Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (111)
Srazy (68)
Výlety (106)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

AJP PR5 - Reinkarnace XR250?

#21 15.02.2015 17:23:18

tchert
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 17
Založená vlákna
Motorka: KTM LC8 Adventure
0 0

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


já mám 175cm/105kg a pri testovacce se mnou nemela zadny problem ano  i kdyz to asi byla ta drazsi verze...

 offline 

 

#22 15.02.2015 18:45:25

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


WERDISKO: mě výkon na běžné svezení s touto vahou stačil, myslím ale že na moto bylo menší kolečko. Otázka je ergonomie, to posoudit nemůžu

 offline 

 

#23 15.02.2015 21:26:40

Radek990
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 58
Založená vlákna
Místo: Plzeň
Motorka: KTM Adventure 990 S, KTM 350 EXC ISDE
Věk: 36
0 0

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Kámoš má prý 185 cm a 125 kg a uveze ho to v pohodě. Jen to už pak chce na zadní tlumič silnější pružinu...

 offline 

 

#24 15.02.2015 21:57:00

pejsmen
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 16
Založená vlákna
Místo: Ostrov
Motorka: AJP PR5
0 0

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Jezdim na ní, vážim 96 a "no problema"

 offline 

 

#25 05.03.2015 00:06:15

Brůča
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 245
Založená vlákna
Místo: Plzeň
Motorka: BMW K 1200 GT,Triumph 955i RS, VV MX 450 R
Věk: 47
Tel: funkční
0 0

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Jinak jsem ten motor trochu okukoval a vypadá vcelku uživatelsky přívětivě. Nemyslím tím pro servisáka, ale uživatele - vše je poměrně bytelné a bez "honění" výkonu - tak by to mohlo najezdit milion MTH. Je solidně vyvážený (nevybruje) a při jízdě je tam cítit hmota (těžká klika, magneto a pod.) - pomaleji se rozmotává a pomaleji zastavuje.

Přístup ke svíčce - vede kolem hadice chlazení - vařicí ještě hodinu po zastavení ne  Ventily - klíč a šroubovák a jsou za samostatnými víčky ano které díky uchycení motoru na hlavě jsou téměř nepřístupná ne - hlavně výfukové ventily.

 offline 

 

#26 05.03.2015 14:43:08

WERDISKO
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 425
Založená vlákna
Místo: Letovicko
Motorka: Čínská mrdka 2pade
Věk: 32
0 1

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Já objel pár inzerátů na ty "vaše" leštěný,hobby jetý polama KTMka a zastávám si názor,že 4 z 5 prodejců jsou jen ojebávači s pohádkou o čerstvé GO všeho...
Peníze mě netrápí,klidně dám 140 když dostanu záruku na cokoliv 2 roky.To že VVMX láká lidí na eloxovaný snad i ventilky-na to ja neslyším-to mě nezajímá.
Na to moje učení se a motání kolem lesama mě AJP stačí


Učím se pomalu,zato rychle padám ...

 offline 

 

#27 05.03.2015 21:34:16

jirka87
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1678
Založená vlákna
Místo: :
20 16

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?

 offline 

 

#28 05.03.2015 21:48:29

WERDISKO
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 425
Založená vlákna
Místo: Letovicko
Motorka: Čínská mrdka 2pade
Věk: 32
0 1

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


jirka87 napsal(a):

http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=98363

smile

Moje    big_smile 
Add záruka-jak budu mít chvílec,nakopčím vám tu smlouvu


Učím se pomalu,zato rychle padám ...

 offline 

 

#29 05.03.2015 23:13:17

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


teeda, taky žasnu jak se to tu plní, tolik teorie a teorie.. Chlapi nemyslim to špatně,ale to dohadování tady je fakt pro zamyšlení. Je tu nás dost majitelů AJP, tak spíš pokládejte příme otázky a asi všichni rádi odpovíme.Lepší než nějaký dohady ,jedna bába povídala.. AJP má už docela dost prodejců, tak se zajedte mrknout nebo se svezte nebo se nás zeptejte. Každý má jiný názor na enduro ježdění.. Já měl třeba TT 600 R,  KTM 350 a skončil jsem u AJP a jsem spokojený. Vzhledem k času a k tomu co chci je to pro mě ideální stroj.. A k ceně? značka funguje 27 let,to je dost dlouho, spousta by jí mohlo závidět, jen my ji neznali.. A pojďte se mnou sčítat ? Reikon řídítka, SACHS podvozek v kombinaci s MArcozcchi, JT nebo DiD x kroužek řetězovka, vstřikování Delphi, pneu Michelin, ráfky AJP(dělané v Excelu, prostě excel), plasty Polysport, pancířové hadice,brzdy AJP co vozíval i Husar, stupačky parádní, větrák na chladičích, chladiče stejné výroby jako GAS GAS . svíčka NGK, parádní rám.. a co Vám zbylo oproti konkurenci ? je to stejné !!!proto to nemůže stát 100 tis. kč !!! TAk a ted motor - AJP uvádí typ motoru zs177MM, což je motor opravdu typově od ASIA wings.. stejný má x motorkek stavěných v USA,GAS GAS a mrtě dalších.. A funguje to takhle, koupí se licence na výrobu motoru a pak se začne někde dělat,kde už si každý hlídá svou výstupní kvalitu..vzhledem k tomu,že gas má lehčí kliku a točí jinak je vidět,že každý tomu dal svůj vývoj a naladění, uvnitř motoru AJP jsou ložiska made in JAPAN a ITALY - myslíte si že tohle bude v orig motoru ASIA wings,který stojí 700 USD ? to samé spojka-lamely,pružiny - pokovení vačky atd.. Stejně tak AJP používá do vzducháčů motory licence Honda - Honda už je dávno nedělá, AJP koupilo licenci - povolení na výrobu -know how a našlo si výrobce,kde se dělají.. Proto nemá nejmenší význam mluvit čína nebo taiwan nebo MARS - BMW motory se dělají v číně a co? to samé ostatní díly jako startér, relátka, chladič panasonic atd... To je hlavní rozdíl mezi VVMX nebo jak se to jmenuje.. Tím ho nehaním,absolutně ne ale je to přesně ten rozdíl 40tis.. a každý si může zvolit . AJP je chytře postavená motorka,která není pro každého a tak to nechce,netlačí se mezi závodáky. Mě se líbí, vyjede všechno, je lehká,obratná,prostě stejná ,jen motor má jiný průběh a mín koní..je možné ji hodit na motardy a jezdit s ní do práce every day.. Když budu chtít být hustokrutej závodník nekoupim si to..A k ceně ojetiny? mě jsem KTM 350 - původní cena 219 tis, po 150 hodinách a roce ježdění prodej za 125000,- takže ztráta 100tis za rok ?? to si myslim,že mě u AJP nečeká.. Kdybch aspon tu ktm využíval tak jak se mělo.. takže se spíš konkrétně ptejte, rádi si myslim všichni popravdě odpovíme - jak dlouho jezdíme, co jsme opravovali, kolik co stálo, co jezdíme a jak,jak rychle byly díly .. a dle toho si myslim se dozvíte nejvíc.. Tak a hodně srandy při enduru

 offline 

 

#30 06.03.2015 07:32:35

Jarynn
Mazák
Fotogalerie
Příspěvky: 4103
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: EXC 300
Věk: 44
14 6

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


honza_ajp:

 ano Podle mne jsi přesně  popsal proč je cenový rozdíl mezi AJP a VVMX, spousta dílů stavebnice je jiný level a někde se to projevit musí ano  AJP jsem na živo neviděl, ale VVMX je i materiálově jinde než japan nebo skopčák,pak  je to o tom co píše C.J. Myslíš ale že motory se dělají jinde, z jiných materiálů než pro VVMX? No moc tomu nevěřím, bylo by to minimálně dost neekonomické.Že to nakoupí po komponentech a pak skládají (agregát) taky asi ne,kvalitář uhlídá hodně a to musí stačit. Motorka si nehraje na top produkt tak proč ne.Ona ta "nechuť" k číně je trochu zakořeněná, každý se s nekvalitním zbožím odtud už potkal ,špatně se buduje nový pohled na věc.Synátor jezdí na moto asi od 8 let(Filda -příspěvek nad tebou), nikdy jsme nezávodili ,vždycky jen pro zábavu. Do 14 let jsme provozovali číny (úplně jiný level, v podstatě hračky) od 50 po 140ccm a bylo to více méně jen ježdění po louce. Po KAŽDÉ vyjížďce která byla delší jak 10 km následovalo kutění a uvádění do provozuschopného stavu  big_smile . O nějakém odložení ani nemluvím,páčky + plasty +pumpy se měnily jak na běžícím pásu ,rámy se vařily x krát big_smile ,jediné co fungovalo byl motor.Prostě okopírovaný DAX je super a jeho milion modifikací co číňani vymysleli nemá chybu  big_smile Poslední 2 roky jezdí EXC 125 a prostě nesrovnatelná záležitost. Jasně taky se servisuje , ale jezdí se kapánek jiná liga,někdy je to víc kolama navrch než dole... Takže si ještě dost dobře pamatuje jak to vypadá když se pořád opravuje místo toho aby se jezdilo heh2 .Takže pokud má AJP jen čínský motor tak věřím že funguje dobře  ano Teď lepím dokupy čínskou čtyřkolku a taky to není špatně udělané, na to co má za sebou bych čekal že už bude dávno po smrti a ona ne  a1 ,ale je to jen o tom co od toho člověk čeká. Pokud bych ji chtěl využívat aspoň jednou tádně pár hodin, nikdy bych do toho nešel, ale předpokládám že to bude spíš pár hodin ročně na práci kolem baráku a tam to stopro splní. Podle toho jak je to zpracované se už i číňani dostali jinam, ale těžko si tu nálepku zmetků budou sundávat, ono je těch x let výroby nekvalitních kopií prostě zafixováno lidem v paměti dost dobře...

 offline 

 

#31 06.03.2015 16:56:53

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


honza_ajp:

ja se tedy ptam. da se k pr5 250 segnat nejaky kit na zvyseni ccm? Nebo nemate poneti jestli se nebude ve stejne kvalite delat ccm 300-350? Jezdim pouze na silnicce a chci si prikoupit offmoto na kterem jsem naposledy jezdil pred 20lety a 30Kg lol Kdyz jsem se na ajp na testovani svezl, tak jediny problem vidim v tom, ze jsem mel pocit, ze po mesici jezdeni pole, louky by byl tento motor i na amatera slaby. Podvozkove je ajp na tom OK. Zatim vyckavam a budu se poohlizet po ojetem freeride 350.

 offline 

 

#32 14.03.2015 07:08:14

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Palo7:
Ja PR4 zkousel, 240ccm, vzduchac ,.... Rikal jsem si idealni moto na popojizdeni a vzhledem k podvozku jaky ma zvladne i narocnejsi teren nez jen jizdu po polnacce. Vystrizlivel jsem hned po prvni projizdce. Motorka je pro cloveka normalniho vzrustu (180cm) mala. Pripadala mi takova 3/4, nemohl jsem se na ni poradne poskladat. Je nejak tak blbe udelana. Oni jsou Portugalci takovy zakrslejsi nez my normalni stredo-vychodo-evropane, byl jsem tam u nich 2x tak vim.
Jinak podvozek jizdu v terenu pobral, ale motor uz ne. Nechce se mu moc vytacet a i vykon mu obcas chybel. Zkousel jsem napr. schvalne zastavit v trosku hlubsi kaluzi na lesni ceste (kolo bylo asi tak do pulky vzdalenosti pod rozetou v blate) a nevyjel jsem z ni. To same jsem potom udelal na PR5 a ta odtama vpohode vyjela.
Po jedne projizdcce jsem tuhle motorku proste zavrhl a to me kdysi fakt hodne zajimala. Nejlepe kdyz si ji vyzkousis sam, ale moc si od ni neslibuj. Na obrazcich vypada mnohem lepe nez je pak dojem kdyz si na ni sednes.

 offline 

 

#33 21.03.2015 10:49:53

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


http://www.tipmoto.com/motorky/ajp/2791 … cz|utmccn=(organic)|utmcmd=organic|utmctr=motoinzerce&__utmv=-&__utmk=143391669

na tom vloženém videu je vidět k čemu se PR4 hodí

 offline 

 

#34 20.04.2015 07:45:56

WERDISKO
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 425
Založená vlákna
Místo: Letovicko
Motorka: Čínská mrdka 2pade
Věk: 32
0 1

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Tak budu prvně zjišťovat dostupnost dílů v ČR
http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/17/286464_IMAG0021.jpg[img][/img]
http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/17/286465_IMAG0020.jpg
http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/17/286466_IMAG0019.jpg

Editoval WERDISKO (20.04.2015 07:46:54)


Učím se pomalu,zato rychle padám ...

 offline 

 

#35 20.04.2015 09:40:49

WERDISKO
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 425
Založená vlákna
Místo: Letovicko
Motorka: Čínská mrdka 2pade
Věk: 32
0 1

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Levej chladič zrovna není skladem-dorazí v pátek do Plně.Za něj chtějí komplet s hadicí co je skříplá 5000,- k tomu beru vyztuhy chladičů (voní mě je radili-asi ví proč lol ) za 2500,-
Ve výjezdu sem blbě trefil předkem přimo pařez,vyletěla mě z ruk a po 2m plachtění spadla snad na jediné kameň v lese big_smile přímo placáka na chladič.Plasty drží,dekle v pohodě,jen chladič zlomené a cvaklá hadice.Štuchačka kilometr do civilizace a potupný odvoz na vozejku lol 
Edit:jen sem se zapoměl optat,zda si ho mužů vyměnit sám,nebo to skrz záruku bude muset dělat někdo jiné...

Editoval WERDISKO (20.04.2015 09:44:36)


Učím se pomalu,zato rychle padám ...

 offline 

 

#36 20.04.2015 09:55:53

tchert
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 17
Založená vlákna
Motorka: KTM LC8 Adventure
0 0

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


výztuhy za 2,5? jak vypadají?

 offline 

 

#37 20.04.2015 10:16:18

WERDISKO
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 425
Založená vlákna
Místo: Letovicko
Motorka: Čínská mrdka 2pade
Věk: 32
0 1

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


tchert:

Těžko říct,na webu žádný fotky nemá...ale asi tahle nějak
http://www.2hmoto.cz/cz/kryty-a-vyztuhy … sspro.html


Učím se pomalu,zato rychle padám ...

 offline 

 

#38 20.04.2015 11:35:51

pejsmen
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 16
Založená vlákna
Místo: Ostrov
Motorka: AJP PR5
0 0

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Jsou podobný jako na obrázku, ty od AJP.
Taky jsem si je namontoval pro sichr.

 offline 

 

#39 20.04.2015 14:03:40

tchert
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 17
Založená vlákna
Motorka: KTM LC8 Adventure
0 0

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


jsou aspoň funkční?

 offline 

 

#40 20.04.2015 17:14:23

pejsmen
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 16
Založená vlákna
Místo: Ostrov
Motorka: AJP PR5
0 0

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


No, je to vyztužení , určitě lepší než je tam nemít.
Padáky to ale nejsou.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů