INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Seřízení tlumičů na Yamaha TT 600 R
- Bruce TTR
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 328
- Založená vlákna
- Místo: Lanškroun
- Motorka: XT 600 43f
- Věk: 29
- 0 0
Seřízení tlumičů na Yamaha TT 600 R
Máte někdo obdobnej pěkně podrobnej návod jak by to mělo být na TTR ??
To co vidíš, nemusí být nutně to, co se děje...
- HTB
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 784
- Založená vlákna
- Místo: Kadaň
- Motorka: TT 600RE(05) ,TX600E(01)
- Web
- 0 0
Re: Seřízení tlumičů na Yamaha TT 600 R
nemate nekdo predstavu jestli se da sehnat do zadu mekci pruzina? ja to mam serizeny na nejmekci ale klidne bych jeste trochu snesl
- Navrc.WR-F
- Moderátor
- Fotogalerie
- Příspěvky: 5901
- Založená vlákna
- Místo: Kósek od Olomóca
- Motorka: XT660Z Ténéré , XT660R, Asiawing NC250
- Věk: 33
- Tel: Redmi Note 8 PRO
Re: Seřízení tlumičů na Yamaha TT 600 R
ale to kolečko seřizuje akorát utlum odskoku. Nepomuže to na tvrdost centrálu, ani na tlumeni stlačení
- Bruce TTR
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 328
- Založená vlákna
- Místo: Lanškroun
- Motorka: XT 600 43f
- Věk: 29
- 0 0
Re: Seřízení tlumičů na Yamaha TT 600 R
Tak jak to vypidá s návodem na podvozek... ??
To co vidíš, nemusí být nutně to, co se děje...
Re: Seřízení tlumičů na Yamaha TT 600 R
vzdyt to neni nic slozityho zacnu u prednich tlumicu: nahore v horni matce ktera uzavira trubku tlumice mas mosaznej sroubek se zarezem na plochej sroubovak. kdyz s nim pootocis doleva ci doprava ucitis male cvaknuti. takze si napred sroubek uplne zasrub. potom ho zase uplne vysroubis a budes pritom pocitat kolik to dela tech cvaknuti (myslim ze je jich tam 24 nebo 32) az to budes povolovat nevysrub ho uplne, jen do te doby nez to prestane cvakat. jde to celkem zlehka. dal vychazim z toho ze mas v tlumici plnou napl oleje. pokud jezdis vetsinou po silnici tak si ty sroubky nastav na polovinu. pokud mas obuty drapaky tak to zavri na 2/3. priklad sroubek ma rozsah 24 cvaknuti tak pro silnicni provoz ho z uplneho vysroubeni zavres 12-ti cvaknutima, pro off ho zavres 16-ti cvaknutima. ten samej sroubek mas dole na trubce jen musis vyloupnout takovou cernou gumovou cepicku jinak je postup stejnej. dotahnes na max. povolujes a pocitas a potom zavres na kolik se cejtis. pro zacatek si to zavri nahore i dole stejne. pocet cvaknuti bude nahore a dole ruznej tak tim stejne myslim ze to das stejne na 1/2 nebo na 2/3. projed se a vyzkousej. pokud se ti to pri brzdeni bude moc potapet tak pritahni vrch. pokud te budou bolet ruce povol spodek i vrch stejne (zase procentualne, ne stejnym poctem cvaknuti) pokud by ti to pri zablokovani kola moc poskakovalo tak povol jen spodek.
u zadniho tlumice mas dole na centralu pod pruzinou takouvou cernou plastovou matku, a z boku na nadobce centralu je v matce stelovaci sroubek na sroubovak. opakujes stejnej postup. zavrit, otevrit, spocitat cvaknuti a nastavit. pritvrzeni nebo povoleni pruziny na cetralu ti snad popisovat nemusim. jen snad ze kvuli tomu musis shodit airbox.
- janik007
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 89
- Založená vlákna
- Místo: Slovakia
- Motorka: TT600R, GSX600R K7, CZ175
- Věk: 28
- Tel: +421907108129
- 0 0
Re: Seřízení tlumičů na Yamaha TT 600 R
kick-start napsal(a):vzdyt to neni nic slozityho zacnu u prednich tlumicu: nahore v horni matce ktera uzavira trubku tlumice mas mosaznej sroubek se zarezem na plochej sroubovak. kdyz s nim pootocis doleva ci doprava ucitis male cvaknuti. takze si napred sroubek uplne zasrub. potom ho zase uplne vysroubis a budes pritom pocitat kolik to dela tech cvaknuti (myslim ze je jich tam 24 nebo 32) az to budes povolovat nevysrub ho uplne, jen do te doby nez to prestane cvakat. jde to celkem zlehka. dal vychazim z toho ze mas v tlumici plnou napl oleje. pokud jezdis vetsinou po silnici tak si ty sroubky nastav na polovinu. pokud mas obuty drapaky tak to zavri na 2/3. priklad sroubek ma rozsah 24 cvaknuti tak pro silnicni provoz ho z uplneho vysroubeni zavres 12-ti cvaknutima, pro off ho zavres 16-ti cvaknutima. ten samej sroubek mas dole na trubce jen musis vyloupnout takovou cernou gumovou cepicku jinak je postup stejnej. dotahnes na max. povolujes a pocitas a potom zavres na kolik se cejtis. pro zacatek si to zavri nahore i dole stejne. pocet cvaknuti bude nahore a dole ruznej tak tim stejne myslim ze to das stejne na 1/2 nebo na 2/3. projed se a vyzkousej. pokud se ti to pri brzdeni bude moc potapet tak pritahni vrch. pokud te budou bolet ruce povol spodek i vrch stejne (zase procentualne, ne stejnym poctem cvaknuti) pokud by ti to pri zablokovani kola moc poskakovalo tak povol jen spodek.
u zadniho tlumice mas dole na centralu pod pruzinou takouvou cernou plastovou matku, a z boku na nadobce centralu je v matce stelovaci sroubek na sroubovak. opakujes stejnej postup. zavrit, otevrit, spocitat cvaknuti a nastavit. pritvrzeni nebo povoleni pruziny na cetralu ti snad popisovat nemusim. jen snad ze kvuli tomu musis shodit airbox.
Dik za popis, dnes som si konečne doladil predne tlmiče. Cele leto som jazdil na motardoch, v zatačke ked som pribrzdil tak ma to občas rozhadzalo, totiž to tlmiče boli dosť meke a hore to dosť vyletelo. Spodne sroby boli uplne povolene, teraz som ich dal na polovicu. Len nechapem prečo pre off ich treba zavrieť na 2/3, nebudu potom až veľmi tvrde? do terenu by nemali byť mäkšie?
- Máca tt600r
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 499
- Založená vlákna
- Místo: Praha-východ(sever)
- Motorka: GasGas EC300R
- Věk: 38
- 1 0
Re: Seřízení tlumičů na Yamaha TT 600 R
trocha moudrosti z manuálu od WP.
1. Když se přední část motocyklu přetáčí a padá do zatáčky (ostré řezání), spusťte vidlici v korunním můstku (5 mm) nebo zvyšte předpětí pružiny nebo zmenšete vzduchovou komoru nebo namontujte tužší pružinu. 2. Když přední část motocyklu ukazuje přetáčení a nekopíruje zatáčku, zvyšte koncové vidlice v korunním můstku (5 mm) nebo snižte předpětí pružiny nebo zvětšete vzduchovou komoru nebo namontujte měkčí pružinu. 3. Když není využit celý zdvih vidlice, snižte stupeň tlakového tlumení vidlice nebo snižte předpětí pružiny nebo zvětšete vzduchovou komoru nebo namontujte měkčí pružinu. 4. Když jde přední vidlice až na doraz nebo se chová příliš měkce, zvyšte stupeň tlakového tlumení vidlice nebo zmenšete vzduchovou komoru nebo zvyšte předpětí pružiny. 5. Když přední vidlice uspokojivě tlumí malé rázy, ale v posledním momentě nárazu jde ztuha snižte množství oleje v koncových vidlicích. 6. Když má přední kolo v zatáčkách s mnoha nerovnostmi malou přilnavost, zvyšte stupeň tahového tlumení vidlice. 7. Když pérování dobře vyrovnává první rázy, ale na dalších nerovnostech jde ztuha, snižte stupeň tahového tlumení vidlice. 8. Když je přední část motocyklu při vyšší rychlosti nebo při zrychlování ze zatáčky nestabilní, snižte koncové vidlice v korunním můstku nebo zvyšte předpětí pružin vidlice nebo namontujte tužší pružinu. 9. Když se přední část motocyklu chová při brždění nestabilně, snižte předpětí pružiny zadního tlumiče nebo zvyšte předpětí pružin vidlice nebo zmenšete vzduchovou komoru koncových vidlic. 10. Když přední část motocyklu při silném brždění vrávorá, snižte předpětí pružiny zadního tlumiče nebo zvyšte stupeň tahového tlumeni zadního tlumiče.
- Příliš nízký stupeň tlakového tlumení tlumiče: průrazy, malá výška nad vozovkou, obtížné chování v zatáčkách, nestabilní pocit, - Příliš vysoký stupeň tlakového tlumení tlumiče: mohutný, lámavý a tvrdý pocit, není vyčerpán celý chod pera, velká výška nad vozovkou, vyklápění v zatáčkách, neklidné zadní kolo, - Stupeň tahového tlumení tlumiče, standardní nastavení: pozice 5-6 (při rozsahu nastavení 1 -11), - Příliš nízký stupeň tahového tlumení tlumiče: házející motocykl, velké odskoky v dírách, velká výška nad vozovkou, - Příliš vysoký stupeň tahového tlumení tlumice: mohutný pocit při přejíždění děr krátce za sebou, nízká výška nad vozovkou, špatné vedení.
Pokud zadní pérování nevyčerpá celou dráhu chodu pera potom - snižte předpětí pera nebo - namontujte měkčí pero nebo - zmenšete stupeň tlakového tlumení tlumiče. Pokud se zadní pérování prorazí nebo se chová měkce potom - zvyšte stupeň tlakového tlumení tlumiče nebo - namontujte silnější pero nebo - zvyšte předpětí pera nebo - zmenšete stupeň tahového tlumeni tlumiče. Pokud se zadní pérování proráží, připadá křehké a s jezdcem na motocyklu se propadá potom - přezkoušejte dynamický pokles pérování nebo zvyšte předpětí pera nebo - namontujte silnější pero nebo - zvyšte stupeň tlakového tlumení tlumiče nebo - snižte stupeň tahového tlumení tlumiče. Pokud je dráha po zrychlení po výjezdu ze zatáčky nevyhovující potom - snižte předpětí pera nebo - snižte stupeň tlakového tlumení tlumiče nebo - zvyšte stupeň tahového tlumení tlumiče. Pokud zadní pérování vyráží při přejezdu děr příliš vysoko a při mírných nerovnostech funguje dobře potom - snižte stupeň tlakového tlumeni tlumiče. Pokud zadní část motocyklu při sérii nerovností klesá dolů potom - snižte stupeň tahového tlumení tlumiče.
Any of you fuckin' pricks move and I'll execute every motherfucking last one of you
Re: Seřízení tlumičů na Yamaha TT 600 R
Re: Seřízení tlumičů na Yamaha TT 600 R
Re: Seřízení tlumičů na Yamaha TT 600 R
- Vojtas
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1318
- Založená vlákna
- Motorka: FE450
- Věk: 25
- Tel: NokiaN8
- 7 0
Re: Seřízení tlumičů na Yamaha TT 600 R
hele, nastavoval jsem to taky podle tohodle návodu... akorát mi nebylo jasný, kam mám točit... protože na obrázkách to je napsany jako zvyseni a snížení a v návodu to je popsaný od "nejsilnější" polohy ... a teď mi jde o to, jestli ta "nejsilnější" poloha je, když to utahnu-zvyším (erhohen) nebo povolím ... mám to tak že nejsilnější poloha je ta, která je nejvíc zvýšena (erhohen) je to tak?
Baseball, basketball and football... ....all require one ball... ...ENDURO REQUIRES TWO!!!
Re: Seřízení tlumičů na Yamaha TT 600 R
Vojtas napsal(a):hele, nastavoval jsem to taky podle tohodle návodu... akorát mi nebylo jasný, kam mám točit... protože na obrázkách to je napsany jako zvyseni a snížení a v návodu to je popsaný od "nejsilnější" polohy ... a teď mi jde o to, jestli ta "nejsilnější" poloha je, když to utahnu-zvyším (erhohen) nebo povolím ... mám to tak že nejsilnější poloha je ta, která je nejvíc zvýšena (erhohen) je to tak?
jo čoveče já ti neporadím, ja su spíš engliš a a hodil sem sem fotky brožury třeba se někomu budou hodit
- Bitrin
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 825
- Založená vlákna
- Místo: Pole,louky,dům-S.Morava
- Motorka: SHERCO 510i; Suzuki Kingquad 700; Jawa 250
- Věk: 24
- Tel: Nokia
- 6 0
Re: Seřízení tlumičů na Yamaha TT 600 R
Tak google překladač a jedu ne?Mně to vžycky pomohlo.
Ride to live and live to ride!:-) (Jezdím,abych žil a žiju,abych jezdil)
- Vojtas
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1318
- Založená vlákna
- Motorka: FE450
- Věk: 25
- Tel: NokiaN8
- 7 0
Re: Seřízení tlumičů na Yamaha TT 600 R
já tomu rozumím, co se tam po mě chce... ale na obrázkách zvyšujou a snižujou a v popisu nastavení kliků počítaj od nejsilnější polohy.. a teď vím buřt, jestli je ta poloha, když je to na nejvyšší nebo nejnižší
Baseball, basketball and football... ....all require one ball... ...ENDURO REQUIRES TWO!!!
- peeco81
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 363
- Založená vlákna
- Motorka: TTR + babeTTa :)
- Věk: 2000
- 0 0
Re: Seřízení tlumičů na Yamaha TT 600 R
Chlapi, dneska som premazaval prepakovanie a vytiahol som aj tlmic, zdalo sa mi to makke ,tak som predpetie pruziny pritiahol tak , ze povodne bolo skoro uplne povolene a ja som maticu pritiahol cca o2 cm nizsie, chcel som sa spytat ako to mate dotiahnute vy ? mam tak 80kg a neviem ci som to nepritiahol prilis vela.
ready to race....
|