Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMA
Stránky: 1 Servisni naklady Husaberg#1 03.06.2012 12:55:29
Servisni naklady HusabergZdravim panove,budu tak za mesic kupovat ojety enduro tak od r.v.2000 a mimo jinych me zajima i FE 400,450 ale vetsina lidi s kterejma sem se o tom bavil nevi nic anebo rovnou tvrdi,ze oproti japoncum nebo KTM je servis podstatne drazsi atd.Tak by se mi docela pomohlo kdybych se dovedel od vas co Husaberga mate jak to ve skutecnosti je. dik Zdenek offline #2 03.06.2012 13:07:53
Re: Servisni naklady HusabergKdyž Husaberga, tak od roku 2004. Nebo 2000. Ale 2001 byly dost poruchovy kvuli novymu motoru, u 2002 už to bylo většinou vychytany, ale byly tam poruchovy zapalování a karburace. Od 2004 byl vyměněnej karbec aji zapalování. offline #3 03.06.2012 13:10:50
Re: Servisni naklady HusabergZdenek13: offline #4 03.06.2012 13:11:59
Re: Servisni naklady HusabergNavrc.WR-F: offline #5 03.06.2012 13:41:55
Re: Servisni naklady HusabergHusara jsem měl, sice ještě krapet staršího (1994), ale z fleku ti řeknu, že už nikdy víc. Pokud Husaberg tak fakt od roku 2004 (450, 550) jak tu psali ostatní, jinak budeš víc montovat než jezdit. Blbě to startuje, neustále seřizuješ karburátor, meníš ulitý svíčky, zapalování stojí za prd... Někdo tady tuším koupil staršího berga myslím nick Zuzak nebo tak nějak tak zkus najít a poptat se! Co nepovolíš urvi, co neurveš to zkurvi! offline #6 03.06.2012 13:52:06
Re: Servisni naklady HusabergZuzáka se moc neptej, ten kvůli opravě motoru ani nestihl sraz offline #7 03.06.2012 14:47:40
Re: Servisni naklady HusabergJedna paní povídala.... Prober to s XFannym a máš jasno... Padám sám,zvedám se sám... offline #8 03.06.2012 15:36:13
Re: Servisni naklady HusabergMáme tu dokonce i vlastní vlákno tak se kdyžtak ptej.... olej+filtr výměna co 15mth offline #9 03.06.2012 18:53:02
Re: Servisni naklady Husaberglogickbomb: Novější modely? Myslíš od 09? offline #10 03.06.2012 21:56:12
Re: Servisni naklady HusabergMatousekDave: offline #11 03.06.2012 22:44:08
Re: Servisni naklady Husabergbodejt by ne vždyt je to už vlastně KTM offline #12 05.06.2012 21:17:18
Re: Servisni naklady Husabergxfany:Zdary,bohuzel muzu dat max.55000kc ,podle ohlasu ostatnich ses tady clovek,kterej o endurech dost vi tak jestli te muzu jeste otravovat,bude to moje prvni enduro po asi 12-letech jezdenych na silnicich + 3lety abstak bez mota Tak mam trochu obavy,abych na zacatek trosku neprestrelil Jestli te napada jina varianta necham si rad poradit.dik Z. offline #13 05.06.2012 22:05:30
Re: Servisni naklady HusabergPředem upozorňuju, že nechci rozpoutávat žádnou diskuzi, která značka je lepší.. Ale proč ne KTM? U Bergovi jsem uvažoval a chtěl jsem jej koupit od Koviho. Žádnou osobní zkušenost nemám, takže jen to, co jsem vyčetl na netu. Pokud to je pravda, tak při výměně pístu je nutno rozpůlit motor. U KTM ne, píst bych měnil co 200MTH, tzn. že by motor měl zvládnout 2-3 písty, než přijde na výměnu ojniční sady, ta vydrží totiž déle. Ojniční sada na KTM 4tis (v náhradě), na Berga 12tis (prý se dělá jen orig, ne v náhradě). U Bergů často čtu o zlomených ventilových pružinách a výměně za dvojité, v okolí má Berga jediný chlap a ten u staršího modelu dojel právě na zlomenou pružinu, i když většinou se nejedná o fatální závadu. Místo něj koupil nového s ležatým válcem a je opět spokojen. U KTM se zase zaklepávají sací ventily.. U mě v rozhodování vyhrála KTM, díly na každém rohu, každý eshop má v nabídce spoustu výrobců druhovýroby, spousta starších dílů v inzerci. Prostě mi to přišlo méně riskantní. Dílů na Berga rozhodně není taková nabídka. Rozdíl v servisních nákladech u stejně ojetých motorek bude plus mínus žádný. I když na Berga je něco dražší a případně se musí půlit motor, tak v celkových nákladech na provoz se to už ztratí offline #14 05.06.2012 22:42:11
Re: Servisni naklady Husabergto teda rozpoutaš Kdo se boji,sere v sini offline #15 05.06.2012 23:17:48
Re: Servisni naklady HusabergJen mi řekněte, jak je to s tou výměnou pístu, je fakt nutno půlit motor? offline #16 06.06.2012 05:29:17
Re: Servisni naklady HusabergJa ma FE 400 98 při výměně pístu motor nemusiš půlit a ojnični sadu jsem sehnal za 5500,- žádna nahrada pistni sada 4000,- práve ted to dělam tak vim ložiska na vačku a ještě jedno do motoru 500,- 6 gufer a 5 o kroužku za 300,- takže tak moje zkušenost
offline #17 06.06.2012 09:56:22
Re: Servisni naklady Husabergu všech motorek je to stejný akorát bych rozhodně nešel do mota r.v. 2000 je to už dost starý a bude to s nějvětší pravděpodobností vylítaný a budeš do toho vrážet jenom peníze. Když si spočítáš kolik do toho vrazíš aby ti to zase chvíli jezdilo tak si můžeš v pohodě koupit něco novějšího a spolehlivějšího. Také už jsem si tím prošel. offline |