasil Kutná Hora, co jsem zakládal, byl, Kutná Hora ? To nechceš.
Takže jsem vůbec nevěděl do čeho jdu. A ejhle. Zatim vše ok. Jestli bude ok i po 100 MTH ukáže čas.
Kontrolu dělám protože - 1. chci mít kontrolu po 10MTH abych věděl kolik to vydrželo když bude nějakej problém, a abych to věděl s co největší přesností. 2. bez hrabání se v motorce nemůžu bejt
Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný.
- foxdive
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3324
- Založená vlákna
- Místo: UH
- Motorka: exc 300
- Věk: 31
- 8 6
Re: jaka firma na nikasil?
honzaWR450F:
taky sem to slysel s tou vlozkou ze je to stokrat lepsi jak cesky nikasil
Radši ségra v bordelu než brácha na japonský motorce život je příliš krátký na to,abych čekal 4 doby
- Tristan
- malý Velký BOJOVNÍK°°°°
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3353
- Založená vlákna
- Místo: North Tristan Kingdom
- Motorka: KTM EXC 250 06
- Věk: 25.0
- Tel: černý
- 17 0
Re: jaka firma na nikasil?
honzaWR450F napsal(a):motoline.cz:
Nechci prudit ale mě na CR250 právě nikasil nebyl vhodný,protože byla příliš veliká ovalita,rýhy ve válci atd..... A ta vložka,posílaláno do USA a trvalo to tři týdny,byla za stejné peníze s tím,že u ostré krosky každý další ....jen výbrus za 800kč.Což je u hodně ježděného motoru citelná úspora.Navíc mechanik,Jirka Krupa od Ktm mi sám potvrdil,že český nikasil není bez problémů,vložka je definitivní.Ovšem v mém případě podotýkám....
O jakém vybrusu za 800? tu mluvíš? O tom co se děla po 0.25mm Ale písty jsou odstupnovane po jedne setině.
Jinak bych šel asi do te vložky hlavnbě je to teměř na počkaní
Pak jedině jak tu psal Badyšot to holandsko to mi příjde jako spravna cesta pokud někdo trva na nicasilu a pokud si tu motorku chce člověk držet delší dobu a jezdit na ní
Editoval Tristan (29.07.2013 07:25:58)
Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...
- Martin993
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 763
- Založená vlákna
- Motorka: KTM EXC 300
- Věk: 24
- 0 0
Re: jaka firma na nikasil?
taky jsem měl v KX 250 lit. vložku a výbrus u p. Oulehly 390,- písty na všechny rozměry výbrusů má Wossner a Wiseco. dával jsem za Wiseco za 3 tis a měl jsem klid a ušetřeno za nikasil pro hobby ježdění dostačující.
Jinak zabudování vložky, když je válec značně poškozen, tak vyjde cca stejně jako nikasil kolem 3 tis.
Editoval Martin993 (29.07.2013 09:50:30)
- Richichichi
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 515
- Založená vlákna
- Místo: Ostrava
- Motorka: Fantic Caballero 200
- Věk: 22
- 1 5
Re: jaka firma na nikasil?
Pche já měl vložku v Suzuki RG 125 (malý cesťák, něco jako Honda NSR) a už bych nikdy nechtěl takhle předělaný válec. Píst se nevyšlehával vůbec ale na druhou stranu vložka po 10 000 km byla na vyhození, nezůstalo ani "místo" na další výbrus. Na nikasil tyhle motory vydrží do další výměny pístu i 20 000 km. Vím to, měl jsem těchto motorek více. A to nemluvím že to nejsou tak ostré motory jako u endura.
Fantic Caballero 200 r.v. 2008
|