INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
pouze ktm exc 300
Re: pouze ktm exc 300
A co je tedy s těma tlumičema špatně? Našel jsem něco o 4CS ale rok 2013. 2014 už prý tento problém nemají. Jaký problém tedy mají 2015 ?
Převzato z článku: Tak k poslednímu odstavci výrobní vady.Dnes jsem se s tímto neduhem poprvé setkal na jedněch servisovaných vidlích u mě.Konečně mám jasno a tak tedy majitelé 4CS z modelů 2013(netýká se 2014).Na spodní průtlakové komoře s planžetama do které tlačí pohyblivý kužel pístu je v jeho vnitřní části tvořené hliníkovým trychtýřem uložena segerovka dost nešikovně v plytké drážce,která je navíc hned u kraje.Segerovka drží podložku s planžetama.Na obrázku č.8 se jedná o levou hliníkovou část,kde ta segerovka je uvnitř v nejširší části.Co ji vytrhne mi není jasné není to pohyblivá věc a k vytrhnutí dojde při roztahování vidle,zřejmě vyjíždějícím kuželem pístu z dorazového stavu.Ten kužel tam samozřejmě klouže po plastovém vymezení,které je v tom nátrubku.Vidle na kterých se to stalo mají 20mth,takže to není stářím,můj kluk má najeto přez 100mth a zatím se mu toto nestalo.Těžko říct jestli to neovlivňuje rychlejší REBuild než je v manuálu doporučován,opravdu nevím.Každopádně se znatelně změní chování vidle, protože po jejím otevření píst neměl protitlak,který tam musí správným servisem vzniknout.Celé pružení muselo znatelně změknout a být neseříditelné klikáním.Přitom dva kliky jdou velmi dobře rozpoznat v chování po změně.Ta segerovka když vypadne tak se navíc dostává do kolize s dílem pod ním(ocel) a otřep který tam vznikl se konkrétně zaryl do plastového vodítka,kde doráží kužel pístu.
Jsou tedy s tlumiči 4CS 2015 nějaké další problémy?
Ten startér mě prozatím nijak netrápí. Myslím že každý potřebuje sám zjistit jeho + a - v terénu, či jej potřebuje nebo ne. Já v něm prozatím vidím jen zátěž navíc v podobě startéru samotného, elektroinstalace a baterie.
Spíš mě zajímala jeho spolehlivost, co se na něm případně pojebe, a co to pak stojí dát zase do kupy.
Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný.
- Monix
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 209
- Založená vlákna
- Motorka: EXC300TPI, YZ250F/20
- Věk: 50+
- 2 0
Re: pouze ktm exc 300
MichalEXC napsal(a):A co je tedy s těma tlumičema špatně? Našel jsem něco o 4CS ale rok 2013. 2014 už prý tento problém nemají. Jaký problém tedy mají 2015 ?
Převzato z článku: Tak k poslednímu odstavci výrobní vady.Dnes jsem se s tímto neduhem poprvé setkal na jedněch servisovaných vidlích u mě.Konečně mám jasno a tak tedy majitelé 4CS z modelů 2013(netýká se 2014).Na spodní průtlakové komoře s planžetama do které tlačí pohyblivý kužel pístu je v jeho vnitřní části tvořené hliníkovým trychtýřem uložena segerovka dost nešikovně v plytké drážce,která je navíc hned u kraje.Segerovka drží podložku s planžetama.Na obrázku č.8 se jedná o levou hliníkovou část,kde ta segerovka je uvnitř v nejširší části.Co ji vytrhne mi není jasné není to pohyblivá věc a k vytrhnutí dojde při roztahování vidle,zřejmě vyjíždějícím kuželem pístu z dorazového stavu.Ten kužel tam samozřejmě klouže po plastovém vymezení,které je v tom nátrubku.Vidle na kterých se to stalo mají 20mth,takže to není stářím,můj kluk má najeto přez 100mth a zatím se mu toto nestalo.Těžko říct jestli to neovlivňuje rychlejší REBuild než je v manuálu doporučován,opravdu nevím.Každopádně se znatelně změní chování vidle, protože po jejím otevření píst neměl protitlak,který tam musí správným servisem vzniknout.Celé pružení muselo znatelně změknout a být neseříditelné klikáním.Přitom dva kliky jdou velmi dobře rozpoznat v chování po změně.Ta segerovka když vypadne tak se navíc dostává do kolize s dílem pod ním(ocel) a otřep který tam vznikl se konkrétně zaryl do plastového vodítka,kde doráží kužel pístu.
Jsou tedy s tlumiči 4CS 2015 nějaké další problémy?
Ten startér mě prozatím nijak netrápí. Myslím že každý potřebuje sám zjistit jeho + a - v terénu, či jej potřebuje nebo ne. Já v něm prozatím vidím jen zátěž navíc v podobě startéru samotného, elektroinstalace a baterie.
Spíš mě zajímala jeho spolehlivost, co se na něm případně pojebe, a co to pak stojí dát zase do kupy.
starter - zbytečné vyhazovat - jednou za cca 50mth vyměnit ložiska/pouzdra bendixu a navazujícího ozubeného kola a namazat ozub. kola - cena dílů do cca 100,-czk - 4x pouzdro, práce na cca 20min. vidlice 4CS - měl jsem na FC250/15 - najeto cca 80tmh, kolega na dtto. 170mth - nefungovaly nic extra, ale držely, málokdo je uměl dobře nastavit, ale do lesa to asi nebude moc vadit - spíš bude záležet na jejich stavu
- radekbobber
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 27
- Založená vlákna
- Místo: Pardubice
- Motorka: FE 450
- Věk: veterán
- 0 0
Re: pouze ktm exc 300
fiss: No já si říkal že půjdu do 17tky - vše se dá opravit za pochodu a ergonomie včetně tlumičů je jinde. Průběh asi nebude na 100%. Dokonce jsem myslel že rám bude podobný 4-t a 2-t. (ohledně toho prasknutí)
A motorku zahazuju často bo si nechci servat ruce či záda jak někdo
- SojkinXR6R
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 600
- Založená vlákna
- Motorka: HQFE350, HondaXR600R,KTMsxf450
- Věk: 35
- Tel: s poškrábanym displejem
- 5 2
Re: pouze ktm exc 300
Zdar, prodávám nový kit 300ccm na KTM exc. Při montáži obráceny pístní kroužky – přelapováno. Najeto 0mth, vše nové – pístní sada, válec s nikasilem org., hlava, přívěra, ovládání přívěry, CDI, těsnění E: Cena 16tis.
Editoval SojkinXR6R (12.09.2017 17:18:17)
Kdo maže - ten jede, Bláto louže kamení, to je naše znamení Made in Japan
Re: pouze ktm exc 300
dopředu uchytit chránič kotouče na šrouby třmenu, ty je třeba dát samozřejmě delší
- koll
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 907
- Založená vlákna
- Motorka: 300 exc 2017
- Věk: 29
- 5 2
Re: pouze ktm exc 300
jees:
To mě napadlo jako první ale nechtěl bych ulomit při nejaky bombě ten nálitek pro třmen, je to odzkouseny?
Re: pouze ktm exc 300
koll:
Na netu je toho plno
Re: pouze ktm exc 300
tak jak poslal strejda bych to udělal, jinak mě to ani nenapadá. Můžeš si ten kryt ještě natáhnout dozadu a mít chráněný i třmen, když si to umíš udělat sám
Re: pouze ktm exc 300
Podle mého je to taková ochrana neochrana trefíš klacek mezi kotouč a ten chránič a nadělá víc škody než užitku
- curcab
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 367
- Založená vlákna
- Motorka: KTM 250 EXC
- Věk: 33
- 0 0
Re: pouze ktm exc 300
Ahoj prosim napis nejake info z ceho si konkretne nadseny , teda krome vzhledu, vypada uzasne to se musi nechat ,myslim vlastnosti ,co jsi od toho cekal a co je realita.Jaky je rozdil od origa. dik za info. ps. kvuli zdejsim rejpalum pisu ze v me otazce neni zadna ironie ,ani spatny umysl ale jen opravdova zvedavost.
i pád na držku je pohyb vpřed.
- cimo2T
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 365
- Založená vlákna
- Motorka: HSQ TE 300
- Věk: 28
- 2 0
Re: pouze ktm exc 300
curcab napsal(a):Ahoj prosim napis nejake info z ceho si konkretne nadseny , teda krome vzhledu, vypada uzasne to se musi nechat ,myslim vlastnosti ,co jsi od toho cekal a co je realita.Jaky je rozdil od origa. dik za info. ps. kvuli zdejsim rejpalum pisu ze v me otazce neni zadna ironie ,ani spatny umysl ale jen opravdova zvedavost.
v prvom momente brutalny zvuk hned po starte moto o poznanie tichsia a krasny taky plechovy dunivy zvuk ale zaskoceny som zostal az po zvezeni.Moto ide brutalne odspodu a je snad nemozne ju zadusit a stratila sa znej ta agresivita ktora u 300ky urcite je a moto zostala taka vyvazena v celom spektre otacok
- curcab
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 367
- Založená vlákna
- Motorka: KTM 250 EXC
- Věk: 33
- 0 0
Re: pouze ktm exc 300
cimo2T napsal(a):curcab napsal(a):Ahoj prosim napis nejake info z ceho si konkretne nadseny , teda krome vzhledu, vypada uzasne to se musi nechat ,myslim vlastnosti ,co jsi od toho cekal a co je realita.Jaky je rozdil od origa. dik za info. ps. kvuli zdejsim rejpalum pisu ze v me otazce neni zadna ironie ,ani spatny umysl ale jen opravdova zvedavost.
v prvom momente brutalny zvuk hned po starte moto o poznanie tichsia a krasny taky plechovy dunivy zvuk ale zaskoceny som zostal az po zvezeni.Moto ide brutalne odspodu a je snad nemozne ju zadusit a stratila sa znej ta agresivita ktora u 300ky urcite je a moto zostala taka vyvazena v celom spektre otacok
To zni dobre. Celkem si me zaskocil ze to je tiche. Cekal jsem ze to bude randal. Ja mel ladak origo ktm powerparts . a dal jsem ho pric. Bylo to takove splasene .od spodka sila ale nedala se moc kontrolovat. Ale ja jezdim jen pokus o extrem enduro takze pomalu. Origo vyfuk mi prijde hodnejsi. Dik za info a uzivej.
i pád na držku je pohyb vpřed.
- cimo2T
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 365
- Založená vlákna
- Motorka: HSQ TE 300
- Věk: 28
- 2 0
Re: pouze ktm exc 300
curcab:
No toto fmfko nie je priechodze ono ma vnutri prepazky v tvare vrtule a ono by malo tie spaliny krutit akoby do nejakeho vyru
Editoval cimo2T (30.09.2017 11:59:24)
|