mrazikxr:
Tak k místu - Bobkuu posílal par příspěvků z5 fotku, kde má motorku naštorc. Já tam svou LC4 ještě furt necpal.
Mám dvě řady sedadel (vzadu plech) a za druhou řadou posuvnou přepážku. Ta sama o sobě ubere pár centimetrů, protože nedolehne těsně na lavici.
Jinak lavice u této verze je sklopná + překlápěcí a tím už dostaneš opravdu dost místa.
Je to dodávka, tzn na zadní lavici se celkem v klidu převlékneš. V kufru bys beztak musel sedět, stát tam fakt nejde. Jako lezu tam, ale v předklonu jaxviňa. Nebo po kolenou
)
Pozor na ty sedačky, některé verze mají lavice které nejdou sklápět.
Jestli chceš vozit děti (vozim škola, školka
, tak hledej něco, co má topení do druhé řady. Nemám to a fakt to není silná stránka auta 
Spolehlivost. No, nerezaví to
Po výměně motoru to nežere olej a slušně to jede, na dodávku (2.5 dCi). Je to francouzské, takže takový cyklovač stěračů a kabinový ventilátor si žijí svým životem. Ale je to 2004 a má najeto dvě kila, spíš víc. Mám to na práci, tak to moc neprožívam.
Říká se, že dobré jsou ty dvoulitry po faceliftu. Tam budeš kolem 200. Jestli máš odvahu, tak můžeš jít do modelu III a motoru 1.6
) Pak se příprav na výměnu. Ale na bazoši se tomu pár týpků věnuje, dělaj GO na výměnný způsob, to byla i moje cesta.
Já jsem si třeba sehnal lavici z generace III s isofixem, je to zaměnitelné. Super je, že seženeš spoustu dílů a servisy ta auta znaj.
Jinak je to dlouhý na manévrování, pozor kde to dáváš stát. A taky těžký. Kvůli tahání přívěsy na 1.100 Kg jsem si dělal C+E 