Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (125)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Suzuki DRZ 400 E, S, SM

#641 12.05.2022 13:51:25

Marýlek
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 256
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: KTM 200 EXC
Věk: 20 a vic
2 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Neválí se někomu doma nějaká homologovaná koncovka výfuku, které by se chtěl zbavit?

 offline 

 

#642 13.05.2022 20:28:45

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Marýlek:
Čest, mám ale není komplet, schází potrubí od objímky po začátek tlumiče - těla tlumiče, múžu případně foto na mail a taky je zalomený jeden imbus ze tří co drží ten chromovaný deklík

 offline 

 

#643 15.05.2022 15:07:22

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Ahoj kluci řeším problém s DRZounem S-ko
Dřív startovala v pohodě, ale postupem času jak stála třeba 14 dní tak trvalo než chytla. Postupem času se to čím dál víc zhoršovalo. Když už to chytlo, tak pak chytala v pohodě. Jak stála dýl tak byl problém. Na zimu tam dávám Vervu. Po zimě jsem ještě párkrát jezdil a startování po 14 dnech bylo tak na 3-5minut než chytla. Seřídili se ventily, vyměnil rozvoďák, svíčka a vyčistil karbec jehla, trysky, plovákovka. Na ty prilepený eko výfikundace jsem nesahal. A mrcha6nechce chytnout vůbec. Dával jsem i benzin do válce pod svíčku a nic. Svíčka hází, baterka je skoro nová a točí dobře. Už nevím čím to může být. Neřešil někdo něco podobného? Díkes moc. Dave

 offline 

 

#644 16.05.2022 09:25:58

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Zatím malej posun. Z kopce na roztlačení chytla a teplá už startuje. Až vystydne zkusím nastartovat a zítra ráno také. Ale furt nevím, proč nechtěla chytit na startér ????

 offline 

 

#645 16.05.2022 18:15:35

Marýlek
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 256
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: KTM 200 EXC
Věk: 20 a vic
2 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


liba23:

Můžeš poslat tu fotku? 🙂 dík.

 offline 

 

#646 16.05.2022 21:17:51

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Marýlek:
Pošlu ale kam? Mail umím

 offline 

 

#647 17.05.2022 12:32:23

Marýlek
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 256
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: KTM 200 EXC
Věk: 20 a vic
2 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


liba23:

Ajo, myslel sem že klikneš pod jménem na “email”. Jinak je to mara-ondra@seznam.cz

 offline 

 

#648 17.05.2022 20:04:25

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


MotoTraveller: Vím, že dost lidí si na problém se startováním po delší odstávce stěžovalo, myslím, že na to jsou starší příspěvky i v tomto vlákně.
Já bych změřil dobíjení, změřil úbytek napětí při startování na baterce a přímo na startéru.
Změřil bych kompresi motoru.
Při těch ventilech zkontrolovat funkci automatického dekompresoru a rozvodový řetízek.
Taky jakou barvu má svíčka a zda pomůže, když nechce chytnout vypustit plovákovku a nechat natéct "čerstvý" benzín z nádrže.

 offline 

 

#649 18.05.2022 01:43:54

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 11261
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Pozor na kouzelnou biosložku - ta nadělá paseky mnóóógo. Zalepí a nerozpustí se jen tak.


Řiť, ať jedeš lip    tel.: 723151102, 587571224

 offline 

 

#650 18.05.2022 13:43:04

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


MotoTraveller:
A co prostě vzduchový filtr, jak na tom je?
Ale tipoval bych u tebe ten podtlakový ventil co tu už zmínili. Třeba už potřeba vyměnit membránu.

Co se týká komprese atd. Já mám DRZ z roku 2000, žere to olej jak dvoutakt, maximálka menší, komprese asi nic moc, ale startuje dobře, tak toho bych se u tebe nebál. A ostatní věci jsi řešil. Ale nemám podtlakový ventil, prostě otevřu, nechám chvíli zalít, sytič naplno a studené nastartuje do dvou sekund (teplé okamžitě).

Editoval Pedl (18.05.2022 13:43:59)

 offline 

 

#651 18.05.2022 13:51:04

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


JirkaGS napsal(a):

MotoTraveller: Vím, že dost lidí si na problém se startováním po delší odstávce stěžovalo, myslím, že na to jsou starší příspěvky i v tomto vlákně.
Já bych změřil dobíjení, změřil úbytek napětí při startování na baterce a přímo na startéru.
Změřil bych kompresi motoru.
Při těch ventilech zkontrolovat funkci automatického dekompresoru a rozvodový řetízek.
Taky jakou barvu má svíčka a zda pomůže, když nechce chytnout vypustit plovákovku a nechat natéct "čerstvý" benzín z nádrže.

Ahoj Jirko, tak zatím startuje na drc, ale bylo to jen po jednom dni, tak uvidíme po více dnech.

Baterka je skoro nová a při startování , byla nabitá a připojená na nabíječku . Motor točil myslím si normálně. Pokles se nedostal pod 11V . Po delším startování pod 10,7V - mám tam permanentně připojený voltmetr

Změřit kompresi motoru je docela oříšek. Musel by se nějak zaaretovat dekompresor na vačce a to netuším jak. Motor má mít 11,5 a s funkčním dekompresorem jsem naměřil 2,0-2,5, jak na své tak i na kamarádově. Ten do doby seřízení ventilů neměl se startováním žádný problém. Teď ho má také.

Rozvoďák byl čerstvě měněný , ventily nastavené zhruba na polovinu rozmezí. Dekomresor chodil lehce a je jednoduchý - půlměsíc, který odstředivou silou pootočí čepem, který je má na jedné straně plošku, aby netlačil na hrníček a neupouštěl kompresi.

Svíčka byla taková průměrná, žádná černota. Karbec jsem čistil a plovákovku ještě 2x vypouštěl a napouštěl a zkoušel funkčnost plovákové jehly.

Ten kamarád ještě neměl čas jí roztlačit a zjistit zda bude pak startovat. Jsem na to zvědavej. Jinak mně teď chytá na brnknutí, ale co udělá týden odstávka zatím nevím a min. 3 týdny nevyzkouším. Za týden odjíždíme na OFF Macedonia ;-).

Je to zajímavá závada. Jestli to potřebuje po složení vaček a domečků větší točky aby si to sedlo a dekompresor začal fungovat? To je asi jediný co mne napadá. Jinak domečky utaženy na moment a ještě před složením promazány olejem, aby nešly na sucho

 offline 

 

#652 18.05.2022 13:58:59

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Pedl napsal(a):

MotoTraveller:
A co prostě vzduchový filtr, jak na tom je?
Ale tipoval bych u tebe ten podtlakový ventil co tu už zmínili. Třeba už potřeba vyměnit membránu.

Co se týká komprese atd. Já mám DRZ z roku 2000, žere to olej jak dvoutakt, maximálka menší, komprese asi nic moc, ale startuje dobře, tak toho bych se u tebe nebál. A ostatní věci jsi řešil. Ale nemám podtlakový ventil, prostě otevřu, nechám chvíli zalít, sytič naplno a studené nastartuje do dvou sekund (teplé okamžitě).

Ahoj vzducháč je čistý a taky jsem ho na chvíli i vyndal, abych zjistil jestli to není ten problém a nepomohlo. Myslíš podtlakový ventil na benzínovém kohoutu? Ten tam nemám jen ON,OFF,RES

Zatím startuje. Uvidíme co to udělá po delší době a jestli vyčistění karbecu pomohlo startování při delším stání. Taky jsem zvědavej co kámoš až to roztlačí, jestli mu to bude startovat a nebo ne.

 offline 

 

#653 18.05.2022 14:01:37

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Raduz TT600r napsal(a):

Pozor na kouzelnou biosložku - ta nadělá paseky mnóóógo. Zalepí a nerozpustí se jen tak.

Ahoj Raduzi jojo biosložka je zabiják spalováků, ale dávám tam na zimu Vervu a přes rok jezdím, tak snad se uvnitř karbecu někde neusadila mrcha

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů