Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Suzuki DRZ 400 E, S, SM

#21 09.07.2013 16:27:45

Honza
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1010
Založená vlákna
Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
Motorka: DRZ 400S (07')
Věk: 35
14 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


martak3:

http://www.thumpertalk.com/forum/215-drz400-faq/ hromada informací a tady taky http://advrider.com/forums/

Jinak neliší se jen karbecem, jsou jiný vačky a jiný kompresní poměr, jiný výfuk. V převodoce jsou stejný kola, jen je sekundární převod jinej E = 14/47, S = 15/44.


Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují.
T.A.Edison

 offline 

 

#22 09.07.2013 17:45:21

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


duso napsal(a):

Ataman napsal(a):

co se větráku týká, tan ten právě spína proto,aby byla zachována životnost motoru, která je u tohohle motoru opravdu velmi dobrá, Moje DRZ má cca 33 tisíc kilometrů, mnou cca 14. Motor byl preventivně rozdělán při výměně rozvodu a napínáků, vše bylo naprosto v poho zase seskládáno. prakticky nulové opotřebení a dělal to člověk, který se v Suzuce leta živil, nyní závodí. Proti tomu vzducháčo olejáš trpí mnohem více, takže lepší více větrat a leta jezdit, než dvakrát zahrčet a po projetí potoka zůstt stát s prasklýma kartrama usch 

mě Sko vyhovuje, to doporučuju já, podvozek mají kromě SM stejný, dá se na tom jezdit do práce i dva dny off v terénu. Odeklování doporučuju, pokud chceš komfort i ostrý karbec, Eško je ideální, ale ty bývají dojebaný jak prase a sehnat kousek s papírama nadlidský úkol. Hondu ti musí napsat někdo jiný, nemám zkušenost. Křídlo ve znaku mám jen na autě ee1 

keby to bolo s hondou tak ako píšeš tak by XR nevyrábali 30 rokov ? Ešte teraz sa vyrába môžes si kúpiť novú rebrovanú 650L , jediné negativum vzducháča je krátky interval výmeny oleja inak to má viac pozitív ako negatív  smile moj názor a ďalšia vec je že XR je hádam napopulárnejšie enduro celosvetovo, všestranný trvácny lahký výkonný stroj s jednoduchou údržbou . drz je síce o niečo výkonnejšia ale nie moc za to XR je lahšia, jednoduchšia údržba, viac vydrží, XR 600 váha od 129-135 kg drz 142-155 kg tie novšie sú dokonca ťažšie . Každopádne ja by som to zhrnul takto, ak chce chalan viac terén tak XR vzducháč 400 ak chce viac cestu tak drz, alebo najlepšie XR 650 R .

Ladík 164,Duso - Ale pánové roll já vůbec nezpochybňuju kvalitu XR nebo XL, XT či dalších strojů. Všechny tyhle koncepčně starý jednobuchy jsou držáky co se životnosti týče a vůbec jsem se k nim nevyjadřoval, naopak jsem objektivně napsal, že o nich vím hovínko, bo mě nic z toho neříkalo pane, to jen na upřesnění. smile  Jen jsem chtěl vypíchnout výhodu DRZ v raději častěji seplém větráku, který prostě zaručí trvalou a správnou provozní teplotu stroje, která zabrání možnému horšímu mazání nebo přepalování oleje v extremním nasazení. To je celé. Duso sám uvádíš kratší výměnu oleje, což je právě důvod vyšších nároků v důsledku vyšší teploty motoru. Taky jsem uvedl nevýhodu spočívající v nutnosti odeklování mašiny, a to včetně chráničů chladičů kvůli jejich nelidské ceně a samozřejmě i o chladiče a medium vyšší hmotnost. JInak Sko váží 132 kg, takže to není nijak dramatické srovnatelné s 6ti bábou XR. Píšu jen objektivní info. ano 

Martak3 - tvůj nápad osadit eSko karbecem Keihin FCR 39 (ostrý) si myslím, že proveditelný je, protože nevím o žádných podstatných rozdílech, nicméně jsme ty motory vedle sebe rozdělaný neměl, takže bez záruky. Podle technických dat v manuálech mají stejný hodnoty, opravdu se mrkni do toho BOXU, tam najdeš vše, včetně odstupňování převodovky, je to stejné. Karbec je běžný žádný speciál, tuším je osazen i na KLX 450. Já bych to ale nedělal, prachy co do těchto úprav vrazíš vyhodíš oknem.  Bude to hybrid, který bude při optimálním vyladění fungovat, ale raději bych koupil už hotovou motorku, příp. ostrou, pokud se ti zdá třeba S nevýkonné. Nejlepší je na to sednout, vyzkoušet a pak uvažovat jak utratit love, toť můj názor. vyk! 

 offline 

 

#23 09.07.2013 20:35:15

martak3
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 328
Založená vlákna
Místo: Písek
Motorka: ČZ 125/516, Suzuki RM 250, PitsterPro X4R, Honda XR 400
Věk: 23
0 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


A nic v cestine nemate? big_smile

 offline 

 

#24 10.07.2013 10:07:09

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Ty rozdíly mezi motory drz E a drz S a SM jsou jak psal Honza : jiné vačky, jiný píst, možná i tvar spalovacího prostoru - jiný kompresní poměr - jednoduše řečeno z S ani z SM výměnou karburátoru Ečko neuděláš!!

Editoval sumavahonzi (10.07.2013 15:22:25)

 offline 

 

#25 11.07.2013 16:28:59

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


PRO PŘÍPADNÉ ZÁJEMCE O TUNNING DRZ - ZAJÍMAVÉ STRÁNKY

http://www.procycle.us/bikepages/drz400.html

můžeš si koupit ty ostrý vačky, zvětšit obsah válce, Martan3 tam má i ten karbec - chce to jen mít žetony ano 

stačí změnit typ stroje a dohledat vychytávky mohou i majitelé dalších strojů

Editoval Ataman (11.07.2013 16:32:16)

 offline 

 

#26 11.07.2013 16:57:52

Saimon
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 344
Založená vlákna
Motorka: Yamaha XT 660 Z Tenere
Věk: 24
1 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Saimon napsal(a):

Využiji tohoto tématu, dofám že to nevadí smile. Chtěl bych si koupit druhou motorku, motárdíka na jízdu po asfaltu. Mám cca 190cm a zajímalo by mě, zda by mi SMko nebylo malé, takhle po internetu je to jen teorie, vím ,že lepší by bylo si na ní někde zkusit sednou, ale v okolí jí nikdo nemá.. Třeba se tu najde někdo kdo to třeba také řešil, nebo jí má a taky je vyšší postavy smile.

To ani majitelé DRZtek ať už S,E, nebo SM neví jak jsou cca velcí oni a jak je na tom DRZtko s nima za řídítky???

Editoval Saimon (11.07.2013 16:58:43)

 offline 

 

#27 11.07.2013 17:19:40

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Saimon napsal(a):

Saimon napsal(a):

Využiji tohoto tématu, dofám že to nevadí smile. Chtěl bych si koupit druhou motorku, motárdíka na jízdu po asfaltu. Mám cca 190cm a zajímalo by mě, zda by mi SMko nebylo malé, takhle po internetu je to jen teorie, vím ,že lepší by bylo si na ní někde zkusit sednou, ale v okolí jí nikdo nemá.. Třeba se tu najde někdo kdo to třeba také řešil, nebo jí má a taky je vyšší postavy smile.

To ani majitelé DRZtek ať už S,E, nebo SM neví jak jsou cca velcí oni a jak je na tom DRZtko s nima za řídítky???

opět stačí zadat inteligentně požadavek do vyhledávače
výška sedla typ S - 93,5 cm, SM - 89 cm samozřejmě při továrním nastavení tlumičů dle manuálu

jak píšeš sám , tady budou všechny rady stejně jen teorie hmm  mám 182 cm a při běžné manipulaci je dost vysoká, při sedu se dotýkám špičkama, při off nasazení odpichy špičkama - je to halt koza. SM jsem jel a ta byla dobrá, ale jen na silnici, kde jsem měl nohy na stupačkách. tady máš k porovnání náhodnou fotku  z netu s gg450 Pampera, která má ale oproti ostrým trochu nižší zdvihy



http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1205_drz_gg.jpg

Editoval Ataman (11.07.2013 17:33:10)

 offline 

 

#28 11.07.2013 18:07:11

Saimon
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 344
Založená vlákna
Motorka: Yamaha XT 660 Z Tenere
Věk: 24
1 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Výšku sedla a rozvor jsme si našel, zas takovej hlupák nejsem.. Mě spíš zajímalo to, jak vypadá naživo, jestli ten kdo jí má a je vyšší postavy si nepřipadá jako ,,vosa na bonbónu'' . Z blízka jsem ji viděl jen párkrát a zas tak moc jsem to nestudoval, když jsem o to neměl ještě zájem smile.

 offline 

 

#29 11.07.2013 19:51:28

Honza
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1010
Založená vlákna
Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
Motorka: DRZ 400S (07')
Věk: 35
14 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Saimon:

Já mám 1,8 m a mám nohy dá se říct v luftě (respektive brnkám špičkama), trochu se to spravilo, když sem povolil předpětí zadního pružiny zhruba na střed doporučenýho rozsahu. V plná polní můžu mít tak 76-78 kg. Popravdě, kdybych měl 1,9 m a ty nohy tím pádem o 10 cm delší bylo by to pro ježdění v terénu na 100% přínos.
Řidítka mám na nástavcích a níž bych je určitě nechtěl. Nemám sice originál, ale co sem čet, tak bez podložek se na originálech špatně jezdí ve stoje. Ovšem nejde to říct obecně, každej má jinej styl.


Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují.
T.A.Edison

 offline 

 

#30 11.07.2013 19:57:59

Saimon
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 344
Založená vlákna
Motorka: Yamaha XT 660 Z Tenere
Věk: 24
1 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Honza napsal(a):

Saimon:

Já mám 1,8 m a mám nohy dá se říct v luftě (respektive brnkám špičkama), trochu se to spravilo, když sem povolil předpětí zadního pružiny zhruba na střed doporučenýho rozsahu. V plná polní můžu mít tak 76-78 kg. Popravdě, kdybych měl 1,9 m a ty nohy tím pádem o 10 cm delší bylo by to pro ježdění v terénu na 100% přínos.
Řidítka mám na nástavcích a níž bych je určitě nechtěl. Nemám sice originál, ale co sem čet, tak bez podložek se na originálech špatně jezdí ve stoje. Ovšem nejde to říct obecně, každej má jinej styl.

Dík smile, zvednutý řídítka je u mě nutnost, mám na motorce vysoký široký řídítka a i tak je mám zvedlý o 2cm (víc už nešly lanka big_smile).. Až někde DRZtko uvidím hned si na něj sednu abych měl jasno smile.

 offline 

 

#31 11.07.2013 20:21:13

Semis
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3155
Založená vlákna
Místo: východní skoro Pragl
Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
6 2

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Jinak z SM nebo S se dá jinym karbec nahnat dost koní.
Kamarád si tam dával uplně jiný karbec a výkon šel opravdu rapidně nahoru. Nebyl to tedy karbec z E, ale přesný typ nevím. To bych z něj musel vytáhnout.
Furt je tam ale slabina a to je převodovka. Chybí jí 6ka a podle mě není uplně ideálně zpřevodovaná.


Dej koním pít...

 offline 

 

#32 11.07.2013 21:07:12

Saimon
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 344
Založená vlákna
Motorka: Yamaha XT 660 Z Tenere
Věk: 24
1 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Semis napsal(a):

Jinak z SM nebo S se dá jinym karbec nahnat dost koní.
Kamarád si tam dával uplně jiný karbec a výkon šel opravdu rapidně nahoru. Nebyl to tedy karbec z E, ale přesný typ nevím. To bych z něj musel vytáhnout.
Furt je tam ale slabina a to je převodovka. Chybí jí 6ka a podle mě není uplně ideálně zpřevodovaná.

A jak hodnotíš DRZ 400 SM? Vím že to nemá extra výkon ale zas úplně slabé to taky neni a váha není nejhorší, já bych ho chtěl na blbnutí ale i třeba na výlet ve dvou po okolí. Yamaha XT 660X (také se mi líbí) by výlet ve dvou zvládla jako nic, ale zas už to mám větší váhu na to blbnutí. Zajímal by mě prostě názor někoho, kdo ho má a co všechno se s ním dá nebo nedá..

 offline 

 

#33 11.07.2013 21:39:30

Semis
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3155
Založená vlákna
Místo: východní skoro Pragl
Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
6 2

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Saimon:

Na silnici je to dobrej motardek. Dobře se s nim blbne a je bezproblémový.
Výkon na město a okolí stačí. Na dlouhý rovinky a rychlý úseky už to moc neni. Jezdím s tím do 120km/h, ale při cestování tak do 110km/h. Pak už to je moc roztočený, ikdyž mám o 2z menší rozetu než je origo.
Ve dvou jsme s tim taky už dostkrát jeli a dá se to, ale tak 200km a oak už to začíná být nepříjemný.
Kdyby to mělo ještě 6ku, tak je to super, ale bohužel nemá.Rychlější převod už nemá cenu, pač je pak jednička strašně dlouhá a navíc musí člověk dávat víc plynu aby to jelo a tím pádem jde nahoru spotřeba.
Takže motorka vhodná spíš na blbnutí po přednim a zadnim a tak. Do terénu to SM moc neni. Tlumiče mají větší útlumy, ale i tak není problém jít po skoku na doraz. Do ostrýho motardu to má daleko, ale zase to je příjemnější stroj.


Dej koním pít...

 offline 

 

#34 11.07.2013 21:45:06

Saimon
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 344
Založená vlákna
Motorka: Yamaha XT 660 Z Tenere
Věk: 24
1 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Semis napsal(a):

Saimon:

Na silnici je to dobrej motardek. Dobře se s nim blbne a je bezproblémový.
Výkon na město a okolí stačí. Na dlouhý rovinky a rychlý úseky už to moc neni. Jezdím s tím do 120km/h, ale při cestování tak do 110km/h. Pak už to je moc roztočený, ikdyž mám o 2z menší rozetu než je origo.
Ve dvou jsme s tim taky už dostkrát jeli a dá se to, ale tak 200km a oak už to začíná být nepříjemný.
Kdyby to mělo ještě 6ku, tak je to super, ale bohužel nemá.Rychlější převod už nemá cenu, pač je pak jednička strašně dlouhá a navíc musí člověk dávat víc plynu aby to jelo a tím pádem jde nahoru spotřeba.
Takže motorka vhodná spíš na blbnutí po přednim a zadnim a tak. Do terénu to SM moc neni. Tlumiče mají větší útlumy, ale i tak není problém jít po skoku na doraz. Do ostrýho motardu to má daleko, ale zase to je příjemnější stroj.

Dík za informace smile uvidíme na co snad někdy našetřím big_smile, každopádně SM mě láká...

 offline 

 

#35 12.07.2013 09:16:01

Kubicheck
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 396
Založená vlákna
Místo: Praha
Motorka: GS mastodont 1994
Věk: ... cet
0 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


To nemůžem jet po normální silnici...

 offline 

 

#36 12.07.2013 10:10:14

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


ještě k těm karburátorům:

na E čku, ovšem ne na všech modelech - některé poslední modely měli podtlakový karbec Mikuni, je Karb Keihin FCR 39, ovšem ten má nějaké Bypassy - něco jako EGR ventil a je dost tupě nastavenej

ideální je nahradit ho zcela přímým Keihinem FCR39 z nějakého 4t motokrosa a správně natryskovat.

Další věc, která hodně pomůže je výfukový svod s větším průměrem a kratší délkou, origo jde příliš dolů pod motor a zase zpátky.. výměnou se průběh motoru zostří.

po těchto dvou zásazích si troufám říct, že motor jede o chlup víc než např Ktm exc400 i wr 400 navíc má obrovský rozsah použitelných otáček, velmi příjemný, jemný spodek, který si nechá hodně líbit..

jen pro zajímavost na DRZ400E absolvoval Travis Pastrana závod Baja a několik závodů supermoto..

z DRZ400E je možné vyladit na cca 70koní

 offline 

 

#37 12.07.2013 15:57:51

Saimon
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 344
Založená vlákna
Motorka: Yamaha XT 660 Z Tenere
Věk: 24
1 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Ještě by mě zajímala jedna věc a to je výdrž motoru, kolik zhruba vydrží km (v SMverzi)?? Zajímalo by mě to od lidí co jí mají nebo měli...

Editoval Saimon (12.07.2013 16:58:07)

 offline 

 

#38 12.07.2013 17:55:24

Semis
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3155
Založená vlákna
Místo: východní skoro Pragl
Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
6 2

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Obecně toho DR-Z vydrží opravdu hodně. Dost záleží na stylu jízdy a údržbě. Jezdil k nám messenger, kterej na tom měl 70tis bez zásahu. Jsou lidi kteří to zmrvili už v 15tis km.


Dej koním pít...

 offline 

 

#39 12.07.2013 17:58:00

Semis
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3155
Založená vlákna
Místo: východní skoro Pragl
Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
6 2

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Jinak moje křivka na brzde po přetryskování, KN filtru a s výfukem je tady.
Není tam nárůst koní ve špičce, ale všechno přibylo ve střednim pásmu:
http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/97_dr-zkrivka.jpg


Dej koním pít...

 offline 

 

#40 17.07.2013 15:24:51

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Zdravím,
využiji tohoto tématu, vlastním Suzuki DR-Z 400 SM bohužel jsem si sní moc neužil, částečně svojí blbostí. Pořídil jsem ji a majitel mi řekl, že tam zrovna vyměněný olej, že nemusím mít strach a můžu jezdit do další výměny. No a co jsem neudělal projel jsem jí všechno bylo ok. Tak jsem ji koupil, pak jsem se šel projet doma a cca po 50 km rachot od ventilů a zdechnutí. Tak jsem jí rozebral a zjistil, že tam olej sice je ale jen asi 2dcl, samozřejmě vačky zadřený v hlavě, kleplý píst, ventily, líznutý válec, tak jsem jí začal dávat dohromady, už mi chybí pouze výfuková vačka.

Proto se chci zeptat jestli někdo neví kde výfukovou vačku za rozumnou cenu sehnat, nebo dokonce nemá nějákou doma, měla by tam jít i z S, z LTZ 400 a možná i z kawasaki KFX 400. Byl bych vám moc vděčen.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů