Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Suzuki DRZ 400 E, S, SM

#641 12.05.2022 13:51:25

Marýlek
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 262
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: KTM 200 EXC
Věk: 20 a vic
2 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Neválí se někomu doma nějaká homologovaná koncovka výfuku, které by se chtěl zbavit?

 offline 

 

#642 13.05.2022 20:28:45

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Marýlek:
Čest, mám ale není komplet, schází potrubí od objímky po začátek tlumiče - těla tlumiče, múžu případně foto na mail a taky je zalomený jeden imbus ze tří co drží ten chromovaný deklík

 offline 

 

#643 15.05.2022 15:07:22

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Ahoj kluci řeším problém s DRZounem S-ko
Dřív startovala v pohodě, ale postupem času jak stála třeba 14 dní tak trvalo než chytla. Postupem času se to čím dál víc zhoršovalo. Když už to chytlo, tak pak chytala v pohodě. Jak stála dýl tak byl problém. Na zimu tam dávám Vervu. Po zimě jsem ještě párkrát jezdil a startování po 14 dnech bylo tak na 3-5minut než chytla. Seřídili se ventily, vyměnil rozvoďák, svíčka a vyčistil karbec jehla, trysky, plovákovka. Na ty prilepený eko výfikundace jsem nesahal. A mrcha6nechce chytnout vůbec. Dával jsem i benzin do válce pod svíčku a nic. Svíčka hází, baterka je skoro nová a točí dobře. Už nevím čím to může být. Neřešil někdo něco podobného? Díkes moc. Dave

 offline 

 

#644 16.05.2022 09:25:58

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Zatím malej posun. Z kopce na roztlačení chytla a teplá už startuje. Až vystydne zkusím nastartovat a zítra ráno také. Ale furt nevím, proč nechtěla chytit na startér ????

 offline 

 

#645 16.05.2022 18:15:35

Marýlek
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 262
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: KTM 200 EXC
Věk: 20 a vic
2 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


liba23:

Můžeš poslat tu fotku? 🙂 dík.

 offline 

 

#646 16.05.2022 21:17:51

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Marýlek:
Pošlu ale kam? Mail umím

 offline 

 

#647 17.05.2022 12:32:23

Marýlek
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 262
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: KTM 200 EXC
Věk: 20 a vic
2 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


liba23:

Ajo, myslel sem že klikneš pod jménem na “email”. Jinak je to mara-ondra@seznam.cz

 offline 

 

#648 17.05.2022 20:04:25

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


MotoTraveller: Vím, že dost lidí si na problém se startováním po delší odstávce stěžovalo, myslím, že na to jsou starší příspěvky i v tomto vlákně.
Já bych změřil dobíjení, změřil úbytek napětí při startování na baterce a přímo na startéru.
Změřil bych kompresi motoru.
Při těch ventilech zkontrolovat funkci automatického dekompresoru a rozvodový řetízek.
Taky jakou barvu má svíčka a zda pomůže, když nechce chytnout vypustit plovákovku a nechat natéct "čerstvý" benzín z nádrže.

 offline 

 

#649 18.05.2022 01:43:54

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 11376
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Pozor na kouzelnou biosložku - ta nadělá paseky mnóóógo. Zalepí a nerozpustí se jen tak.


Řiť, ať jedeš lip    tel.: 723151102, 587571224

 offline 

 

#650 18.05.2022 13:43:04

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


MotoTraveller:
A co prostě vzduchový filtr, jak na tom je?
Ale tipoval bych u tebe ten podtlakový ventil co tu už zmínili. Třeba už potřeba vyměnit membránu.

Co se týká komprese atd. Já mám DRZ z roku 2000, žere to olej jak dvoutakt, maximálka menší, komprese asi nic moc, ale startuje dobře, tak toho bych se u tebe nebál. A ostatní věci jsi řešil. Ale nemám podtlakový ventil, prostě otevřu, nechám chvíli zalít, sytič naplno a studené nastartuje do dvou sekund (teplé okamžitě).

Editoval Pedl (18.05.2022 13:43:59)

 offline 

 

#651 18.05.2022 13:51:04

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


JirkaGS napsal(a):

MotoTraveller: Vím, že dost lidí si na problém se startováním po delší odstávce stěžovalo, myslím, že na to jsou starší příspěvky i v tomto vlákně.
Já bych změřil dobíjení, změřil úbytek napětí při startování na baterce a přímo na startéru.
Změřil bych kompresi motoru.
Při těch ventilech zkontrolovat funkci automatického dekompresoru a rozvodový řetízek.
Taky jakou barvu má svíčka a zda pomůže, když nechce chytnout vypustit plovákovku a nechat natéct "čerstvý" benzín z nádrže.

Ahoj Jirko, tak zatím startuje na drc, ale bylo to jen po jednom dni, tak uvidíme po více dnech.

Baterka je skoro nová a při startování , byla nabitá a připojená na nabíječku . Motor točil myslím si normálně. Pokles se nedostal pod 11V . Po delším startování pod 10,7V - mám tam permanentně připojený voltmetr

Změřit kompresi motoru je docela oříšek. Musel by se nějak zaaretovat dekompresor na vačce a to netuším jak. Motor má mít 11,5 a s funkčním dekompresorem jsem naměřil 2,0-2,5, jak na své tak i na kamarádově. Ten do doby seřízení ventilů neměl se startováním žádný problém. Teď ho má také.

Rozvoďák byl čerstvě měněný , ventily nastavené zhruba na polovinu rozmezí. Dekomresor chodil lehce a je jednoduchý - půlměsíc, který odstředivou silou pootočí čepem, který je má na jedné straně plošku, aby netlačil na hrníček a neupouštěl kompresi.

Svíčka byla taková průměrná, žádná černota. Karbec jsem čistil a plovákovku ještě 2x vypouštěl a napouštěl a zkoušel funkčnost plovákové jehly.

Ten kamarád ještě neměl čas jí roztlačit a zjistit zda bude pak startovat. Jsem na to zvědavej. Jinak mně teď chytá na brnknutí, ale co udělá týden odstávka zatím nevím a min. 3 týdny nevyzkouším. Za týden odjíždíme na OFF Macedonia ;-).

Je to zajímavá závada. Jestli to potřebuje po složení vaček a domečků větší točky aby si to sedlo a dekompresor začal fungovat? To je asi jediný co mne napadá. Jinak domečky utaženy na moment a ještě před složením promazány olejem, aby nešly na sucho

 offline 

 

#652 18.05.2022 13:58:59

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Pedl napsal(a):

MotoTraveller:
A co prostě vzduchový filtr, jak na tom je?
Ale tipoval bych u tebe ten podtlakový ventil co tu už zmínili. Třeba už potřeba vyměnit membránu.

Co se týká komprese atd. Já mám DRZ z roku 2000, žere to olej jak dvoutakt, maximálka menší, komprese asi nic moc, ale startuje dobře, tak toho bych se u tebe nebál. A ostatní věci jsi řešil. Ale nemám podtlakový ventil, prostě otevřu, nechám chvíli zalít, sytič naplno a studené nastartuje do dvou sekund (teplé okamžitě).

Ahoj vzducháč je čistý a taky jsem ho na chvíli i vyndal, abych zjistil jestli to není ten problém a nepomohlo. Myslíš podtlakový ventil na benzínovém kohoutu? Ten tam nemám jen ON,OFF,RES

Zatím startuje. Uvidíme co to udělá po delší době a jestli vyčistění karbecu pomohlo startování při delším stání. Taky jsem zvědavej co kámoš až to roztlačí, jestli mu to bude startovat a nebo ne.

 offline 

 

#653 18.05.2022 14:01:37

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Raduz TT600r napsal(a):

Pozor na kouzelnou biosložku - ta nadělá paseky mnóóógo. Zalepí a nerozpustí se jen tak.

Ahoj Raduzi jojo biosložka je zabiják spalováků, ale dávám tam na zimu Vervu a přes rok jezdím, tak snad se uvnitř karbecu někde neusadila mrcha

 offline 

 

#654 24.05.2022 12:54:47

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Kámoš roztlačil a normálně mu začala startovat. Já svou nadráždím asi zítra po cca 6dnech tak uvidím. Jestli chytne v pohodě, tak byl nějaký problém u obou prvního startu po složení vaček.

 offline 

 

#655 03.06.2022 21:22:26

mudman
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 51
Založená vlákna
Motorka: Modrá
Věk: 400 až 450
Tel: Galaxy S
0 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


MotoTraveller:

Zdravím, už mám DRZ400S pár let a samozřejmě jsem měl a stále mám úplně stejný problém.

Po odstávce delší než cca týden ta ludra né a né chytnout. Googlil jsem a našel jsem řešení.

Musím vždycky povolit vypoušťák paliva na karburátoru, přepnout palivovej kohout na PRI a odpustit tak půl deci benzínu.

Potom chytá na 3.otočení motoru pomocí startéru.

 offline 

 

#656 03.06.2022 21:47:52

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


odvzdušnění z plovákovy. je tam hadička? dal bych tam delší, nic jiného, než ze se to rychle odparuje, to nebude.

 offline 

 

#657 04.06.2022 09:29:15

Honza
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1010
Založená vlákna
Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
Motorka: DRZ 400S (07')
Věk: 35
14 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


mudman: pouzitim Vervy pripadne jineho premioveho benzinu se to zlepsi. Ale mam to stejne. Kdyz to dlouho stoji. Okdalim pomoci sroubku zbytek "zvetralyho" benzinu. Polohou PRI napustim plovakovku. Prepnu na ON, dam sytic a na brnk hrci.  Vic v tom nehledej smile 


Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují.
T.A.Edison

 offline 

 

#658 16.06.2022 10:22:14

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Tady šlo spíš o problém nemožnosti nastartování po demontáži vaček. Od té doby najeto 1400km po Severní Makedonii a startuje v pohodě. Vyřešilo to první roztlačení jak u mne tak i u kámoše. Od té doby to funguje. Pouze jednou kámoš hodně podtočil motor až chcípla mezi šutrama. Zase nechtěla chytit i když startér točil dobře. Zase pomohlo roztlačení a od té doby klid. Je to záhada. Jako by to chtělo v určitých situacích větší drc. Posílám pár foto z Motopotulování ;-).


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6129_1.jpg




http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6129_jezero_golemo.jpg




http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6129_start.jpg

Editoval MotoTraveller (16.06.2022 10:41:44)

 offline 

 

#659 17.06.2022 05:36:30

Honza
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1010
Založená vlákna
Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
Motorka: DRZ 400S (07')
Věk: 35
14 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


MotoTraveller: Tak projit spoje v silovym obvodu starteru. Mozna samotnej starter. A kdyz rikas, ze po vymene vacek... on je tam automaticky dekompresor. Tak jestli funguje jak ma.


Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují.
T.A.Edison

 offline 

 

#660 17.06.2022 09:00:16

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Ahoj Honzo, není to výměna vaček jen jejich demontáž a montáž při seřizování ventilů. Ten dekompresor je na vačce a vypadá jednoduše a nevypadá to, že by se tam měl nějak nastavovat. Ale nevím. Možná na ventilu co je dekompresor tak motoru svědčí menší vůle než je psáno 0,2-0,3 nebo k její nižší hodnotě - nevím. To, že nešla nastartovat začalo zlobit až po seřízení ventilů. Ty horší starty po delší době jsou zatím dobré - vyčištěný karburátor a vypínám benzín. Starterem to asi nebude, když se to objevilo u nás dvou po seřízení a stejný problém. Jinak konektory kontroluju a už začal v Makedonii zlobit ten 3 PIN od dobíjení i když jsem ho předtím vzal kontaktolem. Budu se na něj muset podívat podrobněji  big_smile 

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů