INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Auto do 50 tisíc Kč
- Bitrin
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 825
- Založená vlákna
- Místo: Pole,louky,dům-S.Morava
- Motorka: SHERCO 510i; Suzuki Kingquad 700; Jawa 250
- Věk: 24
- Tel: Nokia
- 6 0
Re: Auto do 50 tisíc Kč
mmozga:
Napíši ohledně pd ale jenom vlastně jednoum možná dvěma.Strýc má seat toledo 2 rok 2002 1.9tdi 110kw PD.Ty auto jsou myslím čtyři v republice,za mně jede to jako bejk nevzpomínám si co by nás podělalo snad jen ten charger co jsme potkali na dálnici spotřeba 5.8 a to jsme jeli pernaměntně 220km/h.Možná se mi budete smát,ale to auto má 7 let a když vyjíždíme z garáže za studena,ale zase v garáži má 22°C ale i tak.Vyjedem a strýc hned aby machroval a to je mu 50roků klobou dolů tak hned po plynu a na 5 tisíc,auto hrabe jak pes a já se směji,říká mi čemu se směješ a já ty jsi blázen vždyť teď jsme vyjeli to auto je studené a on,seš blbej tím se to zahřeje to je normálka tak si říkám 7 let a auto šlape jako hodinky.Ale pozor nikdy tam nelije sračky typu proti zamrznutí nafty,nikdy nelije naftu někde od někoho z kanistru,vždy jenom z nějaké benzinky a jde to asi vidět nikdy nedělal vstřiky.auto má najetých 220 myslím a to je pravda protože ho kupoval po prvním majiteli skopro nové.Už najezdí prd.Další má kamarád VW golf 4 1.9pd 85kw nevím má ho prvním rokem a zatím se tváří hezky.Za mně PD brát jen od známích třeba jako bych chtěl koupit od strýce.Jinak 1.9 66kw je lepší na udržbu než 81kw kvůli těm variabilním lopatkám na turbu které se zasírají karbonem když člověk tomu sem tam nedá jinak motory na dosmrti a opravíš si na tom cokoliv.Ale jak někdo psal myslím babanec nebo tak nějak .Když máš přístup k naftě kup diesela,jestli ne kup si auto se zabudovaným plynem oplatí se to více jak diesel.V zimě se to rychleji zahřeje,neklepe to jak traktor ,s benzínem si užiješ více sportovnější jízdy když máš aspoň dvoulitra.Mám teď sice TDI,ale jenom kvůli tomu přístupu k naftě.Kdyby to skončilo přecházím na plyn je to opravdu výhodnější,ale musí to auto už být předělané.Ale poslední půl rok jezdím se svým golfikem 3 za 4.5l ale nešlapu skoro na plyn nebo jedu podle předpisu prostě.Stačí mi aby mně to odvezlo z bodu A do bodu B vyřádit se můžu na motorce jak říká náš mistr.
Ride to live and live to ride!:-) (Jezdím,abych žil a žiju,abych jezdil)
- Bitrin
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 825
- Založená vlákna
- Místo: Pole,louky,dům-S.Morava
- Motorka: SHERCO 510i; Suzuki Kingquad 700; Jawa 250
- Věk: 24
- Tel: Nokia
- 6 0
Re: Auto do 50 tisíc Kč
A stejně po zhrnutí tématu se nakonec dočteš že buď LPG a nebo TDI ale oba buď v seatu,VW,škodovce a nebo audi,ale co znám já audi a VW si dát pozor na ty nápravy bývají u A4 a u VW u těch passatů nebrat!! na to se prostě vyser naco sipat do nápravy 6 tisíc kč když su ji u octavie nebo golfu 4 uděláš za 3 komplet.Tak že na to pozor a u té fabie je to taky takové na kokot s těma nápravama i u těch některých seautů.Já se teď taky o tom hodně zabírám protože si chci taky kupovat nějaké auto do 90 tisíc a chci prostě heslo: V JEDNODUCHOSTI JE SÍLA. našel jsem si golfa 4 kombi krásný červený bez kosmetických vad 1.9TDI 66kw rok 99 bez elektriky jen s klimou a když se nad tím člověk opravdu zamyslí tak s tím autem předčím vše.V3S taky nemá nic a jede to vždycky,okno tomu otevřete vždycky prostě na co el. zbytečná zátěž na baterku apod všechno má své pro a proti.A to jsem chtěl BMW řady 5 na co živit ludru,ve které so hromadí daleko více závad než li u motrky,radši si koupím lepší moto a budu cestovat.
Editoval Bitrin (27.06.2013 02:05:08)
Ride to live and live to ride!:-) (Jezdím,abych žil a žiju,abych jezdil)
- NoEnd
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2105
- Založená vlákna
- Místo: Brno
- Motorka: KTM lc8 ADV
- Věk: 32
- 5 1
Re: Auto do 50 tisíc Kč
Bitrin:
Ty nápravy bývají u Passatů, Superbů, A4, A6 a myslím i u A8. Nejhorší je to u roků výroby od cca 1996 až do 2001. Pak už to trošku vylepšili. Není to přímo špatná náprava, ty auta s ní drží na silnici mnohem lépe než třeba Oktávka či Golf, ale jedná se o mnohaprvkové zavěšení z hliníku, které na naších silnicích vydrží (pokud se jedná o originální díly) zhruba jen 150 tis. km. Pak už tam jsou vůle a mlátí to.
Němci se svýma hezkýma silnicema s tím problém zpravidla nemívají, takže pokud by ses po těchto autech náhodou díval, není špatný poohlídnout se po bazarech za hranicemi ČR. U nás je problém i to, že prodávající před prodejem často koupí neoriginální díly za třetinu ceny, dá to do "perfektního" stavu. Kupujícímu to však s těmahle šmejdskejma komponentama, co se prodávaj po aukru za 4500Kč, začne dělat bordel třeba už po půl roce, i když to bylo při koupi celý nový.
Sada ramen od originálního výrobce (Lemförder) výjde po na cca 13.000Kč. Přímo přes servis VW nebo Audi, jako originální díly, to však může být ještě klidně o polovinu víc. Dají se sehnat i levnější značky s rozumnou kvalitou, ale pod 8000Kč se člověk stejně většinou nedostane, pokud chce něco rozumnýho. Vychvalované jsou například značky MeyleHD a nebo MOOG.
Editoval Noend (27.06.2013 03:24:00)
- Hellborn
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 558
- Založená vlákna
- Místo: Želechovice (MORAVA)
- Motorka: WR450F, Suzuki TL 1000S
- Věk: 30
- Tel: Samsung
- 0 0
Re: Auto do 50 tisíc Kč
Už sem to tady kdysi psal. Jezdím LPG už nějakej rok a znovu bych do toho nešel. Úspora oproti TDI je, ale je hodně malá na to abych to řešil. Můj problém je dojezd na plynovou nádrž a věčné hledání benzinek, kde mi natankujou. Když jedeš někam dál, kde to neznáš, strávíš dost času hledání benzinek. Nehledě na to, že po osmé večer málokde dostaneš plyn. Nikomu už se nechce ven, aby je někdo nebacil.
Máš v autě 2 systémy o ktery je třeba se starat. Osobně sem zatím neinvestoval do plynu snad nic, ale až se to posere, poseru se i já :-D Teď sem měl možnost jezdit passatem TDI 66kW a spotřeba na tak těžky auto byla 5,2. Sežralo to kdejakou naftu z traktoru, řepku a pochybny benzinky. Věřím tomu, že kdybych jel někam dál, dostanu se zase ještě jinam.
Ještě na závěr....kdyby se mě někdo před rokem zeptal na to, co je lepší, hádal bych se do krve, že plyn je best
Až se ti před očima promítne celej tvůj posr*nej život.....tak ať je na co koukat
- Honzan
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1037
- Založená vlákna
- Motorka: xrv. xlv, jawa
- Věk: mladi v pr... do duchodu daleko
- Tel: mam
- 4 0
Re: Auto do 50 tisíc Kč
Hellborn: nejvic zalezi na stavu v jakem auto koupis... ve vysokotlakem tdi je asi nejvic kurvitek, pd by melo byt spolehlivejsi a levnejsi na dily, ale bude mit asi stoceny tacho a parkrat objetou zemekouli, v benzinu je kurvitek nejmin - neni cerpadlo, drahe vstriky, turbo, egr, vyveva atd...imho sance na slusny benzin je vetsi nez na bezporuchovy diesel, otazkou je stare lpg (ani ne system ale motor), ale ocas se naskytnou kusy s ne uplne starym lpg, coz by byla dobra volba...
- foxdive
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3324
- Založená vlákna
- Místo: UH
- Motorka: exc 300
- Věk: 31
- 8 6
Re: Auto do 50 tisíc Kč
jezdim v nafte ne proto ze bych chtel setrit ale pro ten jizdni komfort,slapnu na pedal a jedu a je me jedno jestli mam za sebou vozik nebo su sam,to me benzin se spotrebou do sedmi litru nikdy neda
Radši ségra v bordelu než brácha na japonský motorce život je příliš krátký na to,abych čekal 4 doby
- NoEnd
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2105
- Založená vlákna
- Místo: Brno
- Motorka: KTM lc8 ADV
- Věk: 32
- 5 1
Re: Auto do 50 tisíc Kč
foxdive:
Jistě že dá. Sice né za 7 litrů, ale za těch 10 LPG klidně. Já když jsem jel naposledy s dvoumetrovým vozíkem našlapaným koncertní aparatůrou jistě dost přes povolených 750kg + naložený komplet celý auto až po střechu, ukazoval mi palubní počítač 9,5 l/100km, jelikož jsem jel jen tak na pohodičku, aby to s věcma na vleku moc nedrncalo. Když dotoho započteš tu poloviční cenu LPG oproti naftě, nemáš se svým TDI šanci jet nějak levněji. A věř, že tdi (se kterým jsem mimochodem už taky něco najezdil - i s vozíkem) se po výkonové stránce ani vzdáleně nechytá. Můj Passat má skoro 200 koníků a tam ten vlek opravdu skoro nepoznáš a ani na spotřebě se to téměř nepodepíše. Ba naopak, s vozíkem mám díky jinému stylu jízdy spotřebu skoro vždy lepší Oproti TDi je to při tahání nákladu opravdu tak propastnej rozdíl, že tam kde TDi s vozejkem řve do kopce po vesnici na vytočenou trojku, nebo na čtyřku, která už zase netáhne a auto spomaluje, tam 2.8 LPG jede tak, že motor v kabině prakticky neslyšíš. Tomu říkám komfort
A že TDI nějak jede to se sice mnoha lidem zdá díky krátkému zatáhnutí turba, praxe mi ale většinou ukázala, že 1.6 benzín tu koncernovou 1.9tdi dokáže docela slušně zesměšnit a to i většinu PDček. Stačí nebát se toho benziňáka pořádně vytočit.
Motory TDi od VW mám rád, ale o nějakým výkonu je zde možno mluvit opravdu jen v úzkém spektru otáček. A tam kde TDi už končí, tam teprv benziňák ožívá
Editoval Noend (27.06.2013 14:06:42)
- foxdive
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3324
- Založená vlákna
- Místo: UH
- Motorka: exc 300
- Věk: 31
- 8 6
Re: Auto do 50 tisíc Kč
Noend:
vec nazoru ja mam kroutak nejakych 380 a jezdim kolem 6litru ve ctyrkole,kolik mas kroutak ty?jasny nazenes to vysokyma otackama ale za vyssi spotrebu,podle me se to vyrovna nakladama a komfort je jinde,samo ze 2.8 uz je lepsi nez 1,6 v benzinu,znamy ma 3,8 ameriku v plynu a jezdi do 10litru ale ten motor se jenom prevaluje do 2000ot jak tomu hvizdne tak to stoupa
Radši ségra v bordelu než brácha na japonský motorce život je příliš krátký na to,abych čekal 4 doby
Re: Auto do 50 tisíc Kč
kdyby někdo chtěl, jen náhodou..
zajímavý, kultovni auto v zajímavý kombinaci motoru, zbyl mi doma vw Golf II 1,6td se zastavěným motorem 1,9tdi 81kw AFN, pět dveří, tažný, eko zaplacený.. za 15tis kč
má vadu motoru, ale druhý bych k tomu přidal za 2tis
viz:
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=52&t=271079
- foxdive
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3324
- Založená vlákna
- Místo: UH
- Motorka: exc 300
- Věk: 31
- 8 6
Re: Auto do 50 tisíc Kč
sumavahonzi: nejpeknejsi golf
Radši ségra v bordelu než brácha na japonský motorce život je příliš krátký na to,abych čekal 4 doby
- foxdive
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3324
- Založená vlákna
- Místo: UH
- Motorka: exc 300
- Věk: 31
- 8 6
Re: Auto do 50 tisíc Kč
Noend:
chces naskenovat graf z brzdy samo ze to neni seriovy,v serii 240 otec ma atmosferu 2litra a kdyz to srovnam se serii v nafte tak je to proste lenoch,musis se pohybovat nad 4,5tis otackama a to uz basti kolem 10ky.sem to myslel tak ze TDI je komfortnejsi na pojezd a to je bez debat
Radši ségra v bordelu než brácha na japonský motorce život je příliš krátký na to,abych čekal 4 doby
- NoEnd
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2105
- Založená vlákna
- Místo: Brno
- Motorka: KTM lc8 ADV
- Věk: 32
- 5 1
Re: Auto do 50 tisíc Kč
foxdive:
S tou vyšší spotřebou s tebou souhlasím, ale ten kofort furt nějak nechápu. Ale to je jedno, to už nechme být. Očividně na to nahlížíme každý z jiné strany a s jinými prioritami.
Jen ještě jeden příběh ze života. Otec do nedávna také vlastni TDI a minulý rok vyměnil za bezínovou 1.8 85kW. Po týdnu co to auto měl za mnou přišel, že to auto nějak nějak nejede, že tam bude něco špatně. že má mít o skoro 20kW víc než u předchozího auta a to že jistě nemá, že to jede hůř.
Šli jsme se na to teda podívat. Nastartoval jsem ho, poslouchám - šepot květin - když stojím před zavřenou kapotou, motor na volnoběh sotva slyším. Otevírám tedy kapotu a poslouchám dalších pět minut při různejch otáčkách, všechno v nejlepším pořádku. Až byl motor hezky zahřátej tak jsem se rozhodl, ho jít teda projet. Po vesnici na nízké otáčky taky v pohodě. Za vesnicí jsem zařadil z pětky dvojku -> do omezovače, pak trojku - zase k omezovači, čtyřku - k červenýmu poli otáček a na tachomteru už 200km/h. No a z tatíka najednou vylezlo, že takhle svižně snad v životě nejel A najednou zase nebylo pochyb, že o proti starýmu autu je to úplná raketa. On s tím jen předtím jezdil stejně jako kdyby to byl nafťák a vůbec mu nepopustil uzdu
Editoval Noend (28.06.2013 11:01:48)
|