INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Výjezdy 2T x 4T
Re: Výjezdy 2T x 4T
VanDam:
a odkud jsi z vysočiny?? já jsem taky na vysočině tady jsou vyjezdy kde ani pod ním nemužeš jet za 2 (třeba vyjezdy hodně z potoka a z cesty nebo hodně stromů močály,strouhy atd) nebere mi hlava jak tady nedkdo napíše,že jezdí za 2 dokonce 3 to je pak jen cesta dokopce
- VanDam
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 805
- Založená vlákna
- Motorka: EXC 350 SD 2017
- Věk: 32
- 0 0
Re: Výjezdy 2T x 4T
jimird:
Na 2T jsem je jezdil taky jen na jedničku... Ale husar má převod dost do pomala.. Na jedničku se nehnu z místa... Jsem kousek od Bystřice nad Pernštejnem.. Odkud ty??
Re: Výjezdy 2T x 4T
VanDam:
jsem od Pelhřimova, mezi Pelhřimovem a J. Hradcem
dají se tady najít dobré strže,ale vše je zalesněné a dole většinou potok
- danger
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 374
- Založená vlákna
- Motorka: EXCF 250 2023
- Věk: 31
- Web
- 2 0
Re: Výjezdy 2T x 4T
jimird:
sú výjazdy /cesty do kopca/ v ktorých proste potrebuješ rýchlosť a na tej 1 sa veľmi rýchlo ísť nedá, ja chodím najčastejšie na 2ke, ak je bez rozjazdu tak 1, ak je dobrý rozjazd tak 3 a potom podraďujem..
- Thomas
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 415
- Založená vlákna
- Místo: Kuřim
- Motorka: PW 50
- Věk: 9
- 4 1
Re: Výjezdy 2T x 4T
jimird:
Na motocrossové motorce se náročný výjezdy spíše jezdí na 1 (záleží na skillu jezdce), ale u ostrýho endura s orig. převodem většinou na 2. stupeň. Například u WRka 450F je s originálním převodem jednička úplně k ničemu a na takový náročnější výjezdy bez možnosti rozjedu prostě musíš použít rozjezd alá způsob startu na motocrossu. Stoupnout do stupaček, přidat pořádně plyn a nebát se pustit spojku ...jen tak na co nejmenší vzdálenosti dosáhneš co největší rychlosti. Kterou v prudkých (hodně prudkých) výjezdech potřebuješ, neboť způsob "traktor" je docela k ničemu.
Editoval Thomas (07.12.2013 19:17:31)
- ZbyneKTM
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 601
- Založená vlákna
- Místo: Brno
- Motorka: KTM EXC 525, Honda VTR 1000
- Věk: 33
- Tel: můj?:-)
- 1 0
Re: Výjezdy 2T x 4T
Janek:
Rozjezd nic moc, zhruba tak na delku kona, zarazena jednicka a dle polohy plynu to melo byt tesne pred omezovacem, coz z videa vyzniva jako lehce zvysenej volnobeh...jezdec sice vyjel az nahoru, ale bylo to o prsa korejske zeny
http://www.youtube.com/watch?v=TlVgBylj … um&index=2
Potreboval bych poradit, co mam delat lip...respektive co delam spatne
Editoval ZbyneKTM (07.12.2013 21:33:03)
Enduro - I love this game:-) KTM - Klub Týraných Mužů
- slugger
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2700
- Založená vlákna
- Místo: jih Českých Budějovic
- Motorka: Husaberg TE300, GasGas EC300, XT600E, Honda Pantheon 150 ve dvou taktech
- Věk: Třicítka v háji...
- Tel: 732 506 125
- 5 1
Re: Výjezdy 2T x 4T
Nechci dělat chytrýho, určitě je tu spousta zkušenějších, ale sedíš při rozjezdu... Pro mě je to důležitý, protože při jízdě do kopce, právě přenášení váhy mezi předním a zadním kolem je pro mě kíčovým. A to v sedě neovlivníš... A jedničku používám jen tehdy, když čekám, že budu muset šlapat na zem... Což je většinou v bordelu a tak. Takovej kopec minimálně za dva... Pokud teda to na čem jedeš neni motocros Nedavno jsem byl s parťákem jezdit, docela pěknej kopeček jsem sjel dolu, pak nahoru s prstem v nose. Pak znova dolu, ale nahoru už ne . Porduhy taky ne a napotřetí jsem zjistil, že jsem to jel prvně na trojku . A pak už to šlo samo... A blbě zvolenej kvalt mě stál brzdovou páčku...
Editoval slugger (07.12.2013 22:01:12)
Proč mám ničit gumu na asfaltě Protože GasGas Kdo to ruší lesa klid?!
Re: Výjezdy 2T x 4T
mohl by jsi se mi podívat jaký máš převod. Taky bych vyzkoušel nějaký kopec dejmetomu na dvojku nebo trojku.
jednou jsem vyjížděl kopec podo něj tomu co je na startu erzberg rodea ale kratší a dvojka mi to nevzala. musel jsem za jedna a pořádně ji držet pod krkem.
- Semis
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3155
- Založená vlákna
- Místo: východní skoro Pragl
- Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
- 6 2
Re: Výjezdy 2T x 4T
Je celkem jasný, že problém je jen ve stylu jízdy. Nemyslím si, že by Van Dam byl lama, ikdyž na spojku nehrábne, ale spíš je to tím, že ten styl jízdy je uplně jinej na 4T než na 2T. 4T je podstatně těžší na předek, takže kort u lezdce lehčí váhový kategorie, vyžaduje být víc na zadku než u tříkila. Já se taky furt nachytávám že nemám dostatečně zatíženej zadek, protože pozice postoje, kterou mám zažitou ze dvoutatků je u 4T prostě furt moc vepředu. Proto podle mě dost často nejlíp funguje jednoduchej styl kdy seděj na sedačce, pač je těžiště nízko a vzadu. Toť moje postřehy, pač ikdyž mám 4T už přes 2 roky, tak taky občas nedávám to co jsem na tříkilu dával. Kort takovýhle "trapný" výjezdy, což mě vždycky drtí. Tím trapný myslím, že tam neni žádná záludnost....
Dej koním pít...
- babaexc
- Uživatel
- Fotogalerie
- 0 0
Re: Výjezdy 2T x 4T
Semis:
Na tom něco bude kuciiii na 4T na tom seděj a drtěj to vzhůru.Já na tom pořát hopsám jak na trijalce a sednu si tak akorát na cestě
- slugger
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2700
- Založená vlákna
- Místo: jih Českých Budějovic
- Motorka: Husaberg TE300, GasGas EC300, XT600E, Honda Pantheon 150 ve dvou taktech
- Věk: Třicítka v háji...
- Tel: 732 506 125
- 5 1
Re: Výjezdy 2T x 4T
Mě to v sedě nešlo ani na tom 4T. Když jsem dřepěl, porád se mi vzpírla... Možná pro to jsem si pořídil 2T
Proč mám ničit gumu na asfaltě Protože GasGas Kdo to ruší lesa klid?!
- slugger
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2700
- Založená vlákna
- Místo: jih Českých Budějovic
- Motorka: Husaberg TE300, GasGas EC300, XT600E, Honda Pantheon 150 ve dvou taktech
- Věk: Třicítka v háji...
- Tel: 732 506 125
- 5 1
Re: Výjezdy 2T x 4T
Fishmen:
Podívám se, ale mám ji v práci, takže zítra. Doufám, že na to nezapomenu . Vim, že vepředu mám 15 zubů... Ale nijak velká rozeta tam neni Já ji koupil se špatným centrálem a ten jsem dal dohromady až asi před měsícem, takže když jsem chtěl nějakej výjezd dát, musel jsem ho vyletět, jináč jsem od půlky tlačil, páč to kolo poskakovalo jak pitomý... Takže jsem si navyknul jezdit tak, aby to v koleni pořádně řinčelo
Proč mám ničit gumu na asfaltě Protože GasGas Kdo to ruší lesa klid?!
Re: Výjezdy 2T x 4T
ja bych zase řekl, že musím mít spíš težiště vzadu, jinak to nemá trakci. proto jsem si byl jistější v sede. jakmile jsem jel ve stoje krpal, tak jsem byl moc vpředu a to nedělalo dobrotu.
když nad tím přemýšlím, tak když jedu krpal, tak spíš neutrální pozice na trakci a když je rychlost, tak mužů být vpředu.
- slugger
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2700
- Založená vlákna
- Místo: jih Českých Budějovic
- Motorka: Husaberg TE300, GasGas EC300, XT600E, Honda Pantheon 150 ve dvou taktech
- Věk: Třicítka v háji...
- Tel: 732 506 125
- 5 1
Re: Výjezdy 2T x 4T
Proto když to jde, tak mi přijde nejlepší, to dole rozhulákat, aby si mohl nahoře spíš ubírat, než naopak. Páš když seš dva metry pod hranou a už nemůžeš, tak kolikrát nezbyde nic jinýho, než z ní vystoupit...
Proč mám ničit gumu na asfaltě Protože GasGas Kdo to ruší lesa klid?!
- viteka 32
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3345
- Založená vlákna
- Místo: Kocábov
- Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
- Věk: 54
- Tel: mám
- 18 3
Re: Výjezdy 2T x 4T
jimird napsal(a):VanDam:
a odkud jsi z vysočiny?? já jsem taky na vysočině tady jsou vyjezdy kde ani pod ním nemužeš jet za 2 (třeba vyjezdy hodně z potoka a z cesty nebo hodně stromů močály,strouhy atd) nebere mi hlava jak tady nedkdo napíše,že jezdí za 2 dokonce 3 to je pak jen cesta dokopce
Jasně, u nás jezdíme jen dálnice Jinak kdo jezdí tento výjezd, tak ví, vo co gou: http://www.youtube.com/watch?v=4EysnWzB … e=youtu.be Na videu se to nezdá, ale je to dost strmé, takže za 1 nebo za 2, sedět nebo stát?. Záleží, jaký kdo má převod, jednička tě začíná převracet, dvojka se zase u někoho dusí. Renda za dva s prstem v nose Záživné i zde od 3 min.: http://www.youtube.com/watch?v=Kg52SDuQ … e=youtu.be Jinak super komentář Strejdo Benny 6,44min. , filda na 2T s prstem v nose
Editoval viteka 32 (08.12.2013 12:34:15)
|