Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (125)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Oprava tlumičů

#81 09.12.2012 20:09:26

Semis
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3155
Založená vlákna
Místo: východní skoro Pragl
Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
6 2

Re: Oprava tlumičů


Janek:

Dolph má pravdu čeče. Ať bylo KLX ve svý době jakýkoli, tak furt to mělo o poznání horší podvozek než tehdejší ostrý endura nebo motocrossy. Teď si vem jaký to je asi rozdíl oproti dnešním podvozkům, když je znát rozdíl mezi novou a 3 roky starou motorkou. A to pozná i mrdal, že to fachá líp ikdyž neví proč.

K tomu videu. Hlavně to bylo málo plynu. Kdybys jel rychle tak se s tim budeš rvát o poznání míň i s tvojí KLX, ale to je potom o psychice smile Věřim tomu, že kdyby měl tu kameru na hlavě třeba xfany, tak tam nebudou vidět ani ty vibrace.
Další věc, že bys měl při jízdě po takovymhle terénu mít zadek až nad zadnim blatníkem a snažit se to jet jakoby po zadním, jinak to prostě nejde ustát.

jungen:
Jestli jsem to dobře pochopil, tak ty máš na mysli že když někdo jezdí opravdu kudlu, tak má automaticky udělanej podvozek víc na tvrdo. Mám takového kamaráda, který si nechával podvozek na RMZ450 ještě přitvrzovat. Je pravda, že mš se na tom potom nejede moc dobře. Proto se při objednávání úprav podvozku ptaj nejen na váhu jezdce, ale i na jeho styl jízdy, um a typ tratí kde jezdí.

Editoval Semis (09.12.2012 20:11:02)


Dej koním pít...

 offline 

 

#82 09.12.2012 20:13:26

Postmann
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 604
Založená vlákna
Motorka: RM-Z 450 2009, ZZR 600
Věk: 34
5 0

Re: Oprava tlumičů


KLX byla prostě těžká. Jinak v Rku podvozek shodný s KX, jak jsem psal. Ale ta váha mu dala prostě zabrat  sad 

 offline 

 

#83 09.12.2012 20:22:48

Dolph-cz
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 272
Založená vlákna
Motorka: ktm 350
Věk: 39
0 0

Re: Oprava tlumičů


Postmann napsal(a):

KLX byla prostě těžká. Jinak v Rku podvozek shodný s KX, jak jsem psal. Ale ta váha mu dala prostě zabrat  sad 

jako jak shodný?kx v té době byly jen dvoutaktní krosky,ne?ty vážily cca 100kg a to klx má minimálně o 30kg víc.

musí tam být minimálně jiné pružiny,jiné tlumení a progresivita.takže ve finále budou stejné tak ty trubky a kluzáky...

 offline 

 

#84 09.12.2012 20:33:11

Postmann
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 604
Založená vlákna
Motorka: RM-Z 450 2009, ZZR 600
Věk: 34
5 0

Re: Oprava tlumičů


Dolph-cz:
Prostě shodné. Z KX 500. Koukni např. na Partsdepot  wink A proto byla na ně prostě těžká  big_smile Stejná střeva a i pružiny.

Editoval Postmann (09.12.2012 20:33:59)

 offline 

 

#85 09.12.2012 20:35:26

NoEnd
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2105
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: KTM lc8 ADV
Věk: 32
5 1

Re: Oprava tlumičů


Janek napsal(a):

Tak mi kurňa řekněte, čím to je, že to se mnou pořád tak háže (čas 0:40) smile .
a) špatná viskozita oleje
b) levný olej
c) pružiny jsou moc tvrdý
d) pružiny jsou moc měkký
e) moc starý tlumiče
f) ....... už to mám, málo plynu usch 

Opravdu, F je správně.
Na takovým poli máš dvě možnosti. Buď tomu naložíš řekněme na dvojku plnej plyn a přeneseš váhu na zadek, což je jednoduchý a vypadá to i efektně. A nebo, když chceš jet z nějakýho důvodu pomalu, stoupnout do stupaček a uvolnit motorku tak, aby se mohla sama vyklat do všech stran a ty jsi stále stál rovně, ale to je pracný a namáhavý.

 offline 

 

#86 09.12.2012 20:37:31

beachbitch
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 988
Založená vlákna
Motorka: KTM sxf 250
3 1

Re: Oprava tlumičů


Já zas četl někde, že dobře nastavený tlumiče můžou hobíkovi pomoct daleko víc než profíkovi, kterej má najeto a s ledasčím se srovná.

Já osobně si myslím, že mi zadek funguje naprd a sice při prudkým brždění před zatáčkou mi prdel tak vykopavá, že používání zadní brzdy je takřka zbytečný protože dotyk se zemí je minimalní...

U předku bych třeba ocenil aby byl začátek měkčí. Občas když chci ulechčit předku tak dopadám dřív na zadek ale jak dopadne předek tak je to kolikrát rána. Naopak pak ke konci aby to tvrdlo abych to nedal nadoraz až někde zas něco nedoskočím...  To třeba taky nevím jak udělat a musí to nějak jít šlo to i na kole....

A jinak ano kdyby člověk uměl jezdit čistě vše skočil hned naprváka do dopadu na obě kola tak mě tohle taky nebude trápit .. Jenže ty lavice k tomu sváděj si to nejdřív zkusit .. smile 

 offline 

 

#87 09.12.2012 20:45:58

NEW black-jack
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 111
Založená vlákna
Místo: Severovýchod někde okolo Kopru
Motorka: Suzuki DR 350 SE
Věk: 31
1 0

Re: Oprava tlumičů


beachbitch:

pokud chceš předek ze začátku měkčí a ke konci tvrdší, chce to více oleje do tlumičů... "vzduchová" pružina bude více progresivnější ano Zadek nevím, to chce si zjistit, kde se co šteluje a pokud je centrál ok, tak bych začal laborovat s tím key 


Black-jack is back :-D

 offline 

 

#88 09.12.2012 21:00:32

Hugila
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 700
Založená vlákna
Motorka: XRV
5 0

Re: Oprava tlumičů


Janek:
k videu..jak říká Semis,  málo plynu, váha moc napředku. za mě ještě si myslím, podle chování, že tam máš měkké pružiny a dost vypodložené. Dál si myslím, že tam bude malé tlumení na odskoku:)  Takové klasické rozpumpování vidlí, rychle z maximálního stlačení na plné roztažení, několikrát rychle za sebou, nevytlumí se slušně komprese ani odskok, tím se rozkmitají řídítka a ležíš....já sem si kvůli tomuhle chování mojí staré vidle zlomil kotník a žebra tongue 


Celkově k podvozkům: někde sem slyšel nebo četl, že podvozek má být rychlejší než motor.
S tím plně souhlasím, a hlavně u nás hobbymrdalůsmile.....podvozek nás musí tahat z průserů, do kterých se dostaneme rychlým motorem, neklidným zápěstím a nevyježděností.
Funkční podvozek, tím, že jízdu ulehčuje, zklidňuje, šetří síly a zvyšuje grip, tak dokáže zmírňovat újmy finanční i zdravotníwink 

Já sem do své motorky investoval do podvozku cca 20k, ale už si to na sebe vydělalo tím, že motka neskončila několikrát rozstřelená a já v nemocnici wink  Vím totiž, jak by se v těch situacích choval můj starý podvozek bliz2  

 offline 

 

#89 09.12.2012 21:32:53

Prochal11
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1453
Založená vlákna
Místo: Trhové Sviny
Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
Věk: 39
Tel: 774154754
5 3

Re: Oprava tlumičů


Určité stroje starších ročníků prostě novým kouskům nenaučíš, je třeba si sjet na novějších strojích a až potom poznáš rozdíl, ale stejně je to v pacičkách a nožkách a ty na novějších lehkejch bolí méně ano Na to moje žvýkání stačí moje stará a těžká bestie zatim big_smile 


Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)

 offline 

 

#90 10.12.2012 07:16:21

Tristan
malý Velký BOJOVNÍK°°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 3353
Založená vlákna
Místo: North Tristan Kingdom
Motorka: KTM EXC 250 06
Věk: 25.0
Tel: černý
17 0

Re: Oprava tlumičů


Kuwa o jake kudle tady mluvite? nechapu a11  ja potřebuji dobrý podvozek i při 10km/h za hodinu.


Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...

 offline 

 

#91 10.12.2012 08:17:13

_Vlk_
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1163
Založená vlákna
Místo: Valašsko
Motorka: Husaberg FE 550 09, Husaberg TE 250 12, Husqvarna TE 300 15
Věk: 28
Tel: 776588125
Web
8 3

Re: Oprava tlumičů


jungen napsal(a):

xfany: ja psal jen trochu kudlu vis,ja jezdil silnice porad tak neco malo vim o kudle na asfalte,ptam se jen kteri to dokazi vyuzit v terenu to nastaveni atd a jen rad bych to videl ,nic proti nikomu nemam,jen me to zajima a hlavne zda to vyuzit,ja treba jezdim se svou starou babkou v terenu s tovarnim nastavenim a staci me to,menim olej ve vidlich pravidelne atd,ale jezdim jak snek treba   deb1 

srovnáváš silníční a teréní podvozky? usch  půjč si někdy motorky s pořádným současnějším podvozkem a hned ti to bude jasné,jestli ho využiješ,nebo ne usch 


Padám sám,zvedám se sám...

 offline 

 

#92 10.12.2012 11:11:20

Semis
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3155
Založená vlákna
Místo: východní skoro Pragl
Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
6 2

Re: Oprava tlumičů


Tristan napsal(a):

Kuwa o jake kudle tady mluvite? nechapu a11  ja potřebuji dobrý podvozek i při 10km/h za hodinu.

Normální kudla, žiletka, skalpel  tongue 


Dej koním pít...

 offline 

 

#93 10.12.2012 11:23:01

_Vlk_
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1163
Založená vlákna
Místo: Valašsko
Motorka: Husaberg FE 550 09, Husaberg TE 250 12, Husqvarna TE 300 15
Věk: 28
Tel: 776588125
Web
8 3

Re: Oprava tlumičů


Semis napsal(a):

Tristan napsal(a):

Kuwa o jake kudle tady mluvite? nechapu a11  ja potřebuji dobrý podvozek i při 10km/h za hodinu.

Normální kudla, žiletka, skalpel  tongue 

Vyskakovací nožejk,žabikuch....furt nic Kubi? heh2 


Padám sám,zvedám se sám...

 offline 

 

#94 10.12.2012 11:26:42

Tristan
malý Velký BOJOVNÍK°°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 3353
Založená vlákna
Místo: North Tristan Kingdom
Motorka: KTM EXC 250 06
Věk: 25.0
Tel: černý
17 0

Re: Oprava tlumičů


ja to pochopil ale spíš mi není jasne proč se tu řeší podvozek jen ve vysokych rychlostech,když ho potřebuješ stejně tak i v nízkých.


Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...

 offline 

 

#95 10.12.2012 11:59:48

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 11261
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: Oprava tlumičů


Když to člověk přetláčí jen doma na dvorku, bo mu stroj zavazí v úklidu, tak ten podvozek kluci vůbec nehraje roli  a30  usch  lol   cool   ano 


Řiť, ať jedeš lip    tel.: 723151102, 587571224

 offline 

 

#96 10.12.2012 14:15:04

Jarynn
Mazák
Fotogalerie
Příspěvky: 4389
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: EXC 300
Věk: 45
14 8

Re: Oprava tlumičů


Raduz TT600r napsal(a):

Když to člověk přetláčí jen doma na dvorku, bo mu stroj zavazí v úklidu, tak ten podvozek kluci vůbec nehraje roli  a30  usch  lol   cool   ano 

 ano  heh2  ano 

 offline 

 

#97 10.12.2012 14:48:07

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 11261
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: Oprava tlumičů


Víte, já to vlákno pozoruju tak z povzdálí a trošku se vám divím. Vemte ty vaše stroje, svezte se, zapamatujte si to, vymontujte tomu šavle a centrály, dejte to na repas, zaplaťte , namontujte, svezte se, dolaďte a smějte se sami sobě (jako jsem i já sobě), jací jste byli hlupáci (i já byl). To není posměch, jen povzdech a rada. Poštovný stojí stejně z Pelhřimova jak do Prahy, tak do Ostravy.  key  cool  ano 

  Nerad bych, aby to někdo bral jako nějaké zvýhodnění nebo reklamu (už to tady ale několikrát padlo) - Mě dělá podvozek Faryn, klukům kolem mě taky a zatím velká spokojenost. Klukům od Prahy to dělá Mikiberg a taky si ho chválí, tak to hlavně neposílejte BORCŮM ZVUČNÝCH JMEN, kteří to akorát dají brigošům na naučení a ještě dostanou prachy za to, že je zaměstnávají. Vy pak řeknete, že kecáme a stejně si nezajezdíte. To je samozřejmě špatně.

Servisu zdar.  key   cool   ano 


Řiť, ať jedeš lip    tel.: 723151102, 587571224

 offline 

 

#98 10.12.2012 14:56:32

Semis
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3155
Založená vlákna
Místo: východní skoro Pragl
Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
6 2

Re: Oprava tlumičů


Tristan napsal(a):

ja to pochopil ale spíš mi není jasne proč se tu řeší podvozek jen ve vysokych rychlostech,když ho potřebuješ stejně tak i v nízkých.

Protože čím jezdíš rychleji (tedy větší žabikuch) tak tím musíš prostě podvozek přitvrdit ať chceš nebo nechceš. A hlavně ve vysokých rychlostech tě vytrestání špatnym podvozkem může stát zdraví.
Mezi rychlou jízdu se nepočítá přejíždění klád, mega šutrů nebo jiný triálky v rychlosti do 10km/h. Tam se hodí leda menší útlum při odskoku, pokud chceš odhazovat kola jako na šlapačce.


Dej koním pít...

 offline 

 

#99 10.12.2012 15:01:25

Tristan
malý Velký BOJOVNÍK°°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 3353
Založená vlákna
Místo: North Tristan Kingdom
Motorka: KTM EXC 250 06
Věk: 25.0
Tel: černý
17 0

Re: Oprava tlumičů


Semis:

věřím že jde udělat kompromis sam mam radši tvrdši motorku z toho duvodu co píšeš


Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...

 offline 

 

#100 10.12.2012 15:08:01

Semis
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3155
Založená vlákna
Místo: východní skoro Pragl
Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
6 2

Re: Oprava tlumičů


Já jezdim čím dál pomaleji, ale s rostoucím věkem mi to připadá, že jezdim čím dál rychleji big_smile
Kua už měsíc jsem se nesvezl, pač jsem si vykloubil fakáče na ruce, bez fakáče řídítka neudržíš....  hmm 
Takže Miki mi udělal podvozek a já vlastně ani neměl možnost to doladit podle mých představ.


Dej koním pít...

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů