INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Vše o XR 400!!!
Re: Vše o XR 400!!!
Brusik:
Takco? Kond?
jináč jako nevíte, jestli záleží na síle papírovýho těsnění na víkách motoru a tak dál? Že bych jako koupil roli papíru a vystřihal si to, neb litr za těsnění na xr mi přijde celkem zlodějina - za pár proužků papíru...
edit: já jenom kvůli příspěvku #24 tady - zřejmě ale myslej jenom těsnění při rozkrojenym motoru mezi karterama, žejo, neb to by mi přišlo jako jediný, kde na tom záleží..
Editoval Martin_voe (22.07.2013 09:51:06)
- Brusik
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 117
- Založená vlákna
- Místo: Žirovnice
- Motorka: Berg FE 450
- Věk: 20
- 1 0
Re: Vše o XR 400!!!
Martin_voe:
Kondík na 100V jsem v obchodě nesehnal, objednal jsem ho z netu a zatim čekám
Re: Vše o XR 400!!!
Beztak sem koupil papír. Tady. Hůř se to shání, tak kdyby náhodou někdo potřeboval.. 80x100cm vyjde asi na kilo. Odborníci a fachmani většinou tvrdí, že silikon ě prasárna
Editoval Martin_voe (23.07.2013 08:18:08)
- Huvr
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 240
- Založená vlákna
- Místo: Brantice
- Motorka: XR400
- Věk: 38
- 0 0
Re: Vše o XR 400!!!
Brusik:
Zdarec , no ty tam kondik máš ,ale já ho tam vůbec nemám . Zkusím koupit nejakej ten kondik a hodím ho paralelně na výstup z regulátorů a uvidím co se stane . Pak uz asi promereni altiku a dalších spotřebičů .
Re: Vše o XR 400!!!
Huvr napsal(a):Brusik:
Zdarec , no ty tam kondik máš ,ale já ho tam vůbec nemám . Zkusím koupit nejakej ten kondik a hodím ho paralelně na výstup z regulátorů a uvidím co se stane . Pak uz asi promereni altiku a dalších spotřebičů .
tak máš asi nákou druhovýrobu. Já mám zas regulátory dva a k tomu eště jeden usměrňovač, toe pak teprva masakr diagnostika :-D Jináč třeba VAPE a spousty jinejch firem dělá reglery rovnou s kondem uvnitř.. pro bezbateriový stroje... Takže to nemusí bejt špatně. Mrkni, jaqypadá z nákejch googlefotek originál a jak ten tvůj...
Re: Vše o XR 400!!!
Brusik:
Tak jestli máš originál zapojení a součásti, tak máš usměrňovač jinde, než regulátor, bo jsou voddělený.. Takže rovnou vyluč usměrňovač, bo jináč by ti svítilo kulo. Ale jináč asi jo, regler by to dělat moch. Je to ale "drahá" sranda to koupit jen tak že to "asi" bude vono.. radši vod někoho vyzkoušet. Nebo je prostě slabej alt jako takovej, ve svý době byl tohle celkem závoďák, se nepočítalo, že budeš chtít jako vyloženě svítit a blikat a troubit a kdovíco. Daj se sehnat i 200W statory třeba z ebaye, ale vysral bych se na to..
Já sem teďkonc dal novej stator, zadekloval a něco v tom chrastí. Myslel sem, jestli to má třeba nějakej hydraulickej napínák primáru, tak sem to pár vteřin nechal, dal jedna, popojel, vyřadil, furt cinkání, taxem to rozhodil a někde se vomrdává vo něco generátor pulzů xvíčce, no to bych blil.. Mám to jako nechat, že je to u novýho statoru normálka, než se to "vybrousí samo"? Myslim, že blbost, ne, to přece nejni normální. Ale nic jinýho, než usadit to tam znova asi nevymyslim, herdek mordié a hadry...
- Brusik
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 117
- Založená vlákna
- Místo: Žirovnice
- Motorka: Berg FE 450
- Věk: 20
- 1 0
Re: Vše o XR 400!!!
Martin_voe:
Regulátory tam mám taky 2, jeden je regulátor střídavýho proudu, ten je na cívce co napájí přední potkávací a dálkový a druhej je na tý cívce se kterou mám problém a jmenuje se Regulator/Rectifier, to je zároveň regulátor i usměrňovač, originál to je určitě a je hnedka vedle toho kondíku.
Re: Vše o XR 400!!!
Brusik:
noale já měl jakože tři i s tim usměrňovačem, co počítáš jako regler, heč! měl sem ten s kondem u světel, pak ten u cívky a eště jeden narvanej v érboxu, kterej ale, ač se tvářil zapojeně, nic moc nedělal (na vadnym statoru ale, jináč je dobrej a mám jeden v rezervě tim pádem). Po výměně statoru sem spojil vobě cívky a nacpal sem je, aby řádně krmily ten regler s kondem. Psali na nákym návodu na zapojení neorigo statoru (vod jiný fy, než mám já, ale to neva), že doporučujou "heavy duty regulator", když zamejšlíš spojit ty 2 cívky, ale i po zapojení takhle "zvostra" mám furt krapet diskotéku při zaplejch blinkrech. To mi vážně už nesere. Možná to u mně bude tim, že přerušovač vypadá na 21w žárovky a já mám blikače s 24w lampičkama. Ale co, konečně svítim, troubim, blikám = procházim STK... ..tak a teď to du ulámat do lesa
Editoval Martin_voe (20.08.2013 14:22:19)
Re: Vše o XR 400!!!
Chystám se vyměnit gufera na ventilech. Nějaký fígle? Nebo dobrý rady abych se zbytečně netrápil?
Re: Vše o XR 400!!!
Bugs napsal(a):Postup stejný asi jako u každý jiný motorky.
Jasne. Jen jsem ae zeptal... Takze budu prdskokan a nic vam pak nepovim. Me slo o to,jestli tam oproti normalu na me nebude cihat nejaka schovana svinarna. Protoze nechci sundavat hlavu,ale jen viko,pripadne vacku a vymenit gufera tak.
- FoXR
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 349
- Založená vlákna
- Motorka: EXC 300
- Věk: 29
- Tel: N6303i bezdotykáč =)
- 1 0
Re: Vše o XR 400!!!
Zdar borci,
hele já když koupil XRo tak jsem měl ten samý problém s blinkry, vůbec mi neblikaly, ale přisuzoval jsem to slabému napětí z motoru. Takže jsem to řešil poměrně jednoduše, ale finančně náročněji než jsem chtěl a to tak že jsem koupil blinkry diodové,(často stačí do stávajících žárovkových koupit LED diody a člověk má daleko menší práci s tím) k nim přerušovač na led diody protože tem stávající neblikal - diody mají o dost menší odběr a tak to nespojí. No a mám klid. Vlastně co šlo i kontrolky jsem udělal diodový a mám pokoj. Když už jsem v tom byl, tak jak tady někdo psal " jedu to olámat do lesa " jsem taky řešil do doby než jsem to prostě udělal sundavací. Koupíte prostě 3pin konektor samce i samici vč. pinů a blinkry kdykkoliv jednoduše nasadíte a nebo sundáte. Já třeba si je tam dávám jen na STK a pak to zase sundám. Protože jinak to 100% olámu a několikrát jsem to taky udělal. Co opravdu nedoporučuju, jednou jsem jel na STK a blinkr jsem přidělal na takový udělátko a byl tak 10 cm za výfukem. Co mě fakt nedošlo ža než dojedu na STK tak blinkr teplotou doslova ukápnul. No každopádně po koupi nových zadních LED blinkrů , které jsou daleko menší ale svítí fakt brutálně, jsem max. spokojen. Další věcí je do lesa s SPZ nevím zda je dobrý, jednou jsem také SPZ vytratil a to je horší jak podepsat se byl jsem zde a iniciály Nj, tak jsem ji jel hledat a díky všem náhodám našel. od té doby ji prostě vozím v báglu a seru na to. Další věcí jsou fotopasti. To je taky jak podpis takže bez spz ti nikdo nic nedokáže. Ne nebo jsem to řešil tak že jsem si udělal do lesa návlek na SPZ. Je to rychle nasaditelný a sundatelný třeba i když potkáte policajty. tak než se otočí je to dole a pohoda. Blinkry ukecá každej, teda když zastaví Jo a na předku mám " STK masku s parkovačkou, a dálkovou a tlumenou, no a standartně jezdím jednožárovkovou americkou verzi bez přepínání a jednoduchou jak facka
Prosím Vás ! Nemáte něco k pití ? Já mám takovej hlad , že nemá s kým spát...
|