Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMAEXC 250 GO....#1 27.05.2012 10:34:29
EXC 250 GO....Zdarec, tak jsem minulý týden jel polechtat moto ve vesnici, a stalo se to z čeho jsem měl strach největši. cestou domu najednou v motoru rány a zadní kolo blok... takže jsem si vyspojkoval, vyřadil a pěkně jsem si domu tlačil motorku...zadřeno.. Po shození vršku a pak i celého motoru z rámu jsem zjistil, že si udělaly výlet válečky z ojničního ložiska na pístním čepu..takže v motoru paseka totál. Před tím motor normálně fungoval, žádné cinkání od ložisek nic. offline #2 27.05.2012 10:41:30
Re: EXC 250 GO....Endurko: offline #3 27.05.2012 10:47:39
Re: EXC 250 GO....U mě se zvuk neměnil vubec. Furt to jelo a pak jenom rány ale teda pěkný , nějaký kolaři na opačném kraji silnice se asi docela lekli:D offline #4 27.05.2012 10:57:46
Re: EXC 250 GO....Kupoval jsi jí nedávno že? Viděl jsem jí na motoinzerci. Editoval Fru (27.05.2012 10:59:31) offline #5 27.05.2012 11:46:46
Re: EXC 250 GO....Endurko: Mužeš jezdit olej jaky chceš tohle se ti nestalo olejem ale tím že už to ma něco za sebou. na Tve fotky není vubec hezky pohled mala investice v řadu sta korun dokaže předejít investicím v řádu tisícu. Co tam maš za značku pístu? a nevypada nějak dlouho jety. vypada to že dal někdo jen píst a na ložisko se vykašlal. Editoval Tristan (27.05.2012 11:47:47) Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn... offline #6 27.05.2012 12:26:50
Re: EXC 250 GO....Omlouvám se že lezu do tématu ale chci se zeptat zda je nutná výměna horního ložiska pístního čepu i když stále vypadá jako nové. Měnil jsem nedávno komplet motor včetně všech ložisek atd, ale zrovna výměnu ložiska pístního čepu jsem neudělal a nechal původní (ano moje blbost). Třeba výměna spodního ložiska ojnice je už i s rozlisováním kliky a to nebylo potřeba z důvodu nulové vůle. offline #7 27.05.2012 12:42:17
Re: EXC 250 GO....Já to řikám furt: prevence, prevence, prevence.... Dej koním pít... offline #8 27.05.2012 12:51:23
Re: EXC 250 GO....Semis: Jasně je to určitá prevence to vyměnit a mít klid. Ale když jsem to dával více lidem (zkušení lidé co závodí) at to zkusí, tak se mnou souhlasili že opotřebení tam není znatelné. A pokud vím tak při každé výměně pístu neměníš ložisko jak na spodním oku tak na horním. To by každá výměna pístu znamenala výměnu komplet motoru. Jak 4T tak 2T. navíc u velko-objemovějších kubatur endur. Neberu cross tam bych to i chápal vzhledem k zatížení. Editoval MartinSparco (27.05.2012 12:53:09) offline #9 27.05.2012 13:04:08
Re: EXC 250 GO....Martin sparco ja jsem po 90 mth hazel do koše slavnou ojku hot rods ložiska na klice. ojniční ložisko dělam při každem pístu zastavam pravidlo co mužeš při rozebraní vyměnit ´vyměn. ojku doklud nerozlisuješ prd poznaš leda že by sis koupil funglovku a třeba každych 30 mth by jsi ji změřil boční vykyv a podle toho by ses chytl ale jinak okem rukou měřením nic nepoznaš to same na ložisku pístního čepu. nedívám se na něj rovnou ho měním. Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn... offline #10 27.05.2012 13:14:11
Re: EXC 250 GO....Tristan: Takže při každé výměně pístu měníš i ložisko na spodním oku ojnice, tzn rozhodit motor rozlisovat kliku a výměna? Horní chápu, mnohem jednodušší výměna. Nechci být další kdo přispěje do domu hrůzy každého enduristy v podobě tématu "Destrukce motoru" :-) offline #11 27.05.2012 13:16:34
Re: EXC 250 GO....blbě jsem to napsal ložisko na pístním čepu dělam s každym pístem a halvně kuwa origo nahražka vyjde o par kč míénj a nevíš co tam cpeš Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn... offline #12 27.05.2012 13:21:25
Re: EXC 250 GO....Tristan: Jasně já dával do motoru jen origo Koyo, já na tomhle nešetřím. A tak otázka zní stále původní, je nějak namáháno horní ložisko více než spodní ložisko ojnice? Editoval MartinSparco (27.05.2012 13:22:26) offline #13 27.05.2012 13:27:06
Re: EXC 250 GO....Tý hlavě nic není, šikovnej nástrojář srovná výstupky a je klid, popř si s tím můžeš vyhrát i doma sám, třeba radekem to musí jít strhnout, ničemu pak ty ďolíčky vadit nebudou. umím prd, ale strašně mě to baví offline #14 27.05.2012 13:29:56
Re: EXC 250 GO....určitě bude víc protože je menší jak to spodní a jakakoliv menší vule navíc než ma byt se sčíta a při každem razu se ti vule zvětšuje a raz je větší a větší a přenaší se i do těch dobrých věcí ktere to zatěžuje. Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn... offline #15 27.05.2012 13:58:22
Re: EXC 250 GO....To jsem potřeboval vědět. Dík, tak aspoň to horní ještě vyměním. offline #16 27.05.2012 15:24:38
Re: EXC 250 GO....
No podívana to hezká není jo píst nevím co to je za značku, ale asi PROX.. jinak ten píst by měl být měněný na podzim zima- 2011. offline #17 27.05.2012 15:30:21
Re: EXC 250 GO....
To jsem chtěl přesně vědět, mám doma malou brusku dremel, tak si s tím pohraju, právě jsem si nebyl jistej, jestli se ty malý dírky nebudou muset nějak nechat zavařit no.. ;-) offline #18 27.05.2012 15:36:16
Re: EXC 250 GO....Fru : offline #19 27.05.2012 15:43:21
Re: EXC 250 GO....Na SR som čítal kladné ohlasy na VXmoto. Môžeš si vybrať medzi španielskym a českým nikasilom exc.300.blogspot.com Men do not quit playing because they grow old, they grow old because they quit playing. offline #20 27.05.2012 16:16:09
Re: EXC 250 GO....ENDURKO: Až ti příjde ten nikasil zajdi s tím za někym kdo je schopny ti ho proměřit a říct ti jakou maš ovalitu zajimalo by mě jak to kdo přesně děla díky. povolena je tuším 1setina mm max 2 tak by mě to zajímalo. každy ti řekne dobrý nikasil ale nikdo to nezměřil. zkus najít nějakeho borce co děla vybrusy nebo nějaky nastrojař uritě ti to změří za dobre slovo je to pro něj chvilka. Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn... offline |