Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Ladění motoru se vstřikováním

#1 06.06.2013 14:20:28

offroaderTE
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1514
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: GG EC 250 TPi
Věk: střední
6 0

Ladění motoru se vstřikováním


máte někdo osobní zkušenosti s laděním motoru endura s elektronickým vstřikováním ???

mám Husqvarnu TE 450 I 2010 a přemýšlím o doladění motoru zde:

http://www.angelracing.cz/moto/servis/mereni-dynojet

má to smysl? stojí to za ty peníze ?

chtěl bych docílit nižší spotřebu a případně lepší záběr odspodu na úkor výkonu ve vysokých otáčkách (ten v lese zas tak nepotřebuju)


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1994_002hsqv.jpg


Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)

 offline 

 

#2 06.06.2013 19:06:11

Tristan
malý Velký BOJOVNÍK°°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 3353
Založená vlákna
Místo: North Tristan Kingdom
Motorka: KTM EXC 250 06
Věk: 25.0
Tel: černý
17 0

Re: Ladění motoru se vstřikováním


Ty krambičky od dynojetu jezdili kluci na quadech a  špatny jezdily doraz a motory šli srat i když tvuj požadavek je jiny tak těžko říct jaky to bude mit přinos jinak jestli chceš vědět jestli maš dobře seřízenou směs tak stači skočit někde na emise kde ti změři poměr lamda a víš na čem jsi. Nevim na jake bazy funguji ty krabičky jestli čistě jen na tom že prodlouži vstřik to si nejsem jisty ale se spotřebou nevim jestli ti to pomuže. navic když zvedneš spodek aby ti motorka nezačla uhrabavat tím že maš velky kroutak


Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...

 offline 

 

#3 06.06.2013 20:41:07

jacob
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 128
Založená vlákna
Motorka: KTM 200 EXC 2016, Sherco Trial 2.9
Věk: 36
0 0

Re: Ladění motoru se vstřikováním


Mas v zasade nekolik moznosti:
Dyno
JDJetting
MagicMod
Pak na podobnem principu dela neco Yoshimura nebo jak se ty ladaky jmenuji a pak jeste jedna firma...

Samozrejme zaklad je ladeny lauf, idealne Akrap nebo FMF, kde je opravdu zaruceno zlepseni a samozrejme uplne idealne i se svodem. Ja mam jen slipon koncovku Akrapa a je to hodne znat na spodku, ale orizne to vrsek (ktery ja na enduro nepotrebuji tak agresivni)

Pak uz musis resit vstrikovani, optimalizaci smesi a ovladani akceleracni pumpy. Ja pouzivam JDJetting a na zahranicnich forech se doctes zkusenosti dalsich lidi. Me a partaka jsou velmi pozitivni.

 offline 

 

#4 06.06.2013 20:44:43

jacob
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 128
Založená vlákna
Motorka: KTM 200 EXC 2016, Sherco Trial 2.9
Věk: 36
0 0

Re: Ladění motoru se vstřikováním


Jeste aby bylo jasno, lauf pomuze na spodku celkem znatelne, ale hluk je negativum. Svod s "expanzkou" pomuze pry spise na vrsku a ta expanzka pry dokaze 2dB utlumit...
JDJetting/dyno/MagicMod optimalizuji vstrikovani (smes), zapalovani (dyno) a pripadne ovladaji akceleracni pumpu. Ale neni to o pridani vykonu, udela to treba 1hp a 1Nm, ale je to znat na prubehu motoru, reakci a tak. Cili pocitove dobry.

Hodne se o ladeni doctes v Dirt Bike mag a Dirt riders mag....

 offline 

 

#5 06.06.2013 20:45:07

demoncz
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 464
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 450 SixDays 12
Věk: 27
0 1

Re: Ladění motoru se vstřikováním


jacob:

dela ten akrapo opravdu hodne na spodku a musel jsi upravovat nejaky palivovy mapy nebo tak neco??

 offline 

 

#6 06.06.2013 20:51:56

jacob
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 128
Založená vlákna
Motorka: KTM 200 EXC 2016, Sherco Trial 2.9
Věk: 36
0 0

Re: Ladění motoru se vstřikováním


Mam 350 a akrap slip-on otevreny udela pocitove dost. Ma o dost tvrdsi spodek a predek jde lepe zvednout, necha se vic podtacet. V CR mam ucpavku, abych neplasil houbare (desne pak jeci a pobihani semtam), ale ted v RO jsem jezdil bez a je to mooc dobry. Asi uz kaslu na houbare :-D

Mas vstrikovani, mapy se nemeni u KTM a Huska bude to same. Az nekde u 690 to meni...tady se ti podle spalin udela korekce palivove mapy sama a jediny, kdy zmatu KTM pocitac je, kdyz mu to co jizdu oteviram a zaviram. To pak muze hur startovat nebo chcipat, ale jen nez se udela korekce mapy....

Mam od KTM i prepinac map a nahrane agresivni/standard/wet, ale uprimne to nepoznam, Akrapa rozhodne ano :-) a JD take...

 offline 

 

#7 06.06.2013 20:55:37

jacob
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 128
Založená vlákna
Motorka: KTM 200 EXC 2016, Sherco Trial 2.9
Věk: 36
0 0

Re: Ladění motoru se vstřikováním


Jinak do dyna bych sel, pokud bych byl maximalista....pomuze to, je to dobre, ale nemuzes pak zavrit lauf a navic je to docela drahe, musis upravit mapu, tzn musi ti to poladit v DK racingu nebo tak nekde...hodne penez a podle me vysledek neni takovy skok.

Jinak to si takovej strelec, ze ti nestaci 450? Dyt to ma silu docela dost...ja ze 450 utekl na 350 kvuli ovladatelnosti a i tak slusnemu vykonu....

 offline 

 

#8 06.06.2013 21:07:34

demoncz
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 464
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 450 SixDays 12
Věk: 27
0 1

Re: Ladění motoru se vstřikováním


zase takovej strelec nejsem a rozdil mezi mapama poznam mezi beginer a agresive je to hodne znat spise ve votackach spodek to nema uplne extra byl sem predtim zvyklej na 550 to byl jinej buchar  lol 

 offline 

 

#9 06.06.2013 21:19:00

Faryn
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 390
Založená vlákna
Místo: Rožnov:Pr
Motorka: Gas Gas 450FSR
Věk: 35
Tel: 608713226
Web
3 0

Re: Ladění motoru se vstřikováním


offroaderxrr:

Zavolej Ivanovi Stopkovi KSK servisu.
Na brzdě Ti poladi co je třeba.
Odkazej se na mě.


Kdo nikdy nezávodil stál celý život v řadě.

 offline 

 

#10 06.06.2013 22:16:35

offroaderTE
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1514
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: GG EC 250 TPi
Věk: střední
6 0

Re: Ladění motoru se vstřikováním


Faryn napsal(a):

offroaderxrr:

Zavolej Ivanovi Stopkovi KSK servisu.
Na brzdě Ti poladi co je třeba.
Odkazej se na mě.

Dikas zavolam,ja to mam otevrene dle navodu od vyrobce,venku je lambda,kat,vyfuk ma homologacni vlozku,ktera kdyz se vynda,tak udajne ladak neni potreba,nevim jde mi hlavne o kroutak ve spodku a o spotrebu


Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)

 offline 

 

#11 06.06.2013 22:53:09

Faryn
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 390
Založená vlákna
Místo: Rožnov:Pr
Motorka: Gas Gas 450FSR
Věk: 35
Tel: 608713226
Web
3 0

Re: Ladění motoru se vstřikováním


offroaderxrr napsal(a):

Faryn napsal(a):

offroaderxrr:

Zavolej Ivanovi Stopkovi KSK servisu.
Na brzdě Ti poladi co je třeba.
Odkazej se na mě.

Dikas zavolam,ja to mam otevrene dle navodu od vyrobce,venku je lambda,kat,vyfuk ma homologacni vlozku,ktera kdyz se vynda,tak udajne ladak neni potreba,nevim jde mi hlavne o kroutak ve spodku a o spotrebu

Diky tomu že si vytahl lamdu máš špatnou spotřebu.
U 250 4t  při namontovaní ladaku se mění jednotka jinak to  nejede vubec.
Láďak nepotřebuješ jen upravit mapu a bude to ok.


Kdo nikdy nezávodil stál celý život v řadě.

 offline 

 

#12 07.06.2013 08:29:41

offroaderTE
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1514
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: GG EC 250 TPi
Věk: střední
6 0

Re: Ladění motoru se vstřikováním


Faryn: super, tak to je nadějné, kdybych tam dal lambdu zpět tak bych si nepomohl ?

taky tam mám pořád v laufu tu homologační vložku, to asi nebude nejlepší kombinace - otevřené sání a přidušený výfuk,co?


Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)

 offline 

 

#13 07.06.2013 09:25:37

offroaderTE
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1514
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: GG EC 250 TPi
Věk: střední
6 0

Re: Ladění motoru se vstřikováním


Faryn: tak mapy na Husce prý měnit nejdou, jen pomocí JDJetting a to je celkem drahý špás, s klukama jsem mluvil, mám zkusit dát zpátky lambdu, případně ještě vyzkoušet variantu s otevřeným a zavřeným laufem,

projet to, co to udělá s průběhem motoru a se spotřebou


Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)

 offline 

 

#14 07.06.2013 09:27:33

jacob
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 128
Založená vlákna
Motorka: KTM 200 EXC 2016, Sherco Trial 2.9
Věk: 36
0 0

Re: Ladění motoru se vstřikováním


Homologační vložka to dusí...to určitě není ideální....

 offline 

 

#15 07.06.2013 09:29:35

jacob
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 128
Založená vlákna
Motorka: KTM 200 EXC 2016, Sherco Trial 2.9
Věk: 36
0 0

Re: Ladění motoru se vstřikováním


JD mi drahý nepřijde, je to o nějakých 225USD....ale JD pouze optimalizuje směs a ovládá akcelerační pumpu, nedělá to zázraky a předpokládá to otevřený lauf. A pokud vím, lambda nám u kTM zůstává, u Husky tuším také někde psali, že jí tam měli.

 offline 

 

#16 07.06.2013 09:40:35

offroaderTE
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1514
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: GG EC 250 TPi
Věk: střední
6 0

Re: Ladění motoru se vstřikováním


jacob: k té husce TE 450 I byl origo návod od výrobce na otevření, odstranil se omezovač sání vzduchu pod filtrem, potom šla ven lambda (v příbalu byl špunt do výfuku a zaslepovací konektor do káblu od lambdy), ven šel také kat, což bývalý majitel vše udělal, homologační vložku taky vyhodil,ale prý to jen víc řvalo a nejelo, tak ji tam zase vrátil a mě doporučil ji tam nechat

jiný kámoš co měl TE 450 08, byla to první střikna, tak musel vyměnit i lauf při otevření motoru (ten jeho origo výfuk neměl žádnou vložku a nešel otevřít), s původním laufem mu to vůbec nejelo, dusilo se to nízkých otáčkách, dal tam RP, otevřel to (taky vyhodl lambdu) a jelo to pak super hlavně ve spodku, což potřebujem nejvíc


Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)

 offline 

 

#17 07.06.2013 13:06:29

jacob
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 128
Založená vlákna
Motorka: KTM 200 EXC 2016, Sherco Trial 2.9
Věk: 36
0 0

Re: Ladění motoru se vstřikováním


Tak to joo, holt to mate jinac...tak drzim palce.
Nekde na Thumbertk nebo jak se to jmenuje jsem cetl o JD a Huskach, bylo tam tech lidi asi 5, ale holt pro me byla zajimava zkusenost s JD, ne ta Huska, sem to asi nevstrebal komplet :-)

 offline 

 

#18 07.06.2013 15:18:21

offroaderTE
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1514
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: GG EC 250 TPi
Věk: střední
6 0

Re: Ladění motoru se vstřikováním


RSWR napsal(a):

Husqvarna se vstřikováním: lambda vytáhnout, záslepka konektoru, restriktor sání, katalyzátor. Toto je základní otevření.
Druhý, případný krok je výfuk, ale k tomu se musí přehrát mapa. Každý dealer Husky by software a propojovací kabel měl mít.

no,takže  to mám otevřený jak má být, mě teď nejde o výkon, chci snížit spotřebu, která je podle mne po tom otevření dost vysoká, máš ponětí co ta motka udělá,když tam vrátím lambu? Bude tam výrazný úbytek výkonu?


Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)

 offline 

 

#19 07.06.2013 20:30:49

Faryn
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 390
Založená vlákna
Místo: Rožnov:Pr
Motorka: Gas Gas 450FSR
Věk: 35
Tel: 608713226
Web
3 0

Re: Ladění motoru se vstřikováním


offroaderxrr:
Jakou máš spotřebu?


Kdo nikdy nezávodil stál celý život v řadě.

 offline 

 

#20 12.06.2013 13:50:54

offroaderTE
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1514
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: GG EC 250 TPi
Věk: střední
6 0

Re: Ladění motoru se vstřikováním


tak se ke mně seběhly všechny možné rady a informace, výsledkem je, že řídící jednotka směřuje ke Kotrbovi, kde bude přehrána mapa a bude odzkoušena a změřena na motorce stejného typu a roku výroby (nemusím motku nikam vozit což je super, úspora financí a času),výfukovou homologační vložku si zkrátím a namontuji zpět do výfuku, cílem by měla být optimalizace směsi, nižší spotřeba při stejném nebo i vyšším výkonu..

hlučnost v rozumných mezích

nechám se překvapit a po odzkoušení dám info


Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů