Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Výjezdy 2T x 4T

#21 25.11.2013 19:46:24

babaexc
Uživatel
Fotogalerie
0 0

Re: Výjezdy 2T x 4T


2T i 4T má každá svoje ale do opravdu pořádnejch kopců má navrch 2T je to taková lehká "střela" na kterou těžkopádnej 4T prostě ve výjezdech nemá.Časem dej třeba vědět jak se ti to podařilo ukočírovat ale jestli si krotil tříkilo tak nic lepšího  a už vůbec ne ve 4T nenajdeš.

 

#22 25.11.2013 19:49:35

NoEnd
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2105
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: KTM lc8 ADV
Věk: 32
5 1

Re: Výjezdy 2T x 4T


babaexc:

 big_smile  Spousta lidí by s tebou jistě nesouhlasila. A debaty 4T vs 2T, to jsem doufal, že už se tu řešilo dostkrát  smile 

 offline 

 

#23 25.11.2013 19:52:39

vizy
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 19
Založená vlákna
Motorka: Husaberg FE450
Věk: 28
0 0

Re: Výjezdy 2T x 4T


od berga je len malo motoriek lepsich  cool 
v kopci s dobrou gumov sa mi este nikdy nezahrabal ak som zastal tak sa aj pohol ci je mokre listie blato skaly furt sa to skrabe do hora a taky kopec jak je tu na videu vide v pohode vide. Musis skus pomakat na svojej technike a pojde to  ano 

 offline 

 

#24 25.11.2013 20:02:41

slugger
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2700
Založená vlákna
Místo: jih Českých Budějovic
Motorka: Husaberg TE300, GasGas EC300, XT600E, Honda Pantheon 150 ve dvou taktech
Věk: Třicítka v háji...
Tel: 732 506 125
5 1

Re: Výjezdy 2T x 4T


Řešil jsem ouplně to samý po přechodu z XTčka na Gase...
Co jsem jezdil s prstem v nose, tak jsem prostě nedal...
Jezdi a pak dej vědít za 2 měsíce usch , uvidíš, že to nebylo Husarem


Proč mám ničit gumu na asfaltě a11
Protože GasGas
Kdo to ruší lesa klid?!

 offline 

 

#25 25.11.2013 20:33:58

Mišák ttr600
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1802
Založená vlákna
Motorka: TT600R
Věk: 31
19 1

Re: Výjezdy 2T x 4T


No ty výjezdy jsou na stejno. Záleží jak motorku ovládáš. Jeli sme jednou výjezd a jak ho vyletěl Dan na XR600 sem nechápal. 2T se nechytali. Je to hodně o práci s plynem a lepší zvolit vyšší kvalt.
http://www.youtube.com/watch?v=Nck1qBU3sMg

Editoval Mišák ttr600 (25.11.2013 20:44:06)


Nejpěknější zásah do přírody je drapákem.

 offline 

 

#26 25.11.2013 20:59:07

Hugila
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 700
Založená vlákna
Motorka: XRV
5 0

Re: Výjezdy 2T x 4T


Janek napsal(a):

babaexc: Viděls třeba Martina Volnýho na sériový 4T Betě? To bys potom nepsal takový 2T pohádky wink .

no já ti nevím, když se kouknu na výsledkové listiny extrémních enduro závodů, tak bych těm pohádkám o schopnostech 2T motorek i trochu věřil.

Naopak když slyším legendy o Jankovi na Husabergu, tak moc nevěřím pohádkám o tom, jak 4T jezdí výjezdy úplně sámbig_smile

 offline 

 

#27 25.11.2013 21:19:10

babaexc
Uživatel
Fotogalerie
0 0

Re: Výjezdy 2T x 4T


Píšu jen vlastní zkušenost a co jsem vypozoroval u kluků kolem sebe,nikomu to nenutím každej at si tahá do kopce co chce  a1  a1 

(2T je stejně  ano  ano chichi)

 

#28 25.11.2013 21:28:06

foxdive
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3324
Založená vlákna
Místo: UH
Motorka: exc 300
Věk: 31
8 6

Re: Výjezdy 2T x 4T


podle me zas debata o nicem,bud me stroj sedne nebo ne,je to o jezdci z 80procent minimalne a pak motorka,kazdy bude prosazovat svoje to je jasny.
jinak 2T 300 ano na tom umi zajet kazdy aspon neco,je to hodna motorka co odpousti chyby big_smile 

Editoval foxdive (25.11.2013 21:28:32)


Radši ségra v bordelu než brácha na japonský motorce
život je příliš krátký na to,abych čekal 4 doby smile

 offline 

 

#29 25.11.2013 21:37:04

cibus
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 115
Založená vlákna
Motorka: KTM SER, KTM 450 EXC
0 0

Re: Výjezdy 2T x 4T


Kůži nebo textil???

 offline 

 

#30 25.11.2013 21:37:48

slugger
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2700
Založená vlákna
Místo: jih Českých Budějovic
Motorka: Husaberg TE300, GasGas EC300, XT600E, Honda Pantheon 150 ve dvou taktech
Věk: Třicítka v háji...
Tel: 732 506 125
5 1

Re: Výjezdy 2T x 4T


Mistr vyhraje i na vratech vod chlíva ano 


Proč mám ničit gumu na asfaltě a11
Protože GasGas
Kdo to ruší lesa klid?!

 offline 

 

#31 25.11.2013 22:03:32

kiwibibo
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1289
Založená vlákna
Motorka: KTM XC 300, Honda Dominator NX 650
Věk: 29
Web
15 10

Re: Výjezdy 2T x 4T


Já by som skúsil nižší tlak v gume (to urobí kurva-hodne, kľudne daj 0.5 bar), prípadne inú gumu. A keby som čerstvým majiteľom 4T, tak si nájdem ľahší výjazd a učím sa ho vyjsť nie vo vysokých točkách (ako si naučený z 300vky), ale pekne v nízkych otáčkach na vyšší kvalt využívajúc krútiaci moment 450tky.
A aby som prispel aj k diskusii 2T vs. 4T - štvortakt je do výjazdu podľa mňa lepší. Môžeš ho viac podtočiť a ľahšie sa znovu zoberie. Na 2T musíš letieť s roztočeným motorom a ak spravíš chybu a musíš ubrať, v tú ranu končíš a otáčaš sa. Ale keď na tom 2T to je stejne väčšia sranda  ano 
Keď som na jar v Romanii videl Vlka jak jazdí výjazdy so svojim Husarom 550 s obutou C12, ktorá už ani nepamatovala čo sú špalky, nechápal som. Na takej gume by som sa na 300vke nepohol ani na suchu.


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/372_cimg3146.jpg


exc.300.blogspot.com

Men do not quit playing because they grow old, they grow old because they quit playing.

 offline 

 

#32 25.11.2013 22:15:01

Jpour
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 378
Založená vlákna
Motorka: yz 400, KTM EXC 450
Tel: 725521561
0 0

Re: Výjezdy 2T x 4T


nikde to tu nepadlo a treba cekas na tenhle tip:(snad pochopis moje plynule navazujici vety lol ) na tom dvoutaktu se ti jelo dobre protoze ten motor je v tom rezimu svim zpusobem hodne "mekkej" a ty sis mohl dovolit behem vyjezdu pridavat a ubyrat plyn a diky tomu ze ten motor nema tak brutalni spodek jak 4T tak ti kolo vecinu casu nehrabalo ale melo rozumnou trakci a to te dovezlo na vrchol. u4taktu je to o necem jinem urcite jezdis podobnym stylem jako na 2taktu ale!!! diky tomu ze se na 4taktni kroutak od spoda dobre zvyka prijde ti pocitove dobre nastoupit do vyjezdu na stejnej kvalt jako na 2taktu vemes za to prjde ti ze "letis" ale vykon tak rychle narusta ze zacnes hrabat a at udelas cokoliv-pridas hrabe uberes moc brzdi pridas zase hrabe nebo do toho sahas spojkou vsechno je spatne konec slohu zacatek reseni.:= skus do vyjezdu nastout o kvalt vejs (ne na 2ku jako na 2taktu) ale rovnou zacni na 3ce dole kde mas trakci se proste rozjed jak jen to pujde a celej vyjezd se snaz jet na treba placnu porad drz 1/4tinu plynu (neubirej nepidavej proste to furt drz) a celi to nahoru doklouzej na spojce diky vysokymu kvaltu + spojce zabijes ten kroutak a udelis tomu "splhaci" rychlost wink  a na zaver teorije je jedna vec a praxe druha(me se to taky povede jen obcas) hodne stesti ano  wink 

 offline 

 

#33 25.11.2013 22:22:26

slugger
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2700
Založená vlákna
Místo: jih Českých Budějovic
Motorka: Husaberg TE300, GasGas EC300, XT600E, Honda Pantheon 150 ve dvou taktech
Věk: Třicítka v háji...
Tel: 732 506 125
5 1

Re: Výjezdy 2T x 4T


Jpour:
To budou svíce lol 


Proč mám ničit gumu na asfaltě a11
Protože GasGas
Kdo to ruší lesa klid?!

 offline 

 

#34 25.11.2013 22:30:23

Fireman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 504
Založená vlákna
Místo: J.Č.
Motorka: KTM 525 exc
Věk: 32
Tel: 150
8 0

Re: Výjezdy 2T x 4T


Zahrabat husara ve výjezdu ? Čekal bych spíš zahození nebo přepadnutí. Guma, hodně špatný podklad, nebo jak už tu nikde zaznělo problém v těžišti jezdce na motu. Méně váhy na přední kolo a půjde to. Měl jsem obracéný problém. Na mém předchozím DR 650 jsem ve výjezdu zased dozadu na kolo a držel. Váha motorky ji udržela celkem u země , ne vždy tull . Vyjela opravdu hodně. Pak jsem přesedlal na WR ta zas chce všude po zadním.


Co shoří neshnije

 offline 

 

#35 25.11.2013 22:36:07

VanDam
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 805
Založená vlákna
Motorka: EXC 350 SD 2017
Věk: 32
0 0

Re: Výjezdy 2T x 4T


Jpour:
To je ono.. Tak nějak si myslím že to bude.. Ten 2T má prostě takovej měkčí výkon, pružnější.. 4T je tvrdej a jak vrknu víc plynem zahrábne se, tím pádem zpomalí a už se pomalu můžu otáčet zpátky pod kopec... Na tříkilu jsem mohl přidávat jak jsem chtěl a prostě se to nějak zvlášť neurvalo a furt se to plynule sunulo nahoru...

 offline 

 

#36 25.11.2013 22:45:52

driftak
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 501
Založená vlákna
Motorka: XR650R FE 501
3 0

Re: Výjezdy 2T x 4T


já sem měl stařičky CR250 86 a vyjel sem na to snad všechno, pak sem přesedlal na XT 600 a furt sem se placal v každym kopečku, trvalo mi asi půl roku než sem přišel na to jak s tím těžkým krámem zacházet. Vetšinou to chtělo váhu na zadni kolo oproti 2T. Když sem šel na řídítka tak sem se hnedka zahráb. Asi po roce sem se vrátil k 2T a to RMX 250 a zase sem se vsechno učil znova, nedávno sem pořídil o5 CR 250 a sem zase na začátku protože se to chová zase jinak..  heh2  beer 

 offline 

 

#37 25.11.2013 22:48:31

NoEnd
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2105
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: KTM lc8 ADV
Věk: 32
5 1

Re: Výjezdy 2T x 4T


JO, to co píše Jpour, práce se spojkou, to je hezký a funguje to. Ale jelikož máš spoustu výkonu v širokým rozsahu otáček, můžeš zahrabávání předejít i jinak. Já jsem třeba línej spojkovat a tak spoustu výjezdů jezdím prostě na jedničku. Dole ji pořádně vytočím a pokud začne motorka v průběhu stoupání spomalovat, tak adekvátně k tomu ubírám plyn. Pokud mě něco ve výjezdu, kterej neznám překvapí, zacvaknu plyn, vyhnu se, a když to jde, tak od volnoběžných otáček se zase pomalu rozjíždím. To všechno skoro vždycky úplně bez spojky  cool  Je jasný, že když budeš držet furt plnej kotel jako na dvoutaktu, prohrabeš se až do Austrálie.

Je to všechno velmi individuální a každej má většinou trochu jinej styl. Netvrdím, že 4T je na všechno nejlepší, ale zrovna výjezdy jsou podle mě to, v čem má 4T výhodu. Můžeš si zkrátka vybrat. Výjezdy, který znáš můžeš letět na vysokej kvalt s předním kolem ve vzduchu a tam kde si nejseš jistej, můžeš se spolehnout na dobrej krouťák i při poměrně podtočeným motoru.

Já většinou na dvoutaktu i čtyřtaktu vyjedu to samý. Ale nikdy stejným stylem. U dvoutakta člověk musí hlídat aby měl výkon a u čtyřtakta zase aby ho neměl na zadním kole moc. Neplést si prosím výkon a rychlost, bez trochy té hybnosti člověka nespasí 4T ani 2T.

Editoval Noend (25.11.2013 22:50:52)

 offline 

 

#38 25.11.2013 22:51:31

VanDam
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 805
Založená vlákna
Motorka: EXC 350 SD 2017
Věk: 32
0 0

Re: Výjezdy 2T x 4T


Zkusím upustit tu gumu.. Je fouklá asi dost na tvrdo.. Na exc jsem měl zadek na 0.8 na husarovi je o poznání tvrdší... tipuju tak 1.5 ... No a zadní tlumič je taky tvrdší.. Takže skusím změkčit... A uvidí se.. Díky za rady ano 

 offline 

 

#39 25.11.2013 22:51:43

Re: Výjezdy 2T x 4T


kiwibibo:

vidim ze nejsem jedinej komu drbe guma o výfuk  lol 

Jinak k diskuzi nic nemam, já sem strasnej mrdal.  big_smile a potreboval bych naviják abych neco vyjel

 offline 

 

#40 25.11.2013 22:55:00

NoEnd
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2105
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: KTM lc8 ADV
Věk: 32
5 1

Re: Výjezdy 2T x 4T


VanDam:

Hele, nějak jsem nepostřehl, co tě vlastě vedlo k tomu přejít z dvoutaktu na čtyřtakt? Já totiž plánuju přejít zase opačně  smile 

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů