INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Píská v tahu
- Řezňa
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 905
- Založená vlákna
- Místo: Třinec
- Motorka: EXC 200
- Tel: 776693366
- 4 0
Píská v tahu
Pánové potřebuji radu. Mám Nissana Primeru 1.6 z 94. Včera mi začal blbnout. Při rozjedu, když je auto v tahu něco začalo pískat. Jakmile jsem ubral plyn nebo přeřadil na 2, přestalo to. Asi po 30km mi to začalo dělat i na dvojce. Zase jen když je motor v tahu. Po dalších 30km mi to dělá i na trojce. Zkoušel jsem jestli neklouže řemen, potom jestli neprokluzuje spojka a taky nic. Napadlo mě ložisko na spojce nebo převodovce, ale to by snad dělalo na všechny stupně ne? Dělá to i když je motor studený nebo teplý. Napadl mě ještě homokynetický kloub, ale píská to stejně když jedu rovně i nebo do zatáčky. A píská jen v tom tahu, jakmile mám třeba trojku a jedu setrvačností nebo jen mírně přidávám tak nic, ale jak přidám hodně začne pískat.
Píská to tak divně, takový kvičivý zvuk, nevím jak to popsat. Zkusím to natočit. Co by to mohlo být? Můžu s tím jezdit? Auto potřebuji na dojíždění do práce, MHD u nás není.... Napadá Vás něco co by to mohlo být?
- NoEnd
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2105
- Založená vlákna
- Místo: Brno
- Motorka: KTM lc8 ADV
- Věk: 32
- 5 1
Re: Píská v tahu
Řezňa: A na neutrál, na místě, to nedělá? Když mu šlápneš pořádně na plyn?
Bude to skoro určitě nějakej řemen. Na nižší rychlosti to dělá proto, že motor mění otáčky rychleji.
Zkus ty řemeny něčím napatlat, třeba tuhým mýdlem rozpuštěným v trošce vody a uvidíš, jestli se to změní Můžeš taky třeba trochu došponovat. Třeba k alternátoru je snadnej přístup.
Editoval Noend (15.09.2013 17:37:53)
- NoEnd
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2105
- Založená vlákna
- Místo: Brno
- Motorka: KTM lc8 ADV
- Věk: 32
- 5 1
Re: Píská v tahu
C.J.:
Převodovka neteče a novej olej tam byl dávanej cca před dvěma lety. Olej by tam měl být.
Re: Píská v tahu
Oleje tam může být dost a i tak se mohlo vysypat nějaké ložisko,máme takové případy v servise na denním pořádku..
FULL GAZ..! Ride fast or be last.. Není důležité mít omezovač v motorce,ale v hlavě..
- Řezňa
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 905
- Založená vlákna
- Místo: Třinec
- Motorka: EXC 200
- Tel: 776693366
- 4 0
Re: Píská v tahu
Na neutrál ne, zkoušel jsem to i tak že jsem dal za 4, spojku, plyn a pustil spojku a nic. Ty řemeny snad ne, nemyslím si. Zkusím zkontrolovat ten olej. Čím více je motor v tahu, tím více to dělá.
Noend > Kde je přístup k víčku oleje? Jen zhruba, at vím kde pátrat.
Jawson> No tak tos mi teda pomohl... nějaké ložisko
Ložisko si právě nemyslím, zkusím kouknout na ten olej zda ho náhodou nějak neubylo, ten samý zvuk měl strejda na Passatu starém a mu chyběl olej.
A ještě, čím by mohlo být že když mám za 3, jedu zhruba 60 a mám konstantní plyn, semtam to tak škubne?
- NoEnd
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2105
- Založená vlákna
- Místo: Brno
- Motorka: KTM lc8 ADV
- Věk: 32
- 5 1
Re: Píská v tahu
Řezňa napsal(a):A ještě, čím by mohlo být že když mám za 3, jedu zhruba 60 a mám konstantní plyn, semtam to tak škubne?
Ty mě člověče vůbec neděláš radost. Já to auto prodával s tím, že někomu udělám radost spolehlivým a dobrým autem za pár korun a ty mi to furt kazíš. Já za několik let a 60 tis. km neměl s tím autem skoro žádnej problém a ty ... no škoda mluvit
To cukání by mohla bejt zanesená váha vzduchu. V hrdle u škrtící klapky je z levý strany takovej deklík na tři šroubky ke kterýmu vede kábl. Kábl odpojíš, deklík odšroubuješ a opatrně vyndáš. Jsou tam takový dva jakoby odpory (asi termistory). Ty stačí vykoupat v nějakým benzínu nebo ředidle aby se z nich smyla mastnota a bordel a znovu vrátit na své místo. Práce na 5 min.
Tady jsem ti dokonce našel návod i s obrázkama: http://www.nissanclub.cz/msgboard_posts … 444&kols=1
Ten deklík na převodovce si nepamatuju, kde přesně je.
Editoval Noend (15.09.2013 20:34:08)
- viteka 32
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3345
- Založená vlákna
- Místo: Kocábov
- Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
- Věk: 54
- Tel: mám
- 18 3
Re: Píská v tahu
Řezňa: Možná tam ani žádný nalévací otvor nebude. Zvednout a řešit přes kontrolní šroub, ten je u každé převodovky.
- NoEnd
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2105
- Založená vlákna
- Místo: Brno
- Motorka: KTM lc8 ADV
- Věk: 32
- 5 1
Re: Píská v tahu
Řezňa:
Já jen nechápu, proč. Jediná příčina tvých několika problémů, která mě napadá, je to, že to auto skoro půl roku stálo a téměř nejezdilo, než jsi ho koupil. Pokud by se z toho zvuku vyklubala nějaká vážná závada, dám ti na to auto ještě dodatečně slevu, aby mě nehryzalo svědomí
Editoval Noend (15.09.2013 20:51:13)
- Řezňa
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 905
- Založená vlákna
- Místo: Třinec
- Motorka: EXC 200
- Tel: 776693366
- 4 0
Re: Píská v tahu
viteka32> Kontrolní šroub na převodovce bude asi někde z boku že? Počítám tak 17 nebo 19 klíč asi. Hledat ho zespod, u motorového prostoru nebude ne?
Noend> Já věřím, že to bude jen ten olej nebo nějaká prkotina. Ložisko se mi nechce věřit, to by dělalo snad bud pořád nebo jen na některý kvalt.
- NoEnd
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2105
- Založená vlákna
- Místo: Brno
- Motorka: KTM lc8 ADV
- Věk: 32
- 5 1
Re: Píská v tahu
Řezňa:
Já zas nevěřím na ten olej. Ven žádnej netekl, tak nevím, kam by se vypařil. Ale byla by samozřejmě blbost, nezkontrolovat ho. Uvidíme ... každopádně, až příjdeš na to, čím to je, nezapomeň mi to napsat. To mě opravdu zajímá
Editoval Noend (15.09.2013 21:10:04)
Re: Píská v tahu
Ještě bych to zkusil zvednout na zvedák,nastartovat motor řařadit kvalt a točit stím na prázdno a pokud to bude stále dělat zkoumat odkud to jde..
Editoval Jawson (15.09.2013 21:31:24)
FULL GAZ..! Ride fast or be last.. Není důležité mít omezovač v motorce,ale v hlavě..
- Řezňa
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 905
- Založená vlákna
- Místo: Třinec
- Motorka: EXC 200
- Tel: 776693366
- 4 0
Re: Píská v tahu
Tak jsem dneska vyčistil tu váhu vzduchu nebo cotoje, je to OK
Vypustil jsem převodový olej, bylo ho tam zhruba 2,3L, dolil jsem do 2,9. Těšil jsem se, že to bude tím ale nic. Dělá to pořád stejný kravál. Olej prosakoval dole u čidla, bylo to tam celé od oleje. Na výpuštáku z převodovky byly uplně jemné špony, spíš takový prach.
Zkusil jsem natočit ten zvuk za jízdy, snad pujde poznat kdy jen protočím motor, kdy přidávám plyn a kdy to brzdí motorem. Jen pro představu jaký zvuk to má.
http://www.youtube.com/watch?v=OSRQBrfs … 4K5OcviZlA
Re: Píská v tahu
Takhle přesně pískají diferáky na Iveco Eurocargo a podobných...Což nasi nebude tvůj případ, nicméně zvuk je to totožný.
P.S : i WRC mají tento zvuk. Neprodělal Nissan přes noc nějakou Hi Tech úpravu ? (vím, dělat si z toho prdel je blbé..)
Editoval jirka87 (16.09.2013 19:28:02)
Re: Píská v tahu
Ložisko v převodovce..
FULL GAZ..! Ride fast or be last.. Není důležité mít omezovač v motorce,ale v hlavě..
- slugger
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2700
- Založená vlákna
- Místo: jih Českých Budějovic
- Motorka: Husaberg TE300, GasGas EC300, XT600E, Honda Pantheon 150 ve dvou taktech
- Věk: Třicítka v háji...
- Tel: 732 506 125
- 5 1
Re: Píská v tahu
Taky bych to hledal ve skříni
Proč mám ničit gumu na asfaltě Protože GasGas Kdo to ruší lesa klid?!
- NoEnd
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2105
- Založená vlákna
- Místo: Brno
- Motorka: KTM lc8 ADV
- Věk: 32
- 5 1
Re: Píská v tahu
Řezňa:
Převodovku při nejhorším seženeš někde po vrakáčích. Tenhle motor s touhle konkrétní převodovkou se dával do spousty aut zhruba od roku 1992 až někdy do roku 2002. Není problém převodovku sehnat.
- slugger
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2700
- Založená vlákna
- Místo: jih Českých Budějovic
- Motorka: Husaberg TE300, GasGas EC300, XT600E, Honda Pantheon 150 ve dvou taktech
- Věk: Třicítka v háji...
- Tel: 732 506 125
- 5 1
Re: Píská v tahu
To rozlouskneš jak nic... Koukneš na ložo, bude to na něm znát, bude stát pár peněz... Já to dělal tenkrát na Primeře W10 a stálo myslim že stálo do litru...
Proč mám ničit gumu na asfaltě Protože GasGas Kdo to ruší lesa klid?!
|