INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
pouze ktm exc 300
- pretekardano
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 178
- Založená vlákna
- Místo: Hlohovec
- Motorka: YZ250F, RM250 enduro(carpimotor)
- Věk: 30
- 0 0
Re: pouze ktm exc 300
Sally: na TE 300 2013 je( v porovnaní s navigaciou) origo tacho cca o 5km/h vyššia hodnota.
Re: pouze ktm exc 300
pretekardano napsal(a):jojkoz: kolko stoviek opotrebenia piestu považuješ za "už vhodné na výmenu"?
Je rozdíl, jak kdo za plyn tahá, ale třeba Allan tady z fóra (nejezdí čudlu) měnil na exc 300 píst po + 300 mth, dělal to i s válcem Když vezmeš cenu pístu 3000,- + těsnění, práce, ... cca 4000,- celkem x výměna po 60 mth = na 300 mth 5 výměn za 20000,- + k tomu cena novýho nikasilu, .... ty pítcho, to je ten levný provoz 2T motoru? + jsem nevzpomněl klapky, .... Když allan dojel píst na + 300 mth, se 30% slevou, kterou někdo umí se dotaneš na cenu cca 16500 za fungl nový válec s pístem .... co je lepší? plná cena za válec + píst jsem našel + 24000,- a i to vyjde levněji než měnit píst po 60 mth ... Krom toho když ti původní válec nepraskne, jako že nemusí prasknout, máš na prodej díl .... Jen úvaha kolenovrta
- SethX
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1353
- Založená vlákna
- Místo: Dubné
- Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
- Věk: 37
- 6 0
Re: pouze ktm exc 300
Janek napsal(a):pretekardano napsal(a):jojkoz: kolko stoviek opotrebenia piestu považuješ za "už vhodné na výmenu"?
Je rozdíl, jak kdo za plyn tahá, ale třeba Allan tady z fóra (nejezdí čudlu) měnil na exc 300 píst po + 300 mth, dělal to i s válcem Když vezmeš cenu pístu 3000,- + těsnění, práce, ... cca 4000,- celkem x výměna po 60 mth = na 300 mth 5 výměn za 20000,- + k tomu cena novýho nikasilu, .... ty pítcho, to je ten levný provoz 2T motoru? + jsem nevzpomněl klapky, .... Když allan dojel píst na + 300 mth, se 30% slevou, kterou někdo umí se dotaneš na cenu cca 16500 za fungl nový válec s pístem .... co je lepší? plná cena za válec + píst jsem našel + 24000,- a i to vyjde levněji než měnit píst po 60 mth ... Krom toho když ti původní válec nepraskne, jako že nemusí prasknout, máš na prodej díl .... Jen úvaha kolenovrta
Ale to platí jen když ten píst po 300mth vyndaváš preventivně a nemusíš ho vysejpat z vejfuku
Re: pouze ktm exc 300
Janek napsal(a):pretekardano napsal(a):jojkoz: kolko stoviek opotrebenia piestu považuješ za "už vhodné na výmenu"?
Je rozdíl, jak kdo za plyn tahá, ale třeba Allan tady z fóra (nejezdí čudlu) měnil na exc 300 píst po + 300 mth, dělal to i s válcem Když vezmeš cenu pístu 3000,- + těsnění, práce, ... cca 4000,- celkem x výměna po 60 mth = na 300 mth 5 výměn za 20000,- + k tomu cena novýho nikasilu, .... ty pítcho, to je ten levný provoz 2T motoru? + jsem nevzpomněl klapky, .... Když allan dojel píst na + 300 mth, se 30% slevou, kterou někdo umí se dotaneš na cenu cca 16500 za fungl nový válec s pístem .... co je lepší? plná cena za válec + píst jsem našel + 24000,- a i to vyjde levněji než měnit píst po 60 mth ... Krom toho když ti původní válec nepraskne, jako že nemusí prasknout, máš na prodej díl .... Jen úvaha kolenovrta
Abych se přiznal, taky mě tato úvaha už napadla, ale zatím jsem měkky to vyzkoušet
- koll
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 907
- Založená vlákna
- Motorka: 300 exc 2017
- Věk: 29
- 5 2
Re: pouze ktm exc 300
Pánové mam jen takovej dotaz nebo spíš úvahu.. Většina motorkářů se na různých fórech chvástá, jak vzdycky všechny svoje motorky udržují ve špičkový kondici, u čtyřtaktů 80% lidí podle toho co čtu mění olej a filtry snad po každy vyjížďce, u dvoutaktů zase kdyz to přeženu tak každej druhej vymění dva písty za sezónu a blabla... A kde ty motorky potom končí? V nějakým velkoskladu? Vyváží se do sousedních zemi? Nebo si je majitele proste pohřbí na rodinném hřbitově?... Protoze kdyz chce člověk v Čechách koupit jetou motorku tak v 95% případu jde o totálně vylitanou ludru s motorem po smrti.. A to mluvím jen o motoru, o podvozku radši ani slovo.. 😃 Nechci nikoho urazit nebo ukazovat prstem, jenom mě zajímá jestli je to jenom můj pocit ze tady neco nesedí
Re: pouze ktm exc 300
koll napsal(a):Pánové mam jen takovej dotaz nebo spíš úvahu.. Většina motorkářů se na různých fórech chvástá, jak vzdycky všechny svoje motorky udržují ve špičkový kondici, u čtyřtaktů 80% lidí podle toho co čtu mění olej a filtry snad po každy vyjížďce, u dvoutaktů zase kdyz to přeženu tak každej druhej vymění dva písty za sezónu a blabla... A kde ty motorky potom končí? V nějakým velkoskladu? Vyváží se do sousedních zemi? Nebo si je majitele proste pohřbí na rodinném hřbitově?... Protoze kdyz chce člověk v Čechách koupit jetou motorku tak v 95% případu jde o totálně vylitanou ludru s motorem po smrti.. A to mluvím jen o motoru, o podvozku radši ani slovo.. 😃 Nechci nikoho urazit nebo ukazovat prstem, jenom mě zajímá jestli je to jenom můj pocit ze tady neco nesedí
Velka vetsina tehle motorek jde od party k parte od znamejch po znamejch.......
- vat
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 141
- Založená vlákna
- Místo: Jižní Čechy
- Motorka: TE 410, KX 450 F
- Věk: 31
- 4 0
Re: pouze ktm exc 300
koll:
Tak ti odpovím, o motorky se starám podle me dobre. Vsechno měním pravidelne, dřív nez to odejde. Ten filtr čistím opravdu kazdou vyjížďku,možná dvakrát jsem se na to vyprd, ale jinak poctivě, olej menim 5-7 mth. Předchozí motorku po me má brácha a další dvě jak te 410, tak kx 450 f mi dloouho zůstanou a jestli půjdou pryč, tak si myslím ze by se mohli zase prodat bez toho abych ji musel nabízet na internetu..
- Zobák310
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 848
- Založená vlákna
- Místo: Jihlava
- Motorka: KTM 350
- Věk: 1989
- 5 0
Re: pouze ktm exc 300
xfany napsal(a):koll napsal(a):Pánové mam jen takovej dotaz nebo spíš úvahu.. Většina motorkářů se na různých fórech chvástá, jak vzdycky všechny svoje motorky udržují ve špičkový kondici, u čtyřtaktů 80% lidí podle toho co čtu mění olej a filtry snad po každy vyjížďce, u dvoutaktů zase kdyz to přeženu tak každej druhej vymění dva písty za sezónu a blabla... A kde ty motorky potom končí? V nějakým velkoskladu? Vyváží se do sousedních zemi? Nebo si je majitele proste pohřbí na rodinném hřbitově?... Protoze kdyz chce člověk v Čechách koupit jetou motorku tak v 95% případu jde o totálně vylitanou ludru s motorem po smrti.. A to mluvím jen o motoru, o podvozku radši ani slovo.. 😃 Nechci nikoho urazit nebo ukazovat prstem, jenom mě zajímá jestli je to jenom můj pocit ze tady neco nesedí
Velka vetsina tehle motorek jde od party k parte od znamejch po znamejch.......
ale cist tady jak nekdo meni pist u 300 2T po 60 hodinach mi prijde trochu uchylny
Nejde o to zvítězit, ale zůčastnit se.
Re: pouze ktm exc 300
Zobák310 napsal(a):xfany napsal(a):koll napsal(a):Pánové mam jen takovej dotaz nebo spíš úvahu.. Většina motorkářů se na různých fórech chvástá, jak vzdycky všechny svoje motorky udržují ve špičkový kondici, u čtyřtaktů 80% lidí podle toho co čtu mění olej a filtry snad po každy vyjížďce, u dvoutaktů zase kdyz to přeženu tak každej druhej vymění dva písty za sezónu a blabla... A kde ty motorky potom končí? V nějakým velkoskladu? Vyváží se do sousedních zemi? Nebo si je majitele proste pohřbí na rodinném hřbitově?... Protoze kdyz chce člověk v Čechách koupit jetou motorku tak v 95% případu jde o totálně vylitanou ludru s motorem po smrti.. A to mluvím jen o motoru, o podvozku radši ani slovo.. 😃 Nechci nikoho urazit nebo ukazovat prstem, jenom mě zajímá jestli je to jenom můj pocit ze tady neco nesedí
Velka vetsina tehle motorek jde od party k parte od znamejch po znamejch.......
ale cist tady jak nekdo meni pist u 300 2T po 60 hodinach mi prijde trochu uchylny
No jen ten kdo napsal 60mth jede 250exc full gass, a ne 300exc.....ale i tak proc ne kdyz nechce aby ho to nekde nechalo pri zavodu nebo dovolene v RO ....
Re: pouze ktm exc 300
xfany napsal(a):koll napsal(a):Pánové mam jen takovej dotaz nebo spíš úvahu.. Většina motorkářů se na různých fórech chvástá, jak vzdycky všechny svoje motorky udržují ve špičkový kondici, u čtyřtaktů 80% lidí podle toho co čtu mění olej a filtry snad po každy vyjížďce, u dvoutaktů zase kdyz to přeženu tak každej druhej vymění dva písty za sezónu a blabla... A kde ty motorky potom končí? V nějakým velkoskladu? Vyváží se do sousedních zemi? Nebo si je majitele proste pohřbí na rodinném hřbitově?... Protoze kdyz chce člověk v Čechách koupit jetou motorku tak v 95% případu jde o totálně vylitanou ludru s motorem po smrti.. A to mluvím jen o motoru, o podvozku radši ani slovo.. 😃 Nechci nikoho urazit nebo ukazovat prstem, jenom mě zajímá jestli je to jenom můj pocit ze tady neco nesedí
Velka vetsina tehle motorek jde od party k parte od znamejch po znamejch.......
přesně jak řikáš, takový motorky se na inzerci ani nedostanou, ale mění se v partě a po známých
- jojkoz
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 227
- Založená vlákna
- Motorka: KTM EXC 300 2010
- 1 0
Re: pouze ktm exc 300
xfany napsal(a):Zobák310 napsal(a): ale cist tady jak nekdo meni pist u 300 2T po 60 hodinach mi prijde trochu uchylny
No jen ten kdo napsal 60mth jede 250exc full gass, a ne 300exc.....ale i tak proc ne kdyz nechce aby ho to nekde nechalo pri zavodu nebo dovolene v RO ....
Ked som jazdieval zavodne celu sezonu na EXC 250 - tak som vzdy na jar dal novy piest - a bolo jedno ci bol uz na vymenu ... - a vedel som ze mam celu sezonu pokoj.
Niekedy isto nedal ani tych 60 MTH.
( ale je fakt ze som tie stare piesty potom daval chalanom u nas na dedine - im este posluzili )
- pretekardano
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 178
- Založená vlákna
- Místo: Hlohovec
- Motorka: YZ250F, RM250 enduro(carpimotor)
- Věk: 30
- 0 0
Re: pouze ktm exc 300
jojkoz: to si trénoval viac-menej na závodoch... Neviem si predstavit sezónu kedy by som dal do 60mth. Pokial chcem íst na závody, tak to musím trénovat 3x/týžden po minimálne 1-2mth aby som tam nebol len do počtu. Alebo sa ti dobre jazdí aj s minimom tréningu.
btw: na ten piest som sa pýtal, aby som orientačne vedel kolko stotín už je dost. KTM v manuáli udáva na EXC 300 montážnu volu piest-valec 5-8 stotín, limit opotrebenia na 0,1mm. Takže z toho mi vychádza, že čas na výmenu určuje viac vola piestu vo valci ako opotrebenie samotného piestu. Počítam, že opotrebenie valca je cca 0,01mm na 100mth..
Editoval pretekardano (06.05.2016 09:29:51)
- pretekardano
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 178
- Založená vlákna
- Místo: Hlohovec
- Motorka: YZ250F, RM250 enduro(carpimotor)
- Věk: 30
- 0 0
Re: pouze ktm exc 300
jojkoz: tak to si štastný človek ked nemusíš drať moto na tréningoch a stačia ti len závody. Teraz v Kopernici som bol prekvapený úrovnou niektorých jazdcov v kategórii amatér. V hobby mali v prvej 20-ke cca o 1 min lepšie časy na kolo a moc nezaostávali za profi, lepšie povedané, víťaz hobby by sa umiestnil v profi okolo 5-teho miesta. Samozrejme, v každej kategórii boli aj "hobbíci" čo bojovali o dojazdenie, ale tak od 20-teho miesta dole.
- jojkoz
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 227
- Založená vlákna
- Motorka: KTM EXC 300 2010
- 1 0
Re: pouze ktm exc 300
jj - je to ine ako pred 10-timi rokmi
V tej cinobani bolo endurko to je tiez o niecom inom - drzat v testoch 8-12 minut narozdiel od 1,5 hodiny v kuse
Editoval jojkoz (06.05.2016 12:57:48)
Re: pouze ktm exc 300
Zdravim lidi... Mam problem se zadni brzdou na sve 300 rv2006... Kdyz ji seslapnu, tak na chvili to zabrzdi, ale po kratkem okamziku se uplne ztrati tlak. Vypustil jsem kapalinu, vsechno ocistil, dolil novou, odvzdusnil... A problem porad stejny... Kontroloval jsem jestli nikde neutila kapalina, ale nikde jsem nic neobjevil... Takze jedine co me napada je, ze by odesla komplet pumpa a propoustela se nekde uvnitr kapaliny kolem pistku tam a zpet? Pripadne je treba shanet pumpu primo na 300exc nebo maji vsechny exc stejnou? Diky za rady bahnaci
Re: pouze ktm exc 300
fiss:
Diky za tip, ale zapomnel jsem tam dopsat, ze ten repas s tou opravnou sadou jsem delal na podzim a od te doby jsem moc nenajezdil a ven nikde kapalina neprosakuje. Kazdopadne to zkusim jeste jednou rozebrat.
|