Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

KTM 525,530 exc vs 450 exc

#241 30.05.2016 15:52:59

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


solidus:toto je uplna normalka,u KTM je obecne znamo (slaby altik)mel jsem dost kusu,u posledni 530 stejny problem:-)baterka  varta ze stejnou hodnotou za 800kč šla do koše po 2 mesicich,studena na brnk,za tepla po 5sec startovani ko,na šlapnuni ihned čape...vyrešeno(yuasa za 2500,a rok bez problemu....nevim jak je na tom majitel po mne...delaly totež exc 450..za tepla byl trochu problem starterem,pokud 3x po sobe lehneš aneb 2x zatahneš za plyn a je prežrana.u strikaček hq jsem mel problem za tepla jak 450,tak510....2013 exc 450,500 bez problemu .a spravne nastav karbec(bohatost vs hladina)

 offline 

 

#242 30.05.2016 16:38:04

solidus
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 129
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC-f 350 2018; Triumph Speed Triple 1050 2009
0 0

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


Alf666: pokud by to bylo baterkou, tak to si ověřím, když budu startovat např. ještě připojenej startovacíma kabelama k autu, ne?

 offline 

 

#243 30.05.2016 17:24:29

cimo2T
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 365
Založená vlákna
Motorka: HSQ TE 300
Věk: 28
2 0

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


Ja som mal raz zly snimac otacok klukoveho hroadela na hsb 550 a tiez na paku startoval a na starter len tocil a tocil ale aj si myslim ze ta volnobezka bude ko

 offline 

 

#244 30.05.2016 18:08:42

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


solidus napsal(a):

Alf666: pokud by to bylo baterkou, tak to si ověřím, když budu startovat např. ještě připojenej startovacíma kabelama k autu, ne?

ano,musi mit švih.

Editoval Alf666 (30.05.2016 18:09:47)

 offline 

 

#245 30.05.2016 18:23:53

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


cimo2T:mala pravdepodobnost,pokud odejde nebo na odchodu volnobezka,tak vetšinou beži starter navolno(nezabira)duvod jsou smeteny valečky,u xtčka stači rozebrat a dat tam pružinku z gufera vidlic.a nakou dobu to drži.odhazi z duvodu startovani se zarazenym kvaltem

 offline 

 

#246 06.06.2016 16:11:34

solidus
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 129
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC-f 350 2018; Triumph Speed Triple 1050 2009
0 0

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


Tak jsem zpět  lol 

Tááákže, podle všeho to není ani startérem, ani baterkou. Po telefonu jsme to s Alfem666 prošli (moc díky) a vyzkoušel jsem dalších pár věcí. Jeden výfukový ventil má moc malou toleranci (nějakých 0.01 a má mít alespoň 0.1), takže to napravím a pak jsem si vzpomněl na jednu věc, která mě netrkla, dokud o ní Alf nemluvil a pak jsem si to potvrdil v manuálu.

Při testovací jízdě motka startovala na e-startér, ale mě pak ne. Respektive přivezli jsme jí a nestartovala vůbec. Takže jsem si pohrál s volnoběžnýma otáčkama, ale stejně a asi je nevrátil do správný polohy. Po výměně béňa a nový svíčce už chytala na první kopnutí (e-startér nic). S tím si budu muset pohrát, to jsem teda zvědavej  ee2 

 offline 

 

#247 07.06.2016 06:55:49

martan
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 383
Založená vlákna
Místo: Hranicko
Motorka: už nic
Věk: 41
Tel: samsung
2 0

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


solidus napsal(a):

Čus chlapi, než vytvořím samostatné vlákno, zkusím to nejdříve tady.

Mám KTM EXC 450 2008 (ten novější motor s oddělenýma náplněma).

Při prodeji původní majitel avizoval, že je slabší baterka, nicméně studenou motorku při cca 0°C nastartoval na brnk a když jsme ji při projížďce chcípli, šla na startér. Po přivezení domů už jsem jí na startér prakticky nikdy nenakopnul. Výjimečně se stane, že když je teplá, tak chytne. Na nakopávačku studená na první dobrou. Teplá totéž, pokud není ulitá po odložení  smile 

Moto má nyní 380mth, ve 320mth komplet GO (děláno v autorizáku KTM, jsou od toho faktury za skoro 40tis a viděl jsem původní díly). Baterku jsem dal novou, svíčka nová. Vše typ dle manuálu. Vůle na ventilech vše v mezích dle manuálu. Startér jsem měl vyndanej, vyčistil jsem ho (uhlíky jsem nedokázal posoudit) a další dva dny teplá IHNED po chcípnutí chytala. Někdy točí točí točí a nic, jindy je slyšet takové bzučení a po 2-3vteřinách začne točit a většinou taky nic. Když točím dýl, tak moto pak asi uleju, protože muísm pár minut počkat, jinak ji nenašlápnu (nebo ten trik - vypnout béňo, naklonit nalevo, 2x prošlápnout a pak chytne). Kabeláž jsem prošel, konektory, kde byla taková zelená srajda jsem vyčistil a prostříknul, většina ale byla jak nová.

Na zahraničních forech se to řeší povolením "torque limiteru", do čehož se mi ještě úplně nechce, případně silnější startér (350W => 410W z novějších KTM).

Díky za každou radu.

Jeden výfukový ventil má moc malou toleranci (nějakých 0.01 a má mít alespoň 0.1),

to se pak těžko radí.... :-)
hlavně, že jsi se někam pohnul a třeba našel problém...

 offline 

 

#248 07.06.2016 07:53:18

solidus
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 129
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC-f 350 2018; Triumph Speed Triple 1050 2009
0 0

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


Abychom byli fér  a1 Podle manuálu 2008 má být 0.01 - 0.15, což bych byl v toleranci. Ale jak říkal Alf666, tak i zahraniční fóra, tak i manuál 2009 v AJ (to by měl být stejný model), tak by to mělo být 0.12 - 0.17. Takže takhle to bylo myšlené.

 offline 

 

#249 07.06.2016 12:15:28

Strejda-GC
Chemik od oranžového jezera°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 8201
Založená vlákna
29 22

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


solidus napsal(a):

Abychom byli fér  a1 Podle manuálu 2008 má být 0.01 - 0.15, což bych byl v toleranci.

nevěřím, že tenhle údaj je někde v manuálu, všechny KTM co jsem kdy měl, tak měly ty hodnoty na ventilech stejné podle jakéhokoliv manuálu

 offline 

 

#250 07.06.2016 12:18:05

solidus
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 129
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC-f 350 2018; Triumph Speed Triple 1050 2009
0 0

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


Manuál u sebe teď nemám, pokusím se to odpo vyfotit před odjezdem na dovolenou, ale např. zde to týpek taky zmiňuje a má stejný rok a motku.

http://www.thumpertalk.com/topic/561120 … -530-excr/

Jasně, není to přímý důkaz ... pošlu foto.

 offline 

 

#251 07.06.2016 12:24:40

Filip4
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 91
Založená vlákna
Motorka: exc-r 400
0 0

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


Solidus: si asi popletl výfukový a sací ventily


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/3819_vystoiek.png

 offline 

 

#252 07.06.2016 12:27:28

CruZz
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 180
Založená vlákna
Místo: Liberec
1 0

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


solidus:


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/5012_ventily.jpg

 offline 

 

#253 07.06.2016 12:28:52

solidus
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 129
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC-f 350 2018; Triumph Speed Triple 1050 2009
0 0

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


Filip4 - tak to bych musel bejt dobrej kretén, ALE ... i to se může stát. Nicméně v tom případě mám jedne vejfuk prostě total mimo, takže tím začnu.

Prosím tě, máš tenhle manuál v pdf? Mám origo v garáži, ale občas bych rád zalistoval i takhle v práci nebo doma.

 offline 

 

#254 07.06.2016 12:31:12

solidus
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 129
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC-f 350 2018; Triumph Speed Triple 1050 2009
0 0

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


CRUZz - to je ten 2009, tam jo, tam to takhle fakt je. Ten mám v pdf.

Ale kurwa, asi máte pravdu, asi jsem si debil zafixoval 0.01 místo 0.1 .... dík, mě to vůbec netrklo  a31 

 offline 

 

#255 07.06.2016 12:36:44

Filip4
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 91
Založená vlákna
Motorka: exc-r 400
0 0

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


solidus: 2008 a 2009 to mají stejně, českej manuál najdeš tady http://www.ktm.com/cz/service/manuals/

 offline 

 

#256 07.06.2016 12:40:21

CruZz
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 180
Založená vlákna
Místo: Liberec
1 0

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


Solidus:

Servisní mám jen v AJ, večer Ti ho klidně pošlu, když  nahodíš email do sz. :-)

 offline 

 

#257 07.06.2016 13:12:07

martan
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 383
Založená vlákna
Místo: Hranicko
Motorka: už nic
Věk: 41
Tel: samsung
2 0

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


Nic si z toho nedělej, chybama se člověk učí...
pokud tam ale nějakou jakoukoliv vůli máš, tak by to na start nemělo mít vliv( než se to zahřeje, pak mohl by zůstávat pootevřený...)

 offline 

 

#258 07.06.2016 13:56:55

PETARDAK
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1403
Založená vlákna
Místo: Nový Jičín
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
11 0

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


martan napsal(a):

Nic si z toho nedělej, chybama se člověk učí...
pokud tam ale nějakou jakoukoliv vůli máš, tak by to na start nemělo mít vliv( než se to zahřeje, pak mohl by zůstávat pootevřený...)

 a11  Dovolím si nesouhlasit... pokud byl motor, byť krátký čas, provozován s vůlí 0,01 za studena, tedy za tepla s minimálně "pootevřeným" ventilem, má to na ventily+sedla devastující účinek ne a spíš než štelovat vůle, je na čase sundat hlavu a řešit revizi ventilů+sedel...


Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...

 offline 

 

#259 18.06.2016 20:14:13

solidus
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 129
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC-f 350 2018; Triumph Speed Triple 1050 2009
0 0

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


Ahoj pánové, tak jsem po dovče a moje první kroky vedly do garáže. Tím víc, co tu napsal Petardak.

Takže jsem shodil nádrž, víko ventilů, srovnal si tečku na motoru s tečkou na ozubeném kole pro rozvodový řetízek, vyndal měrky a šel na to  usch Celé jsem to dělal OSMKRÁT - změřil, zadním kolem "projel" celý cyklus, znovu tečka proti tečce a nové měření. V prvních dvou případech jsem měl problém kamkoliv dostat 0.05, někam i 0.02, to už jsem si zavolal kámoše, aby se mnou kontroloval "tečky", v šesti dalších byly výsledky vždy stejné - obě vůle na sání 0.12, jeden výfuk 0.12, druhý 0.15, to by mělo být vše ok.

Má někdo vysvětlení, proč při prvních dvou měřeních mi to nevycházelo? Motor není v rámu úplně kolmo k zemi (navíc jsem jí dal na stojan tak, že přední kolo bylo na zemi a zadní ve vzduchu, abych s ním mohl pohodlně točit a měla oporu), takže je potřeba srovnat si tečky s osou motoru a ne kolmo na zem. Pokud jsem tečku "přejel", tak při prvních dvou měřeních jsem to srovnal otáčením kolem do protisměru, v ostatních šesti, když jsem přejel, "objel" jsem nové kolo. Ale to podle mě nemůže mít vliv.

Projel jsem několik videí na UT a všichni to dělají naprosto přesně jako já - já jako oni teda  lol Zas to není raketový inženýrství, že jo.....

 offline 

 

#260 18.06.2016 21:19:23

PETARDAK
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1403
Založená vlákna
Místo: Nový Jičín
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
11 0

Re: KTM 525,530 exc vs 450 exc


solidus: kdy ten motor naposledy bezel? Sloz to, projed, ohrej, nech schladnout a zmer znova! Vic ti poradim az budu u compu, z founu je to opruz...

Editoval PETARDAK (18.06.2016 21:20:21)


Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů