Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Suzuki DRZ 400 E, S, SM

#681 26.08.2022 08:15:01

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Moc vzduchu = malo benzinu.
Nekde vznikla prasklina, nebo prestal tesnit spoj a saje vzduch i kudy nema. Cokoliv v ceste od filtru az po prirubu na hlave. Vytahnuty sitic to zatim stiha dorovat.
Zkus startovaci spray fouknout kolem karbece a vsech spoju sani vzduchu.

Zrovnatak to muze byt i nizka hladina v plovakove komore, nebo spatny chod plovaku. Plovakovka vyschla, prischla se necistota, plovak se nemuze zvednout az kam ma a problem je na svete.

 offline 

 

#682 03.04.2023 16:51:04

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Ahoj kamarádi, kdyby jste někdo prodával a nebo věděl o pěkné Suzuki DR-Z 400 S na prodej , tak můj kamarád shání.

Díky za každé info Dave

 offline 

 

#683 13.09.2023 08:57:45

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Ma nekdo z vas zkusenosti s instalaci FCR 39 MX? Koupil jsem starsi kousek kdo vi z ceho je na nem napsano 3900A BQF03. Mam par zakladnich bodu, ktere nevim
* nemam hot start a ani ACV - daji se doinstalovat a ma to cenu?
* je nejaky prodejce adapteru v Evrope na airbox? Nasel jsem jen v NL
* gumova priruba a objimka nelze pouzit z origo?

Je mi jasne ze trysky, jehla a pripojeni na podtlak musim resit, ale to co pisu nahore si nejsem jisty. Diky

 offline 

 

#684 19.09.2023 11:20:02

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Bendik:

mam drz s fcr mx 39. Svody a koncovka MRD.
Potrebujes jine priruby. Plynova lanka zustavaji. Delal jsem to pred lety, nemam to v cerstve pameti. Je treba hlinikovy adapter na karbec, myslim, ze ze strany filtru ale jisty si nejsem.
Je treba prehodit 1 horni uchyceni motoru na druhou stranu, takze mas 2 ty zavesy z 1 strany. Ja jsem jeste pro jistotu brusnym teliskem ubrousil kousicek svaru na ramu, ale neni to nezbytne treba.
Je tam jine tryskovani a jina jehla. Vzdusnik volnobehu muzes uplne vyndat, nebo tam dat velky. Ale ta velikost je tak obrovska, ze opravdu staci ten vzdusnik vyndat. Dale je dobry nahradit sroubek volnobezne smesi druhovyrobnim velkým - abys mohl volnobeznou smes mirne upravit pri zmene nadmorske vysky. Musis vyrezat airbox, 3x3 mod. Myslim, ze to je vsechno.
Jo a vyradit PAIR ventil.
Tady mas osazovaci tabulky trysek:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ … =570401124

Hot start nema cenu.
Zmeni se zpusob studeneho startu. Ja to delam tak, ze nastavim palivovy kohout na PRI a 3x otocim plynme, aby AC pumpa nakrmila sani. Pak teprve startuji.
Dale je treba udelat zname modifikace na karbecu. Dobre je spravne nastavit AC pumpu, idealne si koupit regulovatelnou obtokovou trysku AC pumpy a spravne to nastavit. Neni to ale nezbytne treba, da se to nastavit i vhodnou volbou velikosti obtokove trysky. Dale se vyplati svazat raminko AC pumpy dratem. Eliminujes tim unavenou pruzinu AC pumpy a je to dlouhodobe vyzkousena praktika. Tim ze to raminko svazes dratem, dojde k tomu, ze AC pumpa vstrikuju rychle a kratce. Aby to nebylo moc, musis prave spravne zvolit tu obtokovou trysku.
Je to laborace. Karbec budes mit 10x venku, pokud to chces mit vymazleny. Nicmene jakmile to nastavis, uz na to roky nesahnes.
Posledni vec.. Dochazi k rychlejsimu opotrebeni plynovych lanek, to znamena, ze je treba to kazdy 2-3 roky prohlidnout, jestli se neprošoupávají na kladce karbecu. Pokud jezdis kolem komina, resit to nemusis. Ja s tim bajkem jezdim prdele (Pamir apod), tak to kontroluji peclive pred kazdym vyletem.
Pozor na to, ze se ti zvysi spotreba. Z puvodnich cca 4l/100 km se budes pohybovat 5-6 l/100, podle toho jak taháš.

Editoval Kodiak (19.09.2023 11:31:33)

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů