INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
FREERIDE E
- Richichichi
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 515
- Založená vlákna
- Místo: Ostrava
- Motorka: Fantic Caballero 200
- Věk: 22
- 1 5
Re: FREERIDE E
Jak je možný aby z toho něco dostali když nemá přívěru? To je obyč. 2T motor s klapkou v saní a vše? Nebo tam KTM bude mít nějaké vychytávky?
Fantic Caballero 200 r.v. 2008
Re: FREERIDE E
detail na motor
Re: FREERIDE E
Janek:
jo, delší zdvihy je velké plus ještě obrázek k porovnání - EXC 250 2014
Re: FREERIDE E
To nema vůbec kick? to je docela blbý .Jinak určitě bych to zkusil
Re: FREERIDE E
To je velké mínus, že nemá kicka. Ale jak se dívám na motor 250 EXC a Freride, mohla by tam jít.
El hombre de mitos
- Smudla
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 98
- Založená vlákna
- Místo: Rychvald
- Motorka: TE 300,VS 1400
- Věk: 53
- 1 0
Re: FREERIDE E
Jarynn:
na fotkách se zdají pneumatiky hrubší než trialové z 350-ky, o jaké se jedná? Jsou nějaké změny na podvozku - vylepšení, jako třeba kvalita odpružení, případně trochu ostřejší brzdy? Odpověd Vláďa Novotný vložena 02.09.2013 v 10:35
Ahoj Q277, ano pneumatiky jsou úplně nové a podobají se více enduro pneumatice než klasicky trialové, jako tomu bylo dříve. Maxxis tyto pneumatiky vyvinul přímo pro KTM Freeride. Obouvá je jak 250, tak 350. Podvozek prošel nepatrnými změnami a brzdy jak by smet. S pérováním jsem při své váze 68 kg neměl sebemenší problém. Upravená přední čtyřpístková radiální brzda Formula má nyní předělané písty. Ocenil jsem její jemný nástup a nezáludnost především na kluzkých kamenech. Odpoledne nám slušně zapršelo a už tak náročný terén se stal ještě náročnějším. Zadní brzda také výborná, protože při lehkém našlápnutí kolo hned nezablokovala. Díky za dotaz!
- badyšot
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1375
- Založená vlákna
- Místo: Liberec
- Motorka: 200 neposedných Kubíků
- Věk: 45 už
- 7 6
Re: FREERIDE E
Jarynn: Čau, kdyby ses znovu rozhodoval, koupil bys znova Freeride? Co ti na něm nejvíce vyhovuje a co nejvíce vadí?
Re: FREERIDE E
No, v zasade mi vadi to, ze Jaryn vse jede s prstem v nose. Ale na rovinkach sem rychlrjsi
Janek napsal(a):Strejda-GC napsal(a):... to je zase sériové nastavení pro jakou váhu ?
Je pravda, že zadek jde zřejmě na doraz dost často. Aspoň se využívá plný zdvih . Borec, co to jel za m.cz, psal, že: "S pérováním jsem při své váze 68 kg neměl sebemenší problém."
El hombre de mitos
- Jarynn
- Mazák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 4392
- Založená vlákna
- Místo: Ostrava
- Motorka: EXC 300
- Věk: 45
- 14 8
Re: FREERIDE E
badyšot napsal(a):Jarynn: Čau, kdyby ses znovu rozhodoval, koupil bys znova Freeride? Co ti na něm nejvíce vyhovuje a co nejvíce vadí?
Asi takto: Jezdil jsem před tím 450EXC ,najel cca 60mth,bylo to první ostré co jsem měl v rukách po 20 letech a je mi 40 tak si může každý udělat obrázek o mojí výkonnosti a zkreslenosti pocitů Mínusy : - menší nádrž (dá se ujet 80-90km pro někoho málo,pro mě dost) - slabší brzdy,hlavně předek( ,né že by to nebrzdilo,ale EXC brzdí o 200%lépe a je tedy čitelnější.Prý upgrade udělali tak snad bude líp) - malý vzduchový filtr ( peru každou vyjížďku,pokud se práší tak je fakt zahumusený -opět udělali upgrade aspoň teda u 250) - nedostatek dílů z druhovýroby (origo páčka 1200,plasty taky balík,plynové lanko 1400 ) - při základním nastavení podvozku a dané geometrii je větších rychlostech neklidná,po vyladění O.K. (dík Faryne) Plusy: -lehounká - malý výkon ale krouťák už dole (perfektní dávkovatelnost výkonu,pokud nechceš tak neuhrabuje ) -díky geometrii dobrá ovladatelnost v motaničkách a malých rychlostech -stříkačka(můžeš ji válet po zemi třeba vzhůru nohama a nic neteče(proto taky stačí malá nádrž,spousta lidí si neuvědomuje že jim půlka benálu vlastně vychčí ) a chytne na drb -delší servisní intervaly (neřeším,měním i tak co 15 mth) -díky malému výkonu tak neutahá Chvíli jsem jezdil na crosové gumě a motorka totálně ztratila smysl,trialka jí sedí jak prdel na hrnec (mluvím o zadní)Celkově jsem maximálně spokojený,šel bych do něj znovu. Nejsem ale závodník,mám motku na zábavu a pořád se učím. Jinak je to fakt stěnolez,myslím že v rukách šikovného jezdce budeš těžko hledat místo kam se nevyškrábe.Ti kteří prahnou po velkém výkonu by se mu měli asi vyhnout,na rovinkách ti ujede každá 450,ale o tom to u mně není,závodit nikdy nebudu,nebo to aspoň nemám v plánu. Ledaže by někdo udělal kategorii mrdalů co se bojí jezdit rychle
Re: FREERIDE E
Jarynn napsal(a):badyšot napsal(a):Jarynn: Čau, kdyby ses znovu rozhodoval, koupil bys znova Freeride? Co ti na něm nejvíce vyhovuje a co nejvíce vadí?
Asi takto: Jezdil jsem před tím 450EXC ,najel cca 60mth,bylo to první ostré co jsem měl v rukách po 20 letech a je mi 40 tak si může každý udělat obrázek o mojí výkonnosti a zkreslenosti pocitů Mínusy : - menší nádrž (dá se ujet 80-90km pro někoho málo,pro mě dost) - slabší brzdy,hlavně předek( ,né že by to nebrzdilo,ale EXC brzdí o 200%lépe a je tedy čitelnější.Prý upgrade udělali tak snad bude líp) - malý vzduchový filtr ( peru každou vyjížďku,pokud se práší tak je fakt zahumusený -opět udělali upgrade aspoň teda u 250) - nedostatek dílů z druhovýroby (origo páčka 1200,plasty taky balík,plynové lanko 1400 ) - při základním nastavení podvozku a dané geometrii je větších rychlostech neklidná,po vyladění O.K. (dík Faryne) Plusy: -lehounká - malý výkon ale krouťák už dole (perfektní dávkovatelnost výkonu,pokud nechceš tak neuhrabuje ) -díky geometrii dobrá ovladatelnost v motaničkách a malých rychlostech -stříkačka(můžeš ji válet po zemi třeba vzhůru nohama a nic neteče(proto taky stačí malá nádrž,spousta lidí si neuvědomuje že jim půlka benálu vlastně vychčí ) a chytne na drb -delší servisní intervaly (neřeším,měním i tak co 15 mth) -díky malému výkonu tak neutahá Chvíli jsem jezdil na crosové gumě a motorka totálně ztratila smysl,trialka jí sedí jak prdel na hrnec (mluvím o zadní)Celkově jsem maximálně spokojený,šel bych do něj znovu. Nejsem ale závodník,mám motku na zábavu a pořád se učím. Jinak je to fakt stěnolez,myslím že v rukách šikovného jezdce budeš těžko hledat místo kam se nevyškrábe.Ti kteří prahnou po velkém výkonu by se mu měli asi vyhnout,na rovinkách ti ujede každá 450,ale o tom to u mně není,závodit nikdy nebudu,nebo to aspoň nemám v plánu. Ledaže by někdo udělal kategorii mrdalů co se bojí jezdit rychle
Byl jsem též majitelem frírajda, ale nelze než souhlasit se vším, co je nahoře napsáno .... kdybych nechtěl okusit endurozávody a všemi majiteli 2T vychvalovanou 2T techniku, tak by nikdy z baráku nešel ..... hold jsem 3 motorky pod jednou střechou nemohl mít
Těch Jirka(+=x:@)ktm je tu až příliš, tak je ze mě na přelomu roku 2013/2014 Jirkofka
|