Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMAoprava plastů#21 02.01.2013 20:34:26
Re: oprava plastůNa čtyřkolce jsme plasty svařoval pájkou (takovou tou menší) a drží vpohodě, ale když jsem zase spadnul prasklo to většinou na stejném místě. Ale nic mě to nestálo a vypadalo to docela k světu. offline #22 02.01.2013 21:28:00
Re: oprava plastů
stejnou techniku (nebo spíš hoooodně podobnou) používám na náklaďáku na blatníky a vše zatím vždy drželo bez problémů. offline #23 02.01.2013 22:34:10
Re: oprava plastů
jo prasácky z venku i zevnitř,a nezdá se že by to ubralo výkon,hlavně že to drží, nevím jak ty ale já jezdím a neleštím,já už jsem trochu starý na to aby mně obdivovaly mladý holky .....padám rád a padat umím...... offline #24 22.01.2013 21:29:09
Re: oprava plastůlaminovat plast není dobrá volba, svařit a pokud je to velmi namáhané místo zespoda zažehlit mřížku. Sváření má tak 80% pevnosti. Pokud zadrátovat ,tak křížkový steh. offline #25 23.01.2013 12:15:03
Re: oprava plastů
pokud to svaříš dobře tak stačí z jedné strany logicky tedy zevnitř, pokud ti v tom něco nebrání. offline #26 23.01.2013 12:53:46
Re: oprava plastůskodavrs: Radši ségra v bordelu než brácha na japonský motorce život je příliš krátký na to,abych čekal 4 doby offline #27 23.01.2013 16:18:54
Re: oprava plastů
proč z venku? offline #28 23.01.2013 17:24:53
Re: oprava plastůdají se někde ty tyčinky koupit? Hornbach atd? a jake označeni na blatnik ktm? Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn... offline #29 23.01.2013 19:01:14
Re: oprava plastůTristan: Radši ségra v bordelu než brácha na japonský motorce život je příliš krátký na to,abych čekal 4 doby offline #30 23.01.2013 19:08:34
Re: oprava plastůskodavrs: Radši ségra v bordelu než brácha na japonský motorce život je příliš krátký na to,abych čekal 4 doby offline #31 24.01.2013 10:44:14
Re: oprava plastů
musíš koupit tyčku podle toho jaký plast vaříš PP, PE, ABS atd. je to vždy na plastu vyznačeno. U nás mají třeba tyto tyčky v OBI, takže Horbach je asi bude mít také. offline #32 24.01.2013 10:47:15
Re: oprava plastů
hele já se bavím o voze a ty o koze. Já se vyjadřuju jak svařit plast na off motorce proto píši, že zevnitř jelikož nepředpokládám, že to budu lakovat. Pokud budu svářet nárazník na auto, tak sanozřejmě bude lepší přístup z venku a tam je to hlavně jedno, protože se setjně bude brousit, kitovat a lakovat. Ano ABS jsem vařil a celkem mi to šlo offline #33 24.01.2013 12:32:32
Re: oprava plastůskodavrs: Radši ségra v bordelu než brácha na japonský motorce život je příliš krátký na to,abych čekal 4 doby offline #34 24.01.2013 12:33:31
Re: oprava plastůaby byl svár co nejpevnější, je lepší seříznout prasklinu do X a svařovat z obou stran.. jo a hlídejte teplotu kolem 300C... jde to poznat tak, že svařovaný materiál nesmí sklovatět... to už je moc a přepaluje se Editoval Will-OLOMOUC (24.01.2013 12:34:08) offline #35 24.01.2013 17:35:06
Re: oprava plastůkdyž jsem svářel bazény, používaly se dvě trysky, nejdřív se prasklina nebo spojované plochy vzali stehovací tryskou, v tomhle případě by šla použít pájka. Spoj skoro nedrží, je to jen natavené a udělaný kanálek. Druhou tryskou se přes ten kanálek přivaří plastový drát, jen z jedné strany. Drželo to tak, že by to člověk neodtrhnul offline #36 24.01.2013 18:01:15
Re: oprava plastůWill-OLOMOUC: Radši ségra v bordelu než brácha na japonský motorce život je příliš krátký na to,abych čekal 4 doby offline #37 24.01.2013 18:13:09
Re: oprava plastůto je pravda, každý plast to má jinak.. málo kdo má horkovzdušku s displejem, ale normální má mnoho lidí... důležitý údaj je, že nesmí plast sklovatět... jinak pájku bych asi nepoužíval, bude mít větší teplotu než je předepsaná a mohla by ten plast napalovat... Editoval Will-OLOMOUC (24.01.2013 18:14:37) offline #38 25.01.2013 11:43:18
Re: oprava plastůjá teda nevím jak sváříte ale je potřeba vždy dodržovat a to poměrně přesně předepsané teploty pro jednotlivé plasty. PP má předepsanou teplotu 250C, ale jelikož při této teplotě je poměrně dost nepoddajný tak já svářím na 260C ale víc už rozhodně ne pak už se zbytečně taví okolní plast a není možné svářecí drát pořádně zamáčknout do plastu. A svářet bez svářecí patky si už vůbec neumím představit. offline #39 25.01.2013 11:52:54
Re: oprava plastůskodavrs: Radši ségra v bordelu než brácha na japonský motorce život je příliš krátký na to,abych čekal 4 doby offline #40 25.01.2013 15:21:17
Re: oprava plastůne ne já jsem se nespletl offline |