Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMA
Stránky: 1 2 Kompresní píst - zkušenosti#1 21.11.2012 23:23:29
Kompresní píst - zkušenostiZdarec, Editoval Vojta_410 (22.11.2012 15:12:55) offline #2 22.11.2012 15:14:32
Re: Kompresní píst - zkušenostioffline #3 22.11.2012 15:32:23
Re: Kompresní píst - zkušenostiVojta_410: #4 22.11.2012 15:38:30
Re: Kompresní píst - zkušenostiNo ale zas když dáš ten kompresní píst na starou ojnici tak ti to půjde rychle do kopru Takže když už tak za mě cely Yamaha XT600= svoboda pohybu HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku offline #5 22.11.2012 15:43:53
Re: Kompresní píst - zkušenostipeTTR: #6 22.11.2012 15:58:34
Re: Kompresní píst - zkušenostiProč bych nemohl dát na starou ojnici novej píst když bude v pořádku? To je kravina ne.. offline #7 22.11.2012 16:55:33
Re: Kompresní píst - zkušenostiPokial ta onjniva neni vybuchana hore pri cape neklepe a nema ziadnu volu si myslim ze neni co riesit. Davat druhu ojnicu by bolo zbytocne. Ta motorka nema vela rokov nie jak moja xt kluka od vyroby troska klepe ale furt to ide. offline #8 22.11.2012 17:36:53
Re: Kompresní píst - zkušenostiHoši probíral sem tuto otázku z motorářem kdyš sem na své XR šel na obsah 440 a z puvodní komrese 9,3:1 šel na 11:1,a kluci mě ujistili že do 13:1 je to uplně v poho,nad 14:1 se tvoří detonace které se dají eliminovat vyším oktanovým číslem benzínu ale i tak nad 14:1 u čtyřtaktu je to uš zbytečné.A jak tu bylo psáno vyžaduje to mít ojniční sadu v toleranci ale nová není za potřebí,málo kdo totiš ví že dieselové auta mají komresní poměr klidně 18:1 a ty kolikovky a ojnice nejsou nijak brutálnější neš u benzínu a auta nejezdí v klidu 500 000km.nechcu dělat machra mám na tom najeto pouze 7,5mth ale zatím to vypadá že to bude good. Tyto otázky se nejlíp řeší ze staryma motorářema nebo z někym kdo dělá do dragsteru nebo rally prostě s těma co se 100 spálili,a nějaký ten motor jim uš bouchnul A k životnosti,je jasné že motor bude pracovat pod věčím tlakem ale taky je jasné že každy motor je vyroben z určitou rezervou kvuli tomu aby to něco vydrželo,ale dyš použiješ tuto upravu na enduro kde plný vykon používáš třeba 30% z celé jízdy neš kdyš uděláš tuto upravu na supermotardu a budeš ho furt držet pod krkem někde na okruhu ? Editoval PepaXT (22.11.2012 17:48:08) offline #9 22.11.2012 18:00:13
Re: Kompresní píst - zkušenostimyslím si že na enduro je to spíš kontraproduktivní úprava. Motor bude mít vyšší výkon, ale celkově bude pracovat víc tvrdě, hlavně v nižších otáčkách to může způsobit dojem ucukanosti. No a ty nízké otáčky jsou klíčové pro pomalé pasáže, tam by pomohlo spíš snížení komprese a by byl motor gumovější. Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc. offline #10 22.11.2012 18:20:32
Re: Kompresní píst - zkušenostimotoline.cz: offline #11 22.11.2012 18:39:06
Re: Kompresní píst - zkušenostijen pro konečné srovnání XR 400 9,3:1,DRZ 400 /S 11,3:1,DRZ 400 E 12,2:1 u KTM 400 EXC 11,1:1 ,takže mi logicky vychází že zas tak k "ničemu" se s tím nelaboruje dokonce u seriovych motorek Editoval PepaXT (22.11.2012 18:53:50) offline #12 22.11.2012 18:56:28
Re: Kompresní píst - zkušenostimotoline.cz: offline #13 22.11.2012 19:10:39
Re: Kompresní píst - zkušenostipepo, sbírá se líp, a má více výkonu, to souhlasím. Jenom pochybuju, že zrovna tyhle dvě vlastnosti jsou do potůčků a na mokré kořeny ty nejvhodnější. Tam potřebuješ plynulý spodek a né motor který štěká po otáčkách. Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc. offline #14 22.11.2012 19:14:31
Re: Kompresní píst - zkušenostiNechci radit ale jestli nevíš jak ta ojka tam je dlouho tak bych ji rači udělal je to lepší než pak brečet aš se to rosipe a rozmlátí to celej motor .Já bych na to neměl nervy jezdit špekulovat jestli to vydrží nebo ne. offline #15 22.11.2012 19:18:46
Re: Kompresní píst - zkušenostimotoline : řekls to dobře a jsme u jádra věci, tím se tady proto řeší tolik nekonečných témat o výbjeru endura,prostě je to tak specifická jízda na kterou není žádný metr,tak jak je rozmanitý terén tak rozmanitou motorku bys potřeboval a čím dál víc se ujištuju že taková neexistuje jedna má navrh tam a druhá jinde offline #16 22.11.2012 19:30:16
Re: Kompresní píst - zkušenosti
Podle toho co me o motorce řekl predchozí majitel, tak by motorka měla mít najeto necelých 200 mth, motoru ale nic není, žádné cizí zvuky z toho nejdou a ojnice je urcitě OK, to ale najisto zjistim až to rozdělám.. Pokud vim, u WR neni problém najet jednou tolik mth bez zásahu do motoru, takže z tohodle moc strach nemám offline #17 22.11.2012 19:34:45
Re: Kompresní píst - zkušenostiněkde určitě budou grafy s porovnáním průběhu křivek výkonu, to by hodně napovědělo. Já mám tyhle grafy jenom na ostré vačky, na písty bohužel ne, ale možná přítel gůgl pomůže Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc. offline #18 22.11.2012 19:41:02
Re: Kompresní píst - zkušenosti
Zkusím pohledat offline #19 22.11.2012 20:15:31
Re: Kompresní píst - zkušenostioffline #20 22.11.2012 20:18:28
Re: Kompresní píst - zkušenostito je ale moc pěkná křivka, ideální posun správným směrem Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc. offline |