INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
zvýšení vykonu XT 600 E
zvýšení vykonu XT 600 E
zdravím ve spolek, mám XT 600 E r.v. 2002 a štve mi, že moje starý XT 2KF jede mnohem líp. Nuže... chtěl bych se zeptat, co by se dalo udělat, aby se motor odškrtil na výkon starých XT. Dále bych se chtěl zeptat, co si myslíte o tomhle http://www.dkracing.cz/tuning-detail/xt-600e-96-03-/ zvlášť ty závodní karburátory Mikuni mne zaujaly... Máte s tím někdo zkušenost? díky
- slugger
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2700
- Založená vlákna
- Místo: jih Českých Budějovic
- Motorka: Husaberg TE300, GasGas EC300, XT600E, Honda Pantheon 150 ve dvou taktech
- Věk: Třicítka v háji...
- Tel: 732 506 125
- 5 1
Re: zvýšení vykonu XT 600 E
Já bych ještě téma rozšířil, jak snížit hmotnost asi o 30%
Proč mám ničit gumu na asfaltě Protože GasGas Kdo to ruší lesa klid?!
Re: zvýšení vykonu XT 600 E
samotar67: jakých 29 tis? jsou tam uvedený varianty (balíčky) který se logicky nesčítají... (buď to, nebo to, nebo to) nicméně... cenu neřeším... řeším způsob a ptám se na zkušenosti, postřehy, rady... a jo, byl bych za to ochotnej i těch 29 dát, kdyby na to přišlo...
slugger: snížování hmotnosti motorky by šlo proti zvyšování hmotnosti mé, takže tuhle cestu zavrhuju
- jifa
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 153
- Založená vlákna
- Motorka: Yamaha XT600, husaberg FE 570
- Věk: 40+
- 0 1
Re: zvýšení vykonu XT 600 E
Ano ta váha, je hodně omezující, 30 procent dolů to jóóóóó!
Jezdím jak umím
Re: zvýšení vykonu XT 600 E
Takové prachy za to dát se mi zdá moc. První problém je, že se ten motor neumí nadechnout. Ano filtr ti třošku pomůže,ale ne moc. Zkusím to popsat: Jako mladý sem měl první auto Erko a jako každý sem se chtěl lišit.Disainové úpravy atd.Pak došlo na motor.Posadil sem tam fazola,ale vše bylo málo.Tehdy nasáty infem z tuning časaku,sem upravil filtr(tzv. KN) příčný výfuk a Ostrá vačka. Namontoval sem to tam a starter točil a ani hovno chytit.Šel sem tedy za jedním typkem,který jezdil závody a ptal se na rady. Základní předsti byl nakonec 25 stupňů,volnoběh 1500 ot/min. Neuvěřitelný apetit. Ale to není vše. Řekl mi, že musím zkrátit sání,na tu vačku dát Webry,větší ventily,kované tečkové písty,olehčené ojky+ kliku kovanou,setrvák,spojku atd. Investice tehdy kolem 60 litrů a životnost asi 10000 Km. Moje rada: Kup si laďák a ten filtr.Poměř průměr difuzoru karbce na E a na svojem starem XT.Pokud jsou větší přehoď to a dej si tam i jiný karbec.Zalešti příruby z kanálama do hlavyi ventily,tak samo i výfukové.To by bylo to lehčí. To horší se skrývá v ŘJ.Pokud pasuje zásuvka s 2KF na novější typy máš vyhráno. Pokud ne-sehnat tuning jednotku(balík peněz). Toď můj názor,neberte to jako návod na zvýšení výkonu. Jen zkušenosti ze života.
Nejpěknější zásah do přírody je drapákem.
Re: zvýšení vykonu XT 600 E
na váhu kašlu porád...
tak abych to upřesnil o co mi jde... někdy před patnácti lety jsem si koupil moje první XT a totálně mi dostalo. celkem jsem jich měl asi šest a ten starej motor byl prostě skvělej... No, jenže pak jsem měl takovou aférku s vyhřezlou plotýnkou, operace páteře atd. prostě starý XT s nakopávačkou jsem musel prodat a koupit Éčko. Jenže ten motor je prostě jinej a mně se po tom starým neskutečně stejská. Tak se snažím z toho uškrcenýho novýho motoru udělat, zase ten starej motor. Vím, že do roku 95 se vyráběly XT se starým motorem i s Éčkem, ale já mám r.v. 2002 ve výjimečným stavu a rád bych se s tím nějak popral.
Re: zvýšení vykonu XT 600 E
Mišák ttr600:
děkuju moc za první hodnotnej příspěvek... mám pocit, že v CDI to není... údajně má být nějaká změna v karburátoru. Ale v servisu mi tvrdil, že starej nepasuje na novej motor. Blbý je, že si do servisu jezdim štelovat i zrcátka, bo nemam kde kutit. a možná že je to i tak lepší...
zatím mi ale nikdo jednoznačně neodpoveděl na to, čím jsou ty nový XT uškrcený oproti starým.
Re: zvýšení vykonu XT 600 E
To je jasný. Přece karbcem. Mechoš to řekl,ať se s tím nemusí drbat. Jsou jiný příruby karbce,ale na hlavu pasujou. Musíš vyměnit jak karbec tak i příruby.Samozřejmě i gumy mezi filtrem a karbcem.
Nejpěknější zásah do přírody je drapákem.
- Tainix
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 411
- Založená vlákna
- Místo: Blansko
- Motorka: Kawa KLE
- Věk: 29
- 2 0
Re: zvýšení vykonu XT 600 E
kytarista napsal(a):zatím mi ale nikdo jednoznačně neodpoveděl na to, čím jsou ty nový XT uškrcený oproti starým.
Uškrcený jsou prý nějak takhle:
Teď vážně, jak nejde dát starej karbec na "novej motor" ? Ten motor je furt starej a to dost jen jsou tam možná jiný příruby, pak je taky možnost Dynojet kitu
edit: tady si můžeš číst http://www.offmoto.com/viewtopic.php?id=2071 Ale honit výkon u XT mě přijde stejně na prd, pokud ti to jede tak špatně, kup něco silnějšího
Editoval Tainix (21.04.2013 00:17:47)
Re: zvýšení vykonu XT 600 E
Mišák ttr600: no... tak pokud je to fakt jen tím karburátorem, tak by pro mne bylo schůdnější koupit ten mikuni z toho odkazu za tu desítku, bo neznehodnotím tím škrceným karbcem starý XT, a pak ten starej zažloutlej karbec by byl na tej mojí novej leštěnce jako pěst na oko. S tím závodním mikuni nějaký zkušenosti nejsou?
Re: zvýšení vykonu XT 600 E
Tainix: ale tak já mám i jiný motorky co jedou, ale XT je prostě srdcovka a mrzí mi, že to takhle podladili. On mezi starým a novým motorem papírově ani tak moc velkej rozdíl není. Pár koníků a něco málo krouťáku, ale prostě je to znát. nechci se honit za výkonem... jen chci, aby to jelo jako kdysi... A když jsme u toho stáří motoru, tak to beru jako jeho výhodu, neb dělat olej po každej vyjížďce, a štelovat ventily po dvou vyjížďkách a měnit pístní sadu každou sezonu, jak je tomu u dnešních super hyper endur se mi fakt nechce... no vím, přeháním, ale daleko od pravdy nejsem
Re: zvýšení vykonu XT 600 E
Sežeň starší karbec a Suchman ti to vypucuje ultrazvukem.Bude jako nový.
Nejpěknější zásah do přírody je drapákem.
Re: zvýšení vykonu XT 600 E
Mišák ttr600: kdo, nebo co je Suchman? ultrazvuk vim co je
Re: zvýšení vykonu XT 600 E
Je to jeden z moderátoru tohoto fóra.
Nejpěknější zásah do přírody je drapákem.
Re: zvýšení vykonu XT 600 E
Mišák ttr600: aha, už vidím...Suchman je zdejší admin No... takže měním téma na: Kdo má doma karburátor ze sterého XT
- bobkuuu
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1287
- Založená vlákna
- Místo: Lysá pod Makytou, Púchov
- Motorka: 690
- Věk: 35
- Tel: +421904249455
- 1 2
Re: zvýšení vykonu XT 600 E
dnešok je včerajší zajtrajšok!!! lidi jsou kurvy, mrdej a kradou kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát)
- Krewos
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 299
- Založená vlákna
- Místo: Sekule
- Motorka: už ich bolo vela... momentalne Kawasaki kx 500
- Věk: 18
- Tel: 0908366240
- 3 0
Re: zvýšení vykonu XT 600 E
hele kamo mám doma kerbec z xtz 660ky a ta jela jak delo je fungční nastavenej a velkosti skoro jak z XT mužu sem dát fotky.. kdyby pasoval určite bi to jelo lépe... možná i lépe jako neškrcené XT hm????
Editoval Krewos (21.04.2013 09:42:25)
"Môžeš mať všetko, za čo si ochotný bojovať." PM moto
- Tainix
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 411
- Založená vlákna
- Místo: Blansko
- Motorka: Kawa KLE
- Věk: 29
- 2 0
Re: zvýšení vykonu XT 600 E
kytarista napsal(a):když jsme u toho stáří motoru, tak to beru jako jeho výhodu, neb dělat olej po každej vyjížďce, a štelovat ventily po dvou vyjížďkách a měnit pístní sadu každou sezonu
Já mám úplně stejnej názor ale zrovna jsem svoje přesvědčení na nějakou dobu odložil a koupil CRF Pokud máš doma ještě starý XT 2KF, tak není co řešit, zkus tam z něj hodit karbec, nějakým způsobem to tam přece musí jít napasovat. Problém taky nemusí být v karbecu, třeba máš u toho druhýho XTčka vyběhanej motor
edit: ještě tam můžeš švihnout pořádnej laďák co ukrutně řve a dát "sportovní" filtr
Editoval Tainix (21.04.2013 12:04:25)
|