Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Snímač otáček kola dvou- a tří-drát

#1 02.10.2013 11:04:27

rocky
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 23
Založená vlákna
Motorka: BMW R1100 GS
Věk: 37
0 0

Snímač otáček kola dvou- a tří-drát


Chlapi elektrikáři poraďte !
na moto mám čidlo magnetického snímače dvoudrátový a teď měnim tacho a tam je třídrátový/KOSO DB 01 R/.
Nejraději bych nechal původní snímač kvůli uchycení ,ale nevim co s drátama a zdali to bude makat.Když jsem tam měl dvoudrátový tacho z kola /SIGMA/ tak sem čidlo neměnil a makalo to.


Radši druhej,ale zdravej .

 offline 

 

#2 02.10.2013 18:21:29

doktor
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 112
Založená vlákna
Místo: Benešov
Tel: 606 660 601
0 0

Re: Snímač otáček kola dvou- a tří-drát


rocky: já jsem elektrikář metodou pokus omyl. Mám budík IMO, které má v origu hrozný 3-drátový čidlo (myslím že tomu klucí elektrikářský říkají hall snímač). A tím pokusem jsem zjistil, že na KTM snímač, což je 2-drát, to bez problémů funguje.
Jen si to před těmi pokusy první změř a zjisti, který z těch 3 drátů je co. Jeden je totiž napájení (bývá to +5V), druhý kostra a třetí signál (ten co se spíná magnetem na kole). Je pravděpodobné, že bude třeba 2-drátové čidlo zapojit do budíku na signál a zem, ale možná je i varianta "napájení - signál". Třetí kombinaci "napájení - zem" bych nezkoušel ... Proměř si taky, co jeden i druhý dělají, když kolem projedeš magnetem ... jestli spínají nebo rozpínají. Tady to měření Ti dá jakous-takous jistotu, že něco neodpálíš. Ale jestli jsi srdcař, můžeš to i vynechat  smile 
Pak je taky ještě jedna možnost, že na kole nemáš magnet, ale že Ti to snímá hlavy šroubů od kotouče, ale to už se dostávám mimo můj čas a prostor  a21 

 offline 

 

#3 03.10.2013 08:45:31

rocky
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 23