Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMAty zatracené defekty !!! :)#41 23.03.2014 21:02:46
Re: ty zatracené defekty !!! :)Já zatím vždy bezproblému dojel po brázdné.. lesem uplně paráda, po silnici horší Koupím: nakopávačku husaberg 2002-2008 díly na husaberg kolem roku 2006 offline #42 23.03.2014 22:09:30
Re: ty zatracené defekty !!! :)chalka: exc.300.blogspot.com Men do not quit playing because they grow old, they grow old because they quit playing. offline #43 24.03.2014 08:33:05
Re: ty zatracené defekty !!! :)Taky se mi tet daří co vyjížďka tak prázdný kolo , přezutí je v poho to je tak max 5 min. tet to řeším duši v duši ale nevím ještě jsem na tom moc nenajel ale radili mi to borci co jezděj motocross, jezdí buď mousse nebo takhle. Uvidím jak se to osvěčí pač je pravda že jezdí tak do 1Kpa a já jezdím tak 0,5-0,7 Kpa . Tak uvidíme jak se to osvědčí offline #44 24.03.2014 14:44:07
Re: ty zatracené defekty !!! :)Koupil jsem na zkoušku sadu MTZ Sice to bere ale stojí za hovno, má hrozně měkký boky...aspoň poučení, že se nemá šetřit...takže prodám někomu, kdo jezdí jen louky, polňačky a koupím C-18. Jo a nakonec to nebyl ventilek ale odlepil se flek pech... offline #45 24.03.2014 15:09:09
Re: ty zatracené defekty !!! :)pazzy: offline #46 24.03.2014 15:44:33
Re: ty zatracené defekty !!! :)chalka: exc.300.blogspot.com Men do not quit playing because they grow old, they grow old because they quit playing. offline #47 24.03.2014 15:53:06
Re: ty zatracené defekty !!! :)badyšot: #48 24.03.2014 17:09:24
Re: ty zatracené defekty !!! :)ARiemann, v jednom videu, namazal duši něčím podobným, jako se dává na mousse, prý to pomůže, proti procvaknutí. Ale asi stačí nějaká vazelína... offline #49 24.03.2014 19:24:28
Re: ty zatracené defekty !!! :)Janek: zkusím zdokumentovat pač sem to taky nikdy neměřil jak budu přezouvat tak to stopnu nebo natočím offline #50 25.03.2014 09:03:47
Re: ty zatracené defekty !!! :)Bych řek, že jak de už nějakej předmět krz galusku, tak už ho duše nezastaví, ať je silná, slabá, nebo sou tam 2, páč je to poddajnej matroš voproti gumě s plátnem a železnejma drátama . Možná, jestli je silnější kolem ventilku, že to trochu pomůže neutržení... offline #51 25.03.2014 09:48:35
Re: ty zatracené defekty !!! :)Martin_voe: Propíchnutím samozřejmě nezabrání zdvojení ani 4mm duše,tam spíš jde o to cvaknutí duše pří podhuštění pod 100 Kpa ,1bar,0,1MPa Kdo se bojí,nesmí do lesa :-) offline #52 25.03.2014 19:16:28
Re: ty zatracené defekty !!! :)Prochal11: offline #53 25.03.2014 19:28:10
Re: ty zatracené defekty !!! :)pet: Baseball, basketball and football... ....all require one ball... ...ENDURO REQUIRES TWO!!! offline #54 25.03.2014 19:34:33
Re: ty zatracené defekty !!! :)Vojtas: Editoval NoEnd (25.03.2014 19:35:55) offline #55 11.05.2014 20:38:48
Re: ty zatracené defekty !!! :)ahoj bando, mohl by mi někdo poslat odkaz na nějakou ruční pumpičku se kterou bych dokazal nafouknout kolo aspoň na 2. Kdo nepadá, nezrychluje ! :-)....Padá se z nedostatku rychlosti...Metal s Rockem vládnou světem, HipHop nechte dětem 8-) offline #56 11.05.2014 20:42:45
Re: ty zatracené defekty !!! :)Já lepím sadou na cykloše už 5 let a vždy to bylo ok Yamaha XT600= svoboda pohybu HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku offline #57 11.05.2014 20:56:36
Re: ty zatracené defekty !!! :)
no já to po laborování s antipichem a cyklopumpičkama, který představovaly čtvrthodinovou onanii přešel na klasickou kovovou pumpu velamos za 60kč. Je nezničitelná, velikost ta kratší než byla na štanglu na favorita. Stačí 1x za sezonu máznout stírací břit vazelínou. Tlak a množství vzduchu supr. těsní díky přišroubování na ventil na rozdíl od cyklopump, kde musíš natlačit pumpu na ventil, který rád vleze do ráfku. Navíc to často fouká okolo, ono je totiž něco jiného cyklopumpu zkoušet na prázdné a nefecané gumě. jediná nevýhoda velikost, což řeším ruksakem. Opravdová výhoda, že pokud máš v pořádku haltr se dá při občasné zastávce (třeba 1x za 20km, nebo dlouhému kravení na místě) normálně dojet dom bez přezouvání a strachu, že zničíš patku gumy. Kdybys to měl fecat cyklovkou, tak se za 1.pos...., a za 2. tě to už stejně nebude bavit. offline #58 13.05.2014 10:15:01
Re: ty zatracené defekty !!! :)Díky chlapi, zajdu tedy do servisu pro lepení a do cyklo pro nějakou tu pumpu Kdo nepadá, nezrychluje ! :-)....Padá se z nedostatku rychlosti...Metal s Rockem vládnou světem, HipHop nechte dětem 8-) offline #59 05.10.2015 20:36:43
Re: ty zatracené defekty !!! :)Takže situacia ktora sa nam stala na preteku pre toto sme nedojazdili vyrobca takeho haltru by mal byť obeseny na hranici je to zadne koleso na yzf 250, halter aj duša stare asi 2tyždne a prezuvane v pneu servise BORSUK enduro team offline #60 06.10.2015 10:39:26
Re: ty zatracené defekty !!! :)zetkarider: Kdo maže - ten jede, Bláto louže kamení, to je naše znamení Made in Japan offline |