Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMAzvýšení vykonu XT 600 E#21 21.04.2013 12:33:07
Re: zvýšení vykonu XT 600 ETainix: offline #22 21.04.2013 12:43:33
Re: zvýšení vykonu XT 600 Ekytarista: offline #23 21.04.2013 12:47:11
Re: zvýšení vykonu XT 600 ETainix: offline #24 21.04.2013 13:53:21
Re: zvýšení vykonu XT 600 Ekytarista: offline #25 21.04.2013 14:02:01
Re: zvýšení vykonu XT 600 EPepr: offline #26 21.04.2013 18:18:18
Re: zvýšení vykonu XT 600 EBrzdu nepotřebuješ.Pokud tam dáš laďák musíš přidat na šroubu směsi. Jinak to nebude držet volnoběh a špatně startovat. Je to šroubek na levé komoře mezi šoupátkem a přírůbama hlavy,zespodu.Stačí ti na to plochý šroubovák krátký. Teď tam budeš mít +- dvě otáčky. Při nasazení laďáku přitáhneš na doraz LEHCE! a povolíš +- čtyři otáčky. Ještě mě napdlo zkusit karbce z TTR. Nejpěknější zásah do přírody je drapákem. offline #27 21.04.2013 18:22:53
Re: zvýšení vykonu XT 600 E
Není to trochu moc ? offline #28 21.04.2013 18:38:04
Re: zvýšení vykonu XT 600 E
Člověče ne.Mám to tak na TTR i na dvou XT sem to měl stejně. Nejpěknější zásah do přírody je drapákem. offline #29 21.04.2013 21:40:13
Re: zvýšení vykonu XT 600 Eahoj, já se taky zeptám na jednu věc ohledně výkonu XT600E z roku 2002. Papírově má ta motorka 29kW ale TT600R ze stejné doby má papírově 31kW. Jaký je tedy rozdíl v motorech mezi XT a TT? Nešel by nějak jednoduše motor XT předělat na TT a dostat i ty 3 kobilky navíc i z XTéčka? A kdyby se k tomu přidal laďák, KN filtr + dynojet, tak by to mohlo určitě nějakejch 5 kobilek celkem mohlo udělat, nebo se pletu?? Co je ten rozdíl mezi motorama XT a TT by mne fakt zajímalo... offline #30 21.04.2013 21:53:27
Re: zvýšení vykonu XT 600 EHmm, táto téma zaujíma aj mňa tiež mám pocit, že xt 600 3tb r.v. 94 mi išlo lepšie do otáčok ako tte r.v. 99. offline #31 21.04.2013 22:15:10
Re: zvýšení vykonu XT 600 Ehlavy motoru jsou stejné. Rozdíly jsou v karbecech. Na mojem bývalém XT 43F měli karbce menší průměr difuzoru než ma teď moje TTr. Další rozdíl je ve velikosti magnetu zapalování(setrvačnost) Další parametr bude v tryskách karbce. Nejpěknější zásah do přírody je drapákem. offline #32 21.04.2013 23:05:37
Re: zvýšení vykonu XT 600 Ext 43f difúzor 27 súčet trysiek 255 a 32 kw zapalovanie cdi r.v.86 offline #33 21.04.2013 23:24:47
Re: zvýšení vykonu XT 600 E
Prijed ke me a muzeme si vymenit motory , ja mam na TTRE 31 kw. XT motor mi vyhovoval vic. offline #34 21.04.2013 23:26:42
Re: zvýšení vykonu XT 600 E
Hm... asi kvalitní materiál offline #35 21.04.2013 23:28:12
Re: zvýšení vykonu XT 600 EHTB: offline #36 22.04.2013 06:35:04
Re: zvýšení vykonu XT 600 Ekytarista: Zkušenost je věc, kterou získáš až potom, cos ji potřeboval. offline #37 22.04.2013 17:24:14
Re: zvýšení vykonu XT 600 ESuchman: offline #38 22.04.2013 17:36:36
Re: zvýšení vykonu XT 600 Ekytarista: Zkušenost je věc, kterou získáš až potom, cos ji potřeboval. offline #39 22.04.2013 18:39:10
Re: zvýšení vykonu XT 600 EA proč přendavat celej karburátor, zkus to jen přetryskovat...já to tak udělal a jezdim za 2 po zadním :-) musíš pak poštelovat i bohatost,ale to už je to nejmenší "I pád na držku je pohyb do předu" "Pojedeme zkratkou" offline #40 22.04.2013 18:41:53
Re: zvýšení vykonu XT 600 ESuchman: offline |