INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
- WERDISKO
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 425
- Založená vlákna
- Místo: Letovicko
- Motorka: Čínská mrdka 2pade
- Věk: 32
- 0 1
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
AJP FANS CZ:
Já zas třeba mám kopec, které sem shodou lunárního kalendáře vyjel 2x po sobě Před tím ani prd,po mě taky nikdo, ani já už to teď nedám ani do půlky.Musím počkat na správné vítr Vlastně sem vyjel všechno,kde sem někoho/mě někdo dotáhl. Samo sou kopce co "nejdou vyjet" ale to nevyjel zatím nikdo. Natož s vydechlou AJP. Já svoji představu o Enduru mám, jezdim s hobíkama byť na vostrejch a užíváme si to v partě. Jet někam s vozíkem do kamenolomu, rozlamat sebe, motorku a ještě být za blbce není šálek mýho čaje.
Učím se pomalu,zato rychle padám ...
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
To nevim, co mel jopr za rok, ale šla fakt děsně ztuha....nevim, jestli ji neměl zavřenou nebo neco takovýho, protoze kdyz jsem koukal na vase videa, přišlo mi, ze to docela jede, to co jsem pak zažil byl šok, fakt jako pitbike, na kterym jsem jednou jel...a na 4 by joprovo na zada nesla ani kdybys ji na kolenou prosil, max za dva šla, zkoušel jsem to
- WERDISKO
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 425
- Založená vlákna
- Místo: Letovicko
- Motorka: Čínská mrdka 2pade
- Věk: 32
- 0 1
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
luke21:
Je fakt že ty máš 1 dlouhou a motor točivější. Já co nedám na 2 pokud možno plnej to nevyjedu. Jedničku buď uhrabu nebo se přes panáčkování otáčím dolů.Rychlostí šneka se do kopce jezdit nedá. Co vyjedu na 3,není kopec. Edit: při origo převodu 12/50.Měl sem chvilku 12/52 ale po rovině to jede kilo,jednička nepoužitelná a hůř se sbírá z podtočené 3 na 2 Na bubláka bych vyjel taky kde co, ale to mě neba
Editoval WERDISKO (12.04.2016 19:08:21)
Učím se pomalu,zato rychle padám ...
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
Hoši už jsem tady tomu přišel na kloub. Srovnáváte nesrovnatelný a pořád se oháníte cenou a tím jak to prodejce prezentuje. Romane (enduroracer), ta brzda se mi ulomila v úterý, když jsem jezdil z Dandyssem v lomu, kde jsem to párkrát rozmlátil. zjistil jsem to v pátek (protáčející se šroub a tím pádem se pořád povolovala), když jsem motorku připravoval na sobotu s vámi (svědek twinkam Martin, ten návíc řekl, že jsem docela podcenil zadní pneu, kterou jsem měl nejvíc ze všech sjetou).Další velbloud dělaný z komára je spojka (ajp fans mám ten prodloužený palec, aby šla lehce), já ji jedním prstem zmáčknu v pohodě, nic méně používám prsty dva, protože jsem tak zvyklý. Můj názor je, že kdyby ten den na mé Ajp jel zkušený jezdec v poho by vám stačil, že jsem neuměl vyjet pár ex těžkých výjezdů byla má chyba. Jak jsem psal, díky radám Petra (myslím Šlófa), jsem v závěru zvládl všechny těžké sjezdy a výjezdy, které ke konci nebyly tak těžké, na začátku dne bych nedal ani ty. Uznávám jak jezdíte a já začátečník se s váma nemůžu rovnat. www.youtube.com/watch?v=qrKuhzmA8hU
Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj
- WERDISKO
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 425
- Založená vlákna
- Místo: Letovicko
- Motorka: Čínská mrdka 2pade
- Věk: 32
- 0 1
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
jopr:
Holt máš vydechlej 4t...kdybys měl splašené 2t jak kolegové ve videu, vjyel bys to s prstem v nose. Ale chtěl bych tam vidět DR350 nebo WR250R když je to MODRÁ a o 70 tácků dražší... Na to že si jel se zhulenou gumou a v sedě si to málem dal
Učím se pomalu,zato rychle padám ...
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
WERDISKO napsal(a):jopr:
Holt máš vydechlej 4t...kdybys měl splašené 2t jak kolegové ve videu, vjyel bys to s prstem v nose. Ale chtěl bych tam vidět DR350 nebo WR250R když je to MODRÁ a o 70 tácků dražší... Na to že si jel se zhulenou gumou a v sedě si to málem dal
Já tam vůbec najedu, já to točím
Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
WERDISKO napsal(a):jopr:
Proč to jezdíš v sedě?
to nejel jopr, to jsem jel já..
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
[WERDISKO]xfany:
Tak sem viděl asi jiný video
Mas pravdu, jezdec na free meri asi 160cm Je to jako z casaku.....
Editoval xfany (13.04.2016 00:19:13)
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
Já do 25-ti byl možná ještě v lepší formě než ty a ještě v 35-ti jsem byl namakanej, bohužel život mi nadělil vrozenou vadu, kdy jsem bojoval o život 2 roky a k tomu úrazy,které mě limitují dodnes. Trochu jsem po tom všem přehodnotil život víš. Buď rád, že jsi zdravý, ale pro mě je dnes nejdůležitější rodina a jestli umím HOVNO na enduru, to já přežiju. . Pojezdil jsem s Dandyssem a super a nikdo tu neřeší co jezdí(enduroturistika). V sobotu jsem poznal úplně něco jiného a zjistil jsem, že na to zatím nemám. Ale je zbytečné se pořád do někoho navážet, co jezdí a na čem. Jasně jsem tu psal, že se budu snažit zlepšit v rámci svých možností (časových).
Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
Jo po tisicich hadkac napsano pekne jak Miki tak Roman Klasika...Janek....jenze prijde dalsi jouda co to proste nechape a ja se zase chytim do pasti a budu chodit kolem horke kase abych z nej dostal co nejvic hoven a mohl mu je za rok omlatit o pysky Jsem fakt zkazenej a lituju toho ze diky tomu nemohu poznat nove kamarady Ale verte mi ze si pockam az se to zlomi.....a provaris se.
Mraky km na ajp......tv ale nemam cas kde si je vzal? Bratr na pul.....deda segra.... Bezudrzbova moto....nemam cas tolik jezdit....ani servisovat....kde jsou ty km na provereni? Stiha v terenu kde komu.....komu? Na cem? Stiha co? Nekroutit se pod prdeli pri plynu a brzdeni.....rychle jizde v terenu. Nee me to vlastne staci......staci mi i osklivej barak....holka...auto....zuby...nohy...telo....kamosi...hnusny pivo bohate staci...staci mi i zaplivanej vlak kdyz jedu na vylet na Konopiste....staci mi i parek s obsahem masa 0%.....chleba co nejni chleba.....me to proste staci osmazit na oleji co nejni olej.....Jsem takovej nenarocnej.....za ty prachy co uz.
- super-biker
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 55
- Založená vlákna
- Místo: Jihlava
- Motorka: AJP PR5 250 Enduro
- Věk: 30
- 0 0
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
tady už několikrát padla zmínka o špatných návycích, které mohu získat na "neostré"motorce (myšleno asi AJP) ?
Zeptám se zkušenějších, kteří si tím už prošli jak tu prezentují. Zajímalo by mě to, aspoň zkráceně, abych se toho vyvaroval. U KLR chápu že zejména kvůli hmotnosti je člověk hodně omezenej v terénu. Jsem sice začátečník ale napadá mě že přece základní návyky jdou aplikovat na obě kategorie at těžkou či lehkou nebo lehkou-tupou, obě mají dvě kola, spojku, plyn, brzdu a řidítka. Mimoto AJP s tou hmotností zase na tom není tak špatně oproti 4T soutěžákům. Výkon je menší, tak bude asi problém přeskočit vysokou zed, vyjet strmnej písčitej výjezd, překonat skutečně hluboké bahno atd. ale když se nepůjde do extrémů, tak to snad dá a techniku se na tom naučím. Jinak práce se spojkou, tělem, plynem a brzdama bych řekl že musí být podobná, jen na výkonnější motorce může člověk zapracovat na rychlosti? Nechci dávat rozumy, na ostrém soutěžáku sem ještě nejel, ale zajímá mě to. Píšu za předpokladu že majitel této motorky nemá soutěžní ambice, ale chce se jen zlepšovat a baví ho to.
http://crosstrainingenduro.com/cross-tr … niques.htm sleduju tyhle videa a myslím si že se mohu i s AJP tyhle techniky mohu učit, hodně zde citují Jarvise o pomalé jízdě, technice, rovnováze atd.. Chápu že koupit si to nejlepší co je k dostání asi ulehčí práci, tím i čas, třeba i peníze, ale nechápu ty špatné návyky.
- pampalíny
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 94
- Založená vlákna
- Místo: jih čech
- Motorka: gasgas 300,exc 520,crf 450...
- Věk: plnoletej...cca 2x
- Tel: takový ten s klikou
- 0 0
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
super-biker:
samozřejmě,že správné návyky se můžeš naučit na jakékoli motorce(obrazně..na silničce asi ne ty do terénu..)...takže i na ajp...pokud budeš mít někoho,kdo tě naučí jak se hýbat,kde mít těžiště atd nebo to pozorně odkoukáš od ostatních nebo třeba z netu...jde jen o to začít správně od začátku....že začneš na ostré neznamená automaticky,že budeš hned vše umět..a správně...začít se dá na ledasčem, v tom to nebude
kde sem...tam to ucpu...jako ten tampon
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
pampalíny:
To je vývoj, máš pravdu, ALE:
Já když začal před cca 10 let zpátky jezdit, tak jsem také denně chodil na fora, ale cca 4 roky jsem nepřispěl, sbíral jsem informace, třídil, vše co bylo napsáno, pro mě bylo svaté, neodvážil jsem si někomu odporovat, protože jsem neměl zkušenosti, abych mohl něco rozporovat. Tu "zlou partičku" hardenduristů (miki, alan, xfany a další) jsem vnímal stejně jako většina lidí tady, v duchu jsem si říkal, tvl, co to je za debílky, co tady komu chtějí dokazovat, bych je chtěl vidět v lese, internetový hrdinové. A hltal jsem informace, co tady a jinde ostatní psali. Postupem času jsem zjistil, že na všech forech je dohromady max 20 lidí, co tomu opravdu rozumí a dokážou dát cenou radu, zbytek jsou jen kecalové, co nemají čas na motorku, protože mají rodiny, hypotéky, podpantofláci, co je manželka nepustí ven,tak se alespoň vyjadřují na internetu a chtějí být chváleni, za rok najedou 30mth, ale teoreticky to musí být tak, jak si oni myslí a prezentují. Lidi, co reálně jezdí, si informace předávají mezi sebou osobně, v depu na závodech, v lese, v rumunsku apod. Znám několik lidí, kterým jezdecky nesáhám po paty, kteří už na fora nepřispívají, protože je nebaví obhajovat jejich cenné, léty a draze získané informace, obhajovat před virtuálama a google mechanikama, jak taky říkáme. Kde je pokora, kterou jsem měl já na začátku svého ježdění? Ona endurokomunita v ČR je tak malá a pohybují se kolem ní ve většině případů inteligentní lidi, že pokud napíšu nesmysly na začátku, jsem zaškatulkovaný napořád.
K ajp:
Jasně, na začátek a seznámení s terénem stačí, ale seznámenej s terénem je člověk za 30mth. Co potom? Ztrácet čas? Motorka dobrá pro někoho bez ambicí, ale tady kluci na foru, co ajp mají, jsou ve věku cca 25-30 let, mají najeto 100mth a motorku už drtí nad její rámec možností a už se nikam neposunou, teď budou jezdit pořád to samé, zlepší se v rovnováze, pár věcech, ale tím to hasne, motorka jim víc nedovolí. Když koukám na jejich videa, je tam vidět radost z ježdění, zkoušejí nové věci. Ale bude jim líto to teď prodat s velkou finanční ztrátou, což chápu, tak budou další rok dva jezdit, to je dalších dejme tomu 200mth. Na enduru je jedna z nejdůležitějších věcí práce se spojkou, umět dávkovat výkon, cítit, co se pod tebou děje na zadním kole, přenášet váhu. Co chceš dávkovat na ajp, tam je jen full gas, rovnováha a modlit se. Když někdo řekne, nemám ambice na enduro, představím si strejdu 60 let, jak s tím jezdí na ryby, o víkendu zajede na houby, o dvě ulice dál na pivo. Ale ne kluky, co mají na helmě gopro, natačejí si vyjíždky, stříhají hustokrutý videa - to není urážka, videa fakt super. Není tedy lepší koupit GG300 za 65tis, za 30tis. udělat komplet GO a mít motorku, jejíž rámec možností mi vystačí x let ne-li napořád?
- AJP FANS CZ
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 385
- Založená vlákna
- Motorka: AJP PR5 2015, AJP PR5 2016, Gas Gas TXT 280
- Věk: mladý
- Web
- 3 4
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
jees:
Konečně někdo, kdo má špetka toho rozumu v hlavě :-) Jasně že rétorika prodejce musí být, že zrovna ten jeho produkt je nejlepší ze všech. Kdo by to taky potom koupil že. Určitě je sériový KTM Duke určený pouze a hlavně na okruhy a ne do normálního provozu a jízdu pro rohlíky prostě nemůže zvládnout, protože je to ta nejostřejší okruhová mašina na světě Přeci když budeš chtít prodat svůj produkt, budeš ho vychvalovat jak můžeš a na každý prkotině postavíš marketing, jen kvůli tomu, aby jsi prodal svůj produkt.
Zkusil jsem přepracovat jejich text tak, aby se vám "offmoťákům" líbil... Na tohle by přeci lidi letěli úplně hned co? Kluci, mě to občas připadá, že asi opravdu nepoužíváte to, co máte na krku...
"Motocykl řady PR5 představuje průměr produkce značky AJP. Jedná se o opravdu přehlídku toho průměrného,co značka AJP nabízí. Samotný motocykl je výsledkem krátkodobého vývoje a amatérismu získaného v mnoha loukokrosových soutěžích. PR5 Enduro je opravdu jendoúčelový stroj,který Vám dokáže nabídnout to co konkurenční stroje již dávno umí. Do téměř papírového podvozku, který už sám o sobě je obyčejný a plný okoukaných prvků, byl vsazen slaboučký a však nezáludný motor s minimálními nároky na údržbu. Motor vlastní produkce je obyčejně silný v nízkých a středních otáčkách a zároveň nabízí i výkonový propad, což je to nejlepší pro pravé loukokrosové ježdění. Díky tomu je i motor velice žíznivý a vhodný pro jendoroční používaní. Je jen mnoho motocyklů,které se Vám stanou nepřítelem na cestě do zaměstnání či školy, při cestě zpátky Vám dovolí okusit pocit závodních a o víkendech se jimi opravdu můžete stát. Motocykl PR5 dokáže na soutěžích potrápit stroje neznámé konkurence. Je jen na Vás jaké překážky jste ochotni zdolávat. Věřte ,že i pře těch nejtěžších Vám bude PR5 nevěrným společníkem. PR5 nepřekvapí svou štíhlou stavbu, ovladatelností."
Tak jestli ještě někomu rétorika prodejce připadá divná, nechť navštíví jeden ústav na kopci s krásným výhledem na automobilku v Boleslavi Pro ty slabší v myšlení: v Kosmonosech je blázinec.... Přeci když napíšeš text o svém produktu, který se snažíš prodat, napíšeš ho co možná nejvíc nejlepší :-) Pak tu přijde nějaký Xfany dotčený, že nám všem (hlavně majitelům) prodejce lže... Viděl jsi někdy reklamu na mycí prostředky? To je takový to, čím se myje nádobí... Tam ti taky lžou, že s kapkou Jaru umyješ 300 mastných talířů... Počkej, oni taky lžou viď? :-D :-D Jar si teda nekupuj, prodejce ti lže....
www.honda.cz/motorcycles/range/adventur … rview.html Rétorika pana Hondy: Zavěšení s dlouhým zdvihem, nízká hmotnost, úzké rozměry, podvozek s agilním ovládáním a živý motor s rychlou odezvou – to vše dělá motocyklu CRF250L vynikající stroj pro jízdu nejen v blátivém terénu, ale i ve městě, v hustém provozu a na hrbolatých cestách. Když k těmto vlastnostem přidáte ještě kvalitu konstrukce Honda, dokonalou ergonomii, komplexní digitální přístrojový panel a palivovou nádrž o objemu 7,7 litrů, zjistíte, že motocykl CRF250L je nejen víceúčelový, ale je připraven snad úplně na všechno.
Pan Honda je taky prolhanej co? :-D Nízká hmotnost (proti AJP 20 kg nahoře...)... Živý motor se 17 kW? AJP má těch 20 nebo 21... Dlouhý zdvihy? (o 5 cm kratší než AJP)... Ale proč ne... Všichni lžou, AJP nesmí, řekli si kluci z offmota...
|