INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Erzbergrodeo 2013
Erzbergrodeo 2013
Ahoj,letos bych chtěl konečně navštívit Erzbergrodeo ale protože jsem toho na českých forech moc nenašel,tak bych se chtěl optatat tady jestli už tam někdo byl v minulých letech.Jak to chodí se vstupem,parkováním případně ubytováním.Za všechny rady budu vděčný
- offroaderTE
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1514
- Založená vlákna
- Místo: Morava
- Motorka: GG EC 250 TPi
- Věk: střední
- 6 0
Re: Erzbergrodeo 2013
Janek: Byl jsem tam jako divák předloni a "never more" stojí to děsný prachy, pokud přijedeš na motorce (silniční) tak ti za tyhle velký prachy vymezí jen parkování na šutrech, nikam dál se nedostaneš, prý kvůli bezpečnosti, když prší nemáš se kde převléct z moto hader, na co sednout, prostě nic, o kus dál sice žrádelní stany, všude plno, nemáš žádné zázemí, penziony v okolí plný, navíc všechno předražený, příště na moto výlet raději někam jinam
Editoval offroaderxrr (24.01.2013 18:31:16)
Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)
- Semis
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3155
- Založená vlákna
- Místo: východní skoro Pragl
- Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
- 6 2
Re: Erzbergrodeo 2013
JJ Richard měl tu motorku fakt vymazlenou. Škoda jí. Myslím, že chudák potom dlouho klidně nespal.
Mě to připadá že na tom Erzbergu o ty diváky ani moc nestojej. Náklady jim hravě zaplatěj jezdci na startovném a diváci se tam potom akorát pletou (z jejich pohledu).
Dej koním pít...
- Honza XT
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 549
- Založená vlákna
- Místo: Brno
- Motorka: EXC 250
- 4 1
Re: Erzbergrodeo 2013
Ma tam byt nakej kemp v te vesnici (mestecku) u fotbalovyho hriste. Je pravda, ze v arealu vladne trochu fasismus - vsude kontroly, zabrany, omezena rychlost, nutnost jizdy z kopce dolu bez motoru a podobny vychytavky. Taky jsem mel dojem, ze o divaky moc nestoji. Ceny jsou normalni - jako na kazde masove akci v Rakousku. Logicky vyssi nez u nas. Krade se asi vsude. Ja bych tu akci jako takovou uplne nezavrhoval. Mozna stoji za to zvazit ucast jako jezdec. Ono to totiz nevyjde o moc draz nez jako divak, kdyz budes pocitat vstup na vsechny dny, parkovani a tak.
Re: Erzbergrodeo 2013
Kobris: taky sem nad tim uvazoval zrovna jsem se pustil do GO na svoji 175
Re: Erzbergrodeo 2013
Myslel jsem jen jako divák Jelo by nás víc takže by jsme jeli určitě autem,ale potom co jsem pročetl m.cz tak moc radost nemam.Jak píšete o diváky moc zájem nemají,časté kontroly,stanovat se dá prý v kempu za 10E ale je to od něj všude daleko takže každý doporučuje vzít sebou i motorky aby jsme se aspoň někam dostali.Zaparkovat auto poblíž lomu je skoro jistota odtažení.Na druhou stranu je i pár lidí kteří vím kde parkovat,stanovat a do areálu se dostanou bez placení.Máme to "jen"200 km takže přemýšlím že by jsme udělali trip na 1 den,očíhli co a jak a další rok jeli na 3 dny a nebo zůstali doma.
- offroaderTE
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1514
- Založená vlákna
- Místo: Morava
- Motorka: GG EC 250 TPi
- Věk: střední
- 6 0
Re: Erzbergrodeo 2013
Kobris: kemp je jen jeden dole v obci, tam je lepší nechat motku a jezdit nahoru busem, ten je zdarma a jezdí i po lomu, bohužel jsem za tři dny nepochopil kam a jak jezdí a když jsem se ptal místních tak v tom taky měli hokej, prostě jsem sešel pracně z hora dolů, počkal na bus , který jel evidentně na druhou stramu lomu...ten se po čase otočil a dovezl mě přesně tam odkud jsem předtím pěšky slezl, než se mi podařilo najít ten správný bus, tak už byli jezdci zase v jiné části lomu atd. navíc nám celou dobu sralo, vstupné bylo snad 80 eur na tři dny, lepší je jet tam dodávkou, vzít sebou pivka, žrádlo a vyjet přímo do lomu na terasy určené ke kempování, tam můžeš být celé tři dny, spát je lepší v autě, na šutrech se blbě staví stany,ikdyž jsou tam taky vidět...ale nej fleky jsou zabraný od místních, ti navíc ví jak do lomu najet i na enduru, případně se domluví a nafasuji vesty pořadatel, takových pseudopořadatelů, kteří jezdili kam my nesměli a evidentně se jen koukali tam bylo plno, měl jsem z toho blbý pocit, zaplatil jsem balík, moc jsem toho neviděl a nikam mě nechtěli pustit,,,a to nemám problém se tam domluvit i tak jsem tam byl jak slepý na honě...už je kašlu, radši pojedu na motce do alp nebo na balkán, nebo na enduru do rumunska... na ukrajinu a na erzberg se podívám na youtube. howgh
Editoval offroaderxrr (27.01.2013 14:10:02)
Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)
Re: Erzbergrodeo 2013
Tak hoši díky,asi bude lepší nacpat ušetřený prachy do motorky
- cibus
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 115
- Založená vlákna
- Motorka: KTM SER, KTM 450 EXC
- 0 0
Re: Erzbergrodeo 2013
Článek z předloňska:
Jednou a dost
Vstupné na 4 dny + ubytko (stan) v areálu stálo 50 Eur. Už jen pohled na lom a celý areál je neskutečný. Vyráží to dech. Všechny lomy, které jsem viděl u nás jsou jak dětská pískoviště. Vrchol lomu má cca 1500 m, dole u startu je výška 900 m. Tzn. 600 výškových metrů v kaskádovité stěně. Areál lomu je velký jak městečko. Za ty roky, co se to pořádá, už se to orgas dobře naučili. Jsou všudypřítomní. Barevné pásky na rukou člověk ukazuje každou chvilku, při každém průjezdu každou brankou, na křižovatkách, při vjíždění do všech stanovišť. A samozřejmě na spoustu míst není vpuštěn. Legálně s motorkou se dá pohybovat jen na hlavním tahu mezi tábořištěm, které je na konci lomu, a mezi "hauptplatzem", kde jsou stánky prodejců doplňků a výrobců motorek. Zde jezdí i autobusy. Se zaplaceným vstupem jde ještě dojet k "lavoru", kde je start a voda. Jinam už to nejde.
V sobotu večer jsme chtěli vyjet nahoru na vrchol, ale nechtěli nás pustit. Nakonec po ukecávání nás jeden orga sám navedl na cestu, kudy jsme ho mohli objet, aby byl z obliga. Patří mu díky. Ludva se na místě dobře orientoval, pak už to šlo ráz na ráz. Sice po tmě, v mlze a dešti, ale byli jsme nahoře. V neděli (den závodu) se vše ještě přiostřilo. Podívali jsme se na start a chtěli vyjet naší tajnou objížďkou. Až tak tajná nebyla, už i tam byli orgas a otočili nás zpět. Zkusili jsme to z druhé strany a tam byl dotyčný též neoblomný. Všechny nekompromisně otáčel, někteří s lehkýma ho nadrzo objeli po štěrkových "zátarasech" kolem něho. Pěší šplhali po etážích, abych se těmto kontrolám vyhnuli. Zbývaly 2 možnosti. Jít pěšky, ale nahoru to bylo cca 3 km nebo jet z druhé strany autobusem. Rozloha lomu je ale taková, že přejít z jednoho checkpointu na jiný je o několika km. Stepovali jsme tam tak 30 min a pak se v dotyčném něco zlomilo. Zničeho nic otevřel bránu a my jsme se nenechali přemlouvat. Vyrazili jsme kupředu a byli jsme "IN". Ty etáže jsou tak veliké, že není žádný problém se pohybovat kolem trati, aniž by člověk komukoliv překážel. Terény, checkpointy a NO HELP zóny, které jsem tam viděl, byly neskutečné. Checkpoint "Badewanne" je kolmice nahoru jak blázen, sklon jak prase, sypající se štěrk a nahoře vyfrézovaná 3-metrová drážka. Všechno tady má trochu jiný rozměr. Jsou tam výjezdy, kde závodník dopředu ví, že to nejde vyjet. Prostě se rozjede do stěny a doufá, že ho a motorku nahoře "chytači" chytnou a pomůžou mu přes hranu. U některých stěn asistují borci v úvazech !!! V no help zonách je vidět um jezdců, jeden to vyjede na jeden zátah až nahoru, jiní se tam trápí a bojují o každý centimentr. Divadlo jménem enduro.
Závěrem. "Uvnitř" jezdily mimo závodníků jen lehké, většina z nich se závodními čísly z loňských ročníků nebo s falešnými, nevím. Kromě nás jsem tam jiné těžké motorky neviděl. Bez Ludvaisových perfektních znalostí terénu a areálu, bez drzosti a trochy štěstí bychom viděli tak pětinu toho, co jsme viděli. Luda tam byl po 3 a říkal, že je to rok od roku s kontrolami horší. Ode mě mu patří velké díky. Být tam sám, dřepím po prvním vrácení od orgas na jednom fleku. Bylo to super včetně cesty tam a zpět. Aspoň ty nám nepropršely, tak jsme se s Vojtou slušně svezli
|