Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMABeta 400-450-525 Vše okolo ní..#181 16.11.2015 11:55:42
Re: Beta 400-450-525 Vše okolo ní..
Mohl by ses trošku rozepsat u tech motoru ? 2T? nejlepe 2013 a novější. osobní naladění myslíš pružinky přívěry atd?Má to beta taky? Je to stejné?Porovnání průběhú a výkonů? i pád na držku je pohyb vpřed. offline #182 16.11.2015 11:56:26
Re: Beta 400-450-525 Vše okolo ní..
Co si mám představit pod pojmem tovární speciály? Yamaha XT600= svoboda pohybu HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku offline #183 16.11.2015 11:57:24
Re: Beta 400-450-525 Vše okolo ní..Mota připravované "fabrikou" pro "tovární" - smluvní jezdce... Editoval PETARDAK (15.11.2015 20:19:41) Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas... offline #184 16.11.2015 11:58:11
Re: Beta 400-450-525 Vše okolo ní..Tady se psalo, že Beta je levnější než Ktm, ale co jsem koukal tak Ktm 2016 jsou levnější než Bety, husky i Yamaha offline #185 16.11.2015 11:58:52
Re: Beta 400-450-525 Vše okolo ní..Zobák310: Naše parta řeší tento problém se startéry u nových KTM tím, že je mají také v oleji... naplní olejem, utěsní a hotovo... Startéry komponenty jsou prý jako nové Rada od zkušenějšího je k nezaplacení. offline #186 16.11.2015 12:00:20
Re: Beta 400-450-525 Vše okolo ní..metro: Ano, ale novou 2015 EXC-F 350 nebo Husku nekoupíš za 190tis. tak jako novou Betu RR 350 2015... 30 papírů je pro mě docela markantní rozdíl, nevím jak pro vás A platit za nedodělek se mi nechce a abych po 3mth řešil vyteklý vidle a po dalších X hodinách chladiče... na to se můžu víte co To si radši pořídím motorku kterou jen tak někdo nemá, která vypadá, je spolehlivá a funkční! A to že má 111kg s plnými PHM (nevím přesně na gramy) klidně oželím, když motorka kterou mám ted váží snad 130kg a taky s ní jezdím to co ostatní kolikrát nedají s motorkami vážící kolem 100kg. Rada od zkušenějšího je k nezaplacení. offline #187 16.11.2015 12:00:49
Re: Beta 400-450-525 Vše okolo ní..
Aha, jako já nejsem zastánce toho systému jen mě to zarazilo když jsi to napsal... Ten systém mě zajímá tak jsem se na to ptal na testu těch bet a normálně s tím beta odjela šestidenní na slovensku tak jsem se právě divil že na tovární speciály je nemontují... Yamaha XT600= svoboda pohybu HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku offline #188 16.11.2015 12:01:35
Re: Beta 400-450-525 Vše okolo ní..WoxmenRX: offline #189 16.11.2015 12:02:11
Re: Beta 400-450-525 Vše okolo ní..
Ano nemalá řada "soukromníků" s tím 6D/2015 odjela... Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas... offline #190 16.11.2015 12:02:45
Re: Beta 400-450-525 Vše okolo ní..metro: Rada od zkušenějšího je k nezaplacení. offline #191 16.11.2015 12:03:17
Re: Beta 400-450-525 Vše okolo ní..metro: bohužel KTM celkem pojem "výprodej" nezná, např letos jediné co zbylo, jsou FREE 250R Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas... offline #192 16.11.2015 12:03:48
Re: Beta 400-450-525 Vše okolo ní..takhle má vypadat obchod s motorkama!! jez do polosyta, pij do vybuleňa.. offline #193 16.11.2015 12:04:22
Re: Beta 400-450-525 Vše okolo ní..seznam: offline #194 16.11.2015 12:04:57
Re: Beta 400-450-525 Vše okolo ní..WoxmenRX: Nejde o to zvítězit, ale zůčastnit se. offline #195 16.11.2015 12:06:32
Re: Beta 400-450-525 Vše okolo ní..
Prostě manager továrny sám přizná, že "fabrika to nejede" a na "přání" jezdců se vymlouvat nepotřeboval... u každé stavby špičkové závodničky vždy platí: "co na stroji není, to se nemůže posr.. Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas... offline #196 16.11.2015 12:07:05
Re: Beta 400-450-525 Vše okolo ní..tohle mazání se montuje už velmi dlouho na skútry, tam jsou s tím bez problémů velké nájezdy offline #197 16.11.2015 12:07:35
Re: Beta 400-450-525 Vše okolo ní..
Skutry a různé 125ky používají vesměs mechaniku, u bety jde o el.zařízení ovládané z Ř.J.... Editoval PETARDAK (16.11.2015 07:45:10) Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas... offline #198 16.11.2015 12:08:09
Re: Beta 400-450-525 Vše okolo ní..PETARDAK: A hlavně skůtr má jinej jízdní režim než závodní nářadí... Rada od zkušenějšího je k nezaplacení. offline #199 16.11.2015 12:11:31
Re: Beta 400-450-525 Vše okolo ní..Sjednoceno Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224 offline #200 17.11.2015 10:32:42
Re: Beta 400-450-525 Vše okolo ní..a beta 300 2015 měla už oddělené mazaní? offline |