Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

haltry a jízda po silnici-poskakovaní předního kola

#21 19.04.2013 07:02:08

Re: haltry a jízda po silnici-poskakovaní předního kola


mmozga:

Já jsem řešil úplně stejnou situaci teď na exc 400, po kontrole předního kola v pneuservisu (kolo o.k.) mi majitel řekl, že vyvážit přední kolo může, ale je to jen placebo efekt. Mě pomohla úprava předpětí zadní pružiny (měl jsem předpětí víceméně na 0) a seřízení centrálu do výchzích hodnot.

 offline 

 

#22 19.04.2013 11:05:12

duso
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 619
Založená vlákna
Motorka: XR600 97
Věk: 29
2 0

Re: haltry a jízda po silnici-poskakovaní předního kola


tiež nemám v predu halter, hádzalo mi predkom kvoli tomu že bol krivý ráfik http://www.youtube.com/watch?v=EziwXEjJIbM dal som to vyrovnať a dal som novú gumu a už je pokoj, v predu mám ale polodrapák E07 skôr na cesty

 offline 

 

#23 03.06.2013 15:03:44

Zvěřáki
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 659
Založená vlákna
Motorka: DR 650 SE
Věk: 33
0 0

Re: haltry a jízda po silnici-poskakovaní předního kola


duso:

CHlapi, dotaz:
mám ráfek 17-ku...DR650SE. Jednak se na to sháněj špatně cross gumy, al to jsem už pořešil, ale hlavně, není tam haltr.
Ze strachu, že ustřihnu ventilek, jsem zatím nešel pod tlak 1,5, ale teď co je mokro, je to prostě potřeba upusti aspoň na 1,2 až 1,3. Hrozí ustřižení, nebo ne? Jako, když jsem přezouval kola, dal jsem jen přední. Stará C-02 vzadu, nešla odlepit z ráfku ani ve svěráku, tak jsem to dal klukům na mašinu(čistá práce bez poškození), tak mám pocit, že to na tom ráfku drží dost, ale nevím...
Pokud s tím bude problém, setkal se už někdo s tím, že by dodatečně do ráfku vrtnul dirku na haltr a dal jej na 17-ku kolo?
Myslím, že by v tom neměl být problém, nebo se pletu? (haltr se kupuje na šířku ráfku, ne na průměr...)
Díky za rady


Po delší pauze jsem si některé detaily vybavil hned po tom, co jsem už zase ryl hubou do pole.....
- holt to nezapomeneš  - ForeverOFF -

 offline 

 

#24 03.06.2013 15:12:59

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2844
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
21 6

Re: haltry a jízda po silnici-poskakovaní předního kola


Zvěřáki:

Pumpa do batohu a běž jezdit  big_smile  Pomalu upouštěj dokud se ti nezačne ohýbat ventilek ( samozdřejmě oddělat kontra matku nejlíp vytočit k čepičce) Pak dofoukneš trošku víc a máš zjištenej tlak neee?  heh2  Každej ten ráfek má jinak vyčochtanou tu patku ráfku takže je to individuální. Co obouváš za gumy na tu 17? jen c-02? dík


Yamaha XT600= svoboda pohybu
HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku

 offline 

 

#25 03.06.2013 15:17:04

Zvěřáki
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 659
Založená vlákna
Motorka: DR 650 SE
Věk: 33
0 0

Re: haltry a jízda po silnici-poskakovaní předního kola


peTTR:

áááá,  usch  dobrá rada nad zlato usch 
Kontra matku povolím a když si všimnu šikmého ventilku dříve, než ho urvu, tak to dofouknu, což by byla ale haluz.
No, tak nějak to dopadne. Pokud se to bude srát, nezbyde než ten haltr dodělat.
Nyní mám vzadu Heidenau K74
Taky solidně ubýva, když se za to tahá...ale jinak drží dobře a29 


Po delší pauze jsem si některé detaily vybavil hned po tom, co jsem už zase ryl hubou do pole.....
- holt to nezapomeneš  - ForeverOFF -

 offline 

 

#26 03.06.2013 15:22:54

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2844
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
21 6

Re: haltry a jízda po silnici-poskakovaní předního kola


Zvěřáki:

No jo no  big_smile ....
Sem ani nevěděl že se dá v 17 sehnat takovej parádní vzorek  ano  smile 


Yamaha XT600= svoboda pohybu
HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku

 offline 

 

#27 03.06.2013 15:28:06

Zvěřáki
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 659
Založená vlákna
Motorka: DR 650 SE
Věk: 33
0 0

Re: haltry a jízda po silnici-poskakovaní předního kola


peTTR:

Jo, je toho n výběr víc, i něco od tellborku, maxise atd. Mě hlavně šlo o to, abych neměl v případě nehody nějakej problém, a ta heidenau je homologovná, rozměr i rychl.index dle TP. Dokonce má rychlostní index do 190km/h ...takovej drapák lol výška špuntu 1,6mm, jsem to chtěl zkusit, ale 190 mi to nejelo ani kdybych se posral a30  lol A kdyby jelo, byla by to na těch špuntech asi solidní srdcovka heart  a13 
Do předu jsem dal novou Heidenau K69   Velmi dobrá.


Po delší pauze jsem si některé detaily vybavil hned po tom, co jsem už zase ryl hubou do pole.....
- holt to nezapomeneš  - ForeverOFF -

 offline 

 

#28 03.06.2013 15:29:02

Zvěřáki
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 659
Založená vlákna
Motorka: DR 650 SE
Věk: 33
0 0

Re: haltry a jízda po silnici-poskakovaní předního kola


no ale neví teda někdo, zda se ten ráfek může normálně provrtat a dodat ten halter?! ou2 


Po delší pauze jsem si některé detaily vybavil hned po tom, co jsem už zase ryl hubou do pole.....
- holt to nezapomeneš  - ForeverOFF -

 offline 

 

#29 03.06.2013 15:37:55

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2844
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
21 6

Re: haltry a jízda po silnici-poskakovaní předního kola


Zvěřáki napsal(a):

no ale neví teda někdo, zda se ten ráfek může normálně provrtat a dodat ten halter?! ou2 

U nás se to normálně praktikuje  ano  cool  Takže proč ne...


Yamaha XT600= svoboda pohybu
HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku

 offline 

 

#30 03.06.2013 16:35:26

Re: haltry a jízda po silnici-poskakovaní předního kola


mmozga napsal(a):

přední pneu byl lehce obržděná a oni ji otočili at se sjiždí obráceně?

kdyz je nejaky problem s tlumicema sjede se spatne predni guma. v terenu ne, ale kdyz jezdis vic po asfaltu tak jo. kdyz ji potom otocis aniz by jsi tlumice opravil tak ti to poskakuje. ta guma je totiz vychozena stejne jako tlumice a jako celek se to chova tak ze nic nepoznas, kdyz ji ale otocis, ty spatne ojeta mista se dostanou prave na opacnou stranu a projevi se to tim poskakovanim.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů