E: Já bych to zkrátil a řekl bych to tak, že na první pohled mě zmátnul kulatější válec, co měli starší modely... Ale tak tebe to stejně nezajímá ne, ty jezdíš A ostatní to překousnou ... a taky sem v práci a chvilky pro študování si nechávám na jindy Endurorejsr: O podvodu nečtu ani hlásku Jinak souhlas
E: Já bych to zkrátil a řekl bych to tak, že na první pohled mě zmátnul kulatější válec, co měli starší modely... Ale tak tebe to stejně nezajímá ne, ty jezdíš A ostatní to překousnou ... a taky sem v práci a chvilky pro študování si nechávám na jindy Endurorejsr: O podvodu nečtu ani hlásku Jinak souhlas
O podvodu nečteš ani hlásku?
tak tě holt budu citovat: "To je dobrej paskvil, teda dle mýho. Motor-válec to má ze staršího modelu, určitě ne rozmezí 07-11. Čoveče něčim mi to smrdí až sem..."
Včera jsem tu motorku složil, nalil čistý benzín a zkusil projet. K mému údivu jede motorka docela pěkně. Jel jsem sice jen nad barák na louku v noci, ale přišlo mi to super. Není tak zřetelný kopanec při otevřené přívěry, nemá to takový spodek a samo ani vrch, ale ve finále to jelo moc pěkně. Chytá dobře, motor má dle mých amatérských uší normální zvuk, nikde nic neklepe. Vyfotil jsem píst a válec. Píst se mi zdá už dost jetý, na válci jde ještě vidět honování, ale ne všude.
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
110
Re: zajímavý inzerát:) no nekupte to za tu cenu:)
Řezňa: Těžko soudit stav motoru z jen fotek "přes výfuk"... Můj názor: vidíš tam několik drobných přidření a totální zakarbonování, to spolu souvisí... pravděpodobně se u dlouho odstavené moto, nánosy karbonu drolí a způsobují poškozování pístu+válce = už s tím nejezdit ani metr válec dolů, přelapováním/přehonováním se snažit zachránit origo kvalitní nikasil, vybrat vhodnou velikost pístu, hlavu, přívěru aj. dokonale vyčistit, okouknout ojku a složit. Vybrat vhodný olej+míchat ve správném poměru (první nádrž 1:40 a po lehkém zajetí max.1:50) a tradááá
Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...
Řezňa: myslíš, Cyprián udělal před prodejem go? Nejspíš dojel na jistotu co mohl a prodal dál. Platí jediný zlatý pravidlo ... kup to ... komplet rozohdit v šikovných rukou ... a dát do stavu "0", od kterýho se začne. Dál počítej love na komplet ložiska, příložky kol ... připrav se na přetěsnění tlumičů ... to není extra moc peněz ... a budeš mít motorku jako víno. Kolik za to prodávající chce?
Petardak: Ty fotky jsou z před pvního startu po 30 měsíční odstávce. Nechci a asi ani nemůžu mu do toho lézt. Jsem rád že mi to půjčil na víkend ať si to zkusím. Dnes jsem vyjel asi 7l benzínu. A musím říct že super! Fakt to jede pěkně, nemá to takový spodek jak 300 což mi chybí (někdy), ale ve špici to jede suprově. Jízda na 300 byla zhruba ve spodním spektru otáček, ale na 200 jsem se spíše pohyboval v horní polovině. Vyjel jsem snad všechny běžné výjezdy co jsem na 300 dával, někde výše někde níže. Za mě fakt super, i s mými 90kg to jelo skvěle.
Janek: Vím že neudělal. Ten můj známý mi dnes tvrdil že Cyproš s tím odjel jeden závod a on to od něj v 2011 koupil za 109, odjel sezónu a pak to odstavil. Tlumiče přední přetěsnil on u servisáka v Paskově, který mi to potvrdil. Na zadním tlumiči je nálepka suspension Pokluda. Ložiska vypadají ok, ale to jsou "drobné". S pístem a honováním počítám. Na cenu se mě dnes ptal, jestli to prodá za 80. Ale záleží na naší dohodě. Já bych za to dal 70 a 10 na servis. Pokud by za to chtě l víc asi bych uvažoval o té exc 250 z Fulneku. Má Teda prý i nové polepy a plasty. Kolik bys za to dal ty?
Řezňa: Kickstart by ti na to napsal, že když 200, tak jedině Gas Gas, že je to mnohem lepší než KTM .... Já bych za to nedal nic ... minulý týden jsem se svezl na funglovce HQ300 a upřímně - obdivuju každýho, kdo na 2T umí zajet, protože je to fakt o umění jezdce . Výkonově mi to nepřišlo nijak dramatický, ale celkově dojem z jízdy nic moc ... 4T za mě spoustu věcí vyřeší
Pokud bys poskládal za 80t oservisovanou motorku připravenou na sezónu ... tak si můžeš plácat po ramenou, jak jsi dobrej ... při dnešních cenách ojetin . I kdyby ses vešel komplet s motorem a podvozkem do 100, tak je to za mě dobrá cena na ten ročník a službu, kterou ti to následně udělá. Otázka je, proč ne rovnou tu 250 Kdybych přeci jen šel do 2T, možná by mě ta 200 taky lákala víc, bude ještě lehčí a když už bych se měl na moto učit, tak proč ne na 200
Pročti si Sallyho deníky na motorkářích - ódy na 200 a ódy na 250
E: nerozumím ani slovo, ale vypadá to, že KTM 300 2T je spíš pro baby
HM asi home made ... tohle přece nemůže lagálně projít STK ... nemá tachometr, zámek řízení ... asi ani homo blinkry, ... zase jedna superdrahá mr*ka ... pardon "vášeň"
Motorka nachystaná k prodeji, nové plasty, proužky na ráfky k zakrytí obouchaných míst. Přední ložiska KO, pds taky KO. Zadní kotouč už to má taky za pár. Motorka chytá dobře za studena i za tepla. Prodejce tvrdí cca 180mth, ale na budíku je 154mth. Budík při projíždce nefunguje, nebere impulz od kola. Nefunkční startér=cena 95 000Kč. Kolem levého víka přívěry trošku oleje, motor pocákaný černým olejem, vypadá že to hází ze spoje koleno x koncovka. Měl jsem dole koleno, píst vypadá hodně nově, válec nemá rýhy, ale nebyl honován ani nový nikasil. Při výměně pístu prý vše OK. Ježděno na olej STIHL, když jsem měl dole koleno vše dobře namazáno, na můj vkus až moc. Maže 1:40. Pokud to budu srovnávat s tou EXC 200 o které uvažuji, tak tahle 250 má více ošoupané víko spojky, více šrámu an brzdičích a větší vůli na uložení stupaček. Ale na první pohled vypadá zachovaleji.
HM asi home made ... tohle přece nemůže lagálně projít STK ... nemá tachometr, zámek řízení ... asi ani homo blinkry, ... zase jedna superdrahá mr*ka ... pardon "vášeň"
Smekám, takhle zhodnotit motorku od stolu
YamahaXT600= svoboda pohybu HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku
Ptal, údajně druzí majitelé. Koupili to od kluka z okolí. Klukovi děda dělal sponzora a ten jezdil závodně, nebo se o to snažil. Pak se na to vykašlal. Já mluvil s otcem kluka, který na motorce jezdí. Otec pouze sponzor. Klukovi údajně 16let, jezdí závody v okolí. Nějaký pneu cup nebo něco takového mluvil. Jinak syn 16 let ale docela kus chlapa. Nyní dostal od staršího exc 300. Sem tam nějaké vyjíždky po okolí.
peTTR:Tak to kup a jeď s tím na legální STK, potom napiš . Už jsem takhle s kamarádem jednu podobnost řešili a nevyřešil ani při starým režimu stk. Že tomu někdo v minulosti dal papíry nic neznamená. Abych tě uklidnil, na inz jsem si volal ... blinkry bez homo, světlo prý taky, výfuk to samý, ale je možný, že ten do nějakýho roku mít nemusí ... koukni, jak čumí zapalování, je to řešený pridáním magneta ještě na původní zapalko, ... Je to jen pojízná motorka statrá 15 let, mělo ji několik majitelů .... pro nic než předražená stará mr*ka - k tomu dodávám, že můj berg je taky mr*ka, tak jen abys to slovo bral v tom kontextu. Dnes jsem mluvil s jedním prodejcem a nový 3002T za 160 po odečtení daně ... Co s tou motorkou dělat? Na mx si stejně odstrojíš všechno nepotřebný a v tom případě na silnici nesmíš ... na enduro si radši koupím enduro a ne tuhle stavbu ... a 2001 za +80t ????
Motorku znám osobně, vím že je tam vše nové a v jakém stavu. Jak píšeš je to "01 takže prvky homologace musí být brány z toho roku. Věc homo blinkrů je pár korun. Ta motorka má úplně jiné hodnoty než na které poukazuješ ty... Nemá cenu tě tady o něčem přesvědčovat, protože určitě máš tu svoji pravdu, tak jak já mám tu svou.
A pokud máš možnost nové kvalitní 300 2t za podobné peníze co píšeš jsi šťastný člověk, taky bych to bral
YamahaXT600= svoboda pohybu HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku