Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse

#181 13.10.2012 00:02:36

Turke
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 204
Založená vlákna
Místo: Dýšina
Motorka: VV mx 450
Věk: 20
Tel: V provozu
0 1

Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse


nevyhravala, dojela 8ma:)

 offline 

 

#182 13.10.2012 00:04:44

Vencam666
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1077
Založená vlákna
Místo: sever Čech
Motorka: Yzf450, rmz 250
Věk: 46
Tel: Přenosný
0 0

Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse


Už toho opravdu nechám .
Díky za super srandovní večer, ale už jdu spát, zítra (vlastně už dneska) máme první ježdění na nové trati(když počasí dá) a tak nesmím zaspat.
Dobrou noc všem smile 

 offline 

 

#183 13.10.2012 00:04:49

Turke
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 204
Založená vlákna
Místo: Dýšina
Motorka: VV mx 450
Věk: 20
Tel: V provozu
0 1

Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse


a na mrc se nechavaji motorky stat pres noc venku za plotem, tak proto se tam mohla dostat:)

 offline 

 

#184 13.10.2012 00:06:46

Vencam666
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1077
Založená vlákna
Místo: sever Čech
Motorka: Yzf450, rmz 250
Věk: 46
Tel: Přenosný
0 0

Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse


Turke napsal(a):

nevyhravala, dojela 8ma:)

Nedojela, oni jí našli a vyndali ona tam byla přeci navíc. Pamatuješ? Píšu o té pružině.

 offline 

 

#185 13.10.2012 00:10:28

HanesRc
Bahnomil - "Manďák"
Fotogalerie
Příspěvky: 466
Založená vlákna
Místo: Kósek od starosty
Motorka: XL 600V Transalp, KTM exc 200
Věk: 37
Tel: taky mám :)
3 0

Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse


xfany:
Moc krásná práce, takovej sloh a z rukávu, nebo ty kluky musíš znát!
Škoda, že toho Pepu nemám někde po ruce, to by se daly dělat věci ano 


 cool 


poc   Louže,bláto,kaluže, ty jsou tady pro muže!   gp 


               http://www.farynenduroteam.cz/

 offline 

 

#186 13.10.2012 00:14:06

Vencam666
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1077
Založená vlákna
Místo: sever Čech
Motorka: Yzf450, rmz 250
Věk: 46
Tel: Přenosný
0 0

Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse


HanesRc napsal(a):

xfany:
Moc krásná práce, takovej sloh a z rukávu, nebo ty kluky musíš znát!
Škoda, že toho Pepu nemám někde po ruce, to by se daly dělat věci ano 


 cool 

On totiž Pepa odešel z Evropy za lepším - přetáhlo ho vvmx.
Takového vývojáře si nemohlo nechat ujít.

Editoval Vencam666 (13.10.2012 00:14:42)

 offline 

 

#187 13.10.2012 00:27:29

HanesRc
Bahnomil - "Manďák"
Fotogalerie
Příspěvky: 466
Založená vlákna
Místo: Kósek od starosty
Motorka: XL 600V Transalp, KTM exc 200
Věk: 37
Tel: taky mám :)
3 0

Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse


xfany:
a vono sobota ráno  ne 

Nic dám ještě nejakej kousek, ale to už asi u nějakého z 30 majora Zemana.
Nebo tam zazdím i nějakou vostřejší a mrknu na Mc Givera a třeba tomu přijdu na kloub.



 a25    heh2 


poc   Louže,bláto,kaluže, ty jsou tady pro muže!   gp 


               http://www.farynenduroteam.cz/

 offline 

 

#188 13.10.2012 01:12:13

Jpour
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 378
Založená vlákna
Motorka: yz 400, KTM EXC 450
Tel: 725521561
0 0

Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse


supr: u pribehu s pepou jsem se pekne zasmal lol  wink  jinak tech 12 nebo kolik stran o vvmx bylo celkem narocnejch a dalo by se to shrnout jako "Pepuv manual" wink 

 offline 

 

#189 13.10.2012 08:21:00

Strejda-GC
Chemik od oranžového jezera°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 8201
Založená vlákna
29 22

Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse


xfany:

smekám před Fanyho slohovým cvičení ou2  a1 OFFMOTO se tímto dostává do úplně jiné dimenze heh2 

 offline 

 

#190 13.10.2012 08:37:11

viteka 32
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3345
Založená vlákna
Místo: Kocábov
Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
Věk: 54
Tel: mám
18 3

Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse


Bohužel ani jedno video nic neříká a vůbec mne neoslovilo. Jezdit po louce stále driftem nebo po zadním mi nic neříká.  ne 

 offline 

 

#191 13.10.2012 09:06:53

kiwibibo
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1289
Založená vlákna
Motorka: KTM XC 300, Honda Dominator NX 650
Věk: 29
Web
15 10

Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse


Hlavne z tých videí mám pocit, že na každej tej motorke sú iné predné vidlice. To asi nebudú až tak dobré, keď ich musia meniť, čo? smile 


exc.300.blogspot.com

Men do not quit playing because they grow old, they grow old because they quit playing.

 offline 

 

#192 13.10.2012 09:29:30

babaexc
Uživatel
Fotogalerie
0 0

Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse


xfany napsal(a):

Jak jsem poridil vvmx450
Motorku vvmx450 jsem koupil od Pepovo fotra, když jsem ji viděl poprvé hrozně jsem se do ní zamiloval, byla skoro nová, měl ji sice 1 rok a 500mth, ale prej na ní vůbec nic nemenil a jenom jezdil. Chybělo tam pár věcí, jako třeba přední kolo, řídítka, karburátor, nádrž, zadní kolo, sedačka, válec s pístem a převodovka v motoru. Vylil jsem pár bas tátovo lahváčů do vany a odevzdal flašky abych si mohl koupit chybějící kola. Stejně to bylo málo tak jsem ještě prodal sbírku ségry robertků našemu sousedovi p. Kozákovi, je to takovej hodnej sedmdesátiletej děda co ho pořád chodí navštěvovat desetiletí vnuci a vnučky, akorát je mi divný že jich má tolik. Nakonec jsem ty kola stejně ukradl panu Kozákovi z kárky a za ty prachy koupil další lahváče, abych měl prachy za další odevzdaný flašky. První rok jsem na ní jezdil tak že jsem ji vytlačil u nás za prasečákem na kopec a sjížděl na ní asi 20 metrů dolů k nám k baráku. No byl jsem mladej a neměl jsem peníze. Hned další rok se mi podařilo dokončit základní školu a protože mi bylo 19 tak jsem nastoupil do práce a začal vydělávat a všechno co jsem vydělal začal sypat do mýho parádníhovvmx450. Na Motorkářích a Offmotu jsem se dočetl že vejfuky přidaj dvacet koní tak jsem začal tím. Stačilo vykuchat tlumič a hned tam bylo 20 koní navíc. Pak jsem měl ještě jednu fintu. Provrtal jsem píst vrtákem 2,78 abych eliminoval zbytečnej tlak nad pístem aby ten píst nebrzdil a hned to přidalo další koně. Ten průměr vrtáku jsem dlouho hledal, zničil jsem hodně pístů než jsem přišel na ten nejlepší. Nejlepší je jich navrtat víc a kdyby se to začalo zhoršovat tak do tý poslední zalomit vrták. Hliník z odvrtanejch dir jsem nechal napadanej pod píst bo jak všichni víme hliník je měkkej a krásně se utemuje na klice a vymezí všechny případný vůle. Měl jsem tam další vychytávky, ale nakonec jsem měl strach že ten výkon neunese konstrukce tý motorky tak jsem radši vyndal kolečka prvního a čtvrtýho stupně aby mne to nelákalo. jednička tam byla díky ohromnýmu výkonu zbytečná. Snížil jsem tím o dost váhu aby to jezdilo o trochu líp. Ještě dost pomůže vyndat z kola každej druhej drát, měl jsem to u Pepy co ladil Stadiony ve větrným tunelu u něj ve stodole a zjistili jsme že ty dráty rozráží vzduch špatným směrem a trpí tím tak aerodinamika. Původně jsem chtěl namontovat elektrony, ale měl jsem jenom plechový ze škodovky a nevešli se mi do vidlic, tak jsem jenom vyndal každej druhej drát a hned to bylo o dost lepší. Pepa říkal že jsem tam měl nechat jenom štyry, ale já se bál že by v tom ráfku bylo už moc dir po drátech a utíkal by mi tam tudy vzduch z bezdušovek.. I váha šla zase dolu . Když jsem půlil motor napadlo mne zvážit všechny šrouby co jsem z toho vyndal a věř nebo ne, celejch PĚT kilo. Tak už jsem je tam zpátky nedával, slepil jsem to Hermeticem (výkřik poslední módy v leteckým průmyslu) a stáhnul pro jistotu drátem. Když už jsem dělal motor, nastal ten pravej čas na zvýšení obsahu. Měl jsem v plánu z toho udělat dvouválec, ale Pepa říkal že to je na prd že akorát zase zvýším „hmotnost“, nevím co to je ale já spíš měl starch že to bude těžký a Pepa je fakt dobrej tak jsem dal na něj. Uříznutou klikovku z Kýrovce jsem tedy prozatím dal do regálu mezi náhradní tuningový díly. Bylo rozhudnuto, bude to jednoválec s ohromným obsahem!! Takzvaný jednobuch. Sehnal jsem válec ze zetora 15, ale vešel se mi do něj celej motor. Tak jsem musel trochu ubrat. Nakonec přebroušenej válec z Yamahy.. 453 výbrus od Pepy . Prej ho přebrušoval celou noc až prej úplně ztupil rašpli. Sice byl místama průhlednej, ale to mi v ničem nebránilo. Použil jsem píst z kompresoru. Ještě stojí za zmínku že jsem na píst nedal kroužky protože mi nešlo do hlavy proč tak dře o stěny. Každej trochu inteligentní ví že tření způsoubuje teplo a úbytek síly. Ccc nechápu. Konečně spasováno. Přišlo na prví nastartování. Bohužel jsem nemohl najít nakopávačku tak jsem to musel roztlačit. Vytlačil jsem to na kopec za prasečák, roztlačil, skočil na motorku a zařadil trojku. Nic – „kurva já zapomněl namontovat řetěz“. No nic montáž řetězu byla otázka chvilky. Rozříznout 12t hupcuk a řetěz byl na světě. Druhej pokus, Roztlačím, naskočím, kopnu kvalt, rána jak z děla a kolo smykem. Nejdřív jsme s pepou mysleli že jsme špatně nastavili rozvoďák, ale po rozpůlení motoru bylo jasný kde jsem zapoměl tu nakopávačku. Chybama se člověk učí. Zavaření díry v hliníkovým karteru byla pro Pepu maličkost, prostě jsme tam narvali špunt od vína, no spíš od sudu. Na druhý pokus motorka chytla, hned se mi vyrvala z ruky a mastila z kopce jak splašená a zastavila se až o garáž. Musel jsem sehnat nový přední kolo, konečně došlo na ten plechovej elektron ze Škodovky. Byl jsem z toho výkonu úplně v prdeli. Už bylo jedenáct večer tak jsme se na to pro dnešek vyprdli. Tu noc jsem nespal a těšil se na další den až se projedu. Vstával jsem ještě před půlnocí. Konečně se svezu. Motorku jsem radši našlápnul, chytla hned, na asi osmdesátý našlápnutí. Přál bych Vám slyšet ten zvuk, naprosto úžasný. Přesně jako ty stroje z filmu „Bořek stavitel“. Zařadil jsem dvojku, ještě že jsem tu jedničku vyhodil, a motorka se hnala dopředu jako splašená. Lítalo to neskutečně. Přisuzuju to tomu karburátoru z tátovo Octavia TDI. Největší problém nastal s tím že když jsem měl naladěno tak motorka nebyla schopná jet po dvou, sebemenší vrknutí plynem, byť o milimetr, tak se mašina stavěla na zadní. Mohl jsem jezdit jen po rovinkách bo jsem vždycky ze zatáčky vylítl do kopřiv.Přední kolo bylo výkonem pořád v luftě. Nakonec jsem musel namontovat za zadní kolo takovou tu rampu co používají při sprintech na 400m abych se nepřevracel. Bo jsem měl doma jenom kolejnice co jsem vyboural z překladů ze sousedního prasečáku tak váha malinko zase narostla. Ale to jsem hned vyřešil dalším laděním výfuku. Tentokrát jsem vyhodil výfukový koleno. A od tý doby nevím proč se vůbec neohřál výfuk. Ani Pepa nevěděl. Chvíli jsme nad tím laborovali, ale na nic jsme stejně nepřišli. No mašina po technický stránce chodila jak má tak byl čas na „image“ Pepa říkal že prej Akrylový barvy jsou dobrý, tak jsem koupil plechovku, váleček a šlo se na to. Vyšlo to parádně, bylo takový umělecky flekatý. Tak jsem to chtěl. Bohužel při mytí motorky to všechno slezlo bo to prej měla bejt Arylátová barva. Pepa mně tentokrát pěkně nasral. Na usmířenou mi jako dar koupil samolepicí proužky na ráfky. Dojalo mne to, brečel jsem. Slavnostně jsme je s pepou nalepili a já abych se ukázal jako že si ho vážím co pro mne a moji motorku udělal, jsem Pepovi navrhnul že to může jako první zkusit. Ten kokot to zase narval do vrat garáže. Ještě že jsem měl další plechovej elektron ze škodovky. Proužky jsme raději strhli, bo toho výkonu už bylo opravdu moc i na takový zkušený ridery jaky jsme byli my dva.
Po pár měsících když se rozkřiklo co mám za mašinu a všichni se na ní jezdili koukat a fotit to do nějakýho časopisu, jmenoval se myslím „Zvěrstva“, přijeli i jakýsi páni celý v černým a chtěli ji odemne koupit, byli nějaký divný, ten jeden se snad jmenoval Duracel, nene Duceto, ne Duracel, nebo tak nějak.Jo už vím KTM. Přemlouvali, nabízeli kde co a tak jsem jim to na konec bouchnul, protože už jsem stejně měl v hlavě další projekt. Babeta V6 Adventure. Musel jsem jim podepsat že nebudu nikde prezentovat moje úpravy který vedly ke zvyšování výkonu, že prej to použijí pro svoji značku, ale nakonec za to stejně nezaplatily tak na ně kašlu.

Če Če Fany jestli si to psal jen tak od boku tak klobouk dolů ano  ano  ano Ja snad poprvé v životě s chutí přečet něco tak dlouhýho.Dám si to za rámeček vedle fotky svího velorexe a to je nějaká pocta smile  smile 

 

#193 13.10.2012 09:48:30

Vlk
Moderátor
Fotogalerie
Příspěvky: 1991
Založená vlákna
Místo: kde jsou dobří lidé
Motorka: KTM EXC 350, KTM 690 R, Triumph Tiger 800 XCX
Věk: jednou přetočený tachometr, skoro důchodce
Tel: mám

Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse


xfany: dobře Ty  lol  lol  lol  lol  lol 


život je pes a my jsme jeho patníky

 offline 

 

#194 13.10.2012 10:25:57

Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse


babaexc:
krásný blábol bohužel je smutné že lidi od motorek maj tak nízké IQ proto motorsport v čr je v kopru

 offline 

 

#195 13.10.2012 10:50:30

HanesRc
Bahnomil - "Manďák"
Fotogalerie
Příspěvky: 466
Založená vlákna
Místo: Kósek od starosty
Motorka: XL 600V Transalp, KTM exc 200
Věk: 37
Tel: taky mám :)
3 0

Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse


profidirekt:
To je konečně vysvětlení  ano  je to banda kokotů.
Intelektuálové se podílejí na rozkrádání repubiky dokud to ještě trošku jde a ještě něco málo je a vytvářejí omezení a zákazy těm "blbcům", kteří se chtějí plácat v prachu a blátě.

(jak říkal jeden kamarád na otázku co mu závodění přináší - "no je to asi jako když stojím u kanálu a házím tam tisícovky, akorát mě to ještě stojí spoustu času námahy a někdy i bolesti" a to je asi jasná odpověď, že to nemůže udělat normální člověk)


poc   Louže,bláto,kaluže, ty jsou tady pro muže!   gp 


               http://www.farynenduroteam.cz/

 offline 

 

#196 13.10.2012 16:58:00

badyšot
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1375
Založená vlákna
Místo: Liberec
Motorka: 200 neposedných Kubíků
Věk: 45 už
7 6

Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse


neznám tuhle motorku VVMX450 - jak je spolehlivá, výkonná atd. Jasně, je to čínská kopie skvělého japonce. Cena 100 000 se mi zdá vyšší za něco, co se musí tvrdě poprat v těžké konkurenci. Ale: byly časy, kdy všichni s posměchem koukali na začínající japonský auto a moto průmysl a kde jsou japonci teď? Jsem strojař a měl jsem to štěstí, že jsem pár let pracoval pro CZ firmu, která nechávala vyrábět různé strojní díly a autodíly v Číně. Navštívil jsem v Číně spoustu výrobních závodů. Některé na úrovni  minulého století a jiné na úrovní suprové evropské fabriky. Měl jsem na starost rozjezd výroby u vybraných dodavatelů. Možná by těm vám, co v tom máte tak jasno aniž jste motorku viděli neuškodila trochu respektu než začnete všechno jen pomlouvat. Možná by jste se divili, kolik dílů se vyrábí na evropský auta a motorky v číně a já nevím ještě kde v asii. Je tu mladý borec, co nabízí svezení na svý motorce. Má můj obdiv. Já bych svoji motorku takhle veřejně nenabídl. Aby na ní každý přijel vyzkoušet jestli jí jde "zlomit" někde v extrému, tak takový borec teda nejsem. Spousta lidí se tu do něj jen naváží. Kašlu na to, jestli ujela 500MTH nebo ne. Je mi to buřt, protože 1 motorka nestanovuje etalon kvality výrobce.  Nedivím se borcovi, že se snaží "bránit a pochválit" svoji motorku a je docela hustý, jak si tady 20 lidí chce smlsnout na 1 mladým klukovi. Tento přístup se mi v principu nelíbí. Jinak zaplať pán bůh, že každý má svoji možnost volby. Tak ať si každý koupí, co se mu líbí, vyhovuje a nemusí u toho hned pomlouvat něco, o čem nic neví. Souhlasím s tím, že kdyby importér a prodejce poskytl motorku na nějaký ofiko objektivní test a výsledky se mohla dozvědět širší veřejnost, tak by mu to mohlo pomoci v proniknutí na takto specifický trh endura a crossu. Jinak enduru zdar a hlavně všem přeju bez úrazů.  ano 

 offline 

 

#197 13.10.2012 17:31:44

Prochal11
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1461
Založená vlákna
Místo: Trhové Sviny
Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
Věk: 39
Tel: 774154754
5 3

Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse


badyšot:Svatá pradvda.Já být dovozcem, tak jí určitě zapujčím na dlouhodobější test, samozřejmě, by to chtělo zapůjčit lidem z řad profíků i hobíků a třeba zkusit i porovnání s originálem, podle které je  tato motorka okopírovaná atj.Honda CRF450F/R/X. Pokud dovozce neriskne tuto investici co se týče propujčení motorky, tak si myslim že nemá šanci uspět na našem, ani jiném trhu a zůstane na mrtvém bodu-prodá hovno a2 


Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)

 offline 

 

#198 13.10.2012 17:36:37

Tristan
malý Velký BOJOVNÍK°°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 3353
Založená vlákna
Místo: North Tristan Kingdom
Motorka: KTM EXC 250 06
Věk: 25.0
Tel: černý
17 0

Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse


xfany napsal(a):

Vencam666 napsal(a):

xfany napsal(a):

HusaberG je tak trochu jinej  wink A vubec lidi co jsem potkal a maj dlooooouho tuto motorku jsou "jiny"   lol 

Je zvláštní že todle postihuje hlavně bergaře a husqvarňáky.
Jednou bych ještě husara rád měl, teď ale musím dodělat barák a jsem rád že mám občas čas na mx

Myšleno v dobrém smile 

Je to o tom jit proti vetru wink  Ja nemuzu rict kriveho slova k Husabegu.....  Nejsem tip co kupuje kazdou chvilku jinou moto..lol   Nekdo se zase v tom u jinych znacek vyziva, ale zase ma tzv. rozhled  a4 

Na husabergu jsou špatne jen komponenty z KTM že Fando  usch 

Fando obdivuji tve znalosti od zetora 15 přes kyrovce atd napsane hezky na vysokoškolske urovni  ano 

500mth taky mame u nas takove troje ktere když šli do prodoje prošli testama ´25tisíc MTH jenže pak vyšlo najevo že těch 25 tisíc najelo vlastně 25 stroju ale slovo 25 000 mth testu pusobilo na lidi velice dobře.

Panovi z Profidirectu jsem říkal už při testování na rokli že je prostě zoufalí počin budovat jmeno něčemu u čehu mu nikdo nezaručí to že až tomu vybuduje jmeno a bude se to prodavat ve velkem (což nebude) že on bude ten jediny který to bude v teto republice prodavat tak je to ztrata času a bude ho to stat jen peníze a zdraví prootože kdyby se to nahadou rozjelo tak to tu začnou vozit další lide naroste mu konkurence a prostředky ktere tomu obětoval se mu nikdy nevrátí. je to podnikaní s teplou vodou jednou ta voda vystydne a nezbude tu po něm vubec nic a když pan skončí bez dluhu a exekuci bude mít muj obdiv. Kdyby věnoval sve usíli prodeji renovovane značky třeba GAS GAS který nemam takove zastoupení a vybudoval k tomu pořadny sklad nd a sevis měl by větší uspěch lít peníze do chiny je zoufalí počin nic víc

Editoval Tristan (13.10.2012 18:14:20)


Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...

 offline 

 

#199 13.10.2012 18:43:51

Prochal11
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1461
Založená vlákna
Místo: Trhové Sviny
Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
Věk: 39
Tel: 774154754
5 3

Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse


Tristan:Jasně vesměs máš pravdu,ale v obchodu je to možno zařídit i tak, že ty jako, řekněme první odběratel s Č.R., můžeš podotýkam můžeš být výhradný dovozce pro Č.R. a smluvně se zavázat, že budeš moc prodávat určené zboží pouze ty a pro ostatní, co by chtěli tento prdukt prodávat ,zbyde být pouze autorizovaní prodejce s určenýma maržema.Ale to je jen muj názor, nevím co to obnáší obchodovat s Čínou.


Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)

 offline 

 

#200 13.10.2012 19:48:27

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 11376
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse


Obchodujeme s čínou už opravdu dlouho a ani nevím jak moc Tristan ví, ale napsal něco, co je hodně k zamyšlení. Krize samozřejmě jistým způsobem zasáhla i Čínu a tamní prodejci/výrobci prodají komukoliv nehledě na jakékoliv smlouvy. a8 
Pokud patříte mezi TOP10, tak s váma o tom sice alespoň podebatují, ale to je tak asi vše.


Řiť, ať jedeš lip    tel.: 723151102, 587571224

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů