INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
blastery z Bikerscrownu
- Honza XT
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 549
- Založená vlákna
- Místo: Brno
- Motorka: EXC 250
- 4 1
Re: blastery z Bikerscrownu
S Accelem mam spatnou zkusenost. Zlomil se v tomi miste, jak je ten druhej sroub bliz ke stredu. Navic to uchyceni s tim valeckem je uplne k nicemu, protoze se to v tom miste pri kazdym padu uvolni a musis to rovnat.
Nejlepsi bastry, co jsem mel, jsou Cycry. Ovsem za kvalitu se plati.
- Kubicheck
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 396
- Založená vlákna
- Místo: Praha
- Motorka: GS mastodont 1994
- Věk: ... cet
- 0 0
Re: blastery z Bikerscrownu
Honza XT:
hmm proto se ptam. A jaký Cycry nebo jinej typ?
To nemůžem jet po normální silnici...
Re: blastery z Bikerscrownu
pořadí kvality bastru:
1.Cycra Probend 2.Acerbis Multiplo 3.KTM Handguards
pak už je to jedno
Re: blastery z Bikerscrownu
z těch kolem dvou litrů jsou nejlepší acerbis rallye pro, mají kvalitní montážní hliníkové kity, Pak jsou slušné i racetech vertigo, ale mají standardně dodávané plastové montážní kity, který stojí zaprd. Pokud si koupíš duralové, zase si z cenou jinde. Takže já už si doufám konečně po třech letech v terénu koupím ty cycry probend crm. Cenově vychází nejlíp rallye pro, ostatní se ani nevyplatí kupovat, myslím levnější a neznačkové napodobeniny acerbisu, ufa apod. Nejhorší šunt je od značky BikeIT Kvalitu pod dva fakt neseženeš
- Kubicheck
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 396
- Založená vlákna
- Místo: Praha
- Motorka: GS mastodont 1994
- Věk: ... cet
- 0 0
Re: blastery z Bikerscrownu
díky připlatim si, jelikož když spočítám kolik jsem jich zlámal za 4 roky v sedle drz měl jsem koupit rovnou co píšete, ale to jsou zkušenosti
To nemůžem jet po normální silnici...
- Kubicheck
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 396
- Založená vlákna
- Místo: Praha
- Motorka: GS mastodont 1994
- Věk: ... cet
- 0 0
Re: blastery z Bikerscrownu
Strejda-GC: Jinak strejdo rovnou na tebe, zvažuju změnu stroje na příští rok a tak nějak pořád koukám na WR 250f. Jak jsi spokojenej a jaký jsou servisní intervaly, podotýkám že nejsem žádnej závodník ale už mě tak nějak nebaví tahat tu váhu Drz.
Tenhle inzos vypada ze bych tam i zavolal kdybych mel prodano drz: http://www.motoinzerce.cz/motorky/yamah … 250-f.html
To nemůžem jet po normální silnici...
- Kubicheck
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 396
- Založená vlákna
- Místo: Praha
- Motorka: GS mastodont 1994
- Věk: ... cet
- 0 0
Re: blastery z Bikerscrownu
Janek: Bastry prisetrim a koupim ty Cycry jak pise Ataman, ma stejnej tank jak ja tak asi vi Nastavce na riditka me zajima hlavne co ty v tom bikersu, ma to cenu, neprskne to nebo co ja vim. Preci to nemuze bejt takovej sunt ne? mam to za rohem takze bych je tam mohl zitra nez vyjdeu soupnout
To nemůžem jet po normální silnici...
Re: blastery z Bikerscrownu
Kubicheck napsal(a):Strejda-GC: Jinak strejdo rovnou na tebe, zvažuju změnu stroje na příští rok a tak nějak pořád koukám na WR 250f. Jak jsi spokojenej a jaký jsou servisní intervaly, podotýkám že nejsem žádnej závodník ale už mě tak nějak nebaví tahat tu váhu Drz.
Tenhle inzos vypada ze bych tam i zavolal kdybych mel prodano drz: http://www.motoinzerce.cz/motorky/yamah … 250-f.html
čéče, zatím nemůžu přijít na něco, čím bych mohl tu motorku zkritizovat mám taky 06, jak je na obrázku vlastně jo, přepáčko mě moc nebaví furt "udržovat" jinak se moto vodí dobře, podvozek na ten rok fajn (naladěný ještě lepší ) proti KTM je všude lepší přístup počínaje filtrem - výměnou oleje a konče štelováním /výměnou podložeku ventilů brzdové desky nelze ztratit za jízdy jako u KTM brzdí Nissin lépe než Brembo (bez debat ) náhon tachometru lépe řešený než u KTM gumové kryty ložisek kol už v sérii, takže životnost kvalitních ložisek neskutečná super startuje za jakýchkoliv podmínek (má to ochuzovač)
co se týče servisních intervalů - doporučuji koupit motohodiny, protože to Yamahay nemají a všechno máš řešit jen ujetými km, což může být někdy zavádějící
je to malý motor s jednou náplní, takže 10mth na výměnu oleje, pokud tomu nedáváš, tak 15mth
jedna důležitá věc: v origo stavu, ta motorka jede úplně jinak, než po úpravách s řídící jednotkou (vypojení drátku) atd. takže když to máš všechno hozeno do ostra, tak je ten motor skoro totožný s modelem YZ250F (jiná převeodovka) takže intervaly se zkracují
závěrem bych nepohrdnul silnějším WR450F ale to bude ještě nějaký čas
- Kubicheck
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 396
- Založená vlákna
- Místo: Praha
- Motorka: GS mastodont 1994
- Věk: ... cet
- 0 0
Re: blastery z Bikerscrownu
Strejda-GC: Výborně to jsi mě potěšil, já ostrou nikdy neměl. Je to samozřejmě o tom co člověk natrefí za inzik. N anovou nemám na ktm freeride taky ne a wr 250 f mi přijde akorát i výkonem jelikož na 450 opravdu nemám kule a zkušenosti.
Pokud bych kupoval, rád bych se s tebou poradil. Zatim to má čas ale vzhledem k financím až jestli prodám rozumě drz po novym roce.
To nemůžem jet po normální silnici...
- Semis
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3155
- Založená vlákna
- Místo: východní skoro Pragl
- Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
- 6 2
Re: blastery z Bikerscrownu
Za mě bohužel Acerbis Multiplo hodně špatný. Měl jsem starý plastový chrániče bez výztuhy, tak jsem koupil ty Multipla. Hned při prvním pádu asi v 30 km/h jsem je na 2x zlomil (na měkké hlíně). Praskly v místě kde je otvor pro šroub. Proti tomu Acerbis Rally jsou výrazně pevnější. Ty snesou hodně.
Dej koním pít...
- foxdive
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3324
- Založená vlákna
- Místo: UH
- Motorka: exc 300
- Věk: 31
- 8 6
Re: blastery z Bikerscrownu
Semis:
tak ja mam multiplo a sou spica,porad lezim na zemi a ani se nepohly,asi mels nejakou vyrobni vadu
Radši ségra v bordelu než brácha na japonský motorce život je příliš krátký na to,abych čekal 4 doby
Re: blastery z Bikerscrownu
Kubicheck: ty cycry z odkazu ne!!!! to jsou plasťáky myslel jsem tyto
http://www.mxtech-eshop.cz/mxtech-eshop … -CRM-modra
jinak rozhodně bych nekupoval top chrániče na řidítka 22mm. Po celou dobu bahenního působení jezdím oversize řidítka Fly aero tapered, teda 28,6 mm, tam to má teprve cenu a budeš mít zaručenu životnost, komfort a funkčnost. Ale musím rozbít čuně při placení Sám budu cycry kupovat, až se někteří enduro závodníci vrátí z ciziny za 14 dní, snad by mohly být za levněji.
JInak se začínáš ubírat stejným myšlenkovým směrem s modrým hrkadlem ale já nemám žetony, tak ti budu tiše závidět. Janek: rallye pro drží suprově tak do 5ti rovnání, pak už to není o pevnosti, ale o narušení struktury materiálu proto je už teď po tolika pokusech koupit něco odolného prostě nahradím cycrami, i když je to na moje šmrdlání rozežranost. Ale ty rallye pro vydržely skoro dva roky a to je dost na tak těžkou motorku jako je DRZ, i když je fakt, že my, co už to fakt dost dobře umíme v podstatě už ani moc nepadáme Rozhodně byly nejpevnější před první destrukcí.
souhlasím se Semisem s těma multiplama, kamoš s nima má taky špatnou zkušensot, jsou dražší než rallye pro, ale pevnější ne Řekl bych, že rallye pro jsou dobrý pro vlastivědně zaměřené jezdce, kteří chtějí mít jistotu, že nebudou muset měnit spojkovou páčku na trochu víc off vyjížďce. O lepších nevím, ale nesežral jsem moudrost světa a jiný člověk může mít jinou zkušenost
Editoval Ataman (28.09.2013 22:00:38)
- honzaWR450F
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 635
- Založená vlákna
- Místo: Prajzská
- Motorka: KTMEXC400,YamahaXt660X
- Věk: 43+
- Tel: 5palec pro slepýše
- 1 0
Re: blastery z Bikerscrownu
Strejda-GC napsal(a):Kubicheck napsal(a):Strejda-GC: Jinak strejdo rovnou na tebe, zvažuju změnu stroje na příští rok a tak nějak pořád koukám na WR 250f. Jak jsi spokojenej a jaký jsou servisní intervaly, podotýkám že nejsem žádnej závodník ale už mě tak nějak nebaví tahat tu váhu Drz.
Tenhle inzos vypada ze bych tam i zavolal kdybych mel prodano drz: http://www.motoinzerce.cz/motorky/yamah … 250-f.html
čéče, zatím nemůžu přijít na něco, čím bych mohl tu motorku zkritizovat mám taky 06, jak je na obrázku vlastně jo, přepáčko mě moc nebaví furt "udržovat" jinak se moto vodí dobře, podvozek na ten rok fajn (naladěný ještě lepší ) proti KTM je všude lepší přístup počínaje filtrem - výměnou oleje a konče štelováním /výměnou podložeku ventilů brzdové desky nelze ztratit za jízdy jako u KTM brzdí Nissin lépe než Brembo (bez debat ) náhon tachometru lépe řešený než u KTM gumové kryty ložisek kol už v sérii, takže životnost kvalitních ložisek neskutečná super startuje za jakýchkoliv podmínek (má to ochuzovač)
co se týče servisních intervalů - doporučuji koupit motohodiny, protože to Yamahay nemají a všechno máš řešit jen ujetými km, což může být někdy zavádějící
je to malý motor s jednou náplní, takže 10mth na výměnu oleje, pokud tomu nedáváš, tak 15mth
jedna důležitá věc: v origo stavu, ta motorka jede úplně jinak, než po úpravách s řídící jednotkou (vypojení drátku) atd. takže když to máš všechno hozeno do ostra, tak je ten motor skoro totožný s modelem YZ250F (jiná převeodovka) takže intervaly se zkracují
závěrem bych nepohrdnul silnějším WR450F ale to bude ještě nějaký čas
Hmm...Tak jsem jel s klukem na "normální" WR250,že si prohodíme motorky,byl odsud z fora.Asi to musí být jiné otevřené a zavřené,jak říkal on,že je neotevřená,nevím co tím přesně myslel.Bylo to prostě hrozně čajové,já byl z toho rozhozený jak jsem se na tom snažil vzít za plyn a musel podřazovat do svahu atd...To u 450 neznám,jen pokud zaklepe,že jsou nízké otáčky,podřazuji.Jinak skvělá ve smyslu,že se vedla jako jízdní kolo,pocitově malinká a lehoučká....jen bez výkonu.Jsem si říkal,že to takhle snad nemůže být.......Tohle si nevybavuji ani s 350 Cagivy,DR600,ostatních tupých.... Neventiloval bych to tu s ohledem na majitele těchto motorek ale když je tu o tom řeč.... Nejsem žádný jezdec ale tohle bylo na trápení,sorry.....
Aprilia AR350,Dr 350,DR600,DR650SE,CR250,WR450F,KTM EXC 400 2007 a ted už jen Yamaha X660X asfaltomrd..
- foxdive
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3324
- Založená vlákna
- Místo: UH
- Motorka: exc 300
- Věk: 31
- 8 6
Re: blastery z Bikerscrownu
Radši ségra v bordelu než brácha na japonský motorce život je příliš krátký na to,abych čekal 4 doby
|