INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Suzuki DRZ 400 E, S, SM
- Wenca24
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 468
- Založená vlákna
- Místo: Jeseník
- Motorka: Transalp, Konopnice
- 0 0
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
MotoTraveller:
Na kolik vychází ta přeprava? ty ceny co mají na stránkách jsou konečné, nebo jsou k tomu potom nějaké další poplatky apod., vyřídí i papíry v cílové zemi? Jak funguje převzetí a předání, jestli už s tím máš zkušenosti? Díky
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Wenca24:
Ahoj přímo s Advfactory vlastní zkušenost nemám, ale reference na ně jsou dobré. Ceny co mají na stránkách jsou konečné. Je to, ale cena za odvoz od nich z adresy firmy. Takže pokud jí chceš vyzvednout jinde není problém, ale připlatíš si. Vše vyřizují oni. Ty jen vyplníš papíry a ty jim pošleš. Vše se dá vyřešit on-line. Až se vrátím tak poreferuji
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Kodiak:
Ahoj promiň za předchozí strohou odpověď, ale psal jsem to z telefonu a to je na h.v.o. Zatím z toho nic neteče tak by to mělo vydržet. Spojka budu doufat, že jí přede mnou nikdo neutavil, ale zatím motka vypadá, že byla ježděná mimo off. Jjo je to kilometrovej nášup, ale striktně se toho držet nebudu. Takhle mi vychází co všechno bych chtěl vidět, ale budu to upravovat operativně.
Docela mne překvapilo - chtěl jsem dát silonku přes sání jako ochrana před pískem, ale motka pořádně nejela, tak jsem jí zase sundal. Asi už takhle je origo sání dost uškrcený.
A co mne ještě překvapilo, když jsem kontroloval ventilový vůle tak ten kolíček dekompresoru nad hrníčkem výfukového ventilu, že je tam takovej dost volnej.
Kickstart je super, možná ho někdy dořeším. Zatím jsem udělal vypínání předního světla aby nezatěžovalo baterku před startováním. Pak taky přední maska má jen 35W H4, takže dobíjení telefonu a garmina za jízdy nebude problém. Ostatní budu řešit powerbankou, kterou si každý den za jízdy dobiju a přes noc dobiju ostatní.
Pěknej DRZounek a i přes nějaké to bláto hezky zachovalej
Díky moc už se těšim jak malej
Editoval MotoTraveller (11.07.2018 19:55:31)
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
MotoTraveller: Drzouna jsem koupil pred 3 lety a do ty doby jezdil jen po silnici. Ja najel od ty doby 7 tisic km po Ukrajinách a Albániích. Celkem ma ted 15 tisic. Motor netknutej, Suzuce se to hodne povedlo. Problem jsou moje ruce, kazdou vyjizdku tak jsem tak 10x na zemi a uz se ta motorka zacina zakulacovat. Kámoš tomu říká, že iXTéčkovatí. Měl dřív 20 let yama XT600 a lidi nám házeli prachy do klobouku, když s tim někde zastavil :-) ...... nicméně bude to chtít asi přechod na lehčí motorku...
- blejdamint
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 536
- Založená vlákna
- Motorka: Honda xr 650r
- Věk: 50
- 2 0
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
MotoTraveller:
Já světlo vyřešil h.i.d a svítí to jak prase ,china 35 dolarů ale mám to na Yamaha Xt 660 r ,na suzine nejezdim v noci.
Editoval blejdamint (13.07.2018 14:44:04)
Kdo chce hleda jak, kdo nechce hleda proc
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
:-) Mongolia 2018 :-)
Editoval MotoTraveller (08.08.2018 09:25:17)
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Posílám pro pokochání svou Suzuki DR-Z 400 S Adventure
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
MotoTraveller, fotky paradní, vždy když se dostaneš i internetu nějaké pošli a klidmě i s komentářem ;-)
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Nevíte někdo jaký rozměr závitu má mít stahovák rotoru alternátoru na DRZ? Je příparavek na zajištění spojky na DRZ kompatibilní i s jinými modeli Suzuki nebo i s jinými značkami? Jediný jsem našel na Wemoto za 821Kč : http://www.wemoto.cz/bikes/suzuki/dr-z_ … oval_tool/
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Zdolána s DR-Z 400 S Adventure jedna z nejvyšších hor Mongolska hora Sutay Ull 4220 m.n.m ;-).
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Ahoj všem už jsem zpátky :-). Motorka šlapala jako drak a úpravy na motce se osvědčili na výbornou ;-). Safari tank je SUPER, ale má pár much co se musí dořešit
Výhody: - až 18l benzínu - montáž bez problému - pasuje skvěle - dojezd cca 430-450km - mohlo by víc, ale nedočerpá všechen benzín
Nevýhody: - Zůstává cca 2l benzínu takže se dá počítat se 16l paliva - dá se to řešit - Při pádu do šutrů je plast bytelnej, ale dělají se vrypy a je otázka kdy půjdou zkrz - tvrdá ochranná nálepka to nevyřeší - budu muset udělat slider z hliníku nebo nerezu - dá se to řešit - pro jistotu budou potřeba výztuhy chladičů - nádrž je blízko nich a nemá tam oporu. Pak jsou taky hrany chladiče ostrý a rejpou do nádrže ze vnitř. Před cestou jsem provizorně podložil hliníkovým plechem a pěnovkou, ale chce to doladit.
Dave
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
co zvýšené těžiště? je to poznat? i když v inzerci se prodává 990 Adventure s přídavnýma nádržema na 45 litrů, to musí být teprve mazec:/
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Miguel: Vůbec jsem to neregistroval ani při plný nádrži . Jen při manipulaci na místě byla znát váha navíc - víc benzínu + baťožina. Ale co jsem si dovolil s normální nádrží tak to samý i z touto
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
spacy: specifikaci to splňuje, takže proč ne
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
MotoTraveller jak jsi vyřešil ty výztuhy chladičů?
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
- peTTR
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2844
- Založená vlákna
- Místo: MTŘ
- Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
- Věk: O 5 let mladší jak moje XT
- 21 6
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Pilda:
Ahoj, jak už jsem ti psal na fb. Máš to přidřené, takže repas tě nemine. Buď motoservispetra nebo Pavlíček.
Yamaha XT600= svoboda pohybu HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Takové věci bych asi nevařil .... . To máš tu modrou od Sokolova za 20 ??. Přidřené to je a vím že ty víš ale jen pro pořádek, nestačí odstranit poruchu ale potřeba i příčinu poruchy a to bude nejspíš nedostatečné mazání - nedostatek nebo nekvalitní olej, nedostatečný tlak , vačky i čerpadlo z 20 tis. km motoru mám kdyby jsi sháněl tak přes SZ
|