INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Suzuki DRZ 400 E, S, SM
- Marýlek
- Bahňák

- Fotogalerie
- Příspěvky: 256
- Založená vlákna
- Místo: Brno
- Motorka: KTM 200 EXC
- Věk: 20 a vic
2 0
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Neválí se někomu doma nějaká homologovaná koncovka výfuku, které by se chtěl zbavit?
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Marýlek: Čest, mám ale není komplet, schází potrubí od objímky po začátek tlumiče - těla tlumiče, múžu případně foto na mail a taky je zalomený jeden imbus ze tří co drží ten chromovaný deklík
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Ahoj kluci řeším problém s DRZounem S-ko Dřív startovala v pohodě, ale postupem času jak stála třeba 14 dní tak trvalo než chytla. Postupem času se to čím dál víc zhoršovalo. Když už to chytlo, tak pak chytala v pohodě. Jak stála dýl tak byl problém. Na zimu tam dávám Vervu. Po zimě jsem ještě párkrát jezdil a startování po 14 dnech bylo tak na 3-5minut než chytla. Seřídili se ventily, vyměnil rozvoďák, svíčka a vyčistil karbec jehla, trysky, plovákovka. Na ty prilepený eko výfikundace jsem nesahal. A mrcha6nechce chytnout vůbec. Dával jsem i benzin do válce pod svíčku a nic. Svíčka hází, baterka je skoro nová a točí dobře. Už nevím čím to může být. Neřešil někdo něco podobného? Díkes moc. Dave
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Zatím malej posun. Z kopce na roztlačení chytla a teplá už startuje. Až vystydne zkusím nastartovat a zítra ráno také. Ale furt nevím, proč nechtěla chytit na startér ????
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Marýlek: Pošlu ale kam? Mail umím
- Marýlek
- Bahňák

- Fotogalerie
- Příspěvky: 256
- Založená vlákna
- Místo: Brno
- Motorka: KTM 200 EXC
- Věk: 20 a vic
2 0
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
liba23:
Ajo, myslel sem že klikneš pod jménem na “email”. Jinak je to mara-ondra@seznam.cz
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
MotoTraveller: Vím, že dost lidí si na problém se startováním po delší odstávce stěžovalo, myslím, že na to jsou starší příspěvky i v tomto vlákně. Já bych změřil dobíjení, změřil úbytek napětí při startování na baterce a přímo na startéru. Změřil bych kompresi motoru. Při těch ventilech zkontrolovat funkci automatického dekompresoru a rozvodový řetízek. Taky jakou barvu má svíčka a zda pomůže, když nechce chytnout vypustit plovákovku a nechat natéct "čerstvý" benzín z nádrže.
- Raduz TT600r
- .....starosta.....

- Fotogalerie
- Příspěvky: 11261
- Založená vlákna
- Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
- Motorka: NÁMAHA
- Tel: 723 151 102
- Web
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Pozor na kouzelnou biosložku - ta nadělá paseky mnóóógo. Zalepí a nerozpustí se jen tak.
Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
MotoTraveller: A co prostě vzduchový filtr, jak na tom je? Ale tipoval bych u tebe ten podtlakový ventil co tu už zmínili. Třeba už potřeba vyměnit membránu.
Co se týká komprese atd. Já mám DRZ z roku 2000, žere to olej jak dvoutakt, maximálka menší, komprese asi nic moc, ale startuje dobře, tak toho bych se u tebe nebál. A ostatní věci jsi řešil. Ale nemám podtlakový ventil, prostě otevřu, nechám chvíli zalít, sytič naplno a studené nastartuje do dvou sekund (teplé okamžitě).
Editoval Pedl (18.05.2022 13:43:59)
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
JirkaGS napsal(a):MotoTraveller: Vím, že dost lidí si na problém se startováním po delší odstávce stěžovalo, myslím, že na to jsou starší příspěvky i v tomto vlákně. Já bych změřil dobíjení, změřil úbytek napětí při startování na baterce a přímo na startéru. Změřil bych kompresi motoru. Při těch ventilech zkontrolovat funkci automatického dekompresoru a rozvodový řetízek. Taky jakou barvu má svíčka a zda pomůže, když nechce chytnout vypustit plovákovku a nechat natéct "čerstvý" benzín z nádrže.
Ahoj Jirko, tak zatím startuje na drc, ale bylo to jen po jednom dni, tak uvidíme po více dnech.
Baterka je skoro nová a při startování , byla nabitá a připojená na nabíječku . Motor točil myslím si normálně. Pokles se nedostal pod 11V . Po delším startování pod 10,7V - mám tam permanentně připojený voltmetr
Změřit kompresi motoru je docela oříšek. Musel by se nějak zaaretovat dekompresor na vačce a to netuším jak. Motor má mít 11,5 a s funkčním dekompresorem jsem naměřil 2,0-2,5, jak na své tak i na kamarádově. Ten do doby seřízení ventilů neměl se startováním žádný problém. Teď ho má také.
Rozvoďák byl čerstvě měněný , ventily nastavené zhruba na polovinu rozmezí. Dekomresor chodil lehce a je jednoduchý - půlměsíc, který odstředivou silou pootočí čepem, který je má na jedné straně plošku, aby netlačil na hrníček a neupouštěl kompresi.
Svíčka byla taková průměrná, žádná černota. Karbec jsem čistil a plovákovku ještě 2x vypouštěl a napouštěl a zkoušel funkčnost plovákové jehly.
Ten kamarád ještě neměl čas jí roztlačit a zjistit zda bude pak startovat. Jsem na to zvědavej. Jinak mně teď chytá na brnknutí, ale co udělá týden odstávka zatím nevím a min. 3 týdny nevyzkouším. Za týden odjíždíme na OFF Macedonia ;-).
Je to zajímavá závada. Jestli to potřebuje po složení vaček a domečků větší točky aby si to sedlo a dekompresor začal fungovat? To je asi jediný co mne napadá. Jinak domečky utaženy na moment a ještě před složením promazány olejem, aby nešly na sucho
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Pedl napsal(a):MotoTraveller: A co prostě vzduchový filtr, jak na tom je? Ale tipoval bych u tebe ten podtlakový ventil co tu už zmínili. Třeba už potřeba vyměnit membránu.
Co se týká komprese atd. Já mám DRZ z roku 2000, žere to olej jak dvoutakt, maximálka menší, komprese asi nic moc, ale startuje dobře, tak toho bych se u tebe nebál. A ostatní věci jsi řešil. Ale nemám podtlakový ventil, prostě otevřu, nechám chvíli zalít, sytič naplno a studené nastartuje do dvou sekund (teplé okamžitě).
Ahoj vzducháč je čistý a taky jsem ho na chvíli i vyndal, abych zjistil jestli to není ten problém a nepomohlo. Myslíš podtlakový ventil na benzínovém kohoutu? Ten tam nemám jen ON,OFF,RES
Zatím startuje. Uvidíme co to udělá po delší době a jestli vyčistění karbecu pomohlo startování při delším stání. Taky jsem zvědavej co kámoš až to roztlačí, jestli mu to bude startovat a nebo ne.
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Raduz TT600r napsal(a):Pozor na kouzelnou biosložku - ta nadělá paseky mnóóógo. Zalepí a nerozpustí se jen tak.
Ahoj Raduzi jojo biosložka je zabiják spalováků, ale dávám tam na zimu Vervu a přes rok jezdím, tak snad se uvnitř karbecu někde neusadila mrcha
|