Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

blastery z Bikerscrownu

#1 28.09.2013 19:11:49

Kubicheck
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 396
Založená vlákna
Místo: Praha
Motorka: GS mastodont 1994
Věk: ... cet
0 0

blastery z Bikerscrownu


Ahoj nemáte někdo zkušenost s těmito hliníkovými Blástry.

Poměr cena výkon mi to připadá slušné i zpracování.
Otázka je zda se neohnou při prvním padnutí?
Doposud jsem používal plast Polisport a každou chvíli je mám prasklé, roll umim stejnak hovno wink tak si říkám proč nezkusit tyto?

http://obchod.bikerscrown.cz/blaster-8999900016189


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1402_8999900016189.jpg


To nemůžem jet po normální silnici...

 offline 

 

#2 28.09.2013 19:17:31

DUTOHLAV
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 778
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 300
Věk: 45
Tel: jablečný
3 0

Re: blastery z Bikerscrownu


Kubicheck:

Na tohle by jsi si ale mněl přikoupit ty plasty.

 offline 

 

#3 28.09.2013 19:27:59

Honza XT
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 549
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: EXC 250
4 1

Re: blastery z Bikerscrownu


S Accelem mam spatnou zkusenost. Zlomil se v tomi miste, jak je ten druhej sroub bliz ke stredu. Navic to uchyceni s tim valeckem je uplne k nicemu, protoze se to v tom miste pri kazdym padu uvolni a musis to rovnat.

Nejlepsi bastry, co jsem mel, jsou Cycry. Ovsem za kvalitu se plati.

 offline 

 

#4 28.09.2013 19:31:19

Kubicheck
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 396
Založená vlákna
Místo: Praha
Motorka: GS mastodont 1994
Věk: ... cet
0 0

Re: blastery z Bikerscrownu


Honza XT:

hmm proto se ptam. A jaký Cycry nebo jinej typ?


To nemůžem jet po normální silnici...

 offline 

 

#5 28.09.2013 19:38:59

Kubicheck
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 396
Založená vlákna
Místo: Praha
Motorka: GS mastodont 1994
Věk: ... cet
0 0

Re: blastery z Bikerscrownu


Janek:
jojo 22,2. Prave ze nechci prohloupit proto se radim.

jo a co tyhle nastavce?
http://obchod.bikerscrown.cz/bar-mounts … 9900016302

maji je i na 22,2 riditka. Chci je jen zvysit.

Editoval Kubicheck (28.09.2013 19:42:38)


To nemůžem jet po normální silnici...

 offline 

 

#6 28.09.2013 19:56:29

Strejda-GC
Chemik od oranžového jezera°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 8201
Založená vlákna
29 22

Re: blastery z Bikerscrownu


pořadí kvality bastru:

1.Cycra Probend
2.Acerbis Multiplo
3.KTM Handguards


pak už je to jedno  smile 

 offline 

 

#7 28.09.2013 19:57:40

Re: blastery z Bikerscrownu


z těch kolem dvou litrů jsou nejlepší acerbis rallye pro, mají kvalitní montážní hliníkové kity, Pak jsou slušné i racetech vertigo, ale mají standardně dodávané plastové montážní kity, který stojí zaprd. Pokud si koupíš duralové, zase si z cenou jinde. Takže já už si doufám konečně po třech letech v terénu koupím ty cycry probend crm. Cenově vychází nejlíp rallye pro, ostatní se ani nevyplatí kupovat, myslím levnější a neznačkové napodobeniny acerbisu, ufa apod. Nejhorší šunt je od značky BikeIT a31 Kvalitu pod dva fakt neseženeš

 offline 

 

#8 28.09.2013 20:01:41

Kubicheck
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 396
Založená vlákna
Místo: Praha
Motorka: GS mastodont 1994
Věk: ... cet
0 0

Re: blastery z Bikerscrownu


díky připlatim si, jelikož když spočítám kolik jsem jich zlámal za 4 roky v sedle drz měl jsem koupit rovnou co píšete, ale to jsou zkušenosti hmm 


To nemůžem jet po normální silnici...

 offline 

 

#9 28.09.2013 20:05:41

Kubicheck
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 396
Založená vlákna
Místo: Praha
Motorka: GS mastodont 1994
Věk: ... cet
0 0

Re: blastery z Bikerscrownu


Strejda-GC:
Jinak strejdo rovnou na tebe, zvažuju změnu stroje na příští rok a tak nějak pořád koukám na WR 250f. Jak jsi spokojenej a jaký jsou servisní intervaly, podotýkám že nejsem žádnej závodník ale už mě tak nějak nebaví tahat tu váhu Drz.

Tenhle inzos vypada ze bych tam i zavolal kdybych mel prodano drz:
http://www.motoinzerce.cz/motorky/yamah … 250-f.html


To nemůžem jet po normální silnici...

 offline 

 

#10 28.09.2013 20:08:15

Kubicheck
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 396
Založená vlákna
Místo: Praha
Motorka: GS mastodont 1994
Věk: ... cet
0 0

Re: blastery z Bikerscrownu


To nemůžem jet po normální silnici...

 offline 

 

#11 28.09.2013 20:16:42

Kubicheck
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 396
Založená vlákna
Místo: Praha
Motorka: GS mastodont 1994
Věk: ... cet
0 0

Re: blastery z Bikerscrownu


Janek:
Bastry prisetrim a koupim ty Cycry jak pise Ataman, ma stejnej tank jak ja tak asi vi wink 
Nastavce na riditka me zajima hlavne co ty v tom bikersu, ma to cenu, neprskne to nebo co ja vim. Preci to nemuze bejt takovej sunt ne? mam to za rohem takze bych je tam mohl zitra nez vyjdeu soupnout


To nemůžem jet po normální silnici...

 offline 

 

#12 28.09.2013 20:51:58

Strejda-GC
Chemik od oranžového jezera°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 8201
Založená vlákna
29 22

Re: blastery z Bikerscrownu


Kubicheck napsal(a):

Strejda-GC:
Jinak strejdo rovnou na tebe, zvažuju změnu stroje na příští rok a tak nějak pořád koukám na WR 250f. Jak jsi spokojenej a jaký jsou servisní intervaly, podotýkám že nejsem žádnej závodník ale už mě tak nějak nebaví tahat tu váhu Drz.

Tenhle inzos vypada ze bych tam i zavolal kdybych mel prodano drz:
http://www.motoinzerce.cz/motorky/yamah … 250-f.html

čéče, zatím nemůžu přijít na něco, čím bych mohl tu motorku zkritizovat smile 
mám taky 06, jak je na obrázku ano 
vlastně jo, přepáčko mě moc nebaví furt "udržovat"  yikes 
jinak se moto vodí dobře, podvozek na ten rok fajn (naladěný ještě lepší wink )
proti KTM je všude lepší přístup počínaje filtrem - výměnou oleje a konče štelováním /výměnou podložeku ventilů ano 
brzdové desky nelze ztratit za jízdy jako u KTM lol 
brzdí Nissin lépe než Brembo (bez debat a1 )
náhon tachometru lépe řešený než u KTM
gumové kryty ložisek kol už v sérii, takže životnost kvalitních ložisek neskutečná ano 
super startuje za jakýchkoliv podmínek (má to ochuzovač)

co se týče servisních intervalů - doporučuji koupit motohodiny, protože to Yamahay nemají a všechno máš řešit jen ujetými km, což může být někdy zavádějící

je to malý motor s jednou náplní, takže 10mth na výměnu oleje, pokud tomu nedáváš, tak 15mth

jedna důležitá věc: v origo stavu, ta motorka jede úplně jinak, než po úpravách s řídící jednotkou (vypojení drátku) atd. takže když to máš všechno hozeno do ostra, tak je ten motor skoro totožný s modelem YZ250F (jiná převeodovka) takže intervaly se zkracují roll 

závěrem bych nepohrdnul silnějším WR450F  ano2  ale to bude ještě nějaký čas smile 

 offline 

 

#13 28.09.2013 20:58:53

Kubicheck
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 396
Založená vlákna
Místo: Praha
Motorka: GS mastodont 1994
Věk: ... cet
0 0

Re: blastery z Bikerscrownu


Janek:
Který jsou teda dobrý a půjdou mi na 22,2 renthally nějak nechápu jakej je v tom rozdíl vs cena:

http://www.k2moto.cz/nahradni-dily-a-do … age=2#none


To nemůžem jet po normální silnici...

 offline 

 

#14 28.09.2013 21:04:56

Kubicheck
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 396
Založená vlákna
Místo: Praha
Motorka: GS mastodont 1994
Věk: ... cet
0 0

Re: blastery z Bikerscrownu


Strejda-GC:
Výborně to jsi mě potěšil, já ostrou nikdy neměl.
Je to samozřejmě o tom co člověk natrefí za inzik. N anovou nemám na ktm freeride taky ne a wr 250 f mi přijde akorát i výkonem jelikož na 450 opravdu nemám kule a zkušenosti.

Pokud bych kupoval, rád bych se s tebou poradil.
Zatim to má čas ale vzhledem k financím až jestli prodám rozumě drz po novym roce.


To nemůžem jet po normální silnici...

 offline 

 

#15 28.09.2013 21:16:18

Semis
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3155
Založená vlákna
Místo: východní skoro Pragl
Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
6 2

Re: blastery z Bikerscrownu


Za mě bohužel Acerbis Multiplo hodně špatný. Měl jsem starý plastový chrániče bez výztuhy, tak jsem koupil ty Multipla. Hned při prvním pádu asi v 30 km/h jsem je na 2x zlomil (na měkké hlíně). Praskly v místě kde je otvor pro šroub.
Proti tomu Acerbis Rally jsou výrazně pevnější. Ty snesou hodně.


Dej koním pít...

 offline 

 

#16 28.09.2013 21:56:49

foxdive
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3324
Založená vlákna
Místo: UH
Motorka: exc 300
Věk: 31
8 6

Re: blastery z Bikerscrownu


Semis:

tak ja mam multiplo a sou spica,porad lezim na zemi a ani se nepohly,asi mels nejakou vyrobni vadu


Radši ségra v bordelu než brácha na japonský motorce
život je příliš krátký na to,abych čekal 4 doby smile

 offline 

 

#17 28.09.2013 21:57:03

Re: blastery z Bikerscrownu


Kubicheck:
ty cycry z odkazu ne!!!! to jsou plasťáky vyk! myslel jsem tyto

http://www.mxtech-eshop.cz/mxtech-eshop … -CRM-modra

jinak rozhodně bych nekupoval top chrániče na řidítka 22mm. Po celou dobu bahenního působení jezdím oversize řidítka Fly aero tapered, teda 28,6 mm, tam to má teprve cenu a budeš mít zaručenu životnost, komfort a funkčnost. Ale musím rozbít čuně při placení a28  Sám budu cycry kupovat, až se někteří enduro závodníci vrátí z ciziny za 14 dní, snad by mohly být za levněji.

JInak se začínáš ubírat stejným myšlenkovým směrem s modrým hrkadlem a33 ale já nemám žetony, tak ti budu tiše závidět.

Janek: rallye pro drží suprově tak do 5ti rovnání, pak už to není o pevnosti, ale o narušení struktury materiálu wink  proto je už teď po tolika pokusech koupit něco odolného prostě nahradím cycrami, i když je to na moje šmrdlání rozežranost. Ale ty rallye pro vydržely skoro dva roky a to je dost na tak těžkou motorku jako je DRZ, i když je fakt, že my, co už to fakt dost dobře umíme v podstatě už ani moc nepadáme lol Rozhodně byly nejpevnější před první destrukcí.

souhlasím se Semisem s těma multiplama, kamoš s nima má taky špatnou zkušensot, jsou dražší než rallye pro, ale pevnější ne vyk! Řekl bych, že rallye pro jsou dobrý pro vlastivědně zaměřené jezdce, kteří chtějí mít jistotu, že nebudou muset měnit spojkovou páčku na trochu víc off vyjížďce.  O lepších nevím, ale nesežral jsem moudrost světa a jiný člověk může mít jinou zkušenost

Editoval Ataman (28.09.2013 22:00:38)

 offline 

 

#18 28.09.2013 22:06:35

honzaWR450F
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 635
Založená vlákna
Místo: Prajzská
Motorka: KTMEXC400,YamahaXt660X
Věk: 43+
Tel: 5palec pro slepýše
1 0

Re: blastery z Bikerscrownu


Strejda-GC napsal(a):

Kubicheck napsal(a):

Strejda-GC:
Jinak strejdo rovnou na tebe, zvažuju změnu stroje na příští rok a tak nějak pořád koukám na WR 250f. Jak jsi spokojenej a jaký jsou servisní intervaly, podotýkám že nejsem žádnej závodník ale už mě tak nějak nebaví tahat tu váhu Drz.

Tenhle inzos vypada ze bych tam i zavolal kdybych mel prodano drz:
http://www.motoinzerce.cz/motorky/yamah … 250-f.html

čéče, zatím nemůžu přijít na něco, čím bych mohl tu motorku zkritizovat smile 
mám taky 06, jak je na obrázku ano 
vlastně jo, přepáčko mě moc nebaví furt "udržovat"  yikes 
jinak se moto vodí dobře, podvozek na ten rok fajn (naladěný ještě lepší wink )
proti KTM je všude lepší přístup počínaje filtrem - výměnou oleje a konče štelováním /výměnou podložeku ventilů ano 
brzdové desky nelze ztratit za jízdy jako u KTM lol 
brzdí Nissin lépe než Brembo (bez debat a1 )
náhon tachometru lépe řešený než u KTM
gumové kryty ložisek kol už v sérii, takže životnost kvalitních ložisek neskutečná ano 
super startuje za jakýchkoliv podmínek (má to ochuzovač)

co se týče servisních intervalů - doporučuji koupit motohodiny, protože to Yamahay nemají a všechno máš řešit jen ujetými km, což může být někdy zavádějící

je to malý motor s jednou náplní, takže 10mth na výměnu oleje, pokud tomu nedáváš, tak 15mth

jedna důležitá věc: v origo stavu, ta motorka jede úplně jinak, než po úpravách s řídící jednotkou (vypojení drátku) atd. takže když to máš všechno hozeno do ostra, tak je ten motor skoro totožný s modelem YZ250F (jiná převeodovka) takže intervaly se zkracují roll 

závěrem bych nepohrdnul silnějším WR450F  ano2  ale to bude ještě nějaký čas smile 

Hmm...Tak jsem jel s klukem na "normální" WR250,že si prohodíme motorky,byl odsud z fora.Asi to musí být jiné otevřené a zavřené,jak říkal on,že je neotevřená,nevím co tím přesně myslel.Bylo to prostě hrozně čajové,já byl z toho rozhozený jak jsem se na tom snažil vzít za plyn a musel podřazovat do svahu atd...To u 450 neznám,jen pokud zaklepe,že jsou nízké otáčky,podřazuji.Jinak skvělá ve smyslu,že se vedla jako jízdní kolo,pocitově malinká a lehoučká....jen bez výkonu.Jsem si říkal,že to takhle snad nemůže být.......Tohle si nevybavuji ani s 350 Cagivy,DR600,ostatních tupých....
Neventiloval bych to tu s ohledem na majitele těchto motorek ale když je tu o tom řeč....
Nejsem žádný jezdec ale tohle bylo na trápení,sorry.....


Aprilia AR350,Dr 350,DR600,DR650SE,CR250,WR450F,KTM EXC 400 2007 a ted už jen Yamaha X660X asfaltomrd..

 offline 

 

#19 28.09.2013 22:28:25

foxdive
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3324
Založená vlákna
Místo: UH
Motorka: exc 300
Věk: 31
8 6

Re: blastery z Bikerscrownu


Strejda-GC
brzdí Nissin lépe než Brembo (bez debat a1 )


 lol  lol 


Radši ségra v bordelu než brácha na japonský motorce
život je příliš krátký na to,abych čekal 4 doby smile

 offline 

 

#20 28.09.2013 22:28:27

Kubicheck
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 396
Založená vlákna
Místo: Praha
Motorka: GS mastodont 1994
Věk: ... cet
0 0

Re: blastery z Bikerscrownu


honzaWR450F:
tak jasne chce se to svezt nez do toho clovek nasype a2 
dik ano 


To nemůžem jet po normální silnici...

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů