INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Vše o XR 400!!!
Re: Vše o XR 400!!!
Rohlik:
jo, možná.. podle toho, co tam všecko máš ... Přijde mi snad zanedlouho kit na vopravu (těsněníčka, pružinky, ventil u plováku, jehla atd), tak zkusim to, jinak bych to viděl na jiný trysky holt, aspoň teda pilota... nebo zkusit eště jehlu do jinýho zářezu. Vyzkoušim až přijde opravná sada a dám ti kdyžtak vědět, jo....
- YZ 450
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 697
- Založená vlákna
- Místo: VVP Libavá
- Motorka: SV 1000S,KTM 525 EXC,KTM 990 Adventure
- Věk: 41 let
- Tel: 732 913 143
- 1 0
Re: Vše o XR 400!!!
Chlapi na co si dát pozor při koupi XR 400?
Lepší být první v pekle,než druhej v nebi.. Vzít za plyn umí každý,ale ubrat ho jen ti nejlepší!
Re: Vše o XR 400!!!
Rohlik napsal(a):Martin_voe:
Pohledam a pak ti napisu SZ
Re: Vše o XR 400!!!
YZ 450:
Asi jako všude... neřek bych, že by ta mašina měla mít nějaký vyloženě průserový místo.... Trochu sem se potrápil s elektrikou, ale byla fest prasácká (vlastně furt je :-D )
- PepaXT
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 151
- Založená vlákna
- Motorka: ENDURO
- Tel: Mobilní
- Web
- 1 0
Re: Vše o XR 400!!!
Martin_voe napsal(a):Tak sem tuhle čistil karb.. označení PDK1F... Podle pana Googleho by to měla bejt EU verze r.v.2000, ale uvnitř byly trysky #162 a #62, což je podle manuálu na émerickejch 96kách. Podivil sem se, skládal sem to zas dohromady a jantar starej, ruce volšový - vypadlo mi šoupě s přikurtovanou jehlou na zem, sámo jehla vohnutá (hlavní). Dělal sem, jakoby nic, v ruce sem to narovnal, noale motorka to asi poznala a teďka chytne, pár vteřin vrčí a zdechne. Takže asi pořídim do krabu nový střeva, beztak se mi zdál ten gumovej bazmek na ventilu plováku nákej dojebanej... taky to furt bylo nějaký bohatý (proto sem to rozebíral) a tak se chci voptat, jakýže trysky tam teda patřej? Mám tam jako správný? Neni to lacinej spotřebák, bych nerad šáhnul vedle. Je tam narvanej KN vzduch, jináč bez úprav.
http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/3038_carb.jpg
přiznávám se dobrovolně že ty trysky sem tam dal já ,a jenom proto že v zimě sem to měl chudé a blbje mi to chytalo a důvod č.2 že sem vygooglil že v roce 96 byla motorka nejvíc najedovaná ,potom se dávaly čím dál menší trysky,duvod byl jediný - emise! amíci na to prdí ale my evropani jsme na příkazy a zákazy experti
Re: Vše o XR 400!!!
jojo, sem si řikal, že jako dobrý.. Akorát je to beztak bohatý až až, furt svíce jak cikán. Možný je to, že je to tim vymačkanym ventilem v plovákovce. Uvidíme, až bude zrepásnuto.
- MatousekDave
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 361
- Založená vlákna
- Motorka: Bez moto..
- Věk: 18
- Tel: HTC :D
- 0 0
Re: Vše o XR 400!!!
Rohlik napsal(a):MatousekDave: Myslim, ze uz je fuc!
Ach, tak to je možný. Já tam ani nepsal, prvně jsem se o ní chtěl něco dozvědět..
- luke21
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 419
- Založená vlákna
- Místo: Praha 5
- Motorka: boxxbike,xmax400,SH300, ex WR250R, XR400, DR650SE, XL600V, XT660XR, CBR600F, CB500, Jawa50
- Věk: 37
- Tel: placatej
- 0 0
Re: Vše o XR 400!!!
Jak casto menite svicku? budu ted menit olej a filtr, tak jestli to mam resit preventivne.. jak dlouho tam je nevim, ale vypada dobre, chyta a jede taky dobre.. jen me prekvapilo kdyz jsem vycetl ze kupa lidi si na enduro vyjizdky ssebou krom dusi, lepeni a kdoviceho bere i svicku.. ( ja mam ssebou max kleste, kus dratu a par klicu..) thx L
Re: Vše o XR 400!!!
luke21 napsal(a):Jak casto menite svicku? budu ted menit olej a filtr, tak jestli to mam resit preventivne.. jak dlouho tam je nevim, ale vypada dobre, chyta a jede taky dobre.. jen me prekvapilo kdyz jsem vycetl ze kupa lidi si na enduro vyjizdky ssebou krom dusi, lepeni a kdoviceho bere i svicku.. ( ja mam ssebou max kleste, kus dratu a par klicu..) thx L
Já tedy mám s sebou i svíčku. Jeden nikdy neví kdy jí bude potřebovat. Třeba když uchlastáš motor,nebo si cucne vody... Nebo prostě si řekne svíčka dost,dál nemakám.
- viteka 32
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3345
- Založená vlákna
- Místo: Kocábov
- Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
- Věk: 54
- Tel: mám
- 18 3
Re: Vše o XR 400!!!
BIGR napsal(a):luke21 napsal(a):Jak casto menite svicku? budu ted menit olej a filtr, tak jestli to mam resit preventivne.. jak dlouho tam je nevim, ale vypada dobre, chyta a jede taky dobre.. jen me prekvapilo kdyz jsem vycetl ze kupa lidi si na enduro vyjizdky ssebou krom dusi, lepeni a kdoviceho bere i svicku.. ( ja mam ssebou max kleste, kus dratu a par klicu..) thx L
Já tedy mám s sebou i svíčku. Jeden nikdy neví kdy jí bude potřebovat. Třeba když uchlastáš motor,nebo si cucne vody... Nebo prostě si řekne svíčka dost,dál nemakám.
Jezdíme s klukem už delší dobu, ale ještě jsme svíčky na cestě nikdy neměnili ani je s sebou nevozíme. Jezdíme sice iridiovky Denso na všech strojích, co jsme měli, vždy vydržely celou dobu, co jsme motorku měli-2-3 roky a zatím spokojenost, nestalo se, že by někdy zradily Vždy to bude o správném seřízení karburátoru a směsi, při pádech se ulití nezabrání, ale dobrá svíčka by to měla skousnout.
Re: Vše o XR 400!!!
viteka 32 napsal(a):BIGR napsal(a):luke21 napsal(a):Jak casto menite svicku? budu ted menit olej a filtr, tak jestli to mam resit preventivne.. jak dlouho tam je nevim, ale vypada dobre, chyta a jede taky dobre.. jen me prekvapilo kdyz jsem vycetl ze kupa lidi si na enduro vyjizdky ssebou krom dusi, lepeni a kdoviceho bere i svicku.. ( ja mam ssebou max kleste, kus dratu a par klicu..) thx L
Já tedy mám s sebou i svíčku. Jeden nikdy neví kdy jí bude potřebovat. Třeba když uchlastáš motor,nebo si cucne vody... Nebo prostě si řekne svíčka dost,dál nemakám.
Jezdíme s klukem už delší dobu, ale ještě jsme svíčky na cestě nikdy neměnili ani je s sebou nevozíme. Jezdíme sice iridiovky Denso na všech strojích, co jsme měli, vždy vydržely celou dobu, co jsme motorku měli-2-3 roky a zatím spokojenost, nestalo se, že by někdy zradily Vždy to bude o správném seřízení karburátoru a směsi, při pádech se ulití nezabrání, ale dobrá svíčka by to měla skousnout.
To máš sice pravdu,ale jistota je jistota. Tu svíčku už uvezu... Protože jak to funguje? Co máš s sebou,to se ti nevysere a nebudeš to muset opravovat. Většinou se rozbije to,co s sebou nemáš. Moje vlastní zkušenost z prvního auta Škoda100.
- luke21
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 419
- Založená vlákna
- Místo: Praha 5
- Motorka: boxxbike,xmax400,SH300, ex WR250R, XR400, DR650SE, XL600V, XT660XR, CBR600F, CB500, Jawa50
- Věk: 37
- Tel: placatej
- 0 0
Re: Vše o XR 400!!!
BIGR: cucne vody? ciste teoreticky, jaky je pak spravny postup? a to je vlastni zkusenost s XRkem osobne bych rekl ze pri nasati vody vzhledem k jeji spatne stlacitelnosti ti rupne celej vrsek..
Re: Vše o XR 400!!!
luke21 napsal(a):BIGR: cucne vody? ciste teoreticky, jaky je pak spravny postup? a to je vlastni zkusenost s XRkem osobne bych rekl ze pri nasati vody vzhledem k jeji spatne stlacitelnosti ti rupne celej vrsek..
Nemyslel jsem to utopit až po řídítka.
Re: Vše o XR 400!!!
zdar chlapi, resim blinkry ,co používáte za přepínače? kdyz tak odkaz ,dik Michal
|