Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMAStartování TT600R#1 16.02.2013 19:35:42
Startování TT600RZdravím, offline #2 16.02.2013 19:38:37
Re: Startování TT600Rpokud nemáš v noze ten správný švih-tak to nechytne.to je celkem normální. offline #3 16.02.2013 19:39:36
Re: Startování TT600RDolph-cz: offline #4 16.02.2013 19:44:13
Re: Startování TT600Ro5za5: offline #5 16.02.2013 19:49:01
Re: Startování TT600Rk nastartování TTR ani nepotřebuješ mít tak švih v noze, spíš praxi... postupoval bych takhle: Editoval Vojtas (16.02.2013 19:51:55) Baseball, basketball and football... ....all require one ball... ...ENDURO REQUIRES TWO!!! offline #6 16.02.2013 19:50:04
Re: Startování TT600RDolph-cz: offline #7 16.02.2013 19:53:12
Re: Startování TT600RVojtas: offline #8 16.02.2013 20:01:58
Re: Startování TT600Rprostě doporučuju zkontrolovat nastavení karburátoru a v jakým stavu jsou příruby mezi karburátorem a hlavou, pokud jsou pořád origo, tak už budou dávno v prdeli... něco bude špatně s tvorbou směsi... mělo by to držet volnoběh samo i na plnej sytič... alespoň ze začátku, potom by motoru měli sami klesnout otáčky a začít se tak trochu "dusit", to většinou ten sytič stahuju postuplně dolu, co se dooblíknu v tyhle zimě bundu, kuklu, helmu rukavice, tak sytič mužu stáhnout a volnoběh si to v pohodě drží bez problému... koukni napřed na ten filtr, přístup k němu je v pohodě a je to nejjednodušší, co můžeš zkontrolovat a děla to největší problém... ten druhej největší problém jsou pak ty příruby, který se sice tvářej že jsou OK, ale při sundání karburátoru ti z nich vypadne ta kovová vložka Editoval Vojtas (16.02.2013 20:03:14) Baseball, basketball and football... ....all require one ball... ...ENDURO REQUIRES TWO!!! offline #9 16.02.2013 20:17:44
Re: Startování TT600Ro5za5: Co opravíš oprav a co neopravíš odprav. offline #10 16.02.2013 22:44:46
Re: Startování TT600Ro5za5:počítej s tím že pokud na tom budeš skákat na stojanu v stupačkách tak dřív nebo později ti stojan nevydrží a praskne-aspon mě když jsem začínal jako ty tak mi praskl mám teda ještě o 10kg víc 192 vejška...taky jsem se ze začátku trápil se startováním a modlil se aby mě to někde v terénu nechcíplo ...po čase na to příjdeš jak psal Vojtas-důležitý je najít HU pákou jít pomalu jak uslyšíš cvaknutí dej ju nahoru a kopni-je to brnkačka jak na to příjdeš...A ještě rada vyzkoušej si motorku při startování naklonit na sebe(na levou nohu) potom ju nastartuješ i bez stojanu...a ještě jedna věc zkontroluj jak máš nastavený zadní tlumič(nádobka ohlins žlutá)-ted nevím na kterou stranu je to do měka a na opak-to vyzkoušíš-dej si to do měka abys došáhl-85kg to musí klesnout..na stojanu na tom neskákej offline #11 16.02.2013 22:59:42
Re: Startování TT600Rhttp://www.tt600r.eu/phpbb3/viewtopic.p … 4d5da4fa88 dnešok je včerajší zajtrajšok!!! lidi jsou kurvy, mrdej a kradou kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát) offline #12 16.02.2013 23:26:46
Re: Startování TT600Rja to mám zas opačne, ja som nakopol vždy... teda až doteraz vykuchal som karbec, pomenil a doplnil všetky tesnenia a O-krúžky (niektoré tam absentovali dokonalle to utesnilo blato) mám to zložené vzd. filter opraný hladina bola OK a nie a nie naštartovať, treba sa mi pohrať so skrutkou bohatosti zmesy je na 0,5 otáčky ako aj bola zajtra jej skúsim pridať postupne na 3,5 otáčky ozaj a HU som nehľadal, aj tak som ju nenašiel štartoval som zo stojana asi mám zle nastavený dekompresor a to "cvaknutie" som fakt nikdy necítil ani nepočul dnešok je včerajší zajtrajšok!!! lidi jsou kurvy, mrdej a kradou kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát) offline #13 16.02.2013 23:56:16
Re: Startování TT600Rto cvaknuti je dobře slyšet na tom videu, co jsem sem dával ... Baseball, basketball and football... ....all require one ball... ...ENDURO REQUIRES TWO!!! offline #14 17.02.2013 00:35:32
Re: Startování TT600RJinak příruby se dají zkontrolovat i bez sundání.Pokud máš doma nějaký rozprašovač tak dej do něho benzín a po nastartování nastříkej kolem přírub,když to udrží volnoběch jsou v čoudu a když to nic nebude dělat tak je zrada jinde a nebo jestli máš čistič brzd tak ten taky můžeš použít.Jinak výška by šla upravit to jde na každé,ale bylo by to trochu větší laborování.Musel by změnit tzv. trojůhelník na přepáčku.Existují na to i kyty dokonce,ale nevím jestli i na ttr. Ride to live and live to ride!:-) (Jezdím,abych žil a žiju,abych jezdil) offline #15 17.02.2013 07:13:42
Re: Startování TT600RBitrin:možná jsem to špatně pochopil ale nechtěl si napsat NEUDRŽI volnoběch-když to udrží volnoběch jsou v čoudu a když to nic nebude dělat tak je zrada jinde.... offline #16 17.02.2013 10:06:26
Re: Startování TT600RTak jsem dnes startoval dle návodu a nic. Chytla až na 20. pokus. Musel jsem ji držet pod plynem, aby nezdechla. Při tom trochu střílela. Editoval o5za5 (17.02.2013 10:06:52) offline #17 17.02.2013 10:11:30
Re: Startování TT600RNa filtr po vyprání je třeba použít lepivý olej určený na impregnaci filtrů. Důvod je jediný. Naolejovaný filtr ti zachytí i jemné částečky prachu, které by ti jinak zbytečně vydíraly válec. offline #18 17.02.2013 10:17:24
Re: Startování TT600Ro5za5:základní nastavení karbca je 3,5otáčky od uplně zašroubovaného šroubku směsi.v tom případě že máš vše v origo stavu,těsny airbox,v pořádku karbec dobre příruby a origo vyfuk.pokud máš ladák tak nastavení bude 4-4,5 otačky,v tvojem případě bych ale zkontroloval těsnost přírub,vyčistil a namazal filtr a pak řešil dál.filtr sa maže pro to aby zachytaval věškery maras co sa dostane do sání offline #19 17.02.2013 10:25:49
Re: Startování TT600R
Jestli nebude nakonec chyba v tom laďáku. Může to někdy dělat problém,když nemáš správně natryskovanej karburátor. offline #20 17.02.2013 10:54:05
Re: Startování TT600RBIGR: offline |