![]() |
![]() |
Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledání![]() SERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMAXR 600 1997 a jeho problémy#101 13.02.2013 22:35:08
Re: XR 600 1997 a jeho problémy
tak si zajdi na úřad nebo na technickou aby ti to přepsali, jak to má být ne ? možná budeš muset kvůli tomu do Hondy kde ti vystraví papír s rozměrama pneu, zavolej a uvidíš Kdo nepadá, nezrychluje ! :-)....Padá se z nedostatku rychlosti...Metal s Rockem vládnou světem, HipHop nechte dětem 8-) offline #102 14.02.2013 07:34:39
Re: XR 600 1997 a jeho problémy
Zámek je speciální, kupoval jsem ho origo honda... kup si k němu i tu krytku s nýtem... Zkušenost je věc, kterou získáš až potom, cos ji potřeboval. offline #103 14.02.2013 08:39:25
Re: XR 600 1997 a jeho problémySuchman: offline #104 14.02.2013 12:40:54
Re: XR 600 1997 a jeho problémyChlapi a vy čo máte za gumu vzadu ? na XR XL NX... offline #105 14.02.2013 12:53:01
Re: XR 600 1997 a jeho problémyduso: Zkušenost je věc, kterou získáš až potom, cos ji potřeboval. offline #106 14.02.2013 12:54:01
Re: XR 600 1997 a jeho problémyjá na xr dávám jen 120/80/18. c-12 mitas Co je mi platná moje chytrost, když hloupost světem vládne.... offline #107 14.02.2013 16:34:49
Re: XR 600 1997 a jeho problémyNX mělo vzádu 17 palcové kolo, takže jediný guma co šla použít byla C-02 Kdo nepadá, nezrychluje ! :-)....Padá se z nedostatku rychlosti...Metal s Rockem vládnou světem, HipHop nechte dětem 8-) offline #108 18.02.2013 10:21:02
Re: XR 600 1997 a jeho problémyČo by ste mi poradili, plasty som prebrúsil 400 následne 1000 šmirglom stará farba šla dole špachtlou a teplovzdušnou pištolou, povrch ostal matný ale je hladký, bojím sa toho že to bude furt zašpinené streknúť to lakom alebo čo by ste odporučili, ešte ma napadlo pofoliovat to alebo namazať voskom aby sa to nešpinilo , bočné plasty sú nové jedná sa o ten blatník a masku . dik ![]() offline #109 18.02.2013 11:31:50
offline #110 18.02.2013 14:47:24
Re: XR 600 1997 a jeho problémytaky bych byl pro folií ;-) Kdo nepadá, nezrychluje ! :-)....Padá se z nedostatku rychlosti...Metal s Rockem vládnou světem, HipHop nechte dětem 8-) offline #111 01.04.2013 15:29:39
Re: XR 600 1997 a jeho problémyNazdar, neviete či sa dá zohnať na XR nejaká krajšia radička ? Napriklad z CRF hliníková, pasovala by ? Napríkad tu http://www.bbmoto.sk/tovar/2124-HONDA offline #112 01.04.2013 16:56:24
Re: XR 600 1997 a jeho problémykonečne som to našiel ![]() Editoval bobkuuu (01.04.2013 17:02:28) dnešok je včerajší zajtrajšok!!! lidi jsou kurvy, mrdej a kradou kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát) offline #113 01.04.2013 17:22:38
Re: XR 600 1997 a jeho problémybobkuuu: offline #114 01.04.2013 17:29:47
Re: XR 600 1997 a jeho problémykolega polepil auto a odliepa sa mu to =) ja budem jazdiť len cesta ja sa hádam nestrepem dnešok je včerajší zajtrajšok!!! lidi jsou kurvy, mrdej a kradou kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát) offline #115 01.04.2013 18:57:20
Re: XR 600 1997 a jeho problémyto nepripadá do úvahy som z Banskej Bystrice, ...to máš fajn potom keď si tak blízko hraníc offline #116 16.04.2013 21:13:46
Re: XR 600 1997 a jeho problémynazdar borci mám asi problém 1.neviem či je to skutočne chyba ale mám problém so spojkou nedá sa nastaviť podla mojich predstáv, neviem no furt mám pocit ako by šmýkala pri rozbehu, pružiny aj lamely som meral ešte sú v norme, s lankom laborujem už od zimy a furt nie a nie nastaviť, može sa tá spojka spáliť ? Že by potom tie lamely neplnili takú funkciu ? 2. V určitých otáčkách (vyšších) motor dosť vibruje a je hlučnejší - nie prirodzene ale s tými vibráciami čím vyššie otáčky tým viac cítiť vibrácie ,je to normálne u XR ?Samozrejme nevibruje to nejak moc a v nízkych a stredných vôbec, tak to cítiť aj počuť pri pohýnaní alebo keď udržujem stredné až vyššie otáčky na hociakom kvalte je to dosť nepohodlné pri jazde po ceste na dlhšiu trasu (môžem natočiť video).3. Ďalšia vec, podla manuálu má mať spojková páčka volu 20-30 mm keď ju tak nastavím tak je to ešte horšie, mám tam ešte vačšiu vôlu, nastavil som ju tak že zaberá len skoro na úplné stlačenie radenie ide tichšie, aj s vypnutým motorom aj keď dám jednotku tak dobre vypína nechápem či je to len nezvyk, ako som ju nastavil tak že zaberá skoro na konci stlačenia páčky tak to menej šmýka ale furt trochu, ešte som rozmýšlal že skúsim dať podložky pod struny na spojke či by sa to zlepšilo . Radenie medzi 1 a 2 je hlučnejšie ako 3,4,5 ale to je asi bežné . Neviem čo s tým či dať dole hlavu a popozerať vôle na ojnici atď alebo je to v norme Editoval duso (16.04.2013 21:15:04) offline #117 16.04.2013 23:54:04
Re: XR 600 1997 a jeho problémyDo riti kazda spojkova packa ma mat voľu 5mm dnešok je včerajší zajtrajšok!!! lidi jsou kurvy, mrdej a kradou kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát) offline #118 16.04.2013 23:54:39
Re: XR 600 1997 a jeho problémyDo riti kazda spojkova packa ma mat voľu 5mm dnešok je včerajší zajtrajšok!!! lidi jsou kurvy, mrdej a kradou kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát) offline #119 17.04.2013 11:23:46
Re: XR 600 1997 a jeho problémy20-30mm to jsou 2-3 cm, to je snad půlka chodu páčky ne ? Kdo nepadá, nezrychluje ! :-)....Padá se z nedostatku rychlosti...Metal s Rockem vládnou světem, HipHop nechte dětem 8-) offline #120 17.04.2013 15:55:21
Re: XR 600 1997 a jeho problémyBobkuuu keď som tam mal vôlu do 10mm tak som ju ani nenaštartoval lebo spojka bola v zábere, spojka by sa mala nastavovať podla toho ako správa, podla toho či šmýka vypína... ![]() offline |