Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

KTM 525,530 exc vs 450 exc

#141 14.08.2012 21:43:46

YZ 450
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 697
Založená vlákna
Místo: VVP Libavá
Motorka: SV 1000S,KTM 525 EXC,KTM 990 Adventure
Věk: 41 let
Tel: 732 913 143
1 0

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


viteka 32:

Ještě mám jeden dotaz.Jsou na EXC nějake značky na horní uvrat?Jak nastavit správnou polohu pro štelování ventilu?Podle manualu mě to neni zcela jesné... Dik za rady


Lepší být první v pekle,než druhej v nebi..
Vzít za plyn umí každý,ale ubrat ho jen ti nejlepší!

 offline 

 

#142 15.08.2012 07:04:46

KIng.Mambo
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 133
Založená vlákna
Místo: Turnov
Motorka: EXC 525 2004
Věk: 27
1 0

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


V manuálu je to popsané na stránce 4-4 je tam ukázáno jak zafixovat kliku, na klice je zářez do kterého ten šroub zapadne ve správné pozici (ten zářez je vidět na stránce 5-6).

 offline 

 

#143 15.08.2012 09:59:20

NoEnd
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2105
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: KTM lc8 ADV
Věk: 32
5 1

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


YZ 450:

Přesně jak píše King. U KTM je tohle řešeno geniálně. Kliku si zafixuješ v horní úvrati šroubkem a už se nemusíš o ni starat. Stačí vyndat měděnou podložku, najít zářez a znovu dotáhnout šroub bez podložky  smile 

 offline 

 

#144 16.08.2012 20:21:39

YZ 450
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 697
Založená vlákna
Místo: VVP Libavá
Motorka: SV 1000S,KTM 525 EXC,KTM 990 Adventure
Věk: 41 let
Tel: 732 913 143
1 0

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


Noend:

A jak ten zařez hledate?Klika se vždy přehoupne a ja ho nemužu nejit nee1  Sundavate u toho dekl na zapalování?U japoncu je vždy krytka,ta se vyndá a mužu nasadit golu přímo na kliku a pěkně si ju natočit,u KTM žadná není. ne 


Lepší být první v pekle,než druhej v nebi..
Vzít za plyn umí každý,ale ubrat ho jen ti nejlepší!

 offline 

 

#145 16.08.2012 20:53:32

viteka 32
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3345
Založená vlákna
Místo: Kocábov
Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
Věk: 54
Tel: mám
18 3

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


Zářez řeším jen při nastavování rozvodů, když se mění rozvoďák. Při seřizování ventilů stačí horní úvrať pístu. Buď si na to uděláš přípravek- vykuchat vnitřek svíčky a do ní bazmek s úchlkoměrem s prodlouženou tyčkou a ten našroubuješ místo svíčky. Jinak zařadit nejvyšší kvalt a kolem pomalu doladit horní úvrať. Děláme to tak, že pákou protočím, strčím nad píst tyčku a horní úvrať doladím kolem.
Pozor ale ať nedopadneš jak já neznalý před 2 lety, kdy jsem neměl nic po ruce, tak jsem tam strčil pilník na broušení pil a protočil pákou. Tehdy mi nedošlo, že píst vystřelí nahoru a bylo vymalováno. Nějak nešlo podruhé protočit motorem. Hlava dolů a mezi pístem a hlavou byl kus ulomeného pilníku ne  Od té doby mám silonovou tyčinku usch 

 offline 

 

#146 16.08.2012 21:00:55

YZ 450
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 697
Založená vlákna
Místo: VVP Libavá
Motorka: SV 1000S,KTM 525 EXC,KTM 990 Adventure
Věk: 41 let
Tel: 732 913 143
1 0

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


viteka 32:

Tim kolem jsem to zkoušel,ale pist se vždycky zhoupne a ne a ne naladit horní uvrat tak aby byli zavřený všechny ventily a13 


Lepší být první v pekle,než druhej v nebi..
Vzít za plyn umí každý,ale ubrat ho jen ti nejlepší!

 offline 

 

#147 16.08.2012 21:08:11

Dolph-cz
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 272
Založená vlákna
Motorka: ktm 350
Věk: 39
0 0

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


YZ 450 napsal(a):

viteka 32:

Tim kolem jsem to zkoušel,ale pist se vždycky zhoupne a ne a ne naladit horní uvrat tak aby byli zavřený všechny ventily a13 

musíš tam nechat svíčku-potom se to nepřehoupne a dá se s tím pomalu otáčet.

osobně s tím točím tak,abych našel vůli na ventilech a pak seřizuju.ono je v podstatě jedno,jestli to je přesně v horní úvrati.najít nejvetší vůli a seřídit.

 offline 

 

#148 17.08.2012 09:01:27

Carel
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1173
Založená vlákna
Místo: moje Jižní čéchy
Motorka: Exc 250/19
Věk:
5 1

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


Já jsem sundaval dekl od zapálka, protože jsem měl stejněj problém jak ty. Stejně jsem s nastavením ventilů dělal i olej takže to bylo v podstatě fuk. Na zapálko dáš normálně golu a nejdeš si to. Když to uděláš dvakrát, třikrát tak už ti to pak půjde samo  wink 


... hop, přes potok ...

 offline 

 

#149 17.08.2012 21:21:24

YZ 450
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 697
Založená vlákna
Místo: VVP Libavá
Motorka: SV 1000S,KTM 525 EXC,KTM 990 Adventure
Věk: 41 let
Tel: 732 913 143
1 0

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


Carel:

Tak hlásim že ventily mam nastavený,nakonec jsem sundal dekl zápalka a šlo to hned.Ale nějak mě nejde povolit to sitko,teda spíš jeho zátka co je pod řadičkou.Napřed jsem měl pocit že je tam nějak naprasený,protože je nakřivo,ale ted čumím do manualu a má to tak být,takže mám zabrat?A ještě jeden dotaz,když vyměnim olej,odvzdušnuje se to nějak?Třeba jako na XT atd.?


Lepší být první v pekle,než druhej v nebi..
Vzít za plyn umí každý,ale ubrat ho jen ti nejlepší!

 offline 

 

#150 17.08.2012 21:43:33

viteka 32
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3345
Založená vlákna
Místo: Kocábov
Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
Věk: 54
Tel: mám
18 3

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


YZ 450:
Většinou šroub drží dost. Bu´d zabrat nebo rázem kladivem. Olej se u KTM neodvzdušňuje, má to 2 čerpadle, není s tím problém. Jinak při vypouštění oleje bys měl povolit všechny 3 šrouby. Pod řadičkou, vzadu s magnetem a pod motorem s dalším sítkem. Největší problém bývá  většinou se šroubem pod motorem.

 offline 

 

#151 17.08.2012 21:46:50

YZ 450
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 697
Založená vlákna
Místo: VVP Libavá
Motorka: SV 1000S,KTM 525 EXC,KTM 990 Adventure
Věk: 41 let
Tel: 732 913 143
1 0

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


viteka 32:

Tak ten šel právě pěkně.Skusim teda zebrat.Vylekalo mě jak je tam zašroubovanej zekřiva.Holt KTM,pořád se učím.


Lepší být první v pekle,než druhej v nebi..
Vzít za plyn umí každý,ale ubrat ho jen ti nejlepší!

 offline 

 

#152 17.08.2012 21:50:57

viteka 32
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3345
Založená vlákna
Místo: Kocábov
Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
Věk: 54
Tel: mám
18 3

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


YZ 450:
 ano 

 offline 

 

#153 17.08.2012 22:41:32

Strejda-GC
Chemik od oranžového jezera°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 8201
Založená vlákna
29 22

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


já měl taky problém s tím šroubem pod řadičkou na starém motoru a nešlo mi to povolit,tak jsem to vypouštěl jen těma pod motorem smile 

 offline 

 

#154 14.01.2013 15:05:55

robino21
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 291
Založená vlákna
Motorka: KTM 250 exc-f
Věk: 21
Tel: S3
0 0

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


čaute lidi měl bych prosbu -  KTM 450 EXC 2008 A 530 EXC 2009  gp  jaký s těchto stroju je lehčí na udržbu  key  a na kterém je menší pravděpodobnost že se zabiju  bliz2  děkuji

 offline 

 

#155 14.01.2013 15:12:40

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2844
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
21 6

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


Na vobouch dvouch je údržba +- stejná. A 450 bude samozdřejmě klidnější než 530  wink 


Yamaha XT600= svoboda pohybu
HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku

 offline 

 

#156 14.01.2013 15:13:19

viteka 32
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3345
Založená vlákna
Místo: Kocábov
Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
Věk: 54
Tel: mám
18 3

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


robino21:
Údržba vyjde úplně nastejno, stejné servisní intervaly, oba jsou už nový typ motoru.
Druhá část otázky je jasná- 530 EXC smile 
Na klasické i hard enduro ti nad hlavu bude stačit 450, i tak max. výkonu asi nevyužiješ ano 

 offline 

 

#157 14.01.2013 15:15:17

viteka 32
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3345
Založená vlákna
Místo: Kocábov
Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
Věk: 54
Tel: mám
18 3

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


peTTR napsal(a):

Na vobouch dvouch je údržba +- stejná. A 450 bude samozdřejmě klidnější než 530  wink 

Tyto motory zas tak klidné nejsou, to se dalo říct o starším typu motoru do 2007 ano 

 offline 

 

#158 14.01.2013 15:29:24

robino21
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 291
Založená vlákna
Motorka: KTM 250 exc-f
Věk: 21
Tel: S3
0 0

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


ja jsem slyšel že se u 450ky musí měnit častěji pist a tak a že 530ka je robustnější a tudíš se to nemusí měnit tak často ,cenově vyjdou stejně tak mě to zajímalo díky

 offline 

 

#159 14.01.2013 15:33:16

viteka 32
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3345
Založená vlákna
Místo: Kocábov
Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
Věk: 54
Tel: mám
18 3

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


robino21:
To máš ověřené ze značkového servisu, nebo je to jedna paní povídala usch 

 offline 

 

#160 14.01.2013 15:34:17

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2844
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
21 6

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


robino21:

Na to bych až tak zas nehrál ale 530 by měl vydržet malinko víc...

viteka 32:

Jako je možné že jsem jel na nějaký vydechlině ale 525 se mi zdála ostřejší než 530 (možná to bylo řetězovkou u 530 a to že 525 měla laďák, nevím  a11 )


Yamaha XT600= svoboda pohybu
HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů