Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (111)
Srazy (68)
Výlety (106)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

AJP PR5 - Reinkarnace XR250?

#121 11.11.2015 10:19:59

WERDISKO
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 425
Založená vlákna
Místo: Letovicko
Motorka: Čínská mrdka 2pade
Věk: 32
0 1

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


pampalíny:

No von neprasknul, je 100% funkční, jen jak to dostalo pecku na šroub, ten se ohnul,vylomil se kousek toho plastu, kdy už  nedolíhal deklík a netěsnil. Po výměně šroubů vyzkoušena funkčnost a ponechán díl pro strýčka náhodu na delší expedice.
Výhoda u tohoto deklíku je, že když dojde k něčemu podobnýmu,dá se o 180° otočit kryt  lol 



http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/4456_img_20151111_104800.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/4456_img_20151111_104812.jpg

Editoval WERDISKO (11.11.2015 10:55:12)


Učím se pomalu,zato rychle padám ...

 offline 

 

#122 11.11.2015 11:43:53

WERDISKO
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 425
Založená vlákna
Místo: Letovicko
Motorka: Čínská mrdka 2pade
Věk: 32
0 1

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Já až teď koukam po motorech na VVMX
http://www.shop.jbr.cz/pit/produkt_det.php?id=348759 tady mají kompletní motor za 39000,- čajna karbec 3500,- nějakéj Japan karbec 12000,-
Podle mě je základ motor dle fota, kde si každý dodělá dle požadavků kick, dekl spojky,možná celou.. Vstřik/karbec a k tomu případná elektronika.
To že je to "masově" vyráběné motor vidím jako pozitivum, že se časem bude dat sehnat za pár peněz díly do něj.
Třeba ne... To se ukáže. Každéj by rád viděl PR5ku po 20-30tkm,ale prodává se v ČR asi druhej rok,to chvilku potrvá.


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/4456_tz9td.jpg




http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/4456_e8d5287e-3e47-4fc7-aa6d-1fdbb2ec276b.jpg

Editoval WERDISKO (11.11.2015 11:56:24)


Učím se pomalu,zato rychle padám ...

 offline 

 

#123 11.11.2015 12:16:54

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Zdravím všechny , po nějakém čase zase jako prodejce přispěji.
Díky za všechny názory, jak záporné nebo kladné. Pro nějaké vyvětlení otázek, které tu padly. Nejprve k volbě místa předváděcích akcí. Všechny tyto akce byly pod křídly lokálních prodejců, kteří většinou prezentovali i své jiné produkty, my jsme je samozřejmě podpořili poskytnutím motocyklů a pomoci. O tom, že nějaká místa jsou opravdu nevhodná, není pochyb . Na druhou stranu tyto akce byly po celé ČR, tak aby v každém koutu si mohl člověk přijít podívat na AJP v reálu, třeba se svézt , zeptat se na cokoliv , nic neplatil, mohl si s moto dělat co chtěl a ted to hlavní..V případě sympatií si třeba domluvit individuální jízdu dle svých představ.Snažíme se zde lidem vysvětlit jaký je rozdíl AJP a ostré motorky !!! Většinou to bylo vše špatně pochopeno a ikdyž jsme xkrát říkali, dejte si kolečko po trati,osahejte moto,zajedte na louku,kouknem se do lesa - tak většina lidí dávala motorce co proto,absolutně se dělal opak :-( V každém případě na našem webu je poptávkový formulář na jízdu, když se někdo ozve domluvíme se na čem, kde a kdy.. a pak má testovací jízda smysl..Myslím si ,že v tom se odlišujeme od osatních. Zájemci o AJP to hojně využívají a jezdíme velice často..
Co se týče motocyklů pro prezentaci, občas nebyly uplně dokonalé připravené a nebo se na nich ke konci dne projevilo vystřídání 50 lidí,kdy s tim půlka z nich flákla vlevo vpravo.. Poučili jsme se a myslím si,že došlo k odstranění ..
Co se týče zmiňované extreme motorky - narážky na vrzání atd naprosto přijmáme ! zrovna ale extreme motorka byl stroj, na kterém jsem prezentovali,že má najeto přes 6000 km v tomto režimu,kdy ji každý týral ,vystřídalo se na ní nespočet lidí, opravdu mnoho a že u ní měníme jen olej a dopínáme řetěz.. Obyčejné PR5 si myslím,že byly připraveny a 100% funkční. Klidně mě opravte, at se zlepšíme.
Za mě upřímě, tyto hromadné akce nemám moc rád,ale v každém případě aspon slouží k tomu,že lidé se mohou na motorku podívat,pokud to mají v blýzkém okolí. Individuální jízdy využívá velmi mnoho lidí.
DRuhá věc, ceny ND - jak již jsem psal na online ceníku origo dílů vč. eshopu se pracuje. ZAtím fungujeme jako spoustajiných, každý zákazník má CD s rozkresem motorky. Díl si může objednat několika způsoby - tel, email, web, facebook.. ceny si necucáme z prstu, to ani nejde.
Ve výsledku,ale jak již bylo zmíněno - spotřební materiál je normalizovaný, takže někdo objednává druhovýrobu běžně dostupnou. Motor je 2 roky v záruce. Spousta lidí využívá této možnosti .

 offline 

 

#124 11.11.2015 12:17:02

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Další věc je k PR4 ... ted nebudu psát jako prodejce,ale jako člověk co na moto jezdí, jelikož je prodáváme i jezdíme :-D
PR4 je velice zajímavá motorka , občas nebo spíš velice často nepochopená. Prodává se velice často a drží v prodeji krok s PR5.
Někdo se zde zeptá proč ? Odpovědí je spoustu - 1. zákazníci staršího věku, absolutní začátečníci, lidé vracející se k motorce po x letech.. Všichni chtějí stroj technicky jednoduchý, se silou motoru,aby je utáhl a zároveň neshodil v případě jezdecké chyby.Motorku lehkou,malou, nižší,kvalitní,aby se pod nimi nerozpadla, se zárukou za normální cenu. To splnuje . A oproti čínskému dirtbiku, má právě tyto rozdíly..

Další věc je motor a celková konstrukce PR4 - sám jsem tomu před x lety nevěřil. Ke změně došlo v portugalských horách,kdy jsme vyrazili s jezdci a techniky z továrny. Tam jsem pochopil.. Když nepotřebujete výkon,který Vás bude každým přidáním hrnout adrenalinem,najdete v této motorce spoustu kladů.. Někdo psal ,že se nedá srovnat s freeridem od KTM, máme i pár zákazníků,kteří prodali free a vzali PR4. nebudu nic pomlouvat ani vychvalovat, jen konstatuji,že i takový se tady našli. Dlouho jsem přemýšlel proč je PR4 tak hrozně pomlouvaná. Odpoved znám..
Pravda je že PR4 Vás hrozně naučí ! pokud chcete motorku, na které dopilujete techniku, protože ona Vás nezachrání výkonem jako silnější stroje. Výhoda PR4 je že umí dostat se nahoru , umí jet závod, krásně zvládá prology atd.. ale je u ní opravdu hodně třeba práce s tím strojem, přenášení váhy, používání spojky, přemýšlení než na cokoliv vjedu ..Kouzlo je, že pokud tohle dokážete a všechyn tyhle věci se správně spojí, umí spoustu věcí. Problém je ,že spousta lidí, není ochotna tak dlouho pilovat a zkoušet..Protože tam kde PR4 řídíte váhou ve stupačkách, spojkujete, tak ostrá 250 jede v sedě jen plynem. A věřte mi ,umí toho hodně :-) viz redbull romaniacs atd.. motorky měli pouze jiný výfuk a ostřejší vačku, jinak serie . Pravda je asi ta,že kdo pak přesedlá z PR4 kamkoliv dál může říct že umí.. protože se opravdu musel nadřít :-D
Jsou lidi,kteří chtějí začít takhle pomalu, jsou lidé kteří chtěj rychlejší školu..každého věc.. Takže fylozofie PR4 je za mě opravdu dobrá.. zpracování motorky, jízdní pocity atd nechám na Vašich názorech..Protože co člověk, to názor..
Jestli máte nějaké cílené dotazy, rád odpovím a samozřejmě si vyslechnu i kritiku.

 offline 

 

#125 11.11.2015 12:40:41

WERDISKO
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 425
Založená vlákna
Místo: Letovicko
Motorka: Čínská mrdka 2pade
Věk: 32
0 1

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Když už sme u toho motoru a máme tu i prodejce,co všechno si AJP na motoru upravuje? Jede mi třeba o to, že identický motor 2014 na GG250 cami má 20.6KW při 9000ot/min a AJP 20.2KW při 8000ot/min.Je to o managementu motoru či jiných vačkách a pod?
Edit s odkazem
http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni … technika=1

Editoval WERDISKO (11.11.2015 12:41:30)


Učím se pomalu,zato rychle padám ...

 offline 

 

#126 11.11.2015 13:19:57

WERDISKO
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 425
Založená vlákna
Místo: Letovicko
Motorka: Čínská mrdka 2pade
Věk: 32
0 1

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Jarynn:

Co je špatně je zavírání sedla... Tohle musel vymyslet debil. Zespod  blatníku na plochý šroubovák bajonetový uzávěr. Samo že sem ho po měsíci uklepal, když drží na dvou asi ⁴mm nejtkách. Řeším přelepením americkou tejpou, než provrtám skrz sedačku a dam tam šroub skrz jak má PR4.
Co je taky nádhera je víčko nádrže. To že se v tom drží bodrel byl asi čekal, ale když se to fest- myšleno na krev dotáhne, moto se brodí nebo zmokne, jak se zakousne hliníkový závit do závitu, nejde to za boha povolit, už 2x sem musel škemrat na benzince o kombinačky Ale co sem se díval na model 2016 už má víčko plastový, tak do něj asi půjdu.



http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/4456_img_20151028_152000.jpg




http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/4456_received_967937766583052.jpeg




http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/4456_4761480-006-ajp-pr5-250-enduro-2016.jpg

Editoval WERDISKO (11.11.2015 13:47:09)


Učím se pomalu,zato rychle padám ...

 offline 

 

#127 11.11.2015 14:41:07

WERDISKO
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 425
Založená vlákna
Místo: Letovicko
Motorka: Čínská mrdka 2pade
Věk: 32
0 1

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


sirr:

Když už olepuju sedlo tejpou, značku tejpou, přelepím i to víčko.Zatím sem vždy dojel dom s benzínem, takže to oplachnu a tankuju čistou.
Dík za typ jak ošetřit ten závit ano 


Učím se pomalu,zato rychle padám ...

 offline 

 

#128 11.11.2015 15:15:01

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


S motorem je to přesně jak jsem říkal.. základ je stejný, liší se vnitřkem, vačkou,váhou setrváků atd, použitými šrouby..
Jinak - koupen licenční motor, vyzkoušen ,odladěn..s požadavky na výrobu vyráběn zongshenem.. Mezi CAMI a AJP si myslím,že moc velký rozdíl nebude, kromě  plnění motoru.  Originál motor zongshen  pro čínský trh je podsatně levnější a má opravdu jiná střeva.
Jinak třeba nová PR7, která bude představena na Eicmě, bude mít motor SWM - itálie .. Existuje k PR5 i řada věcí na zvýšní výkonu,ale postrádá to svou logiku, ztráta záruky, snížení životnosti atd.. Na všech světových závodech jezdí neupravené stroje - jen u PR4 je jiná vačka a výfuk.. Tot vše.
Jinak ted vysíláme PR5 na test do Afriky na poušt - cca 13 000 km.. s sebou bude pouze olej a chladíci kapalina.. (pak spotřebáky jasně :-) ), tak uvidíme..

 offline 

 

#129 11.11.2015 15:23:56

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


K víčku nádrže - staré hliníkové je opravdu na ..... Pro werdiska - opravdu lehce máznout olejíčkem, aby se hliník nezadíral, půjde vždy otevřít. Nová plastová mají i jinou nádrž - také plast. Bajonetový uzávěr již s továrnou řešíme , bude změněno na systém PR4 ,ale lepší.. Co se týče krytky - ano ,opravdu jsme již několika zákazníkům zařídili - systém je jednoduchý - na zadní část sedla jsme nastřelili dva proužky sucháče, jen ze spodu ,aby se neporušila sedačka, vystřihli  kolečko z koženky, dali opět sucháč a funguje to výborně..někde najdu fotku a dám ji sem.. Pravda je ta ,že AJP myšleno tak, že pokud jedu na vyjíždku s plnou nádrží , palivo při normální vyjíždce nedojde..ale...

 offline 

 

#130 11.11.2015 16:33:37

Slow
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1393
Založená vlákna
Místo: East bohemia
Motorka: Má dvě kola a motor
Věk: Zase o rok víc
Tel: Zapomínám
2 0

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Bolest hlavy má přímou souvislost s botama...když se ráno probudím s botama na nohou, bolí mě pak celý den hlava 😂

Až umřu, chci odejít ze světa poklidne ve spánku jako můj dědeček. ...Ne křičet jako ti lidi, co s ním jeli v autě. 😂

 offline 

 

#131 11.11.2015 16:44:14

WERDISKO
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 425
Založená vlákna
Místo: Letovicko
Motorka: Čínská mrdka 2pade
Věk: 32
0 1

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Jarynn:

Já teda nevím kolik komu co chlastá, ale já propálím  v lese cca 1L/hod.Když se někde hodně šudlá blátem, tak 1.5L/hod.7.5L nádrž za "normální" vyjížďku odpoledne prostě nepropálím. Tankoval sem jedinkrát během vyjížďky, kdy sem jel 35km po silnici,6ku plnej celou cestu,pojezd 3hod a cesta z5. To by mě asi nevyšlo.


Učím se pomalu,zato rychle padám ...

 offline 

 

#132 11.11.2015 16:54:53

Slow
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1393
Založená vlákna
Místo: East bohemia
Motorka: Má dvě kola a motor
Věk: Zase o rok víc
Tel: Zapomínám
2 0

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


4:admin - nestálo by to za lehčí promazání, tak cca 1/2 jsou info užitečné asi jako třetí cecek ne 

nečekal jsem, že tu je tolik "tlučhubů", možná by bylo lepší, aby se odebrali polemizovat na fakebook ne?

sorry lidi, šáhněte si do svědomí (nebo do trenek) a než něco napíšete tak se nad tím trošku zamyslete ano 


Bolest hlavy má přímou souvislost s botama...když se ráno probudím s botama na nohou, bolí mě pak celý den hlava 😂

Až umřu, chci odejít ze světa poklidne ve spánku jako můj dědeček. ...Ne křičet jako ti lidi, co s ním jeli v autě. 😂

 offline 

 

#133 11.11.2015 17:04:49

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Jarynn:

Jasně, že si můžem tykat. Koukni si jak formuluješ odpovědi.
Souhlasím s Werdiskem .. Máme odzkoušenou spotřebu u motorek, proto píšu, že při "normální " vyjíždce nedojde. Samozřejmě záleží na stylu a kudy se jede.. Pro lidi co zajímá odzkoušená spotřeba : Werdisko něco potvrdil, já přidávám další zkušenosti: vyjíždka letní od 10,00 - 17,00 nádrž nedošla - jízda výjezdy kombinované s touláním a hledáním dalších..Najeto cca 90 km .. Crosscountry na 120 min - závod E1 , jezdec Karel Zeman - nádrž nevyčerpána.
Nejvíc moto žere na sfaltu s otevřeným výfukem, tam si vezme klidně i 5,5 l/100 km pod plnym. Při volnějším tempu AJP po asfaltu na nádrž 190 km ...
To je ode mě příspěvěk o AJP a spotřebě..

 offline 

 

#134 11.11.2015 17:14:25

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


 ano Slow:

 offline 

 

#135 11.11.2015 20:06:13

AJP FANS CZ
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 334
Založená vlákna
Motorka: AJP PR5 2015, AJP PR5 2016
Věk: Stáří v nedohlednu
Web
1 2

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


pampalíny:  ano  s vyjmenovanými věcmi souhlasím. To sedlo je opravdu nešikovně řešeno a chvíli to trvalo, než jsme dostali grif na montování. Problém s utrženým sedlem ale nemáme. Když se sedlo správně nandá do ještě takového očka, které je uprostřed sedla, vytržení z toho nepraktického bajonetu myslím nehrozí, leda že by za to sedlo člověk nějak nešikovně zabral nebo nějakou nešťastnou souhrou okolností. Když se ale sedadlo blbě zandá a neskočí přímo do toho očka, může se trochu kinklat a k určitému poškození dojít může. Každopádně by tohle šlo vyřešit určitě lépe  wink 


Alles ist Frage der Technik
http://www.youtube.com/ajpfanscz

 offline 

 

#136 12.11.2015 06:15:04

WERDISKO
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 425
Založená vlákna
Místo: Letovicko
Motorka: Čínská mrdka 2pade
Věk: 32
0 1

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Alexanderovic:

To by se od duálu očekávat mělo... Ale když si někdo "postaví" PR5ku na XT754 s převodem 12/52 tak je to utrpení,jet s tím po asfaltu. Mezi vesnicema dostatečný, ale jak se dostaneš na rychlejší silnic, s maximálkou 105km/h tak tě vše předjíždí,uhýbáš,kamion nepředjedeš...


Učím se pomalu,zato rychle padám ...

 offline 

 

#137 12.11.2015 06:50:06

MotoDriver
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1361
Založená vlákna
Místo: Mechov
Věk: 40 a víc
Tel: mám
11 0

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


AJPmoto.cz-streetmoto.cz:

Dotaz na prodejní čísla ,kolik se prodalo AJP v ČR/SR , případně i jinde ve světě,jestli je to možný ?


Na zahraničních stránkách se objevili informace o rozdílu PR5 2015  vs  PR5 2016  a mezi PR4 enduro pro a Ultrapassar.
Jestli je to tak,nebo ještě něco ?

http://www.soloenduro.it/notizia/2015/5 … 9-2016.htm

U PR 5 nové víčko nádrže
          nová nádrž
          nové pal.čerpadlo
          zvýšená tuhost rámu/podvozku
          nový vstřikovač - důvod,výhody?
          nové mapy EFI - výhody?
          nová grafika - všechny modely

PR4    řídítka Reikon std.
         kryt motoru
         pneumatiky a ještě pár drobností.

Díky

 offline 

 

#138 12.11.2015 07:00:08

WERDISKO
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 425
Založená vlákna
Místo: Letovicko
Motorka: Čínská mrdka 2pade
Věk: 32
0 1

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


MotoDriver:

Já si všiml i jiné nádržky brzdové kapaliny na zadní brzdě


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/4456_img_0746-1024x1024.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/4456_img_0137.jpg


Učím se pomalu,zato rychle padám ...

 offline 

 

#139 12.11.2015 10:07:53

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Ahoj u modelu 2016 jsou nějaké změny

U PR 5 nové víčko nádrže
          nová nádrž
          nové pal.čerpadlo
          zvýšená tuhost rámu/podvozku
          nový vstřikovač - nová generace
          nové mapy EFI - vyladěnější chod v nižších otáčkách
          nová grafika - všechny modely
          nové brzdy BRAKETEC


PR4 ale pozor verze ULtrapassar - nový model - více trial
         řídítka Reikon konicka std.
         kryt motoru -
         pneumatiky Trial a ještě pár drobností.
         jiná barva rámu, jiný sekundární převod

K prodejním číslům - AJP vyrobí cca 1300 motorek/ rok  - napříští rok se bude zvětšovat kapacita a přibyde model PR7
Prodeje v ČR - za posledních 12 měsíců - cca 120 ks (plus motocykly skaldem a testovací)
Bohužel se zatím nevyskytují bazarové motorky, jelikož většina zákazníků si stroje zatím nechává - to doufám svědčí o tom,že jsou spokojeni a stroje šlapou.. doufám :-)


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/5074_ultrapasar.jpg

 offline 

 

#140 12.11.2015 11:58:47

MotoDriver
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1361
Založená vlákna
Místo: Mechov
Věk: 40 a víc
Tel: mám
11 0

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


AJPmoto.cz-streetmoto.cz:

Díky.
Tak to je opravdu malosériová výroba.
Co se týká ojetin tak mám dojem že byly snad jenom 2 PR5ky a teď sem viděl 1 PR4ku,jinak nic.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů