Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMA
Stránky: 1 2 WR250F#1 03.03.2012 01:45:16
WR250FZdravím pánové, už několik let čtu tuto stránku, tak jsem se teď zaregistroval a mám dotaz. Mám už přečtenejch strašně vláken o motorkách a rozhodl jsem se pro koupi WRka. Kousek od mého bydliště je jedna 250ka, která by se mi i zamlouvala, ale je to ročník 2002 a o těch jsem toho nikde moc nenačet. Nevíte jak je na tom tenhle model, jestli třeba neměl nějaké mouchy atd? Je to ještě model bez startéru a koukal jsem, že oproti 2003 má olej v rámu. Další otázka je ohledně plastů, koukal jsem, že už mají dost za sebou, na to začáteční otrkání mi určitě postačí, ale následně byl je rád vyměnil, tak se chci zeptat, zda tam půjdou napasovat z ročníku 2003, myslel jsem kdybych sehnal tu novější nádrž, tak by to snad šlo ne? Předem děkuji za odpovědi Neříkej hop, když neskáčeš offline #2 03.03.2012 06:17:27
Re: WR250FSolňa: VTEC inside offline #3 03.03.2012 11:51:37
Re: WR250FDěkuji za odpověď a ještě se chci zeptat jak na tom byly ty 2002 se startem, byl jsem se na ní s tátou koukat a ani jeden jsme ji ani neprošlápli, skákali sme na ní jak šulini a nic. Pak jsem byl koukat na 2005 YZF a to šlo samo, stačilo lehce šlápnout a hned chytla, ale tahle koza prostě nešla ani za kokot. Vim, že to nejspíš bude nezkušeností a časem bych se to naučil, ale jak to, že ta YZF šla hned a to WR jsem ani neprošláp, nevíte někdo pls? Neříkej hop, když neskáčeš offline #4 03.03.2012 14:47:36
Re: WR250FSolňa: Editoval Rada36 (03.03.2012 14:48:55) VTEC inside offline #5 03.03.2012 17:20:06
Re: WR250FHele já myslim, že automatickej dekompres nemá. Každopádně dík za radu, brzo vyzkoušim Neříkej hop, když neskáčeš offline #6 03.03.2012 18:07:40
Re: WR250FA ještě bych se chtěl zeptat na ten olej v rámu, to se normálně dole vyšroubuje výpustnej šroub, dá se novej filtr a novej olej se nalije do toho čučku před nádrží? Toť vše? Neříkej hop, když neskáčeš offline #7 03.03.2012 19:25:46
Re: WR250FRSWR: Chytřejší ustoupí, řekl si policista a uhnul se mi z cesty offline #8 03.03.2012 19:43:35
Re: WR250FPaja450:mala packa je u starsich modelu dekompresor, u novejsich to je ochuzovac offline #9 03.03.2012 19:47:11
Re: WR250FPaja450: Pro méně znalé Yamahy to myslí úplně jednoduše.Starší ročníky měly dekompresor na páčku.Mačká se odzhora dolu a ochuzovač byl na karbecu.U novějších s automat.dekompresorem je ochuzovač malá páčka,která se máčká od předu k sobě.Nejdřív si prověř co píšeš než se tu začneš čílit. offline #10 03.03.2012 19:49:12
Re: WR250FTak to se omlouvám, starší modely neznám já žiju přítomností Chytřejší ustoupí, řekl si policista a uhnul se mi z cesty offline #11 03.03.2012 19:51:31
Re: WR250FPaja450: Každej nemůže znát všechno. offline #12 04.03.2012 01:16:57
Re: WR250FMinulý rok jsem se rozhodoval, jestli koupit auto nebo motorku, vyhrálo to auto a zrovna levný nebylo. Letos přišla na řadu motorka a vytypovaný mám WR, každej píše, že je po GO, ale komu se dá věřit , když ho neznáte, proto raděj sháním starší model, který je stejně držák, ale za menší peníze a s dostatečnou rezervou pro případnou GO a servisní intervaly, nežli všechny peníze dát do moto a pak rok nejezdit z důvodu financí Neříkej hop, když neskáčeš offline #13 04.03.2012 08:20:12
Re: WR250F250 bych nekupoval,jezdils na tom nekdy?je to bida,pokud chces jezdil uplne soft tak v poho,ale na nejakou vetsi divocinu to neni,me osobne prestala bavit 250 4takt po dvou dnech a to byl jeste vykonejsi jak wr250,a nejsu vubec zadny strelec pouze hoby jezdeni,chce se to svest tak min.hodku nekde v terenu Radši ségra v bordelu než brácha na japonský motorce život je příliš krátký na to,abych čekal 4 doby offline #14 04.03.2012 08:55:56
Re: WR250Ffoxdive: offline #15 04.03.2012 09:04:57
Re: WR250Fsak rikam,chce to nekde delsi dobu projet a vyzkouset jestli mu to sedne Radši ségra v bordelu než brácha na japonský motorce život je příliš krátký na to,abych čekal 4 doby offline #16 04.03.2012 09:33:01
Re: WR250FOno taky záleží na čem se ten dotyčnej člověk svezl.Většina lidí ani neví na čem se svezli."Byla to 250 od yamahy"Jenže wr250f a wr250r jsou uplně jiný stroje.Pak záleží jestli to wr-F bylo otevřený na plno.Po wr400 a 450 jsem přešel na otevřenou 250f a nemůžu si stěžovat.Mám jí dva roky a bez problému.Nevýhoda proti 450 je menší krouťák a menší max.rychlost což mi vůbec nevadí.Menší krouťák vidim jako výhodu.Motorka nemá snahu Tě shodit ze sedla.V Rumunsku ve velkejch výjezdech dost lidí se 450 jezdilo na dvojku.Za jedna okamžitě záda.Rozjet se ve výjezdu byl docela problém.S 250 4t stačilo dát za jedna a lehce potrápit spojku a bylo to.Při závodech jsem za 250 rád.Na 450 nemám fyzičku.Na motorce sedim jednou tejdně a nic jinýho jak 250 4t nechci. offline #17 04.03.2012 11:24:12
Re: WR250Fano na nejaky vyjezdy atd.je to v poho,ale u 450 je to taky v poho je to o pravy ruce,a ta rychlost u 250 je taky mizerna coz treba nekomu nevadi,mel jsem ostrou 450 a kdo ji jednou zkusi tak mu to pak chybi,250 je obratnejsi a mrstnejsi to je pravda,me nejvic sere na tech 4taktech ze to rve jak prase kor u 250 kdyz ju otevres tak je to rachot jak prase a kazdy vi kde jedes,u nas je spousta strelcu kteri nechteli 2tak hlavne kvuli zvuku ze je to pincek dneska se snazi vsichni prejit na 2T prave kvuli tomu zvuku ktery nikoho neotravuje ale to je zas jina debata Radši ségra v bordelu než brácha na japonský motorce život je příliš krátký na to,abych čekal 4 doby offline #18 04.03.2012 11:49:06
Re: WR250FNa 250 jsem jezdil a přišlo mi to jako pro mě ideální stroj, nic co by se mě chtělo okamžitě vydudat, shodit ze sedla, krásně lehoučká, nedělá takovej bordel jako 450, na který jsem taky jezdil a ten zvouček byl takovej klidnej, mám to na občasnou vyjížďku do lesa, bloudění kolem dědiny a táta na tom chce jet občas lesem do práce takže si myslim ideální volba. Kámoš vedle v dědině má Husara 450 a Akrapem, taky se na to pojedu podívat, ale z toho jde strach jen když to slyšim. WR bude mít výkonu určitě nazbyt, že hned tak nevyužiju a po mý předchozí motorce Husa 410 e to bude 100% zlepšení. Neříkej hop, když neskáčeš offline #19 04.03.2012 12:24:25
Re: WR250FJá dřív honil koně a krouťák a ze 450 jsem pokorně přešel na 250.Víc se na ní vyřádim a jízdu si užívám.Na netu dost lidí přešlo z 450 na 250 a ví proč.S max. rychlostí je to mizerný,ale já radši jezdim technický věci,tak mi to nevadí.Vejfuk je úděl asi všech 250 4t,ale já ten zvuk vytočenýho 4t na max prostě miluju.Při vyjížďkách se snažíme dlouho nezdržovat na jednom místě.To je asi jediný co se s tim dá dělat. offline #20 04.03.2012 17:48:32
Re: WR250FNo tak jsem se svezl na Husaru 450 s Akrapem a na to opravdu koule nemám, takže 250 bude bohatě stačit. Neříkej hop, když neskáčeš offline |