Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

JDJetting Power Surge 6X EFI tuner

#1 03.05.2013 13:30:34

jacob
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 128
Založená vlákna
Motorka: KTM 200 EXC 2016, Sherco Trial 2.9
Věk: 36
0 0

JDJetting Power Surge 6X EFI tuner


Hoj,

máte někdo zkušenosti s touhle krabičkou? Hodně uvažuju o objednání, máme 2x 350 EXC s Akrapem slip-on a dost často otvíráme/zavíráme laufa (abychom neplašili houbaře) a ono to pak po otevření občas hůř startuje a po zavření plynu občas zdechne (sice řeší volnoběh, ale štelovat to pokaždý...).

Navíc mě láká mít možnost hýbat akcelerační pumpou a doladit si průběh....na různých diskuzích jsou lidé nadšení na Huskách a tak, ale na KTMce jsem o nikom nečetl...

Našel jsem to už i u nás http://www.rockway-shop.eu/servis-udrzb … f-xcfw-exc

Tady je krásně vidět, co to umí...až tomu moc nevěřim.... http://jdjetting.com/html/faq.htm#demo

Editoval jacob (03.05.2013 13:35:32)

 offline 

 

#2 07.05.2013 14:06:46

jacob
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 128
Založená vlákna
Motorka: KTM 200 EXC 2016, Sherco Trial 2.9
Věk: 36
0 0

Re: JDJetting Power Surge 6X EFI tuner


No, tak mi to nedalo a pořídil jsem to. Už je namontováno, test zatím jen po poli večer po namontování a pocitově je hodně znát možnost nastavení akcelerační pumpy, ale víc zatím nevím....

 offline 

 

#3 09.05.2013 11:53:41

jacob
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 128
Založená vlákna
Motorka: KTM 200 EXC 2016, Sherco Trial 2.9
Věk: 36
0 0

Re: JDJetting Power Surge 6X EFI tuner


Pár postřehů, kdyby o tomhle zařízení někdo uvažoval.

Funguje čistě na principu korekce směsi a akcelerační pumpy...
Instalace u KTM 350 trvala asi 30min, musí se sundat nádrž a tak dál, aby se protahaly kabely a dalo se šáhnout na kabeláž od vstřikovací jednotky.

KTM 350 EXC-F, Akrap slip-on
Zavřený výfuk:
- akcelerační pumpa je trochu znát (nešel jsem do extrémních hodnot)
- celkově moto reaguje trochu líp, je to znatelné, ale není to markantní rozdíl

Otevřený výfuck:
- akcelerační pumpa na hodnotě 5 (jde to do 8mi, tovární hodnota je 3) připomínala SX a do těžkého terénu to na mě bylo už moc, na 4ce dokonalé...
- všude jsem nastavil doporučené hodnoty od JDJettingu, takže oproti továrním hodnotám (3) jsem nastavil okolo 4, nebo 4,5...moto táhne nádherně od volnoběhu, na 2ku ve výjezdu nechcípne i když má asi "8 ot/min", 1čku jsem přestal používat s vyjímkou uplného trialu, reakce na plyn okamžitá a síla reakce krásně nastavitelná...

Veliký benefit je, že reguluji i směs na volnoběhu a díky tomu nedělá problém střídavé vyndavání a zandavání tlumivky laufu, to dřív řidicí jednotku KTM zblblo a moto chcípala, hůř startovala a tak.

Veliký přínos vidím v možnosti nastavení reakce plynu.....

Každá změna nastavení je opravdu cítit, na rozdíl od KTM přepínání map, kde rozdíl mezi standard mapou a wet prakticky nepoznám....

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů