Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

CO NA TO ODBORNÍCI?

#1 15.03.2013 23:13:12

BIGR
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 540
Založená vlákna
Motorka: XR 400R
2 0

CO NA TO ODBORNÍCI?

 offline 

 

#2 15.03.2013 23:31:43

Vojtas
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1318
Založená vlákna
Motorka: FE450
Věk: 25
Tel: NokiaN8
7 0

Re: CO NA TO ODBORNÍCI?


Dle mě blbost, všechno degraduje...


Baseball, basketball and football...
....all require one ball...
...ENDURO REQUIRES TWO!!!

 offline 

 

#3 15.03.2013 23:32:11

NoEnd
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2105
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: KTM lc8 ADV
Věk: 32
5 1

Re: CO NA TO ODBORNÍCI?


BIGR:

Já myslím, že na to může skočit jen ten, kdo v životě neviděl vyjetej olej  wink 

 offline 

 

#4 15.03.2013 23:37:06

Tainix
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 411
Založená vlákna
Místo: Blansko
Motorka: Kawa KLE
Věk: 29
2 0

Re: CO NA TO ODBORNÍCI?


Odborník přes oleje teda určitě nejsem ale tohle je ultraprasárna  a23 nevěřím tomu že na ten olej daj 100 000 km a víc  lol 
Kdo někdy měnil olej v autě po cca 15ti tis. chápe

Editoval Tainix (15.03.2013 23:38:05)

 offline 

 

#5 15.03.2013 23:40:34

slugger
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2700
Založená vlákna
Místo: jih Českých Budějovic
Motorka: Husaberg TE300, GasGas EC300, XT600E, Honda Pantheon 150 ve dvou taktech
Věk: Třicítka v háji...
Tel: 732 506 125
5 1

Re: CO NA TO ODBORNÍCI?


Zřejmě slušnej oddíl lol 
Když třeba vidim olej z 1,2 HTP po 8 tisících, tak byc ho chtěl vidět po 40 na jednu náplň. Ale to je nereálný, páč se ve 30 kousne heh2 


Proč mám ničit gumu na asfaltě a11
Protože GasGas
Kdo to ruší lesa klid?!

 offline 

 

#6 15.03.2013 23:44:41

Tainix
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 411
Založená vlákna
Místo: Blansko
Motorka: Kawa KLE
Věk: 29
2 0

Re: CO NA TO ODBORNÍCI?


slugger napsal(a):

Když třeba vidim olej z 1,2 HTP po 8 tisících...

Tak ono celkově 1.2 HTP je jinej level  zipp1 

 offline 

 

#7 16.03.2013 00:00:30

Strejda-GC
Chemik od oranžového jezera°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 8201
Založená vlákna
29 22

Re: CO NA TO ODBORNÍCI?


BIGR:

dej to do sranda video  a1 

 offline 

 

#8 16.03.2013 00:06:58

Tainix
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 411
Založená vlákna
Místo: Blansko
Motorka: Kawa KLE
Věk: 29
2 0

Re: CO NA TO ODBORNÍCI?


Strejda-GC:

Takovej převratnej objev co nám motoristům může ušetřit peníze a my to bereme na lehkou váhu  roll Otevřeli mě oči, budu u své CRF měnit olej až při výměně pístu (která by asi nastala docela brzo  a29 )  lol 

 offline 

 

#9 16.03.2013 00:11:04

Re: CO NA TO ODBORNÍCI?


blbost, to bude zase nějaká konspirační teorie proti výrobcům oleje...

1. olej oxiduje, takže by časem stejně nefungoval  roll 

2. životnost oleje je dána právě znečištěním  vyk!  třeba ze spalovací komory proniká do válce palivo a voda... při zimních startech se palivo při studeném motoru protlačí i do skříně... sice se při provozní teplotě zase vypaří, ale ne zcela a znehodnocují olej... ale hlavní měřítko životnosti je právě znečištění opotřebením... proto jsou na různých autech se stejným olejem jiné intervaly...

 offline 

 

#10 16.03.2013 05:27:04

babaexc
Uživatel
Fotogalerie
0 0

Re: CO NA TO ODBORNÍCI?


Jasně v oleji je bifidus aktiv a živé chitré baktérije které všechenten bordel kterej odpadne za provozu s třecích ploch nebo se něco rostrhne hnedle opravěj.Takže je olej stále čistej nic není potřeba měnit protože je to pořát jak nové a vy ušetříte strašnou hromadu peněz za GO.

A já jsem v pr....... protože nebude co opravovat a8  a8  a8 

 

#11 16.03.2013 07:04:00

foxdive
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3324
Založená vlákna
Místo: UH
Motorka: exc 300
Věk: 31
8 6

Re: CO NA TO ODBORNÍCI?


podle me je to taky nesmysl,ale verim ze olej vydrzi vic,ve felde sme ho menily az po 4letech a cca 40tis.km a uplne v poho akorat ho byla pulka co ma byt,sem ho jaksi zapomel vymenit,ted ho nemenim uz vubec jenom dolivam motor ma pres pul mega a silu ma porad,tlaky ok


Radši ségra v bordelu než brácha na japonský motorce
život je příliš krátký na to,abych čekal 4 doby smile

 offline 

 

#12 16.03.2013 07:11:25

viteka 32
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3345
Založená vlákna
Místo: Kocábov
Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
Věk: 54
Tel: mám
18 3

Re: CO NA TO ODBORNÍCI?


Taky se mi na Fordu podařilo zazdít výměnu oleje a měnil jsem ho až po 25 000 km. Jezdím ale olej Fuchs Titanium a na tom nic nepoznám. Když ho nový nalívám, tak je černější, než jak starý olej, který vypouštím po 10 000 km z jiných aut usch 
Má to v sobě řadu přísad a na nákladních autech s ním jezdí normálně 40-60 000 km, takže si taky s tím hlavu nelámu. smile 

 offline 

 

#13 16.03.2013 09:35:32

slugger
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2700
Založená vlákna
Místo: jih Českých Budějovic
Motorka: Husaberg TE300, GasGas EC300, XT600E, Honda Pantheon 150 ve dvou taktech
Věk: Třicítka v háji...
Tel: 732 506 125
5 1

Re: CO NA TO ODBORNÍCI?


Tak u některých motorů olej opravdu měnit netřeba, protože maj takovou spotřebu oleje, že se jen dolévá a tím vlastně obmění heh2 
Ale celý je to blbost, hlavně u motorů s filtrem pevných částic, kde se do odeje stírá palivo ze stěn válců a tím se olej ničí. O sazích ani nemluvě...

Editoval slugger (16.03.2013 09:36:37)


Proč mám ničit gumu na asfaltě a11
Protože GasGas
Kdo to ruší lesa klid?!

 offline 

 

#14 16.03.2013 09:37:57

foxdive
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3324
Založená vlákna
Místo: UH
Motorka: exc 300
Věk: 31
8 6

Re: CO NA TO ODBORNÍCI?


slugger:

co ma olej spolecnyhoi s filtrem pevnych castic?vysvetli dik


Radši ségra v bordelu než brácha na japonský motorce
život je příliš krátký na to,abych čekal 4 doby smile

 offline 

 

#15 16.03.2013 10:55:12

slugger
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2700
Založená vlákna
Místo: jih Českých Budějovic
Motorka: Husaberg TE300, GasGas EC300, XT600E, Honda Pantheon 150 ve dvou taktech
Věk: Třicítka v háji...
Tel: 732 506 125
5 1

Re: CO NA TO ODBORNÍCI?


Teplo pro regeneraci se vytváří hořící naftou ve výfuku. Ta se tam dostane tak, že se vstřikuje při otevřeným výfukovým ventilu, píst není v horní úvrati, nafta se tudíž nevstřikuje do prostoru pístu, ale do volnýho válce a srazí se na jeho stěnách. Kroužky potom naftu setřou a ta skončí v olejový náplni...


Proč mám ničit gumu na asfaltě a11
Protože GasGas
Kdo to ruší lesa klid?!

 offline 

 

#16 16.03.2013 10:58:23

slugger
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2700
Založená vlákna
Místo: jih Českých Budějovic
Motorka: Husaberg TE300, GasGas EC300, XT600E, Honda Pantheon 150 ve dvou taktech
Věk: Třicítka v háji...
Tel: 732 506 125
5 1

Re: CO NA TO ODBORNÍCI?


Do motoru na 30ti tis. interval doleješ tak 1L, do stejnýho motoru s filtrem většinou nic. Hodně to ovlivní jízdní režim. Nejhorší je městský pojezd...


Proč mám ničit gumu na asfaltě a11
Protože GasGas
Kdo to ruší lesa klid?!

 offline 

 

#17 16.03.2013 11:06:23

Jarynn
Mazák
Fotogalerie
Příspěvky: 4392
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: EXC 300
Věk: 45
14 8

Re: CO NA TO ODBORNÍCI?


xfany:

No olej to vydrží,ale co motor?  heh2 

 offline 

 

#18 16.03.2013 11:36:41

Jarynn
Mazák
Fotogalerie
Příspěvky: 4392
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: EXC 300
Věk: 45
14 8

Re: CO NA TO ODBORNÍCI?


JJ,vydrží to fest, o turbu bych ani nemluvil,tam je to s tim vzduchačem asi jasne,ale jestli mi chceš tvrdit že nedolívá spoň litr na 10000,tak ti nevěřím. Je to asi jako v tom videu= co jste dělal za údržbu od doby co vám nalili lifetime (1996) ? Nic,jen jsem jezdil a1  ...Takze bud nejezdil nebo 5000km/rok a to je v pohodě,protože v tom ducatu je 8l oleje v relativně nevýkonném motoru... Stejně tak rolbař- olej měnit nebudu,je ještě kvalitní,dostatečně OLEJOVITÝ (zjištění lopaty pohledem na měrku) lol  lol  lol  Už jenom když se nad tím trochu zamyslíte co ze sebe vypouštějí za sr.čky aktéři v tom videu,vám musí dojít jak je to seriózní lol 
Pravdou je ,že oleje jsou můj chleba(ne motorové ale průmyslové)  a taky žiju z toho že uživatelům výrazně prodlužuju servisní intervaly Xkrát. Ne nějakým přidáním přísad(už to je nesmysl a vyjde to dráž než koupě nového,jediné co se trochu  zanedbatelně ušetří je ž. prostředí),ale jen ošetřením filtrací,sušením atd.. Ale toto si můžete dovolit jen v případě že víte že ten olej je chemicky v pořádku a nezjistíte to jinak než rozborem!Obecně třeba u hydrauliky pokud se olej dolívá min 10% objemu náplně za rok,tak je nekonečný pokud je zařízení relativně O.K. (udrží teplotu,nemá někde seklý pojišťovák,nejde do oleje voda nebo jiný olej...)U motorů bych byl sakra opatrnější,ale pokud za 30000km dolijete 1/2 náplně za interval výměny tak bych se nebál. Určitě bych vyměnil ale filtr,po 10 letech bude už z něho jen prázdný hrnek ,vnitřek bude vysypaný a1 . Každopádně ,jestli má někdo auto kde nedolívá během cca 20 tis nebo aspoň 1x za rok ani decku tak bych neriskoval. Pokud dolíváte tak logicky ten interval bez obav můžete prodloužit o to co dolijete wink 

 offline 

 

#19 16.03.2013 11:55:59

Jarynn
Mazák
Fotogalerie
Příspěvky: 4392
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: EXC 300
Věk: 45
14 8

Re: CO NA TO ODBORNÍCI?


xfany napsal(a):

Vzduchovej filtr uz vi kde je tak ten bude menit prej casteji.... lol 

a teď to bude mít teprve výdrž lol  lol  ano  ano  ano  lol  lol  Fakt to vydrží fest pri běžném provozu,vem si že ty motory jsou zatězovane  z 30%? Jestli z 50% tak moc,každý chce 250 kobyl a neumí ukočírovat ani 50 Na 80% si troufnu říct že jsou zatěžované max 2 motory ze 100 a to jsou ještě fabky htp.... a vovovotom to je wink  ano 

Editoval Jarynn (16.03.2013 11:57:01)

 offline 

 

#20 16.03.2013 13:22:51

Jarynn
Mazák
Fotogalerie
Příspěvky: 4392
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: EXC 300
Věk: 45
14 8

Re: CO NA TO ODBORNÍCI?


Janek:
Když se nad tím tranďákem zamyslíš,tak ti to zdůvodní jednoduše každý stupidní prodejce po jednom školení. Bude operovat tím,že ten motor s větším výkonem nezatěžuješ procentuelně tak jako s malým,který musíš držet pod krkem abys dosáhl stejné jízdy.Logika v tom je,ale stejně loby olejářů je silnější než opotřebení. Jestli jsem tě dobře pochopil,tak náklaďáky děláš,tak ti přeci nebudu vysvětlovat že mícháš hrušky s jabkama,ty motory jedou v úplně jiném režimu než osobáky,když točíš 2000ot tak to už ženeš. Stejný nesmysl je jak psal někdo výš,že nalívá olej z náklaďáku a když je u velkého auta nájezd 100000 na náplň tak v osobáku vydrží taky fest.Totální nesmysl. Přežije to jen díky tomu,že dneska jsou náklaďákové oleje kvalitativně stejné jako osobákové před 15 lety.Neobhajuju výměny co 10 nebo 15.000 ,ale zase buďme trochu soudní,někdo to třeba špatně pobere a pak se bude divit lol 

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů