Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Vše o XR 400!!!

#461 04.02.2014 17:51:23

BIGR
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 540
Založená vlákna
Motorka: XR 400R
2 0

Re: Vše o XR 400!!!


Bugs napsal(a):

Vy to berete moc věděcky. Šlápnu a jedu hoši.  usch  a1  gp  heh1 

JO takhle přesně funguje psí hovno.  a1 
Šlápneš na něj a už jedeš. Na hubu.  zipp1 

Editoval BIGR (04.02.2014 17:51:50)

 offline 

 

#462 04.02.2014 18:58:07

Re: Vše o XR 400!!!


Tož já nevím...
Všecko, co udělám tak, jak se má tož funguje, ale když do teho vnesu nejaký svůj originální prvek, obvykle musím něco řešit.
To platí všeobecně, né enom o Xerku wink .

 offline 

 

#463 23.02.2014 11:22:05

Saimon
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 344
Založená vlákna
Motorka: Yamaha XT 660 Z Tenere
Věk: 24
1 0

Re: Vše o XR 400!!!


Ahoj, po včerejší kontrole ventilů jsem dával zpět zátku inspekčního otvoru na levém víku no a při dotahování mí ta zátka praskla (po celém obvodu). Asi už to bylo načnutý od předchozích kontrol, protože jsem to lehce dotáhnul, právě proto aby to neruplo, a i tak to ruplo.. Nevíte někdo zda se dělají i na XRko takovéty ,,tuning'' víčka, nebo zda tam nepasauje z jiné motorky? Dávat 300 Kč za origo plus 100 Kč pošta se mi nechce, to je až jako poslední možnost. Možná by to šlo třeba vysoustružit, ale tu možnost nemám a ani nikoho neznám..


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/2334_imag0570.jpg http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/2334_imag0571.jpg http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/2334_imag0574.jpg

 offline 

 

#464 24.02.2014 10:09:46

luke21
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 419
Založená vlákna
Místo: Praha 5
Motorka: boxxbike,xmax400,SH300, ex WR250R, XR400, DR650SE, XL600V, XT660XR, CBR600F, CB500, Jawa50
Věk: 37
Tel: placatej
0 0

Re: Vše o XR 400!!!


Zdravim a pozdravuji
nemate nejaky tip jak a kam nejlip napichnout napajeni pro GPSku?
diky
L

 offline 

 

#465 24.02.2014 10:28:28

viteka 32
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3345
Založená vlákna
Místo: Kocábov
Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
Věk: 54
Tel: mám
18 3

Re: Vše o XR 400!!!


Saimon napsal(a):

Ahoj, po včerejší kontrole ventilů jsem dával zpět zátku inspekčního otvoru na levém víku no a při dotahování mí ta zátka praskla (po celém obvodu). Asi už to bylo načnutý od předchozích kontrol, protože jsem to lehce dotáhnul, právě proto aby to neruplo, a i tak to ruplo.. Nevíte někdo zda se dělají i na XRko takovéty ,,tuning'' víčka, nebo zda tam nepasauje z jiné motorky? Dávat 300 Kč za origo plus 100 Kč pošta se mi nechce, to je až jako poslední možnost. Možná by to šlo třeba vysoustružit, ale tu možnost nemám a ani nikoho neznám..


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/2334_imag0570.jpg http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/2334_imag0571.jpg http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/2334_imag0574.jpg

tdy není co řešit. Myslíš, že materiál-hliník a práce soustružníka bude zadarmo a30 
Otvor pro imbus ti tak nikdo neudělá, takže asi ještě fréza na ofrézovíní šestihranu pro klíč. Aby tě to nakonec nevyšlo ještě dráž smile 

 offline 

 

#466 25.02.2014 20:54:04

BIGR
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 540
Založená vlákna
Motorka: XR 400R
2 0

Re: Vše o XR 400!!!


luke21 napsal(a):

Zdravim a pozdravuji
nemate nejaky tip jak a kam nejlip napichnout napajeni pro GPSku?
diky
L

Za světlem pod budíkem je proud třeba přívod ke spínači světel.

Editoval BIGR (25.02.2014 20:54:37)

 offline 

 

#467 27.02.2014 09:53:51

Martin_voe
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 187
Založená vlákna
Místo: Praha
Věk: 32
0 1

Re: Vše o XR 400!!!


k těm led blinkrům a ulamování vo stromky, vo zem a podobně... pořídil sem teď v akci v bajkrskraunu tydlety a prdnu je na blatník shora... 190 babek celkem dobrá cena a s tim karbonovym vzhledem se neco už provede... snad to nebude vypadat nejtrašnějc, ale co... homologaci maj a nikdo nemůže říct ani popel. A nemusim nic sundavat, nebo vymejšlet uchycení

 offline 

 

#468 27.02.2014 11:57:20

Re: Vše o XR 400!!!


Drobný "problémek" je minimální potřebná vzdálenost do boku od zadní lampy a vzdálenost mezi nima.
Pokud dáš blinkry přímo na blatník, nikdy se na tyto míry nemůžeš dostat...

 offline 

 

#469 27.02.2014 14:07:52

Martin_voe
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 187
Založená vlákna
Místo: Praha
Věk: 32
0 1

Re: Vše o XR 400!!!


Zdenalbenal:

pátrám a nemůžu najít, kde jsou příslušný paragrafy, který to vymezujou?

edit:
jotak sem něco našel:
Směrnice Rady
ze dne 27. července 1976
o sbližování právních předpisů členských států týkajících se montáže zařízení pro osvětlení a světelnou signalizaci motorových vozidel a jejich přípojných vozidel
(76/756/EHS)


Vzdálenost mezi nejvzdálenějším vnějším okrajem vozidla a vnějším okrajem svítící plochy nesmí být větší než 400 mm.

Vzdálenost mezi vnitřními okraji obou svítících ploch nesmí být menší než 600 mm.

Jestliže svislá vzdálenost mezi zadní směrovou svítilnou a odpovídající zadní obrysovou svítilnou není větší než 300 mm, vzdálenost mezi nejvzdálenějším vnějším okrajem vozidla a vnějším okrajem svítící plochy zadní směrové svítilny nesmí být o více než 50 mm větší než vzdálenost mezi nejvzdálenějším vnějším okrajem vozidla a vnějším okrajem svítící plochy odpovídající zadní obrysové svítilny.

U předních směrových svítilen nesmí být svítící plocha vzdálena méně než 40 mm od svítící plochy potkávacího světlometu nebo popřípadě předního mlhového světlometu. Menší vzdálenost se však připouští, je-li svítivost ve vztažné ose směrové svítilny přinejmenším rovna 400 cd.

4.5.4.2 Na výšku:

nad zemí: | nejméně 500 mm u směrových svítilen kategorie 5, nejméně 350 mm u směrových svítilen kategorií 1 a 2, nejvýše 1500 mm u všech kategorií Jestliže nosná konstrukce vozidla neumožňuje dodržet tuto maximální hranici, smí nejvyšší bod svítící plochy u směrových svítilen kategorie 5 být ve výšce 2300 mm a u směrových svítilen kategorií 1 a 2 ve výšce 2100 mm. |

4.5.4.3 Na délku:

Vzdálenost mezi vztažným středem svítící plochy boční směrové svítilny (uspořádání ′A′) a příčnou rovinou vozidla vymezující vpředu celkovou délku vozidla nesmí být větší než 1800 mm. Jestliže nosná struktura vozidla neumožňuje dodržet nejmenší úhly viditelnosti, může se tato vzdálenost zvětšit až na 2500 mm, je-li vozidlo vybaveno podle uspořádání ‘A‘.

4.5.5 Geometrická viditelnost

Horizontální úhly: | viz dodatek 4. |

Vertikální úhly: | 15° nad horizontálu a pod ni. Vertikální úhel pod horizontálou se může zmenšit na 5° u bočních směrových svítilen uspořádání ′A′, je-li jejich výška nad zemí menší než 750 mm. |

Z uvedenýho teda vyplívá, že blinkry musej bejt vod sebe 600mm minimálně, ale to se mi zdá na motorce fakt hodně? Kór, když to porovnám s vobrázkama jinejch moto, viz níž:



http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/3038_blinkry.jpg



Občerstvim tenhle post vyjádřením technika:
problematika umístění "směrových svítilen" pro motocykly kategorie  L3 (předpokládám, že je to i Váš případ) je popsána v EHK předpisu č.53 (poslední znění) "Jednotná ustanovení pro homologaci vozidel kategorie L3 (motocykly) z hlediska montáže jejich zařízení k osvětlení a ke světelné signalizaci" viz dále přiložený VÝTAH textu týkající se "šířkového umístění "směrových svítilen" :
Umístění ...... na šírku: Pro přední směrové svítilny musí být splněny všechny následující požadavky:
a) mezi svítícími plochami musí být minimální vzdálenost 240 mm,
b) směrové svítilny musí být umístěny na vnější straně podélné svislé roviny tečné k vnějším okrajům svíticí plochy dálkového světlometu (ů) a/nebo hlavního potkávacího světla (světel).
c) mezi svítícími plochami směrových svítilen a světlometu vytvářejícího hlavní potkávací světlo vzájemně v nejužším míste musí být minimální vzdálenost:
minimální intensita směrového světla[cd]    minimální oddělení [mm]
                        90                                                      75
                      175                                                      40
                      250                                                      20
                      400                         menší nebo rovno   20
U zadních směrových svítilen musí vzdálenost mezi vnitřními okraji svítících ploch být nejméně 180 mm za podmínky, že byla dodržena ustanovení odstavce 2.11., i když je namontována registrační tabulka;

Editoval Martin_voe (03.03.2014 10:07:27)

 offline 

 

#470 27.02.2014 14:20:36

Motors
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1144
Založená vlákna
Místo: Vepřov
Motorka: WR250F
Věk: Víc než Ježíš
3 0

Re: Vše o XR 400!!!


Martin_voe:

Že by?



http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/2290_smirova_svitla.jpg

Editoval Motors (27.02.2014 14:22:40)


Kdo sem postavil ten kopec, jsem říkal jako malý. Teď jsem za kopce vděčný a2 
Když se příliš soustředím abych nespadl, tak spadnu

 offline 

 

#471 27.02.2014 14:26:53

Martin_voe
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 187
Založená vlákna
Místo: Praha
Věk: 32
0 1

Re: Vše o XR 400!!!


Motors napsal(a):

Martin_voe:

Že by?



http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/2 … svitla.jpg

Tak myslim, že zrovna úhly jsou v pohodě. Kolega psal vo vzdálenostech mezi lampama...

...sem doplnil svůj příspěvek v zájmu totálního nezasírání vlákna

Editoval Martin_voe (27.02.2014 15:10:56)

 offline 

 

#472 27.02.2014 18:24:29

badyšot
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1375
Založená vlákna
Místo: Liberec
Motorka: 200 neposedných Kubíků
Věk: 45 už
7 6

Re: Vše o XR 400!!!


Martin_voe:
ještě bych se juknul na to, co je ve skutečnosti na těch blinkrech. Taky jsem takhle na internetu kupoval homologovaný a ejhle přišli normálně čínský jebky bez ničeho lol  Ty tvoje navíc na internetu vypadaj nějak komunisticky - červeně. To je zakázaný-teda na blinkrech  lol 

 offline 

 

#473 28.02.2014 09:06:24

Martin_voe
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 187
Založená vlákna
Místo: Praha
Věk: 32
0 1

Re: Vše o XR 400!!!


badyšot:
eéčko tam maj a ilustrační fotka je nějaká na pí*u, normálně svítěj voranžově...

 offline 

 

#474 01.03.2014 23:07:02

duso
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 619
Založená vlákna
Motorka: XR600 97
Věk: 29
2 0

Re: Vše o XR 400!!!


Prosim vás zmeriate mi niekto hrúbku (priemer) tej kovovej hadice chladiča oleja na XR 400 ? Nedá mi to pokojááá chcem chladič oleja  roll 

 offline 

 

#475 02.03.2014 08:03:46

C.J.
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2580
Založená vlákna
Motorka: EXC 450 05
Věk: 36
13 1

Re: Vše o XR 400!!!


Tipuju 12mm průměr šroubu, když mrkneš na rozpis dílů, tak u některých jsou rozměry.. http://www.partsdepot.cz/originalni-dil … 00R/57330/

Třeba podložka 14, válečky 16 atd..

 offline 

 

#476 02.03.2014 10:16:24

duso
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 619
Založená vlákna
Motorka: XR600 97
Věk: 29
2 0

Re: Vše o XR 400!!!


C.J.:

Dik za postreh ale potrebujem vedieť priemer tej hadice aby som vedel či to mám kúpť aj s hadicami či by sa dali jednoducho nadpojiť na tie pôvodné a či vôbec lebo ak budú tenšie tie hadice ako mám ja tak aj chladič bude asi dimenzovaný na menší prietok nie ? XR 600 má priemer hadice 1cm, xr 250 má na chladiči len 8mm preto sa tam bojím dať z 250 tky aby sa neznížil náhodou prietok oleja  ou1 či by sa prietok len zrýchlil ? Možno riešim kktiny ale zaujima ma to  a15 

Editoval duso (02.03.2014 10:16:47)

 offline 

 

#477 04.03.2014 14:12:00

Martin_voe
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 187
Založená vlákna
Místo: Praha
Věk: 32
0 1

Re: Vše o XR 400!!!


BIGR napsal(a):

Dneska jsem dodělával,co jsem včera nestihl. A při té příležitosti pořídil video o zde několikrát diskutovaném tématu nastavení ventilů před jejich seřizováním. Je tam jasně vidět i slyšet jak při otáčení z horní úvratě zpět proti otáčení motoru vypne automatický dekompresor. A na pravém výfukovém ventilu se objeví vůle,která tam před tím nebyla.
Doufám,že už to přesvědčí nevěřící Brusiky.  wink 

No... a neni to náhodou tak, že vůle tam má bejt i před tim, než cvakne ten jednosměrnej bazmek tam? Jakože když votočíš po směru hodin, zpětnej dekompres se zapne - tj hrnek by měl ztratit kompresi - tj votevřít nějakej ventil (pravej vejfuk - a to se Ti děje), kvůli tomu, aby tě nekopnul kick, když by se ti chtěl vrátit při startu?
V manuálu nic vo tom, že by se mělo točit "pozpátku" totiž neni, navopak zpětnej pohyb vačice spustí automatickej dekomp, aby ti to nezlámalo haxnu:


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/3038_klipbort_jedna.jpg http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/3038_klipbort_dva.jpg



Kže vůle by měla bejt ve vobou polohách. A při pohybu zpět asi vohromná, páč ten megahrnek musí mít celkem slušnej vyjednávací moment pro zdravotní neschopnost.. a že by to chtělo utýct všecko dirkou 0.12mm bez toho, aby podnik výpravu do dolní úvratě, se mi nějak nezdá. To chodí beztak, když tam hoří. Teda vo krapet rychlejc, no. Ale beztak to chce asi větší lochnu.
Prubnu večer poměřit lochny když sepne zpětnej bazmek a když se měří jak má (teda podle mýho), páč budu dělat zrovinka vůle... Teda krom jinýho key 

Editoval Martin_voe (04.03.2014 14:12:51)

 offline 

 

#478 04.03.2014 14:26:27

offroaderTE
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1514
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: GG EC 250 TPi
Věk: střední
6 0

Re: Vše o XR 400!!!


duso napsal(a):

C.J.:

Dik za postreh ale potrebujem vedieť priemer tej hadice aby som vedel či to mám kúpť aj s hadicami či by sa dali jednoducho nadpojiť na tie pôvodné a či vôbec lebo ak budú tenšie tie hadice ako mám ja tak aj chladič bude asi dimenzovaný na menší prietok nie ? XR 600 má priemer hadice 1cm, xr 250 má na chladiči len 8mm preto sa tam bojím dať z 250 tky aby sa neznížil náhodou prietok oleja  ou1 či by sa prietok len zrýchlil ? Možno riešim kktiny ale zaujima ma to  a15 

hadice (trubky) mám všechny k dispozici, kdybys potřeboval


Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)

 offline 

 

#479 13.03.2014 09:33:05

Martin_voe
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 187
Založená vlákna
Místo: Praha
Věk: 32
0 1

Re: Vše o XR 400!!!


Tak sem tuhle čistil karb.. označení PDK1F... Podle pana Googleho by to měla bejt EU verze r.v.2000, ale  uvnitř byly trysky #162 a #62, což je podle manuálu na émerickejch 96kách. Podivil sem se, skládal sem to zas dohromady a jantar starej, ruce volšový - vypadlo mi šoupě s přikurtovanou jehlou na zem, sámo jehla vohnutá (hlavní). Dělal sem, jakoby nic, v ruce sem to narovnal, noale motorka to asi poznala a teďka chytne, pár vteřin vrčí a zdechne. Takže asi pořídim do krabu nový střeva, beztak se mi zdál ten gumovej bazmek na ventilu plováku nákej dojebanej... taky to furt bylo nějaký bohatý (proto sem to rozebíral) a tak se chci voptat, jakýže trysky tam teda patřej? Mám tam jako správný? Neni to lacinej spotřebák, bych nerad šáhnul vedle.
Je tam narvanej KN vzduch, jináč bez úprav.



http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/3038_carb.jpg

Editoval Martin_voe (13.03.2014 09:46:45)

 offline 

 

#480 20.03.2014 12:52:50

Rohlik
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 308
Založená vlákna
Místo: Vítkov
Motorka: GG EC300R sixdays
Věk: 28
1 0

Re: Vše o XR 400!!!


Martin_voe:

Mel bych mit doma nekde kit na pretryskovani, jsou tam ruzny trysky a vzdusniky. Mozna by ti to bodlo ano 

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů