INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
karburátor Keihin PWK - seřízení hladiny
- Vojtas
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1318
- Založená vlákna
- Motorka: FE450
- Věk: 25
- Tel: NokiaN8
- 7 0
Re: karburátor Keihin PWK - seřízení hladiny
taky mi to na FCR přestalo těsnit kolem bronzového protikusu ventilku... má na sobě O-kroužek, který ztvrdne, pak s tím stačí jen trochu hnout-utrhnout a přestane těsnit
Editoval Vojtas (10.09.2015 10:55:22)
Baseball, basketball and football... ....all require one ball... ...ENDURO REQUIRES TWO!!!
- curcab
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 367
- Založená vlákna
- Motorka: KTM 250 EXC
- Věk: 33
- 0 0
Re: karburátor Keihin PWK - seřízení hladiny
Vojtas napsal(a):taky mi to na FCR přestalo těsnit kolem bronzového protikusu ventilku... má na sobě O-kroužek, který ztvrdne, pak s tím stačí jen trochu hnout-utrhnout a přestane těsnit
Napiš prosím jak si to vyřešil a zakolik. Dík.
i pád na držku je pohyb vpřed.
- sykator
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 384
- Založená vlákna
- Motorka: Honda 450 CRF, KTM 250 EXC
- Věk: 28
- 2 0
Re: karburátor Keihin PWK - seřízení hladiny
Sorry že to tu trochu spamuju ale snad to někomu v budoucnu pomůže.
Objednal jsem novej plovákovej ventil z KTM a je znát že ten původní už je celkem jetej (velká vůle v tom mosaznym pouzdru) Bohužel po smontování motky mi to nešlo nakopnout (myslim že jsem odkouřil svíčku - takže odpo pro ní jedu)
Nicméně mám dva dotazy:
- nevíte zda v případě nového mosazného pozdra a nové plovákového ventilu je v této sestavě nějaká vůle -myslím tím znatelná v řádech několika 0,1 mm??
- Máte někdo jinou svíčku na EXC než jako já NGK BR8ECM za 250 kč ?? Mám hroznou spotřebu a vyhovovala by mi svíčka tak za kilo:) jo a předepsaná BR7ES mi tam nejde díky nádrži....
- Vojtas
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1318
- Založená vlákna
- Motorka: FE450
- Věk: 25
- Tel: NokiaN8
- 7 0
Re: karburátor Keihin PWK - seřízení hladiny
curcab napsal(a):Vojtas napsal(a):taky mi to na FCR přestalo těsnit kolem bronzového protikusu ventilku... má na sobě O-kroužek, který ztvrdne, pak s tím stačí jen trochu hnout-utrhnout a přestane těsnit
Napiš prosím jak si to vyřešil a zakolik. Dík.
tenkrát jsem netušil, že je to kroužkem, myslel jsem že je to přímo ventilem... koupil jsem celou novou origo sadu ventil-protikus...cenu si nepamatuju ale bylo to na prohnutí v zádech, to jo
Baseball, basketball and football... ....all require one ball... ...ENDURO REQUIRES TWO!!!
- Vojtas
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1318
- Založená vlákna
- Motorka: FE450
- Věk: 25
- Tel: NokiaN8
- 7 0
Re: karburátor Keihin PWK - seřízení hladiny
sykator: vule tam přece musí být aby to v sobě mohlo volně chodit, ale ne taková aby to chodilo v sobě vyloženě křivě jinak by to nefungovalo... ten ventil netěsní na průměru ale na kuželu
Baseball, basketball and football... ....all require one ball... ...ENDURO REQUIRES TWO!!!
- Felipe
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 282
- Založená vlákna
- Motorka: KTM EXC
- Věk: 3+
- Tel: služební a zvoní
- 3 0
Re: karburátor Keihin PWK - seřízení hladiny
Ahoj, nevíte náhodou kolik má mít v továrním nastavení otáček šroub bohatosti na PWK 36 - EXC 250 (2005). Jestli jsem to dobře vyčetl v manuálu, tak 1,75. Mám příliš bohatou směs - fichtl chytá jak má, jede jak má, ale žere jak nevázanej + černá svíce. Tak musím něco vyšpekulovat, třeba zvětšit nádrž
- sykator
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 384
- Založená vlákna
- Motorka: Honda 450 CRF, KTM 250 EXC
- Věk: 28
- 2 0
Re: karburátor Keihin PWK - seřízení hladiny
Felipe:
Hele pokud nejezdíš na volnoběh tak ti pootočením šroubu bohatosti spotřeba neklesne... Nejvetší vliv má jehla a její pozice + hlavní tryska v nejvyšších otáčkách....
- Felipe
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 282
- Založená vlákna
- Motorka: KTM EXC
- Věk: 3+
- Tel: služební a zvoní
- 3 0
Re: karburátor Keihin PWK - seřízení hladiny
sykator: jehlu a trysku mám origo. plus nastavení dle manuálu. - je mi divný že za hoďku je téměř suchá nádrž.
- chalka
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2130
- Založená vlákna
- Místo: Vysočina
- Motorka: WR450F
- Web
- 7 0
Re: karburátor Keihin PWK - seřízení hladiny
Felipe:
A máš správně seřízenou hladinu? Jestli je moc vysoká, tak za 1. ti teče benzín ze přepadu proudem, což má vliv na "spotřebu" a i celková směs je "bohatá" to by značilo černou svíčku. Nevím jak to má KTM, ale já u TM jsem musel oproti originálu dát větší volnoběžnou trysku, jehlu o zářez a menší hlavní.
- Felipe
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 282
- Založená vlákna
- Motorka: KTM EXC
- Věk: 3+
- Tel: služební a zvoní
- 3 0
Re: karburátor Keihin PWK - seřízení hladiny
chalka:
Asi máš pravdu - občas si učůrne, tak začnu tady. Jinak, kolik mth Vám trvá udělat nádrž? - neřeším spotřebu ale tankovací komfort.
- sykator
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 384
- Založená vlákna
- Motorka: Honda 450 CRF, KTM 250 EXC
- Věk: 28
- 2 0
Re: karburátor Keihin PWK - seřízení hladiny
Felipe:
Jako taky teď řešim to že mi pořád teče benzín přepadem a tím mám o dost bohatší směs a odcházejí mi svíčky... určitě než začneš měnit nastavení karburátoru tak vyřeš hladinu v plovákový komoře
- chalka
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2130
- Založená vlákna
- Místo: Vysočina
- Motorka: WR450F
- Web
- 7 0
Re: karburátor Keihin PWK - seřízení hladiny
sykator:
Ja kontroluju serizuju hladinu tak, ze do hadicky benzinove foukam a natacim karburator, presnd vis kdy ti ventil zastavi
- Felipe
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 282
- Založená vlákna
- Motorka: KTM EXC
- Věk: 3+
- Tel: služební a zvoní
- 3 0
Re: karburátor Keihin PWK - seřízení hladiny
Tak hladina je v pořádku - asi budu muset začít spekulovat s tryskami a jehlou. To mám ale radost
Re: karburátor Keihin PWK - seřízení hladiny
Zdar borci,
sice nemám KTMku, ale jezdím 2T s PWKčkem, kde jsem řešil/řeším taky bohatost směsi a hladinu. PWK modely 36 - 39 mají uváděnou hladinu 16 mm. Při tomto nastavení mi chčije benzín přepadem skoro furt. Pátral jsem, při jaké poloze by měl karbec začít odpouštět přepadem a borec z jednoho závodního týmu doporučuje, že by to mělo být přesně při 45° náklonu karbecu.
Zhruba nějak podobně jsem hladinu nastavil, odpouští teda při trochu mírnějším náklonu, ale.. Motor se zklidnil, nezdechá v prudkém sjezdu při vyřazení a hlavně se snížila spotřeba. První by se prý měla naladit hladina, potom až tryskovat.
Co se týče směsi, původní stav byla černá, totálně zadělaná svíčka. Hlavní tryska 160 (origo 180), volnoběžná 40 (40) - i s tak brutálně malou HT byla směs příliš bohatá. Tento problém vyřešila jiná jehla. Aktuálně mám HT 172, VT 40, jede to v celém spektru, svíčka tmavě hnědá (bohatší směs nechám na zimu) a při delší jízdě na plný plyn na rovince benzín rozhodně nedochází. Nevím, jestli sem někdo dával ten graf, co ovlivňuje směs při konkrétním dávkování plynu, ale střední spektrum je v podstatě v hlavní roli ta jehla a skutečně to mělo u mě největší vliv na průběh výkonu, protože v terénu většinou jezdím kolem středního pásma.
Třeba to někomu pomůže.
GB
- sykator
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 384
- Založená vlákna
- Motorka: Honda 450 CRF, KTM 250 EXC
- Věk: 28
- 2 0
Re: karburátor Keihin PWK - seřízení hladiny
green.bear:
Hele a odkud se vlastně měří hladina těch 16 mm ? respektive jak si to nastavoval?
Mě napadá pouze využítí principu spojených nádob s tím že bych si upnul karburátor v nějakém přípravku... ale nevím jestli se ta hladina poté měří od dělící roviny spodního víčka karbce nebo vlastně odkud...
Re: karburátor Keihin PWK - seřízení hladiny
sykator:
Měřil jsem to stejně, jak už se zde psalo hned na první straně. Sundat, nechat volně dosednout plovák na ventil, aby se nezamáčkla ta tyčinka a změřit nejvyšší bod plováku od těla karbecu, tak jak je to na fotkách. Hladinu našteluješ přihnutím/ odehnutím plíšku, na kterým je uchycenej ventil. Mám to teď mezi 19 - 20 mm, ale pořád to není těch 45°. Chudý to není, svíce kontrolovaná po delší jízdě po poli pod plným, nevynechává z nedostatku paliva, takže pohoda.
|