Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

YAMAHA WR250R úpravy, typy, triky, skušenosti majiteľov

#141 25.07.2012 14:08:07

Motors
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1144
Založená vlákna
Místo: Vepřov
Motorka: WR250F
Věk: Víc než Ježíš
3 0

Re: YAMAHA WR250R úpravy, typy, triky, skušenosti majiteľov


Simansky:

Co ta Enduro škola, pomohlo to? Jak to probíhalo? Ptám se informativně jestli to má cenu. Myslím že když si mě někdo vezme pod křídla, tak to zvládn u taky a levněji smile


Kdo sem postavil ten kopec, jsem říkal jako malý. Teď jsem za kopce vděčný a2 
Když se příliš soustředím abych nespadl, tak spadnu

 offline 

 

#142 08.08.2012 09:52:13

Motors
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1144
Založená vlákna
Místo: Vepřov
Motorka: WR250F
Věk: Víc než Ježíš
3 0

Re: YAMAHA WR250R úpravy, typy, triky, skušenosti majiteľov


Protože motorka nedopadla po sobotní vyjížďce nejlíp, tak bych se rád zeptal na pár věcí.

1) Pasuje přední kotouč z WR250F na moje WR250R? Dle tohoto prý jo http://www.motorkari.cz/motobazar/nahra … 13791.html takže bych to vzal u motoline http://eshop.motoline.cz/cs/1995/2130-p … amaha.html Kotouč tam mám plovoucí. Musím tam mít zase  plovoucí nebo můžu dát normální? Jaká je výhoda plovoucího.

2) Když novej kotouč tak i nové desky Jaké by jste mi doporučili.

3) Jaká řidítka mi doporučíte ty moje jsou ohlá. Pokud s tím má někdo zkušenost na WR250R. Zkusím je dneska ještě narovnat, ale nejak v ně nemám důvěru. Nejradši bych 22mm ať nemusím řešit redukce.

4) Převod tam mám 14 : 49. Dal bych dopředu menší kolečko ať to má více síly. Co myslíte, dát 12z nebo 13z.

Děkuji předem za odpověď dost mi to pomůže.


Kdo sem postavil ten kopec, jsem říkal jako malý. Teď jsem za kopce vděčný a2 
Když se příliš soustředím abych nespadl, tak spadnu

 offline 

 

#143 08.08.2012 10:38:59

volodaj
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 898
Založená vlákna
Místo: Martin
Motorka: žiadna, ex YMH WR 250f, ex HSB FE 400
Věk: 32
5 1

Re: YAMAHA WR250R úpravy, typy, triky, skušenosti majiteľov


1. Plávajúci nemusí byť. Teoreicky je výhoda, že sa nedeformuje prehriatím a lepšie vymedzuje polohy voči brzdným doskám. Na jednom prednom kolese mám plávajúci na druhom pevný a nejaké veľké rozdiely medzi nimi necítim.
2. Tu ti neporadím. Jazdím Goldfren K5LX, na ktoré tu všetci nadávajú a som spokojný. Hádam poradí niekto iný.
3. Na WR 250f mám originál Renthal 22 a som s nimi veľmi spokojný, pár poriadnych pádov už prežili. Myslím, že ak zoberieš niečo od Renthal, Easton a podobných renomovaných značiek, tak to bude viac menej na podobnej úrovni.
4. Za mňa radšej 13. 12 sa už dosť rýchlo opotrebováva a nemusí sedieť s vodítkom reťaze na kyvke. Na F je originál prevod 13:52 a dá sa s ním celkom slušne jazdiť. Vedel by som si to predstaviť aj 13:49, lebo jednotka je už dosť krátka, dvojka stačí skoro na všetko.

 offline 

 

#144 08.08.2012 12:04:04

Motors
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1144
Založená vlákna
Místo: Vepřov
Motorka: WR250F
Věk: Víc než Ježíš
3 0

Re: YAMAHA WR250R úpravy, typy, triky, skušenosti majiteľov


Sally06:

Jsme rád žes mě povodil a i když to tak nevypadalo tak jsem si to užil. Sice jsme byl zničenej ale bylo to super. Příště přijedu zase, jen to co se mi opravdu zdá hodně o hubu nechám na dobu až budu mít větší sklill.
Dnes po praci zajedu za kámošem, narovnáme řidítka a kouknem pořádně na ten kotouč. Co jsem se díval, tak je pohlej docela dost. Počítám tak skoro o 5mm. Kámoš co je závodník v autocrossu říkal že se  mu to rovnat nechce že by to bylo o hubu. Tak uvidíme na místě co vymyslíme. Zatím to narovnám ať to nedrhne a co nejdřív asi novej. Momentálně jsem dost finančně vyšťavenej takže uvidíme jak to zkombinuju. Chci to mít co nejdří v kupě a hlavně do toho Brodku u Prostějova.


volodaj:
Díky za odpovědi. Ty renthaly nevíš jaké tam máš?


Kdo sem postavil ten kopec, jsem říkal jako malý. Teď jsem za kopce vděčný a2 
Když se příliš soustředím abych nespadl, tak spadnu

 offline 

 

#145 08.08.2012 12:52:58

Motors
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1144
Založená vlákna
Místo: Vepřov
Motorka: WR250F
Věk: Víc než Ježíš
3 0

Re: YAMAHA WR250R úpravy, typy, triky, skušenosti majiteľov


Sally06:

No do Brodku bych to viděl tak že dojedeš s vozíkem s moto ke mě ke garáži. Vozík napojíme na mé auto a přihodíme moje moto a pojedem smile Stálo yb tě to jen cestu do přerova a zpátky. Zbytek by byl na mě smile Co ty na to?


Kdo sem postavil ten kopec, jsem říkal jako malý. Teď jsem za kopce vděčný a2 
Když se příliš soustředím abych nespadl, tak spadnu

 offline 

 

#146 08.08.2012 12:59:32

Motors
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1144
Založená vlákna
Místo: Vepřov
Motorka: WR250F
Věk: Víc než Ježíš
3 0

Re: YAMAHA WR250R úpravy, typy, triky, skušenosti majiteľov


Sally06:

OK no problém.

PS ty řidítka něco takového: http://www.dirtykingdom.cz/detail/3125- … modra.html ?


Kdo sem postavil ten kopec, jsem říkal jako malý. Teď jsem za kopce vděčný a2 
Když se příliš soustředím abych nespadl, tak spadnu

 offline 

 

#147 08.08.2012 13:05:28

volodaj
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 898
Založená vlákna
Místo: Martin
Motorka: žiadna, ex YMH WR 250f, ex HSB FE 400
Věk: 32
5 1

Re: YAMAHA WR250R úpravy, typy, triky, skušenosti majiteľov


to sú presne tie čo tam mám smile. ale to možno mám twinwall, teraz si nie som istý. keď budem v garáži, tak sa môžem pozrieť.

Editoval volodaj (08.08.2012 13:09:46)

 offline 

 

#148 08.08.2012 13:53:01

Motors
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1144
Založená vlákna
Místo: Vepřov
Motorka: WR250F
Věk: Víc než Ježíš
3 0

Re: YAMAHA WR250R úpravy, typy, triky, skušenosti majiteľov


A s totěma řidítkama nemáte někdo zkušenosti? http://eshop.motoline.cz/cs/2001/1824-r … azdou.html
A co ten kotouč? Bude pasovat z toho F-ka na R-ko? Nevíte někdo?
Dík


Kdo sem postavil ten kopec, jsem říkal jako malý. Teď jsem za kopce vděčný a2 
Když se příliš soustředím abych nespadl, tak spadnu

 offline 

 

#149 08.08.2012 13:56:10

ktm 350
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1470
Založená vlákna
Místo: Někde v lese,,Pohoř
Motorka: Momentálně na prodej
Věk: 15
Tel: 604519929
6 0

Re: YAMAHA WR250R úpravy, typy, triky, skušenosti majiteľov


dáváš ji chuděrce dobře to těla  heh1  ano 


Není ostuda spadnout ,ale zůstat ležet !!!

 offline 

 

#150 08.08.2012 14:02:43

Motors
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1144
Založená vlákna
Místo: Vepřov
Motorka: WR250F
Věk: Víc než Ježíš
3 0

Re: YAMAHA WR250R úpravy, typy, triky, skušenosti majiteľov


ktm 350:

Tak nekoupil jsme si ji na parádu a aby stála v garáži. Prostě ji používám a nejsme zatím tak zručnej abych ji nezahazoval, ale to snad brzo příjde  a1  Bohužel zkušenosti něco stojí sad


Kdo sem postavil ten kopec, jsem říkal jako malý. Teď jsem za kopce vděčný a2 
Když se příliš soustředím abych nespadl, tak spadnu

 offline 

 

#151 08.08.2012 14:45:19

volodaj
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 898
Založená vlákna
Místo: Martin
Motorka: žiadna, ex YMH WR 250f, ex HSB FE 400
Věk: 32
5 1

Re: YAMAHA WR250R úpravy, typy, triky, skušenosti majiteľov


Reikon budú tiež OK. Je to jedna z tých lepších značiek. Kotúč ti presne poradiť neviem. Môžem skúsiť zmerať rozteč skrutiek a porovnáš si so svojou.

 offline 

 

#152 09.08.2012 13:27:34

Motors
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1144
Založená vlákna
Místo: Vepřov
Motorka: WR250F
Věk: Víc než Ježíš
3 0

Re: YAMAHA WR250R úpravy, typy, triky, skušenosti majiteľov


Tak řidítka jsem včera jakš takš narovnal. Kotouč také a je to o 100% lepší,ale stále to není ono. Co jsme se dověděl o kamaráda, tak na WRR musí být plovoucí kotouč, bo to nemá plovoucí třmen. Plovoucí je jen jedna strana a druhá je napevno, takže normální kotouč by se při brždění ohýbal a to by nebylo dobé. Kotouč jsme měřil a má rozměry cca 250x132x3. Tak kdyby jste někdo věděli kde ho sehnat za rozumnu cenu, tak budu vděčný.
Díky


Kdo sem postavil ten kopec, jsem říkal jako malý. Teď jsem za kopce vděčný a2 
Když se příliš soustředím abych nespadl, tak spadnu

 offline 

 

#153 24.01.2013 14:53:32

Motors
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1144
Založená vlákna
Místo: Vepřov
Motorka: WR250F
Věk: Víc než Ježíš
3 0

Re: YAMAHA WR250R úpravy, typy, triky, skušenosti majiteľov


Tak Kotouč jsem nakonec sehnal u Motoline i s deskama smile


Kdo sem postavil ten kopec, jsem říkal jako malý. Teď jsem za kopce vděčný a2 
Když se příliš soustředím abych nespadl, tak spadnu

 offline 

 

#154 31.01.2013 10:55:43

Eddiewr
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 77
Založená vlákna
Místo: Rožňava SR
Motorka: WR 250 R
0 0

Re: YAMAHA WR250R úpravy, typy, triky, skušenosti majiteľov


Nazdar pánové,

chcem sa opýtať pár vecí, začiatkom sezóny chcem nahodiť na WR 250 R Yoshimura RS2 odpojiť AIS a tiež upraviť klapku v airboxe. Preto sa pýtam je nutné upraviť aj palivovú mapu? Nad powercommaderom neuvažujem preto chcem vedieť či to nebude vadiť továrenskej palivovej mape keď odstránim tieto " zbytočnosti " .

 offline 

 

#155 31.01.2013 12:53:20

Simansky
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 155
Založená vlákna
Místo: České Budějovice
Motorka: YAMAHA WR 250 R
Věk: 25
Tel: 728 951 329
3 0

Re: YAMAHA WR250R úpravy, typy, triky, skušenosti majiteľov


Už jsem to tu taky řešil a moc ti neporadím. Já to koupil rovnou s otevřeným laufem + sportovní filtr a jinak tam žádné úpravy nemám.
Nechtěla startovat, tak jsem myslel, že je to tím. Když jsem na ní odjel 1000 KM na Grossglockner, tak problém přestal a startuje jak víno.(motor naskočí za 0,5 vteřiny)

Taky jsem si kdysi zatelefonoval s nějakým inženýrem z Prahy co ladí YAMAHA YZ a ten mi říkal, že pokud tam nechám originál koleno a měním na výfuku pouze koncový druhý díl, tak mají zkušenost na diagnostice, že to směs nijak nerozhodí.

Zvaž to jestli ti to za to stojí, vyhodit to AIS a klapku. Já to tam mám a nezdá se mi, že by mě to nějak brzdilo. Taky jsem to řešil se spolužákem slaboproudařem a ten mi říkal, že tam ta klapka je jen na volnoběh (hluk), jak vezmeš za plyn, tak se otevírá, takže tě vlastně nijak neomezuje.
Podle mě zbytečnost a falešný pocit, že to potáhne líp, podle jiných nutnost a samozřejmě PowerCommander k tomu. geer 


Protože rok má jen 52 víkendů.

 offline 

 

#156 31.01.2013 14:16:24

Eddiewr
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 77
Založená vlákna
Místo: Rožňava SR
Motorka: WR 250 R
0 0

Re: YAMAHA WR250R úpravy, typy, triky, skušenosti majiteľov


Simansky:

Dík za odpoveď, tak teraz som mimo jedny vravia odpojiť vyhodiť  big_smile  ty to máš a nesťazuješ sa, ono aj na youtube som našiel videa a vacsinou to kazdy vyhodil ale nikde som sa nedozvedel o tej palivovej mape bez powcommanderu. Zvod nechám továrenský nakoľko nedám 700-800€ za komplet potrubie + koncovku, aj tých 400€za koncovku je vela a investujem  big_smile 

Editoval Eddiewr (31.01.2013 14:16:41)

 offline 

 

#157 01.02.2013 08:59:58

Simansky
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 155
Založená vlákna
Místo: České Budějovice
Motorka: YAMAHA WR 250 R
Věk: 25
Tel: 728 951 329
3 0

Re: YAMAHA WR250R úpravy, typy, triky, skušenosti majiteľov


Hele zkus na to jít jednoduše. Vyměň výfuk+sací filtr. Chvilku s tím jezdi.
Když se ti bude zdát, že máš výkonu málo, tak holt investuj dále. (+ vyndavej součásti motoru)
To je myslím nejlepší rada, co mohu dát. wink 


Protože rok má jen 52 víkendů.

 offline 

 

#158 01.02.2013 10:02:58

Eddiewr
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 77
Založená vlákna
Místo: Rožňava SR
Motorka: WR 250 R
0 0

Re: YAMAHA WR250R úpravy, typy, triky, skušenosti majiteľov


Simansky:

(+ vyndavej součásti motoru) =  heh2 

Filter vymeniť za KN? Nebude potom problém v prašnom prostredí? Bojím sa aby sa nedostal drobný prach do motora, alebo je tu možnosť nahodiť ten návlek na filter  a12 

Keď sme už pri upgrade prezraď mi kde si kúpil bastre čo máš ty, niečo podobné chcem nahodiť aj ja, hlavne nech to má výstuž a niečo vydrží  ano 

 offline 

 

#159 01.02.2013 13:17:01

Simansky
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 155
Založená vlákna
Místo: České Budějovice
Motorka: YAMAHA WR 250 R
Věk: 25
Tel: 728 951 329
3 0

Re: YAMAHA WR250R úpravy, typy, triky, skušenosti majiteľov


Čau, já nevím, zda bys mě měl poslouchat. Já jsem takový úplný enduro začátečník a moc jsem toho věru nenajel. (většinou jezdím silnici) Jinak ten filtr KN tam mám. Chce si to na něj koupit takovou čistící sadu, jinak já se ho nebojím. (Nemám žádné zkušenosti, zda to může napáchat nějakou škodu.)

Chrániče páček mám ACERBIS RAM + kit TRIP FIT, pro uchycení na brýle pro prý lepší pevnost. Prvně jsem spadl z moto a originál řídítka se ohly a vzali s sebou i ten chránič páček. (táta mi pak ty chrániče na lisu narovnal)
Tak jsem si koupil řídítka 32mm, že prý jdou hodně hůře ohnout. Už při první projížďce s nimi jsem je ohnul a chrániče páček vzali s sebou brýle a vytrhali z nich závity. (Pravda byl to pád v 60KM/H. A už nikdy nepojedu mimo silnici sám!)
Táta mi to nějakým zázrakem opravil, ale začínám si myslet, že jsem měl koupit ty brýle nový. (co když znova spadnu a nebudu moct odjet?)
Ale svoji práci odvádějí dobře: páčka spojky i brzdy bez ztráty kytičky. ano 

Takže radím, určitě pevnější řídítka a buďto tyto drahé ACERBISi s výztuhou co mám já nebo CYCRA, ty tu chválí hodně lidí.
Koupil jsem je na: inmoto.cz
Teď už jezdím zásadně s ohnutými řídítky(ty nový se zase tak moc neohnuly). Pro mě by to bylo zbytečný, leda že bych měl gumový. smile 


Protože rok má jen 52 víkendů.

 offline 

 

#160 08.04.2013 12:15:16

Motors
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1144
Založená vlákna
Místo: Vepřov
Motorka: WR250F
Věk: Víc než Ježíš
3 0

Re: YAMAHA WR250R úpravy, typy, triky, skušenosti majiteľov


Tak jsem měnil stupačky na WR250R 2008 za stupačky z WR250F 2005. Bál jsme se že to nebude pasovat, ale sedlo to tam naprosto přesně. Stupačka z F je větší tak o 1/3 oproti R.
Myslím že to stojí zato.


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/2290_2013-04-08_115420.jpg http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/2290_2013-04-08_115455.jpg


Kdo sem postavil ten kopec, jsem říkal jako malý. Teď jsem za kopce vděčný a2 
Když se příliš soustředím abych nespadl, tak spadnu

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů