INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Oprava tlumičů
Re: Oprava tlumičů
no a tak nam došlo zase k zasirani fora nesmyslnejma kecama o duševnich problemech nemocnejch lidi co maji f neděli prd na praci, ja se zapojil do debaty o tlumičich a zase s toho vyleze nejaky nesmysl uplně zbytečny pro všechny co by se něco chtěli dozvedet o nejake technice. tohle se opravdu na forech venku nedeje, cim to asi bude admine maš to nebo se to zase zvrhne
Re: Oprava tlumičů
Vencam666 napsal(a):pedal:
Prosím Tě, jak máš v profilu fotky tak z jaké je to trati??
ty akce z prakšic, jinak boršice, a vitonice, statika, prakšicka trat parada, skoky rychla nekdy hnusne rozbyta na laděni podvozku idoš :-) tam totiš naladit nic nejde boršice byly paradni na začatku dyš to bylo pomichane s piskem, tedka je to takove no někdy nic moc, uvidime jak se kluci budou snažit letos s upravou trati. za blata když tam jedeš motorka dostava hodne zabrat, hooodně. za sucha tam sou takove jamy sekane že tam zničiš klidně rafek. jinak profil tratě nadhera a ma veliky potencial eště.
Re: Oprava tlumičů
pedal:
klobouk dolů... Já tedy na XR nikdy nejel ale od pohledu to srovnávám s Xtečkem .. a přijde mi to jako slušný zvěrstvo ... Až mi spráská někdo na něčem podobným tak se fakt pujdu zahrabat Důkaz, že o motorce to není !
Mimochodem máš nějak přitvrzený tlumiče?
Re: Oprava tlumičů
ty jo,včera tady kouknu-a vidím nick-PEDAL.hned jsem si vzpoměl na to,jaké hovadiny psal asi před rokem na motorkářích,furt se s někým hádal-hlavně Prackarr s ním měl tři světy.....,furt řešil tu svoji XR600,za sezónu ojel hromady gum.....-borec na konec......,no to je jedno,říkám si jo-je to on,ale byl jsem v klidu,držel jsem pusu...
kouknu dnes,Pedal má 22 příspěvků a už tady nadává do čuráků a pod.
kurňa Pedal!tady se baví lidi slušně a česky!číst po tobě je fakt zážitek....
Re: Oprava tlumičů
beachbitch napsal(a):pedal:
klobouk dolů... Já tedy na XR nikdy nejel ale od pohledu to srovnávám s Xtečkem .. a přijde mi to jako slušný zvěrstvo ... Až mi spráská někdo na něčem podobným tak se fakt pujdu zahrabat Důkaz, že o motorce to není !
Mimochodem máš nějak přitvrzený tlumiče?
zadek je novej jen nastavenej normalne na hard docela funguje na to jaka to je hydra, a předek taky na hard, tam toho moc nenastaviš a trošku vetši množstvi voleje co by šlo eště trošku poladit je dat do předku max povolenou hladinu oleje. a zadek asi by šel na hydraulice přitvrdit, za minimum peněz, tvrdší pružiny na moji vahu. jasne že třeba upravce tlumiču by to posunul ještě nekam o kousek dal ale mx podvozek to nikdy nebude, taky ta motorka je trošku těžší. jinak je to guma co ma malo vykonu oproti mx, ale sranda na tom je velika
xt je na cestu a na houby, ale každa motorka ma svuj učel, ale xt je ešte o dost těžsi nes xr
Re: Oprava tlumičů
Dolph-cz napsal(a):ty jo,včera tady kouknu-a vidím nick-PEDAL.hned jsem si vzpoměl na to,jaké hovadiny psal asi před rokem na motorkářích,furt se s někým hádal-hlavně Prackarr s ním měl tři světy.....,furt řešil tu svoji XR600,za sezónu ojel hromady gum.....-borec na konec......,no to je jedno,říkám si jo-je to on,ale byl jsem v klidu,držel jsem pusu...
kouknu dnes,Pedal má 22 příspěvků a už tady nadává do čuráků a pod.
kurňa Pedal!tady se baví lidi slušně a česky!číst po tobě je fakt zážitek....
jak kdo se bavi slušně, a představ si že tedka ojiždim za sezonu dvě hromady gum, takže asi jestě veci borec než dříf, nebo že by to bylo neco nenormalniho ojiždet gumy ? dokonce vlastně tři hromady asi , pač jestli udejcham ten smrad f mohelnici tak aj za zimu možna přibude hromada, to je coooooooooo ? vyřid to prackovi
jo a porad řesim xr a porad ho budu řesit protože me to bavi a bude. a bylo by dobre kdyby ste si na fejsbuk založily tema pedal a tam mužete rešid blud ve vasich hlavach
Editoval pedal (20.01.2013 16:50:19)
- viteka 32
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3345
- Založená vlákna
- Místo: Kocábov
- Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
- Věk: 54
- Tel: mám
- 18 3
Re: Oprava tlumičů
Kluci, čím víc budete reagovat na jeho příspěvky, tak tím to bude horší. Tady je jediné východisko, ignorovat a pokud nebude mít na co odpovídat, tak nebude snad reagovat a bude zase klid. Je to stejné, jak vloni s debatou o VVMX 450. Během dvou dní člověk ani nestíhal přečíst všechny příspěvky Jinak pedal, měl bys něco provést s tou češtinou, zvláště to f místo v vypadá hrozně Člověk může mluvit, jak mu zobák narostl, ale psát by měl spisovně
Editoval viteka 32 (20.01.2013 17:05:48)
Re: Oprava tlumičů
ty asi rad radiš ale sam se toho myslim moc nedržiš těch rad. proč reaguješ a nemaš vlastně na co. nevidim f tvem slintu nic ani o tlumičich ani nic jineho kloudneho. nedelejte s toho vlakno pedal, to si di řešit s ostatnima jinam. češtinu řeš s někym kompetentnim, ne semnou, jinak ja potřebuju řešit tlumiče, maš nejaky napad ? zatim nic normalniho od tebe nevidim. viš jak to řikal bolek s tou vaginou, že ji nigdy neviděl ale věří že je. tak to je tak asi šecko co mužete s wm 450 vyřešit
Re: Oprava tlumičů
no nic, diky MikiberG za nazor, kdyby si neco mel a chtelo se ti tak dej vedet, ostatnim normalnim se omlouvam a tem kere povazuju za čuraky co se projevuji stejně jako na motorkařich dekuji za přijemne votpoledne, naučte se chlapci čist a nevytrhavejte veci s kontextuuu. vy snad mate nějakej mindrak bud ze mě ale to si nemyslim, spíš mate velkej mindrak s XR anebo že by sami ze sebe ?
Re: Oprava tlumičů
pedal:
Prosím tě vrat se na m.cz děkuji
Re: Oprava tlumičů
Pedal: K tlumičům a XR ... dnes sem byl jezdit a tak nějak jsem si občas vzpoměl na xr a ten tvůj podvozek. Nemůžu si pomoct, že to je jako celek, jako bys hledal svatý grál... zřejmě ho nikdy nenajdeš. Důvod je v tom, že tu kupu práce a materiálu musíš buď zaplatit, což se z logiky asi ani nevyplatí a navíc potřebnou sumu, jak si psal, nemáš. Nebo musíš nakoupit matroš - předek + zadek - WP, KYB, SHOWA.... aatd ... je celkem jedno co a to konkrétní si sám naladit k xr a tvýmu způsobu jízdy - obě varianty zřetelně ukazují na začarovaný kruh peněz a znalostí - to je tvůj grál - vyřeš prachy nebo se to nauč. Najdeš tím svoje xr, který bude mít obstarožní motor, historický rám a perfektní podvozek - tím ho vymskneš dost vysoko ale pořád ti bude chybět kus k pořádný OFF motorce. Jo bude to rarita , budeš vzbuzovat údiv možná i respekt ale koukneš se jen do světa zvláštního off ježdění s těžkou motorkou v rámci její geometrie a tupýho motoru který vibruje. MAteriál jako takový (starší) není drahá věc ale v poměru k hodnotě XR je to dost- možná 1/2 její hodnoty + oprava a úpravy... Pak máš možnost 2 a to je ... nech xr svýmu osudu, vylaď si to... je to hezkej nadčasovej retro stroj se svým charismem a užij si ho tak jak je. K tomu si kup enduro nebo mx odpovídající dnešním nárokům a poměř svoje síly s jinými pokud si tak dobrý jak si myslíš tak uspěješ a užiješ si jinou srandu a zážitky.
K tobě: ... mě je u zadku co sis nadrobil na M.cz a věř že si toho nešlo nevšimnout. Věř mi taky že nemám zájem se bavit s člověkem který to nemá v hlavě v pořádku. Pokud si tam udělal chybu a tady chceš začít od 0 tak tu šanci nezahoď. Extrémě mě vadí tvoje nepřiměřené reakce vůči lidem kterých si vážím. Vadí mi taky, že narušuješ příjemnou a vzácnou atmosféru tohohle webu. Možná, že si Janek ostřejc rejpnul ale rozhodně slušně a taky mu to šlo slušně vysvětlit. Uděláš mi velkou radost když z tohohle tématu sám vyedituješ všechny urážky a dáš tomu styl, který si myslím, že seš schopnej v sobě najít a udržet. Ď
- Semis
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3155
- Založená vlákna
- Místo: východní skoro Pragl
- Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
- 6 2
Re: Oprava tlumičů
pedal:
JJ plně souhlasím s Mikim. Už jsem potkal týpka co jezdil na XR400 docela dost rychle. Dával skoky, tahal za to fest, ale pořád tomu něco chybělo i na to aby předjel někoho jako jsem já a to nejsem žádnej extrastřelec. Prostě jel na hraně možností tý motorky, ale ostatní se na ostrejch při tom tempu sotva zapotili. A když vemu že měl XR400 který jak říkáš je o hodně lepší než XR600, tak je asi jasný kam to vede. Jak čtu co píšeš, tak si dokonce myslím že už to dávno víš,ale nechceš tomu věřit. Prostě levně ani za rozum to předělat nepůjde a ikdybys tomu nadělil tlumiče za 100tis, tak tam furt zbývá ještě hodně zaostalostí jako je zastaralá konstrukce (myslím pozice jezdce vůči těžišti atd), nebo tvar sedala, pozice řídítek, nebo i výkon a životnost motoru. K tomu abys držel tempo s jakoukoli ostrou tomu přece musíš dávat pít celkem fest a ten motor na to prostě taky nebyl dělanej.
Jinak tomu slohu: opravdu se tvoje příspěvky těžko čtou. Nějaké zkrácení vět, velký písmena, míň sprostejch termínů atd a bude to hend vypadat jinak. Co třeba použít místo slova "ču..k" třeba "dařbuján"
Dej koním pít...
- viteka 32
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3345
- Založená vlákna
- Místo: Kocábov
- Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
- Věk: 54
- Tel: mám
- 18 3
Re: Oprava tlumičů
pedal: Můžeš být v klidu, já z tebe žádný mindrák nemám, ani mít nebudu. Mikibekg to myslím vystihl nejlíp. Taky jsem vlastnil XR 400, původně jsem se zajímal o XR 600. Měl jsem na něm laďák, zubaté kotouče a myslím, že k dokonalosti chyběly už jen pancéřové hadice. Pro mne každá motorka je srdcovka, neměním stroje po půl roku, ano po roce. XR 400 byl dobrý stroj, spodek to mělo brutálnější s laďákem než KTM. Ne tu dobu to byl nadčasový stroj, ale..... Těch ale je víc a důvod, proč jsen skončil u vodníků KTM je jednoduchý. Zavčas jsem pochopil, že pokud si chci jízdu užívat, tak musím zákonitě přejít k něčemu novějšímu. Já nevím, kolik jsi toho najezdil na nějakých jiných značkách, ale mohu zodpovědně říct, že přechod stál za to. Třeba se současnou Betou 525 si jízdu doslova užívám a před očima vždy jen vidím, kde jsem se skoulel s XR 400, kde jsem ji čtvrt hodiny startoval v kaluži a pod. Mojí srdcovkou byly auta Škoda, se 120 cítkou jsem jezdil 22 let, měl v ní anatomy sedáky a nevím co, ale pořádné auto z toho nikdy nebylo. Nyní jezdím v jiné značce a nestěžuji si.
Re: Oprava tlumičů
jak funguji tlumice u KTM six days? U "obycejnych" KTM je to jasne, na kazde vidlici je serizeni utlumu a odskoku, takze leva i prava"trubka" jsou stejne. U six days je to ale jinak. Na leve trubce (bily sroub) je nastaveni tlumeni, na prave trubce (cerveny sroub) je nastaveni odskoku. znamena to tedy co??? ze cela vidlice funguje jen jako celek (prava+leva), pruzina je jen v leve trubce a tlumeni jen v prave? muze mi to nekdo objasnit?
edit: predpeti pruziny vs. tlumeni
Editoval kick-start (21.01.2013 12:52:27)
Re: Oprava tlumičů
kick-start: starý jednokomory - obě vidle obsahují péra, tlumící komoru pro kompresi a odskok, jedna náplň dvoukomory - obě vidle obsahují péra, tlumící komoru pro kompresi a odskok ale oddělená náplň olejů pro tlumení čtyřkomory - obě vidle obsahují péra, koncepce náplní je jako u dvoukomor ale jedna vidle má tlumící komoru a druhá odskokovou, tzn že jedna vidle se vzpírá ztlačení a druhá klade odpor při roztahování.
Ještě jsem na tom nejel ani jsem ty 4komory nedělal ale jen z principu se mi to moc nelíbí - hlavně to střídání sil a zatížení do spodní osy, co to bude dělat s vůlema futer, jak to bude chodit při křížení....(nový asi jo ale po 200hod nebo dál ???).... ono si nejde nevšimnout že těch novejch 4K vidlí je dost v bazáči. Má to i výhody vyplývající z jednoúčelový konstrukce pro danou problematiku, nastavitelnost atd... ale spíš to bude pro ty co si můžou dovolit finančně utáhnout špičku v tlumení (servis).
4 komory chápu spíš jako cestu dál.
|