Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Startování TT600R

#1 16.02.2013 19:35:42

o5za5
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 43
Založená vlákna
Motorka: FR350
0 0

Startování TT600R


Zdravím,

jsem zde nový a prosím pány odborníky o radu.
Koupil jsem TTR a místo první projíždky jsem si solidně zasportoval. Věděl jsem, že startování TTR není hračka, ale že to bude až takový problém, to jsem nečekal.
1) Když najdu horní úvať, a kopnu, tak většinou hezky prošlápnu, ale jindy jakoby se kick zaseknul. Musím na ni doslova skočit celou svojí váhou (85Kg), abych vůbec prošlápl. Je to normální?
2) Vlažnou ji nenastartuju ani náhodou. Zkoušel jsem sytič v různých polohách, ale nic. Doufám, že je to tím počasím. Pomohl by namontovat ochuzovač směsi?
3) Když ji nastartuji studenou na plný sytič, do pár vteřin vteřin zdechne.

Zřejmě dělám něco špatně, protože předchozímu majiteli údajně sloužila dobře. On ji přede mnou (studenou) nastartoval v pohodě, ale na volnoběh ji přikrmoval plynem.
Díky za rady.

 offline 

 

#2 16.02.2013 19:38:37

Dolph-cz
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 272
Založená vlákna
Motorka: ktm 350
Věk: 39
0 0

Re: Startování TT600R


pokud nemáš v noze ten správný švih-tak to nechytne.to je celkem normální.
samozřejmě-může tam být i nějaký problém,ale pokud začínáš,viděl bych to v noze..... wink 

 offline 

 

#3 16.02.2013 19:39:36

o5za5
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 43
Založená vlákna
Motorka: FR350
0 0

Re: Startování TT600R


Dolph-cz:

No bolí mě solidně  big_smile 

 offline 

 

#4 16.02.2013 19:44:13

Dolph-cz
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 272
Založená vlákna
Motorka: ktm 350
Věk: 39
0 0

Re: Startování TT600R


o5za5:

to jsou začátky-měli jsme to všichni....,mně to ani nepříjde,párkrát kopnu a motor vrčí,ale když to půjčím kámošovi,co má statér,tak po tom skáče jak ocas a nic.chce to prostě švih...

 offline 

 

#5 16.02.2013 19:49:01

Vojtas
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1318
Založená vlákna
Motorka: FE450
Věk: 25
Tel: NokiaN8
7 0

Re: Startování TT600R


k nastartování TTR ani nepotřebuješ mít tak švih v noze, spíš praxi... postupoval bych takhle:
1) správné nastavení karburátoru, !!!!!!vyčištění vzduchového filtru!!!!!
2) správné nastavení dekompresoru (lanko by mělo mít cca 5mm vuli nahoře u hlavy) - motor musí jít protočit v pohodě i rukou

já TTR startuju za studena, za tepla, za vlaha uplně v pohodě... vždy ze země, není potřeba jít do stupaček, abych po tom skákal jak opice  nee1 
postup startování:
za studena dvakrat prošlápnu rychlejc s plným sytičem, zapnu elektriku, najdu uvrať (odpor s cvaknutím) vrátím páku uplně nahoru a kopnu... beží... pokud ne, tak na druhej určitě.. pokud ani na druhej nemá snahu chytnout, tak začnu hledat problém...
vlahá... sytič povysunu jen o kousek... cca 2mm a startuju zrovna
za tepla bez sytiče, bez plynu, najdu uvrat a kopnu... v terénu, když si to pořidím "zašlápnout", tak ani uvrať nehledám a prostě do ty páky kopnu :-D ono to naskočí i tak... bez hledání HU...
když je filtr čistej, tak po pádu většinou na třetí ostrej nastartuje, když je špinavej, tak je to tak na deset minut  a11  heh2

jinak navrc má docela dobrej návod, chodí mi to uplně stejně :-D
http://www.youtube.com/watch?v=lx2OwBk51Ws 

Editoval Vojtas (16.02.2013 19:51:55)


Baseball, basketball and football...
....all require one ball...
...ENDURO REQUIRES TWO!!!

 offline 

 

#6 16.02.2013 19:50:04

o5za5
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 43
Založená vlákna
Motorka: FR350
0 0

Re: Startování TT600R


Dolph-cz:

Rozumím, že to chce tréning. Ale jak ovlivním to, aby mě to na volnoběh a na sytič nezdechlo?

 offline 

 

#7 16.02.2013 19:53:12

o5za5
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 43
Založená vlákna
Motorka: FR350
0 0

Re: Startování TT600R


Vojtas:

Díky za jasný postup. Při mojí výšce 173cm si nedovedu představit start jinak než ze stojanu. Ale možná se mýlím.

 offline 

 

#8 16.02.2013 20:01:58

Vojtas
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1318
Založená vlákna
Motorka: FE450
Věk: 25
Tel: NokiaN8
7 0

Re: Startování TT600R


prostě doporučuju zkontrolovat nastavení karburátoru a v jakým stavu jsou příruby mezi karburátorem a hlavou, pokud jsou pořád origo, tak už budou dávno v prdeli... něco bude špatně s tvorbou směsi... mělo by to držet volnoběh samo i na plnej sytič... alespoň ze začátku, potom by motoru měli sami klesnout otáčky a začít se tak trochu "dusit", to většinou ten sytič stahuju postuplně dolu, co se dooblíknu v tyhle zimě bundu, kuklu, helmu rukavice, tak sytič mužu stáhnout a volnoběh si to v pohodě drží bez problému... koukni napřed na ten filtr, přístup k němu je v pohodě a je to nejjednodušší, co můžeš zkontrolovat a děla to největší problém... ten druhej největší problém jsou pak ty příruby, který se sice tvářej že jsou OK, ale při sundání karburátoru ti z nich vypadne ta kovová vložka  a21 

E: s tou výškou to bude asi problém... holt sis vybral jednu z těch "vyšších" motorek... mám dojem že ani ostry nemaj sedlo 945mm ne?

Editoval Vojtas (16.02.2013 20:03:14)


Baseball, basketball and football...
....all require one ball...
...ENDURO REQUIRES TWO!!!

 offline 

 

#9 16.02.2013 20:17:44

Partridge
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 161
Založená vlákna
Motorka: XT600Z
Věk: 27
0 0

Re: Startování TT600R


o5za5:

Myslím si, že ti to nesytí jak má. Někdy to po nastartování střílí. Trochu se to dá kompenzovat, když studený motor tak 10-15 pomalu prošlapeš klikou(to neni moc práce). Tím rozleješ benzín hezky po karbci a pak to chytne. O tom bohužel vín své z XT. Možné příčiny:
přicpaný sytič, falešný vzduch - prasklé příruby karbu, O-kroužky mezi karbem a přírubama, šptné nastavení karbu (zejména šroubek bohatosti má vliv), nějaké špatné těsnění v karbu - gufera plynové hřídelky, netěsnost kolem víčka nad šoupátkem, O-kroužek u šroubku na bohatost směsi. Jistě existují i další příčiny.


Co opravíš oprav a co  neopravíš odprav.

 offline 

 

#10 16.02.2013 22:44:46

Leorim
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 710
Založená vlákna
Místo: Jaroměřice nad Rokytnou
Motorka: TT600R
Věk: 25
Tel: Nokia x6
4 0

Re: Startování TT600R


o5za5:počítej s tím že pokud na tom budeš skákat na stojanu v stupačkách tak dřív nebo později ti stojan nevydrží a praskne-aspon mě když jsem začínal jako ty tak mi praskl mám teda ještě o 10kg víc heh2 192 vejška...taky jsem se ze začátku trápil se startováním a modlil se aby mě to někde v terénu nechcíplo a13 ...po čase na to příjdeš jak psal Vojtas-důležitý je najít HU pákou jít pomalu jak uslyšíš cvaknutí dej ju nahoru a kopni-je to brnkačka jak na to příjdeš...A ještě rada vyzkoušej si motorku při startování naklonit na sebe(na levou nohu) heh2 potom ju nastartuješ i bez stojanu...a ještě jedna věc zkontroluj jak máš nastavený zadní tlumič(nádobka ohlins žlutá)-ted nevím na kterou stranu je to do měka a na opak-to vyzkoušíš-dej si to do měka abys došáhl-85kg to musí klesnout..na stojanu na tom neskákej a29 

 offline 

 

#11 16.02.2013 22:59:42

bobkuuu
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1287
Založená vlákna
Místo: Lysá pod Makytou, Púchov
Motorka: 690
Věk: 35
Tel: +421904249455
1 2

Re: Startování TT600R


dnešok je včerajší zajtrajšok!!!
lidi jsou kurvy, mrdej a kradou
kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát)

 offline 

 

#12 16.02.2013 23:26:46

bobkuuu
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1287
Založená vlákna
Místo: Lysá pod Makytou, Púchov
Motorka: 690
Věk: 35
Tel: +421904249455
1 2

Re: Startování TT600R


ja to mám zas opačne, ja som nakopol vždy... teda až doteraz  big_smile  vykuchal som karbec, pomenil a doplnil všetky tesnenia a O-krúžky (niektoré tam absentovali dokonalle to utesnilo blato)  ou2  mám to zložené vzd. filter opraný hladina bola OK a nie a nie naštartovať, treba sa mi pohrať so skrutkou bohatosti zmesy je na 0,5 otáčky ako aj bola zajtra jej skúsim pridať postupne na 3,5 otáčky  smile  ozaj a HU som nehľadal, aj tak som ju nenašiel štartoval som zo stojana asi mám zle nastavený dekompresor  a8  a to "cvaknutie" som fakt nikdy necítil ani nepočul  beer  a32  a32 


dnešok je včerajší zajtrajšok!!!
lidi jsou kurvy, mrdej a kradou
kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát)

 offline 

 

#13 16.02.2013 23:56:16

Vojtas
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1318
Založená vlákna
Motorka: FE450
Věk: 25
Tel: NokiaN8
7 0

Re: Startování TT600R


to cvaknuti je dobře slyšet na tom videu, co jsem sem dával ...


Baseball, basketball and football...
....all require one ball...
...ENDURO REQUIRES TWO!!!

 offline 

 

#14 17.02.2013 00:35:32

Bitrin
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 825
Založená vlákna
Místo: Pole,louky,dům-S.Morava
Motorka: SHERCO 510i; Suzuki Kingquad 700; Jawa 250
Věk: 24
Tel: Nokia
6 0

Re: Startování TT600R


Jinak příruby se dají zkontrolovat i bez sundání.Pokud máš doma nějaký rozprašovač tak dej do něho benzín a po nastartování nastříkej kolem přírub,když to udrží volnoběch jsou v čoudu a když to nic nebude dělat tak je zrada jinde a nebo jestli máš čistič brzd tak ten taky můžeš použít.Jinak výška by šla upravit to jde na každé,ale bylo by to trochu větší laborování.Musel by změnit tzv. trojůhelník na přepáčku.Existují na to i kyty dokonce,ale nevím jestli i na ttr.


Ride to live and live to ride!:-)
(Jezdím,abych žil a žiju,abych jezdil)

 offline 

 

#15 17.02.2013 07:13:42

Leorim
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 710
Založená vlákna
Místo: Jaroměřice nad Rokytnou
Motorka: TT600R
Věk: 25
Tel: Nokia x6
4 0

Re: Startování TT600R


Bitrin:možná jsem to špatně pochopil ale nechtěl si napsat NEUDRŽI volnoběch-když to udrží volnoběch jsou v čoudu a když to nic nebude dělat tak je zrada jinde....

 offline 

 

#16 17.02.2013 10:06:26

o5za5
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 43
Založená vlákna
Motorka: FR350
0 0

Re: Startování TT600R


Tak jsem dnes startoval dle návodu a nic. Chytla až na 20. pokus. Musel jsem ji držet pod plynem, aby nezdechla. Při tom trochu střílela.
Postupně jsem ubíral sytič a po pár minutách krásně předla na volnoběh. První projíždka bohužel skončila neplánovanou procházkou, protože po 10 minutách jízdy motorka neudržela volnoběh a zdechla. Pokoušel jsem se ji nastartovat (bez sytiče) a nic. Potom jsem dal sytič naplno a nastartovala a dokonce držela volnoběh. Ujel jsem asi jen 100 m, začala škytat a zdechla. Potom už nepomohlo nic.

Dekompresor jsem kontroloval a vypadá, že je OK. Filtr vyčistím dnes. Proč je po vyprání nutný ten olej?
Můžete mi někdo napsat, jak má být správně nastavený karburátor u laděného výfuku?

Díky.

Editoval o5za5 (17.02.2013 10:06:52)

 offline 

 

#17 17.02.2013 10:11:30

viteka 32
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3345
Založená vlákna
Místo: Kocábov
Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
Věk: 54
Tel: mám
18 3

Re: Startování TT600R


Na filtr po vyprání je třeba použít lepivý olej určený na impregnaci filtrů. Důvod je jediný. Naolejovaný filtr ti zachytí i jemné částečky prachu, které by ti jinak zbytečně vydíraly válec.

 offline 

 

#18 17.02.2013 10:17:24

mirbubak
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 379
Založená vlákna
Motorka: ktm exc 200
Věk: 27
Web
3 1

Re: Startování TT600R


o5za5:základní nastavení karbca je 3,5otáčky od uplně zašroubovaného šroubku směsi.v tom případě že máš vše v origo stavu,těsny airbox,v pořádku karbec dobre příruby a origo vyfuk.pokud máš ladák tak nastavení bude 4-4,5 otačky,v tvojem případě bych ale zkontroloval těsnost přírub,vyčistil a namazal filtr a pak řešil dál.filtr sa maže pro to aby zachytaval věškery maras co sa dostane do sání

 offline 

 

#19 17.02.2013 10:25:49

BIGR
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 540
Založená vlákna
Motorka: XR 400R
2 0

Re: Startování TT600R


o5za5 napsal(a):

Tak jsem dnes startoval dle návodu a nic. Chytla až na 20. pokus. Musel jsem ji držet pod plynem, aby nezdechla. Při tom trochu střílela.
Postupně jsem ubíral sytič a po pár minutách krásně předla na volnoběh. První projíždka bohužel skončila neplánovanou procházkou, protože po 10 minutách jízdy motorka neudržela volnoběh a zdechla. Pokoušel jsem se ji nastartovat (bez sytiče) a nic. Potom jsem dal sytič naplno a nastartovala a dokonce držela volnoběh. Ujel jsem asi jen 100 m, začala škytat a zdechla. Potom už nepomohlo nic.

Dekompresor jsem kontroloval a vypadá, že je OK. Filtr vyčistím dnes. Proč je po vyprání nutný ten olej?
Můžete mi někdo napsat, jak má být správně nastavený karburátor u laděného výfuku?

Díky.

Jestli nebude nakonec chyba v tom laďáku. Může to někdy dělat problém,když nemáš správně natryskovanej karburátor.
Filtr je potřeba vyprat (nejlíp v prostředku na filtry,protože nejlíp rozpouší starej olej) a naimpregnovat olejem na filtry(samozřejmě po uschnutí molitanu).
A taky bych se podíval na benzin. Jestli je starej (dlouho to někde stálo),tak ho vylej a dej novej.

 offline 

 

#20 17.02.2013 10:54:05

o5za5
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 43
Založená vlákna
Motorka: FR350
0 0

Re: Startování TT600R


BIGR:

To je fakt, s motorkou se prý dlouho nejezdilo, takže benzin může být starý i několik měsíců.
Filtr jsem vydělal a vytřel jsem z airboxu mazlavý hnus a trochu listí. Ale hlavně jsem zjistil, že mám prasklinu cca 1 cm na přírubě. Je to kolem šroubu u válce, může to mít na to vliv? Určitě ho vyměním, nebo možná preventivně oba dva. Kolik stojí nový?

Nastavení karburátoru se mi zjistit nepovedlo, protože přístup ke šroubku je hrozný.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů