INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse
- Vencam666
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1077
- Založená vlákna
- Místo: sever Čech
- Motorka: Yzf450, rmz 250
- Věk: 46
- Tel: Přenosný
- 0 0
Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse
Už toho opravdu nechám . Díky za super srandovní večer, ale už jdu spát, zítra (vlastně už dneska) máme první ježdění na nové trati(když počasí dá) a tak nesmím zaspat. Dobrou noc všem
- Turke
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 204
- Založená vlákna
- Místo: Dýšina
- Motorka: VV mx 450
- Věk: 20
- Tel: V provozu
- 0 1
Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse
a na mrc se nechavaji motorky stat pres noc venku za plotem, tak proto se tam mohla dostat:)
- Vencam666
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1077
- Založená vlákna
- Místo: sever Čech
- Motorka: Yzf450, rmz 250
- Věk: 46
- Tel: Přenosný
- 0 0
Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse
Turke napsal(a):nevyhravala, dojela 8ma:)
Nedojela, oni jí našli a vyndali ona tam byla přeci navíc. Pamatuješ? Píšu o té pružině.
- Vencam666
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1077
- Založená vlákna
- Místo: sever Čech
- Motorka: Yzf450, rmz 250
- Věk: 46
- Tel: Přenosný
- 0 0
Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse
HanesRc napsal(a):xfany: Moc krásná práce, takovej sloh a z rukávu, nebo ty kluky musíš znát! Škoda, že toho Pepu nemám někde po ruce, to by se daly dělat věci
On totiž Pepa odešel z Evropy za lepším - přetáhlo ho vvmx. Takového vývojáře si nemohlo nechat ujít.
Editoval Vencam666 (13.10.2012 00:14:42)
Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse
- babaexc
- Uživatel
- Fotogalerie
- 0 0
Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse
xfany napsal(a):Jak jsem poridil vvmx450 Motorku vvmx450 jsem koupil od Pepovo fotra, když jsem ji viděl poprvé hrozně jsem se do ní zamiloval, byla skoro nová, měl ji sice 1 rok a 500mth, ale prej na ní vůbec nic nemenil a jenom jezdil. Chybělo tam pár věcí, jako třeba přední kolo, řídítka, karburátor, nádrž, zadní kolo, sedačka, válec s pístem a převodovka v motoru. Vylil jsem pár bas tátovo lahváčů do vany a odevzdal flašky abych si mohl koupit chybějící kola. Stejně to bylo málo tak jsem ještě prodal sbírku ségry robertků našemu sousedovi p. Kozákovi, je to takovej hodnej sedmdesátiletej děda co ho pořád chodí navštěvovat desetiletí vnuci a vnučky, akorát je mi divný že jich má tolik. Nakonec jsem ty kola stejně ukradl panu Kozákovi z kárky a za ty prachy koupil další lahváče, abych měl prachy za další odevzdaný flašky. První rok jsem na ní jezdil tak že jsem ji vytlačil u nás za prasečákem na kopec a sjížděl na ní asi 20 metrů dolů k nám k baráku. No byl jsem mladej a neměl jsem peníze. Hned další rok se mi podařilo dokončit základní školu a protože mi bylo 19 tak jsem nastoupil do práce a začal vydělávat a všechno co jsem vydělal začal sypat do mýho parádníhovvmx450. Na Motorkářích a Offmotu jsem se dočetl že vejfuky přidaj dvacet koní tak jsem začal tím. Stačilo vykuchat tlumič a hned tam bylo 20 koní navíc. Pak jsem měl ještě jednu fintu. Provrtal jsem píst vrtákem 2,78 abych eliminoval zbytečnej tlak nad pístem aby ten píst nebrzdil a hned to přidalo další koně. Ten průměr vrtáku jsem dlouho hledal, zničil jsem hodně pístů než jsem přišel na ten nejlepší. Nejlepší je jich navrtat víc a kdyby se to začalo zhoršovat tak do tý poslední zalomit vrták. Hliník z odvrtanejch dir jsem nechal napadanej pod píst bo jak všichni víme hliník je měkkej a krásně se utemuje na klice a vymezí všechny případný vůle. Měl jsem tam další vychytávky, ale nakonec jsem měl strach že ten výkon neunese konstrukce tý motorky tak jsem radši vyndal kolečka prvního a čtvrtýho stupně aby mne to nelákalo. jednička tam byla díky ohromnýmu výkonu zbytečná. Snížil jsem tím o dost váhu aby to jezdilo o trochu líp. Ještě dost pomůže vyndat z kola každej druhej drát, měl jsem to u Pepy co ladil Stadiony ve větrným tunelu u něj ve stodole a zjistili jsme že ty dráty rozráží vzduch špatným směrem a trpí tím tak aerodinamika. Původně jsem chtěl namontovat elektrony, ale měl jsem jenom plechový ze škodovky a nevešli se mi do vidlic, tak jsem jenom vyndal každej druhej drát a hned to bylo o dost lepší. Pepa říkal že jsem tam měl nechat jenom štyry, ale já se bál že by v tom ráfku bylo už moc dir po drátech a utíkal by mi tam tudy vzduch z bezdušovek.. I váha šla zase dolu . Když jsem půlil motor napadlo mne zvážit všechny šrouby co jsem z toho vyndal a věř nebo ne, celejch PĚT kilo. Tak už jsem je tam zpátky nedával, slepil jsem to Hermeticem (výkřik poslední módy v leteckým průmyslu) a stáhnul pro jistotu drátem. Když už jsem dělal motor, nastal ten pravej čas na zvýšení obsahu. Měl jsem v plánu z toho udělat dvouválec, ale Pepa říkal že to je na prd že akorát zase zvýším „hmotnost“, nevím co to je ale já spíš měl starch že to bude těžký a Pepa je fakt dobrej tak jsem dal na něj. Uříznutou klikovku z Kýrovce jsem tedy prozatím dal do regálu mezi náhradní tuningový díly. Bylo rozhudnuto, bude to jednoválec s ohromným obsahem!! Takzvaný jednobuch. Sehnal jsem válec ze zetora 15, ale vešel se mi do něj celej motor. Tak jsem musel trochu ubrat. Nakonec přebroušenej válec z Yamahy.. 453 výbrus od Pepy . Prej ho přebrušoval celou noc až prej úplně ztupil rašpli. Sice byl místama průhlednej, ale to mi v ničem nebránilo. Použil jsem píst z kompresoru. Ještě stojí za zmínku že jsem na píst nedal kroužky protože mi nešlo do hlavy proč tak dře o stěny. Každej trochu inteligentní ví že tření způsoubuje teplo a úbytek síly. Ccc nechápu. Konečně spasováno. Přišlo na prví nastartování. Bohužel jsem nemohl najít nakopávačku tak jsem to musel roztlačit. Vytlačil jsem to na kopec za prasečák, roztlačil, skočil na motorku a zařadil trojku. Nic – „kurva já zapomněl namontovat řetěz“. No nic montáž řetězu byla otázka chvilky. Rozříznout 12t hupcuk a řetěz byl na světě. Druhej pokus, Roztlačím, naskočím, kopnu kvalt, rána jak z děla a kolo smykem. Nejdřív jsme s pepou mysleli že jsme špatně nastavili rozvoďák, ale po rozpůlení motoru bylo jasný kde jsem zapoměl tu nakopávačku. Chybama se člověk učí. Zavaření díry v hliníkovým karteru byla pro Pepu maličkost, prostě jsme tam narvali špunt od vína, no spíš od sudu. Na druhý pokus motorka chytla, hned se mi vyrvala z ruky a mastila z kopce jak splašená a zastavila se až o garáž. Musel jsem sehnat nový přední kolo, konečně došlo na ten plechovej elektron ze Škodovky. Byl jsem z toho výkonu úplně v prdeli. Už bylo jedenáct večer tak jsme se na to pro dnešek vyprdli. Tu noc jsem nespal a těšil se na další den až se projedu. Vstával jsem ještě před půlnocí. Konečně se svezu. Motorku jsem radši našlápnul, chytla hned, na asi osmdesátý našlápnutí. Přál bych Vám slyšet ten zvuk, naprosto úžasný. Přesně jako ty stroje z filmu „Bořek stavitel“. Zařadil jsem dvojku, ještě že jsem tu jedničku vyhodil, a motorka se hnala dopředu jako splašená. Lítalo to neskutečně. Přisuzuju to tomu karburátoru z tátovo Octavia TDI. Největší problém nastal s tím že když jsem měl naladěno tak motorka nebyla schopná jet po dvou, sebemenší vrknutí plynem, byť o milimetr, tak se mašina stavěla na zadní. Mohl jsem jezdit jen po rovinkách bo jsem vždycky ze zatáčky vylítl do kopřiv.Přední kolo bylo výkonem pořád v luftě. Nakonec jsem musel namontovat za zadní kolo takovou tu rampu co používají při sprintech na 400m abych se nepřevracel. Bo jsem měl doma jenom kolejnice co jsem vyboural z překladů ze sousedního prasečáku tak váha malinko zase narostla. Ale to jsem hned vyřešil dalším laděním výfuku. Tentokrát jsem vyhodil výfukový koleno. A od tý doby nevím proč se vůbec neohřál výfuk. Ani Pepa nevěděl. Chvíli jsme nad tím laborovali, ale na nic jsme stejně nepřišli. No mašina po technický stránce chodila jak má tak byl čas na „image“ Pepa říkal že prej Akrylový barvy jsou dobrý, tak jsem koupil plechovku, váleček a šlo se na to. Vyšlo to parádně, bylo takový umělecky flekatý. Tak jsem to chtěl. Bohužel při mytí motorky to všechno slezlo bo to prej měla bejt Arylátová barva. Pepa mně tentokrát pěkně nasral. Na usmířenou mi jako dar koupil samolepicí proužky na ráfky. Dojalo mne to, brečel jsem. Slavnostně jsme je s pepou nalepili a já abych se ukázal jako že si ho vážím co pro mne a moji motorku udělal, jsem Pepovi navrhnul že to může jako první zkusit. Ten kokot to zase narval do vrat garáže. Ještě že jsem měl další plechovej elektron ze škodovky. Proužky jsme raději strhli, bo toho výkonu už bylo opravdu moc i na takový zkušený ridery jaky jsme byli my dva. Po pár měsících když se rozkřiklo co mám za mašinu a všichni se na ní jezdili koukat a fotit to do nějakýho časopisu, jmenoval se myslím „Zvěrstva“, přijeli i jakýsi páni celý v černým a chtěli ji odemne koupit, byli nějaký divný, ten jeden se snad jmenoval Duracel, nene Duceto, ne Duracel, nebo tak nějak.Jo už vím KTM. Přemlouvali, nabízeli kde co a tak jsem jim to na konec bouchnul, protože už jsem stejně měl v hlavě další projekt. Babeta V6 Adventure. Musel jsem jim podepsat že nebudu nikde prezentovat moje úpravy který vedly ke zvyšování výkonu, že prej to použijí pro svoji značku, ale nakonec za to stejně nezaplatily tak na ně kašlu.
Če Če Fany jestli si to psal jen tak od boku tak klobouk dolů Ja snad poprvé v životě s chutí přečet něco tak dlouhýho.Dám si to za rámeček vedle fotky svího velorexe a to je nějaká pocta
- Vlk
- Moderátor
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1991
- Založená vlákna
- Místo: kde jsou dobří lidé
- Motorka: KTM EXC 350, KTM 690 R, Triumph Tiger 800 XCX
- Věk: jednou přetočený tachometr, skoro důchodce
- Tel: mám
Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse
život je pes a my jsme jeho patníky
Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse
babaexc: krásný blábol bohužel je smutné že lidi od motorek maj tak nízké IQ proto motorsport v čr je v kopru
- badyšot
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1375
- Založená vlákna
- Místo: Liberec
- Motorka: 200 neposedných Kubíků
- Věk: 45 už
- 7 6
Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse
neznám tuhle motorku VVMX450 - jak je spolehlivá, výkonná atd. Jasně, je to čínská kopie skvělého japonce. Cena 100 000 se mi zdá vyšší za něco, co se musí tvrdě poprat v těžké konkurenci. Ale: byly časy, kdy všichni s posměchem koukali na začínající japonský auto a moto průmysl a kde jsou japonci teď? Jsem strojař a měl jsem to štěstí, že jsem pár let pracoval pro CZ firmu, která nechávala vyrábět různé strojní díly a autodíly v Číně. Navštívil jsem v Číně spoustu výrobních závodů. Některé na úrovni minulého století a jiné na úrovní suprové evropské fabriky. Měl jsem na starost rozjezd výroby u vybraných dodavatelů. Možná by těm vám, co v tom máte tak jasno aniž jste motorku viděli neuškodila trochu respektu než začnete všechno jen pomlouvat. Možná by jste se divili, kolik dílů se vyrábí na evropský auta a motorky v číně a já nevím ještě kde v asii. Je tu mladý borec, co nabízí svezení na svý motorce. Má můj obdiv. Já bych svoji motorku takhle veřejně nenabídl. Aby na ní každý přijel vyzkoušet jestli jí jde "zlomit" někde v extrému, tak takový borec teda nejsem. Spousta lidí se tu do něj jen naváží. Kašlu na to, jestli ujela 500MTH nebo ne. Je mi to buřt, protože 1 motorka nestanovuje etalon kvality výrobce. Nedivím se borcovi, že se snaží "bránit a pochválit" svoji motorku a je docela hustý, jak si tady 20 lidí chce smlsnout na 1 mladým klukovi. Tento přístup se mi v principu nelíbí. Jinak zaplať pán bůh, že každý má svoji možnost volby. Tak ať si každý koupí, co se mu líbí, vyhovuje a nemusí u toho hned pomlouvat něco, o čem nic neví. Souhlasím s tím, že kdyby importér a prodejce poskytl motorku na nějaký ofiko objektivní test a výsledky se mohla dozvědět širší veřejnost, tak by mu to mohlo pomoci v proniknutí na takto specifický trh endura a crossu. Jinak enduru zdar a hlavně všem přeju bez úrazů.
- Prochal11
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1461
- Založená vlákna
- Místo: Trhové Sviny
- Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
- Věk: 39
- Tel: 774154754
- 5 3
Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse
badyšot:Svatá pradvda.Já být dovozcem, tak jí určitě zapujčím na dlouhodobější test, samozřejmě, by to chtělo zapůjčit lidem z řad profíků i hobíků a třeba zkusit i porovnání s originálem, podle které je tato motorka okopírovaná atj.Honda CRF450F/R/X. Pokud dovozce neriskne tuto investici co se týče propujčení motorky, tak si myslim že nemá šanci uspět na našem, ani jiném trhu a zůstane na mrtvém bodu-prodá hovno
Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)
- Tristan
- malý Velký BOJOVNÍK°°°°
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3353
- Založená vlákna
- Místo: North Tristan Kingdom
- Motorka: KTM EXC 250 06
- Věk: 25.0
- Tel: černý
- 17 0
Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse
Na husabergu jsou špatne jen komponenty z KTM že Fando
Fando obdivuji tve znalosti od zetora 15 přes kyrovce atd napsane hezky na vysokoškolske urovni
500mth taky mame u nas takove troje ktere když šli do prodoje prošli testama ´25tisíc MTH jenže pak vyšlo najevo že těch 25 tisíc najelo vlastně 25 stroju ale slovo 25 000 mth testu pusobilo na lidi velice dobře.
Panovi z Profidirectu jsem říkal už při testování na rokli že je prostě zoufalí počin budovat jmeno něčemu u čehu mu nikdo nezaručí to že až tomu vybuduje jmeno a bude se to prodavat ve velkem (což nebude) že on bude ten jediny který to bude v teto republice prodavat tak je to ztrata času a bude ho to stat jen peníze a zdraví prootože kdyby se to nahadou rozjelo tak to tu začnou vozit další lide naroste mu konkurence a prostředky ktere tomu obětoval se mu nikdy nevrátí. je to podnikaní s teplou vodou jednou ta voda vystydne a nezbude tu po něm vubec nic a když pan skončí bez dluhu a exekuci bude mít muj obdiv. Kdyby věnoval sve usíli prodeji renovovane značky třeba GAS GAS který nemam takove zastoupení a vybudoval k tomu pořadny sklad nd a sevis měl by větší uspěch lít peníze do chiny je zoufalí počin nic víc
Editoval Tristan (13.10.2012 18:14:20)
Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...
- Prochal11
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1461
- Založená vlákna
- Místo: Trhové Sviny
- Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
- Věk: 39
- Tel: 774154754
- 5 3
Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse
Tristan:Jasně vesměs máš pravdu,ale v obchodu je to možno zařídit i tak, že ty jako, řekněme první odběratel s Č.R., můžeš podotýkam můžeš být výhradný dovozce pro Č.R. a smluvně se zavázat, že budeš moc prodávat určené zboží pouze ty a pro ostatní, co by chtěli tento prdukt prodávat ,zbyde být pouze autorizovaní prodejce s určenýma maržema.Ale to je jen muj názor, nevím co to obnáší obchodovat s Čínou.
Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)
- Raduz TT600r
- .....starosta.....
- Fotogalerie
- Příspěvky: 11376
- Založená vlákna
- Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
- Motorka: NÁMAHA
- Tel: 723 151 102
- Web
Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse
Obchodujeme s čínou už opravdu dlouho a ani nevím jak moc Tristan ví, ale napsal něco, co je hodně k zamyšlení. Krize samozřejmě jistým způsobem zasáhla i Čínu a tamní prodejci/výrobci prodají komukoliv nehledě na jakékoliv smlouvy. Pokud patříte mezi TOP10, tak s váma o tom sice alespoň podebatují, ale to je tak asi vše.
Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224
|