INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Převoz moto
- kornout
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1140
- Založená vlákna
- Motorka: KTM 350 SXF + Freeride 250
- Věk: už veterán
- Tel: asi 100x deně :-(
- 1 0
Re: Převoz moto
To věřím, proto nezávislý alarm s immo.
umím prd, ale strašně mě to baví
- Lasky
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 878
- Založená vlákna
- Místo: Lišov u Č.Budějovic
- Motorka: 2ks Honda XRV 750 Africa Twin, jedna se sajdou a jedna sólo
- Věk: 35
- 2 0
Re: Převoz moto
mrazikxr napsal(a):Vlk:
Vsude v EU je s vlekem 130km/h
Tak to ani omylem. Každá země EU má svoje pravidla a nevím jistě,jestli vůbec nějaká má oficiálně povolenou 130tku s vlekem. Možná Francie a Španělsko,ale nevím to jistě. Vím,že tam se s tím lítá normálně a mají povoleno víc,ale nevím jestli 110,nebo víc.
Já moc neznám kolik se smí jezdit s vlekem. Zajímám se jen o to kolik se smí jezdit s kamionem, kolik jsou pokuty za nedodržení,kde a jak je zvykem to kontrolovat a stejně jezdím full gas kde to jde. Mám takovou obavu,že konstrukční rychlost 130 by asi v mnoha zemích jako argument neuspěla. Kamion má taky konstrukční rychlost vysokou a přitom je omezenej a třeba v Německu se oficiálně smí po šoutce jenom 60km/h. Jezdíme sice co to dá,ale argument,že mají prehistorickej zákon stavěnej na náklaďáky z 50tých let a dnešní moderní auta vybavený nejmodernějšími brzdnými systémy můžou v zemi která má jedny z nejkvalitnějších silnic na světě jezdit mnohem rychleji, na policii vůbec nefunguje.
Co vím,tak drtivá většina zemí má s vlekem 80km/h. Na Slovensku se nedávno zvedla rychlost pro kamiony na 90km/h takže je možný,že zvedli i rychlost s vlekem.
To je teorie. Praxe je taková,že jsem za nějakých 15let na cestách ani jednou neviděl,že by cajti někoho buzerovali,že jede s vlekem 100km/h i když by měl 80km/h. Ani jsem o tom nikdy od nikoho neslyšel. S náklaďákem jsem za překročení rychlosti platil nesčetněkrát,ale většinou to bylo vyčtený z koleček,nebo karty. Když mě někde změřili,tak to bylo na nějaký 50tce,nebo 70tce, takže by tam člověk zaplatil stejně ať jede s čímkoliv. Ale pravděpodobnost,že budu odhalen a buzerován za rychlost s vlekem, pokud nepřekročím maximální povolenou rychlost která je v daném úseku pro auta bez vleku je absolutně minimální.
Další věcí je mít to trošku srovnaný v palici a uvědomit si jakouže to mám soupravu. Jak psal Vlk, nejen že jde o to pak nějak zabrzdit,ale hlavně aby mě velkej těžkej vlek nerozvlnil na cestě a následně jsem to nerozbil. Pokud mám malej vozík s jednou motorkou,tak skutečně můžu letět jako dobytek. Pokud táhnu velkým těžkým offroadem,nebo dodávkou těžkou bržděnou káru,tak si taky můžu ledacos dovolit,ale když táhnu za Favoritem nebržděnou káru a na ní 2t písku,tak je opravdu důvod k opatrnosti.
Taky je docela dobrý když si člověk někde v klidu nacvičí jak to bude rovnat když se mu souprava rozvlní. Když už se to stane a je to zrovna v nějakou nevhodnou dobu na nevhodným místě,tak to vyžaduje poměrně dost umění,aby to člověk srovnal.
Editoval Lasky (24.12.2012 10:49:05)
Slunce v duši, promile v krvi a Heavy Metal v srdci. Haleluja
- Vlk
- Moderátor
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1991
- Založená vlákna
- Místo: kde jsou dobří lidé
- Motorka: KTM EXC 350, KTM 690 R, Triumph Tiger 800 XCX
- Věk: jednou přetočený tachometr, skoro důchodce
- Tel: mám
Re: Převoz moto
Jsou vánoce, tak jednu vánoční pohádku s dobrým koncem a z jiného soudku ale o brzdění to je............... Hlavní hrdinka je tady: http://cs.wikipedia.org/wiki/Lokomotiva_498.1 nebo tady: http://techmag.valka.cz/zel_p_4981.htm V době ukončení parního provozu byla tato krasavice (jinak albatros nebo albík) díky amatérské partě nadšenců uchována provozní pro muzejní provoz. A protože to byla unikátní evropská konstrukce (nejenom 3600 PS přepočteného výkonu na háku) a hlavně designově zdařilá stavba, tak byla pozvána na evropskou výstavu lokomotiv do Lipska (tenkrát NDR). Ale naše jinak evropská konstrukční i výrobní špička lomomotiv měla jadnu achillovu patu. Naše lokomotivy se prakticky nebrzdily. Většinou byla obržděna jen hnací kola a to jěště jednostranně. Takže na 200 tun vyzbrojeneé mašinky i s tendrem kurevsky málo. Proto měly při jízdy samotné lokomotivy omezenou rychlost jen na 80 km/h právě kvůli brzdě. A to se většinou raději jezdilo jen 40 - 60. A do Lipska jela naše krasavice sólo. Jenže v Žandavě (dnes Bad Schandau) nastoupil neměcký pilot (znalec místních předpisů a znalec tratě). Do Drážďan je to samý oblouk a tak se jelo volně. Jenže za Drážďanama je rovinka, traťová rychlost 140 a pilot nabádal našeho fíru, aby ukátzal co albík umí. Tak prohlásil "hundrt". Náš fíra moc německy neuměl, tak protestoval jen chabě. Jenže pilot kategoricky prohlísil "hundrt". Tak se albík rozeběhl snadno na kilínko. Jenže přišla výstraha a za ní návěstidlo na stůj. Tak fíra začal brdit a ono nic. Zkrátka 200 tun ubrzdit 4 špalkama nejde. A tak se návěst "Stůj" blížila a navíc přímo přes cestu naší karasavice vyjížděl motoráček (kolejový autobus). Pilot začal blednout, zelenat, fialovět. A 200 tun se řítilo nezadržitelně dál............ Tenkrát se v podobných případech z mašiny skákalo, protože v případě srážky 200 stupňů pára a žhavé topeniště nedalo četě moc nadějí na přežití. No a jak to dopadlo? Četa nevyskočila, brzda přece jenom se chytla, najednou se návěstidlo změnilo na volno a pilot zase nabral barvu a večer poručil tolik šňapsů, že na šavlový tanec vzpomínají všichni aktéři dodnes..................
Editoval Vlk (24.12.2012 11:44:47)
život je pes a my jsme jeho patníky
- Jarynn
- Mazák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 4392
- Založená vlákna
- Místo: Ostrava
- Motorka: EXC 300
- Věk: 45
- 14 8
Re: Převoz moto
Tak uvažuju o nějaké bedně na oje vozíku, kam bych naházel zahumusené botky a hadry abych je nemusel cpát do kufru. Nejraději bych tak cca100l hliníkovou,něco jako boční kufr na motku ,aby měla bytelně uzavíratejné víko. Nebo snad i nějakou bytelnou plastovou. Nenapadá vás něco?
- wáca
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1810
- Založená vlákna
- Místo: Liberecký kraj
- Motorka: XRV 750 Africa Twin
- Věk: 22
- Tel: 723-735-777
- 11 0
Re: Převoz moto
Jarynn:
nápad dobrej, ale bacha při couvání, kde se ti zmenší prostor mezi autem a ojí, tak ať si nevyděláš
Kdo nepadá, nezrychluje ! :-)....Padá se z nedostatku rychlosti...Metal s Rockem vládnou světem, HipHop nechte dětem 8-)
- mrazikxr
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 609
- Založená vlákna
- Motorka: KTM EXC 450
- Tel: Jabko
- 0 0
Re: Převoz moto
Lasky:
Nebyl bych si tak jistej...Je nejaky novy zakon ci norma,ja fakt nevim a nebudu(nechci) to hledat... S tim vlekem se fakt smi jet 130 na dalnici. To,ze bylo ve vyhlasce 80 je historie... At si veri kdo chce a neveri taky kdo chce a at si kazdej jezdi jak uzna za vhodne, jsou to papiry a penize cloveka co s tim pojede. resp.ja s tim 130 jezdit budu a jeto. Na dalnici sem jel 130 vedle policajtu a nic se nedelo...
- viteka 32
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3345
- Založená vlákna
- Místo: Kocábov
- Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
- Věk: 54
- Tel: mám
- 18 3
Re: Převoz moto
Sally06: Já si myslím, že to bylo, v dnešní době ti to nikdo neschválí a neotypuje. Jedině použít papíry z jiného vozíku a čísla přerazit, ale na technické nevím, nevím?
- mrazikxr
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 609
- Založená vlákna
- Motorka: KTM EXC 450
- Tel: Jabko
- 0 0
Re: Převoz moto
Sally06:
Dela se to tak,ze se koupi vozik s tp,nejlepe stejne kola a podobne rozmery. Zalezi nakoho narazis na stk,pripadne zda tam nekoho mas... Asi to merit presne nebudou, ale nesmi to byt moc okaty, ikdyz je to pitomej vozejk. Ono je nejlepsi koupit novej, udelat do toho nejaky vyndavaci drzak,jako mam ja, vejdou se tam 3 motorky. Drzak vyndam a je to normalni vozejk..
Re: Převoz moto
Ahojte, kdyby někdo potřeboval vozík, jeden mám na prodej. Před nedávnem jsem ho koupil,poopravil a , a musel koupit dodávku Takže vozíček je volný.
El hombre de mitos
- Lasky
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 878
- Založená vlákna
- Místo: Lišov u Č.Budějovic
- Motorka: 2ks Honda XRV 750 Africa Twin, jedna se sajdou a jedna sólo
- Věk: 35
- 2 0
Re: Převoz moto
Já jsem si takhle vozík dělal sám,ale měl jsem od táty torzo káry s papírama. Byla to kára 30 let stará a v papírech napsáno "vozík vlastní výroby" Takže jsem si udělal svůj vozík přibližných rozměrů a se stejnýma kolama. Číslo jsem vymlátil na oj raznicema a na STK nikdo ani neceknul. Ale už bych to znova nedělal. Když má člověk koupit všechny ty věci a spočítá to množství času, tak se to nevyplatí. Inzerce je takovách malých kár plná,takže bych si jí radši koupil a je to bez starostí.
Editoval Lasky (01.01.2013 21:29:11)
Slunce v duši, promile v krvi a Heavy Metal v srdci. Haleluja
Re: Převoz moto
foxdive napsal(a):Bitrin:
ja sem jednou tahnul na podvalu BMW-auto,ani na to nemam papiry,tazne na 1650kg,jenom BMW melo tusim 18set kilo+vozik 6kil,a na dalnici me zmerily 186km/h nastesti vozik vubec neresili to bych byl asi bez papiru a na pekne dlouho,je to cca 5let zpet a resilo se to na predvolani podle fotky
jeste jednou pro blby, mas OI 1.9TDI 96kw (130koni) na kouli max 1650kg a tahl jsi na tom 1800 + 600 = 2400kg a bez papiru. To je jeste relativne v pohode. A z kopce ti namerili s touhle soupravou 186km/h? Promin, ale kecas.
|