Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Suzuki DRZ 400 E, S, SM

#461 26.02.2018 11:16:48

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Na poslední fotce toho složeného tak vrchní strana patří k rámu a levá strana fotky je směrem dolů na motorce.
Mototraveller, když tak napiš jaký rozměry chceš oměřit?

Ohledně páček, od minulého majitele jsem dostal 2 spojkové páčky origo Suzuki
http://www.partsdepot.cz/originalni-dil … 00S/55570/
pozice 3
a tak kdyby někdo měl nebo chtěl objednávat sadu origo páček tak s ním vyměním origo. spojkovou páčku za brzdovou
http://www.partsdepot.cz/originalni-dil … 00S/55586/
Pozice 5

Editoval JirkaGS (26.02.2018 11:25:18)

 offline 

 

#462 26.02.2018 11:55:32

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


JirkaGS:
Koukám na to a nejlepší by to bylo obkreslit a nebo naskenovat. Jinak čím víc rozměrů tím lépe. Minimálně celou délku a šířku ve prostřed aby při vkládání fotky do programu se mohla velikost upravit na skutečnou. Taky délku rozpěrné trubky kvůli šířce. Pošli mi to prosím na email viz. PM. Tady ty fotky po uložení jsou hrozně mrňavý. Díky

 offline 

 

#463 26.02.2018 12:03:40

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


JirkaGS:
Origo páčky jsou drahý do toho nepůjdu, ale koupím nějaké druhovýrobové
např.
spojková
http://www.wemoto.cz/bikes/suzuki/dr-z_ … tch_lever/
brzdová
http://www.wemoto.cz/bikes/suzuki/dr-z_ … ake_lever/

 offline 

 

#464 28.02.2018 00:40:10

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


MotoTraveller:
Na nadrz se podivej tady. Neni to mainstream, ale ten kluk jezdil na DRZ po Africe: http://www.enduro-manufaktur.ch/tangebot.html
Jenom poznamku. Neni pravda, ze original riditka jsou blato. Zbytek tuningu, ktery planujes nebudu komentovat, musis si na to prijit sam. Chranice chladicu z 2H moto mam a .. no nevim. Trochu asi pomahaj. Nejvic mi ale pomohly od penez.
Lamaci CNC packy nekupuj. Poridil jsem je a pak je prodal. Zkus mackat spojku dvema prstama, pochopis proc a prodas je taky. Zkrat ty original pilkou. Je to druhej nejlepsi tunink co jsem na DRZ udelal, hned po karbecu FCR a vejfuku MRD.

Editoval Kodiak (28.02.2018 00:50:48)

 offline 

 

#465 28.02.2018 10:29:50

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Kodiak:
Ahoj díky za tvé postřehy. Ten odkaz na nádrže je dobrej, nevěděl jsem o něm jen ta cena je dost vysoká.
To,že řidítka jsou měkký jsem viděl na vlastní oči, když měl kamarád celkem lehký zalehnutí a ohnuli se mu. Ten "tuning" je praktická věc : nahrazuju drahé originální věci pracovníma věcma u kterých mi nebude vadit, když se zničí. Výztuhy chladičů je jasná volba, protože jsou neporovnatelně levnější než novej chladič. A pak si drbat hlavu, že sem je tam nedal to ne. No a s podvozkem, protože mně baví řádit v terénu a chci si dát nějakou rally tak každý zlepšení se vítá  wink.  

 offline 

 

#466 28.02.2018 10:47:11

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Nechci DR-Z vlákno zasírat něčím jiným, ale dám sem pár fotek z našeho řádění pro představu  wink . Když tak smažu.


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6129_15.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6129_16.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6129_13.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6129_14.jpg
http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6129_11.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6129_12.jpg




http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6129_17.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6129_18.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6129_19.jpg

Editoval MotoTraveller (28.02.2018 11:29:24)

 offline 

 

#467 28.02.2018 23:07:10

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


MotoTraveller:
Riditka - no jak chces. Maj hrazdu, drzej. Kdybys rek, ze jsou nizky, souhlasil bych. Zrcatka bych zrovna pochvalil, taky drzej. A podvozek, ... porad bych rek, ze v mym pripade je tim limitem jezdec, ne podvozek.
K nadrzi, dalsi moznost na vyber je tady:
http://www.justgastanks.com/dirt-bike-g … ks/drz400/
Pripocti USPS dopravu (50-70 USD?), DPH 20% a mas predstavu o cene. Ten kluk ze Svajcu tam pise, ze miva nadrze, ktery maj drobnou vadu se slevou. Kdybys tamtudy mel cestu, usetris postu i DPH a clo. Mimochodem, ta velka banda ma smysl jen nekam do Asie, Afriky nebo Ameru.
Mrkni na tuhle stranku, jen pro inspiraci: https://www.drzparts.com/category/drz400/
Az budes v tech upravach, nezapomen zapilovat ten bodec na radici pacce, kterej casto prorazi viko, vyrad solenoid na karbecu a kdyz jses v tom, zvaz odstraneni PAIR ventilu (nicemu nevadi ani neprospiva). Dal 3x3 mod, jiny svody(staci z E) a pretryskovat. Ladena koncovka ma smysl jen se svodama, samotna na DRZ smysl nema. To jsou takovy rozumny zakladni upravy, ktery davaj ekonomicky smysl. Jo a zkratit spojkovou packu pilkou. A vyradit cidlo stojanku, staci kdyz ho omotas paskou.
Pro inspiraci si muzes neco precist o montazi starter kicku.
Dal existuji financne dost nerozumny varianty, ale zkusim jich par vyjmenovat:
- da se zvolit jine odstupnovani kvaltu. Kompenzuje se tim chybejici sestka. Misto S sekundarniho prevodu 15/44 das E 14/47 a preskladas ty kvalty v prevodovce. Jednicka ti zustane stejne a petka se cca o 20 km posune.
- FCR 39 MX karbec
- vacky
- zvyseni kompresniho pomeru na 12.5:1 tim, ze odeberes 1 vrstvu tesneni pod valcem
Urcite jsem neco zapomnel...

Editoval Kodiak (28.02.2018 23:11:51)

 offline 

 

#468 01.03.2018 09:58:02

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Na DRZ-SM jsem laďák s originálem porovnával, pocitově to rozdíl je, dole má motorka trochu rychlejší reakci na plyn a samozřejmě je hlučnější, což jí samo o sobě pár desítek koní přidá, na brzdě byl rozdíl v max výkonu 1 HP. Jeden čas jsem měl vpředu o zub menší kolečko, jelo to o ca 10-15km pomaleji, ale chovalo se to jako motorka, to by u DRZ-S mohlo stačit, s tím se nikam daleko většinou nejezdí

 offline 

 

#469 01.03.2018 10:10:21

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Kodiak:
Ahoj a díky za info.
Právě, že se chystám na dalekou cestu ;-)
Budu tam mít dekl na kartery, ale na ten bodec se podívám
Něco na ní najezdím a pak zkusím vyřadit solenoid a uvidím. Další úpravy výkonu motoru zatím nechystám. Třeba příští rok
Jjo to je dobrej tip na čidlo stojánku, protože když to valíš tak není zrovna OK aby to vypínalo motor
Kick starter je dobrej a vytáhne tě z bryndy, ale uvidím kolik to stojí a co to obnáší jestli to bude mít smysl
Až jí trochu pojezdím možná něco udělám s poměrem pastorku a rozety, ale myslím že je to teď udělaný na kompromis
Jjo dá se z toho "udělat "race" motor, ale zatím se nechystám. Pro mně je taky důležitá životnost a servisní nenáročnost motoru. Proto jsem si jí kupovala a nešel do ostrý

 offline 

 

#470 01.03.2018 10:48:32

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Nenapsal by někdo něco o tom solenoidu v karbecu.... k čemu tam je, jak ho odstranit (vyřadit) a co to udělá?
Když se vyřazuje PAIR dává se místo něj záslepka nebo se jen zaslepý trubička vedoucí ho hlavy motoru?

 offline 

 

#471 01.03.2018 10:49:25

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


jees:
Ahoj a díky za info. Do laďáku se mi moc nechce, protože je lepší nebejt moc slyšet. Spíš by mně zajímalo, jak se tu někde psalo o tý ekorestrikci. Jestli se to vyřeší jen kuličkou a nebo se musí udělat něco víc. Pak by se možná nemuselo převodovat do pomala, protože pak když člověk jede přejezd zbytečně točí motor. Dám porovnání kamarád XR 400 26kW a 33,5Nm a kamarád DR-Z 400 26kW a 39N. Malej rozjezd a dlouhej celkem strmej výjezd a kamarád s DR-Z to na 2-jku nevyjel a musel přeřazovat. Kdežto XR to na 2-jku vyjelo.
Nevim jestli to nebylo rukama nemůžu posoudit, ale jak se tu píše že je DR-Z ve spodku slabší kvůli ekorestrikci. Tak by to mohla vyřešit

 offline 

 

#472 01.03.2018 11:53:50

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


MotoTraveller: já jsem si to ekovedení nechal vyndat v servisu, rozdíl jsem nezaregistroval. Kolečko o zub menší není žádný propastný rozdíl co se námahy motoru týká, holt nepojedeš 130 ale 120 nebo 115, ale budeš mít víc síly. Já s tím jezdil trochu terén, valnou většinu po silnici a žádný problém. Není mi už tedy 21, takže mě nedrásá že bych měl jet o 5km rychleji. S tím laďákem do terénu souhlasím a proto jsem to i psal, má to trochu jiný projev ale stejně síly. V podstatě na křivce je vidět dřívější nástup max.výkonu a také tak dřívější úbytek, posune se to jen do nižších otáček

 offline 

 

#473 01.03.2018 18:30:19

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


jees:
Tak to je škoda, že rozdíl po demontáži není. Jestli se rychlost sníží jen o tak málo a při tom je to poznat na síle tak by o bylo dobrý. Přejezdy do 110km/h jsou naprosto v pohodě. Jjo s tím laďákem jsem to pochopil i to, že víc koní je dáno zvukovou kulisou než ve skutečnosti ;-)

 offline 

 

#474 01.03.2018 19:19:52

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Mate stesti, ze jdu kolem.
Ne vazne, kluci, tohle je dobre popsany v anglictine, tam je teziste znalosti.
K vasim dotazum.
PAIR ventil v podstate prisava vzduch do svodu. Cilem je dohoreni vyfukovych plynu a nizsi emise. Nicemu nevadi ani nepomaha. Princip nejlip pochopite tak, ze si vezmete starej platenej kapesnik a napnete ho pres koncovku vyfuku u nastartovany motorky. Uvidite, ze vam to kapesnik nasavat dovnitr vejfuku - prekvapive. Na tomhle principu to pres PAIR ventil prisava vzduch do svodu.
Duvod, proc se dava pryc je napr. ten, ze pri montazi jinych (vetsich a rovnejsich) svodu prekazi a svody nelze namontovat. Dalsim duvodem je snizeni rizika vzniku poruchy na podtlakove hadicce, ktera PAIR ventil ovlada. Podtlak se bere z priruby karburatoru. Kdyz tu hadicku pri padu utrhnete, rozhodi se stechiometricky pomer smesi a nasledne motorka chcipa, pripadne vas jinak sejří.... Z vyse uvedeneho plyne, ze nema smysl to kurvitko vyradit tak, ze ho zacpete. Dejte ho pryc a podle priruby si vyrobte z kusu plechu zaslepku. Zaroven je potreba se vyporadat s podtlakovou hadickou.
Solenoid je jina kapitola. Ten brani tomu, aby se karburator na prvni 3 kvalty naplno otevrel. Duvodem jsou zase emise. Tady si myslim, ze bude fungovat i varianta ucpani hadicky. I tady je ale rozumejsi cely ekobastl odstranit. Osobne jsem tuhle ekofíčuru neodstranoval, nýbrž jsem se vydal trnitou cestou vymeny celeho karburatoru za Keihin FCR 39 MX.
Momentalne mam vepredu standardni kolecko pro S verzi, tedy 15, ale vzadu mam 47, tedy z E verze. Motorka ma maximalku slabe pres 150 km/h. Podle me se toho da dosahnout i s Mikuni karbecem, tedy se standardnim, ktery se tam dava. Je ale treba otevrit air box 3x3 upravou a dat svody a koncovku a hlavne(!), pretryskovat(!) Stavajici air box ma sani dost maly a duvodem byly opet emise. Ten samy duvod vedl konstruktery k instalaci stavajicich svodu a tlumice. Proste, kdyz otevrete sani a vejfuk, vic to zere, vic to smrdi a dela to vetsi rachot (uz jen sani vzduchu pres otevreny airbox je slyset!).
Takze: 1/ diru do airboxu (zvrchu, ne ze strany kvuli turbulencim!) 2/ jet kit 3/ svody a koncovku
Az budete davat Jet kit, zvazte jaky. Znama je firma DynoJet, nicmene je to sice znamejsi, zato horsi a asi i drazsi varianta. Lepsi je neco, co se jmenuje JD Jet Kit. Majitel tehle firmy je pan, s nimz jsem si psal a jehoz jmeno uspesne zapomnel. Tyhle kity vyrabi na zaklade vlastnich zkusenosti a mereni na brzde. Pro lepsi pochopeni je dobry si precist neco o tom, jak se pripravuje v karbecu smes. Zkracene, ... zjistili byste, ze ze 3/4 ovlivnuje smes jehla. U jehly je nejdulezitejsi tvar. Tenhle pan dela atypicky jehly se 2 uhly skoseni.... ... Dal ma vliv volnobezna tryska - asi z 1/8 a hlavni tryska. Ta ma ale vliv az od 3/4 otevreni plynu!!! Tohle je hruby zjednoduseni, nicmene se snazim vysvetlit, ze vetsina lidi chape jen to, ze karbec ma hlavni trysku, prakticky jeji vymenou ale ovlivni pripravu smesi az na konci otoceni plynove rukojeti.
K jehlam neco tady:
https://www.jetsrus.com/a_jets_by_carbu … -41mm.html

Zkusenost na zaver: otevrenym airboxem nesnizite zivotnost motoru, ani vymenou svodu a tlumicem. Dulezite je zachazeni s plynovou rukojeti.
Zivotnost motoru snizuje Big Bore kit (prevrtani na 434 a vys) a zvyseni kompresniho pomeru bud pouzitim tenciho tesneni nebo(!) delsi ojnici. To vse se da poridit...

K vymene pouze koncovky... Ano subjektine to zatahne dole vic. Proc? Motorka trochu lip vydechuje a trochu lip se plni. Jenze s tim by mela prijit jina jehla a tryska. Kdyz to neudelate, dostanete se pri otevrenym plynu do stavu, ze hori chudsi smes nez je optimalni. Tim dojde k propadu vykonu. ... obecne slabe chuda smes nevadi - je to optimalni pro spotrebu, slabe bohata smes je zadouci - je to lepsi (vetsi vykon, ale vetsi emise)
V praxi zmena muze byt nepatrna, nicmene i tak, vzdy horsi.


Asi jsem zase neco zapomnel, ale zatim je toho az dost.

Editoval Kodiak (01.03.2018 19:23:56)

 offline 

 

#475 01.03.2018 19:23:22

Honza
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1010
Založená vlákna
Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
Motorka: DRZ 400S (07')
Věk: 35
14 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Mozna jsem to prehledl. Ale nikdo zde nezminil sirsi stupacky. Muzu jen doporucit.


Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují.
T.A.Edison

 offline 

 

#476 01.03.2018 22:45:33

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Kodiak: akú más cca spotrebu paliva ?

 offline 

 

#477 01.03.2018 22:55:10

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


martin935: Uplne presne to nepocitam, drzim si predstavu jen z toho duvodu, abych vedel jestli se nevyskytnul nejaky technicky problem. Keihin FCR 39 MX - tam zalezi jakou mas ruku. Rek bych ze kdyz pojedes s lehkou rukou, hejbe se to cca 5,0-5,5 ? Odpovida to Mikuni stylu jizdy za 4,5. Jenze! FCR muzes na zadni na dvojku a pres spojku i na trojku a ta motorka taha. Je strasne zabavna a pak v podstate jedes furt plnej. Rozjezd na zadni, dvojka na zadni, nakopes tam kvalty a mastis to 140. Kdyz jses na poli tak porad plnej. To se dostanes i pres 7.

Editoval Kodiak (01.03.2018 23:44:39)

 offline 

 

#478 02.03.2018 10:07:44

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Kodiak: na kolik to tak vyjde, ta tvá úprava na Keihin? Jen pro zajímavost

 offline 

 

#479 02.03.2018 10:30:01

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


jees:
Potrebujes starsi karbec, trysky + jehlu (nebo kit), prirubu a podtlakovej hadičník - nebo jak to nazvat.
Ja bych s tim nepospichal. Otevri box, dej jiny svody a lauf (staci z E), pak to natryskuj podle laufu s prihlednutim k tomu, ze mas otervrenej box, odstran PAIR ventil a Solenoid. Pak by mel teprve prijit na radu karbec. Kdyz to budes delat sam a shanet to pokoutne, 8 tisic?
Tady je celej karbec k pouziti. Prej to natryskuje podle toho jak si reknes a mas to sakum pikum vsechno. Nekdy se uvadi, ze potrebujes plynovy lanka z E verze, ale to neni pravda, pasujou tam ty puvodni z S. Je to fáma.

http://www.keihin-fcr.com/index.php?rou … uct_id=373

Je dulezity vedet, ze kdyz se dodatecne rozhodnes treba pro Big Bore Kit, zase zmenis podtlakovy podminky a musis natryskovat. Das KN filtr, to samy.
Je to s prominutim strasny jebani nez to naladis. Kdyz to nechas ladit firme, ma smysl jen nekdo, kdo dela zavodni motory. Firmy jako DK Racing jen montujou veci co znaj. Daj ti tam Yoshimura lauf, vacky atd. Pritom nechaj karbec!!!, coz nedava smysl.
K tem vackam, delaj se dva typy. Jeden posune zatah dolu, druhej typ posune zatah do vyssich otacek. Pak jeste davaj jiny ridici jednotky. Nicmene prakticky, nejvetsi paradu udelas .. celej(!)lauf, airbox, solenoid, PAIR, jet kit. Vic bych do toho nevrazel, i kdyz ten FCR karbec to posune zase znatelne dal.

Editoval Kodiak (02.03.2018 10:41:41)

 offline 

 

#480 02.03.2018 11:38:02

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Super docela se to tu rozjíždí se zkušenostma z provozu a různýma fičurkama  smile . Jen tak dál, to jsou informace, který nikde nenajdeš

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů